Ja nouquote:
Sorryquote:
Alstjeblieft n8n ga nietquote:
De zeven heeft werkelijk niets te maken met dat het 7 mensen waren volgens mijquote:
altijdquote:Op woensdag 13 april 2011 18:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zin om weer lekker vies en bezweet te worden nu ?
DOE ANDERS EENS LIEF JAquote:Op woensdag 13 april 2011 18:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
KLEINE KANS DAT IEMAND JOUW POSTS LEEST
Af en toequote:
was dat nou zo moeilijkquote:Op woensdag 13 april 2011 18:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
De zeven heeft werkelijk niets te maken met dat het 7 mensen waren volgens mijiemand vond groep zeven gewoon leuk. En iemand anders appelmatchtopicroosviceegroep (=ARG, want piraatig). Dus toen zei iemand: ARG7!
Ja nou sorry, ik word nijdig als ik denk dat iemand mijn mooie OPverhaal niet gelezen heeftquote:
WE gingen stemmen tussen groep 7 ARG en ARG7 weet je nogquote:Op woensdag 13 april 2011 18:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
De zeven heeft werkelijk niets te maken met dat het 7 mensen waren volgens mijiemand vond groep zeven gewoon leuk. En iemand anders appelmatchtopicroosviceegroep (=ARG, want piraatig). Dus toen zei iemand: ARG7!
dat had k eerder al maar geen hints ontvangen woahquote:Op woensdag 13 april 2011 18:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja nou sorry, ik word nijdig als ik denk dat iemand mijn mooie OPverhaal niet gelezen heeft
Ja! Even teruglezen wie het nou verzonnen heeft uiteindelijk, dat weet ik niet eens meerquote:Op woensdag 13 april 2011 18:18 schreef dralion13 het volgende:
[..]
WE gingen stemmen tussen groep 7 ARG en ARG7 weet je nog
Beste clip ooit. Post hem in Onzin. Wegens. Niet zo snel op slot.
o eten
Doei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |