Ik wil minimaal de 60 halen.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:43 schreef Hatsekiedee het volgende:
ik wil geen 40 year old virgin worden
Okequote:Op woensdag 13 april 2011 17:43 schreef Hatsekiedee het volgende:
Ik ben jaloers. Stikjaloers.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ging om een uurtje of 12 boodschappen doen en ben niet meer terug gekomen daarna
Ik ook nietquote:Op woensdag 13 april 2011 17:43 schreef Hatsekiedee het volgende:
dan gaan jullie met elkaarquote:
Ik ga morgen een baby ontvoeren en die de hele dag knuffelen hihi :$quote:Op woensdag 13 april 2011 17:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Stikjaloers.
Nouja, toen jij boodschappen ging doen ging ik nog maar een baby knuffelen
Kijk, daar heeft Bij al een oplossing.quote:
Hoiquote:Op woensdag 13 april 2011 17:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kijk, daar heeft Bij al een oplossing.
Hoi Bij
Nee, want ik blijf maagd tot het huwelijk en zal waarschijnlijk nooit trouwen.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:44 schreef Bloempje. het volgende:
Jongens, dat komt heus goed, voor jullie 35ste zijn jullie vast wel een keer ontmaagd.
Dat is gemeenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ga morgen een baby ontvoeren en die de hele dag knuffelen hihi :$
Ja, nouja, daar kies je zelf voor hequote:Op woensdag 13 april 2011 17:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee, want ik blijf maagd tot het huwelijk en zal waarschijnlijk nooit trouwen.
No homoquote:
Ja, voorlopig houd ik het gewoon bij de hoeren.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, nouja, daar kies je zelf voor he
En ik maar denken dat je best lief kon zijnquote:
Owjee, dat is meestal een teken van slecht nieuwsquote:Op woensdag 13 april 2011 17:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Jannnnnnnnnnnik moet ik je iets vertellen
Dat was vroegerquote:Op woensdag 13 april 2011 17:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je best lief kon zijn
das gemeen dan komen ze niet aan hun quota en worden ze ontslagenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:47 schreef sharr het volgende:
Geweldig! Telefonisch verkopers (en telefoonverkopers, want dat verkocht ze) bijna 10 minuten bezig houden en dan uiteindelijk zeggen dat je geen interesse hebt.
Tijd voor een nieuw streven. Op naar de 20 minutenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:47 schreef sharr het volgende:
Geweldig! Telefonisch verkopers (en telefoonverkopers, want dat verkocht ze) bijna 10 minuten bezig houden en dan uiteindelijk zeggen dat je geen interesse hebt.
Dat is niet leukquote:Op woensdag 13 april 2011 17:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat was vroegerNu ben ik eindelijk volwassen geworden
Je moet eens een heel verhaal ophangen over je zieke oma en waar ze allemaal van houdt, dat waarderen ze enorm.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:47 schreef sharr het volgende:
Hihiquote:Op woensdag 13 april 2011 17:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je moet eens een heel verhaal ophangen over je zieke oma en waar ze allemaal van houdt, dat waarderen ze enorm.
Geef mij 3 slokken bier en ik ben weer net zo kinds als vroegerquote:
Dat wordt inderdaad mijn volgende doelquote:Op woensdag 13 april 2011 17:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw streven. Op naar de 20 minuten
* Bloempje geeft Bobjen bier.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Geef mij 3 slokken bier en ik ben weer net zo kinds als vroeger
Na 3 slokken al? Ben je Chinees?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je brengt me op ideeënquote:Op woensdag 13 april 2011 17:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je moet eens een heel verhaal ophangen over je zieke oma en waar ze allemaal van houdt, dat waarderen ze enorm.
kun je daar zo slecht tegenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon na 10 minuten zeggen..ik geef je even aan m'n moeder. En dan hetzelfde gesprek opnieuw beginnenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:49 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad mijn volgende doel
WAT KOM JE HATEN OP MIJN AFKOMST DANquote:Op woensdag 13 april 2011 17:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Na 3 slokken al? Ben je Chinees?
Zeg het hem!quote:Op woensdag 13 april 2011 17:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
WAT KOM JE HATEN OP MIJN AFKOMST DANKan ik toch ook niets aan doen
Misschien lichtelijk overdrevenquote:
Goedzo jochiequote:Op woensdag 13 april 2011 17:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Misschien lichtelijk overdrevenMaar ik voel 'm wel sneller hangen dan vroeger
Drink stuk minder dan vroeger :$ Verstandige jongen hier!!
Ik ook, gelukkig, zo irritant altijdquote:Op woensdag 13 april 2011 17:53 schreef dralion13 het volgende:
Sharr
Wij staan op zo'n blacklist dat we niet gebeld worden
Mag ik je niet bellen dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:53 schreef dralion13 het volgende:
Sharr
Wat doe jij op school?!quote:Op woensdag 13 april 2011 17:54 schreef Danger.Mouse het volgende:
Eindelijk klaar met school, tijd om naar huis te gaan
nu pasquote:Op woensdag 13 april 2011 17:54 schreef Danger.Mouse het volgende:
Eindelijk klaar met school, tijd om naar huis te gaan
Ik word laatste tijd ook nooit meer gebeld. Maar ruim een jaar geleden werd ik gebeld of ik onderbroeken wou kopenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ook, gelukkig, zo irritant altijd.
Ik ook denk ik welquote:Op woensdag 13 april 2011 17:53 schreef dralion13 het volgende:
Sharr
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
WAT KOM JE HATEN OP MIJN AFKOMST DANKan ik toch ook niets aan doen
Hem.quote:
Dus jij: Neen, ik ben nudist.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik word laatste tijd ook nooit meer gebeld. Maar ruim een jaar geleden werd ik gebeld of ik onderbroeken wou kopenIk moest lachen
__!
Je zei dat ze telefoons verkochten?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:54 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ook denk ik wel
"wil je aan de lijn blijven voor een telemarking onderzoek?"
"wat houdt dat in?"
*hele uitleg*
"oja. nee, oke, daar heb ik geen zin in. bedankt."
Noem mij geen hem dan.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Sorry hoor
En emo.gif mij niet![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:56 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Je zei dat ze telefoons verkochten?
Ik vroeg 'm waarom ik in hemelsnaam onderbroeken zou kopen over de telefoonquote:
Oh, dat kan ook.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vroeg 'm waarom ik in hemelsnaam onderbroeken zou kopen over de telefoon
Bij mij niet, zo slecht. Ik heb te veel belangrijke dingen te doenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:57 schreef Hatsekiedee het volgende:
dit topic is een klein beetje oververtegenwoordigd in mijn ph
en wat zij diequote:Op woensdag 13 april 2011 17:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vroeg 'm waarom ik in hemelsnaam onderbroeken zou kopen over de telefoon
Ik zeg al sorry? Wat wil je dan van me? Ik zou tot het eind van de wereld gaan voor je! Je bent alles wat ik heb, appel, vergeef me alstjeblieft!!!quote:
Ontspan.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik zeg al sorry? Wat wil je dan van me? Ik zou tot het eind van de wereld gaan voor je! Je bent alles wat ik heb, appel, vergeef me alstjeblieft!!!![]()
Goedkoop bla bla..hoefde alleen de verzendkosten te betalen ofzo..quote:
*Klinkt wanhopig*quote:Op woensdag 13 april 2011 17:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik zeg al sorry? Wat wil je dan van me? Ik zou tot het eind van de wereld gaan voor je! Je bent alles wat ik heb, appel, vergeef me alstjeblieft!!!![]()
Slijmbal.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja!! Waarom bestelde je dan niet ?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Goedkoop bla bla..hoefde alleen de verzendkosten te betalen ofzo..
hihi ninja editquote:
Omdat onderbroeken kopen over de telefoon..quote:Op woensdag 13 april 2011 17:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja!! Waarom bestelde je dan niet ?
ja ik reageerde op een andere post dan ik bedoelde enzo.. soms is lezen zo ingewikkeldquote:
Ja die meneer doet niet lief, maarja.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Goedzo, het is hier geen oorlog
We zijn vredelievende piraten.... toch?
Ja dan moet je daar zelf tegen optreden, we zijn geen huurmoordenaars!!!11!quote:Op woensdag 13 april 2011 18:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja die meneer doet niet lief, maarja.
Ik verwacht toch ook geen actie van jullie, alleen medelijdenquote:Op woensdag 13 april 2011 18:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja dan moet je daar zelf tegen optreden, we zijn geen huurmoordenaars!!!11!
Nee? Oh, shit...quote:Op woensdag 13 april 2011 18:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja dan moet je daar zelf tegen optreden, we zijn geen huurmoordenaars!!!11!
Zielige patjenquote:
Wat?!quote:Op woensdag 13 april 2011 18:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik verwacht toch ook geen actie van jullie, alleen medelijden
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:01 schreef Hatsekiedee het volgende:
NIET OP PATJE BASHEN IK BEN EEN UNDERCOVER MOD EN JULLIIE WORDEN STRAKS ALLEMAAL GEBANNED SCHAVUITEN1!!!1!!!!!2!!1!!
goed zo mijn piratenbroeders en zusters pak die schavuiten aan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil zulke nagels weer![]()
te laatquote:Op woensdag 13 april 2011 18:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik verwacht toch ook geen actie van jullie, alleen medelijden
Je qoute jezelfquote:Op woensdag 13 april 2011 18:03 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
[..]
[..]
goed zo mijn piratenbroeders en zusters pak die schavuiten aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |