16 seconden. Ja.quote:
Kan gebeuren hè knul.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:22 schreef Dalando het volgende:
Ik vind het niet leuk omdat ik geen piraat ben.
Mislukt,quote:Op woensdag 13 april 2011 17:23 schreef n8n het volgende:
[..]
wilde je alleen maar lapoangst aanpraten
Maar jij bent een minecraft baas, dat compenseert!quote:Op woensdag 13 april 2011 17:22 schreef Dalando het volgende:
Hallo.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:22 schreef Dalando het volgende:
dat topic inderdaadquote:Op woensdag 13 april 2011 17:23 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Maar jij bent een minecraft baas, dat compenseert!
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:23 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Maar jij bent een minecraft baas, dat compenseert!
Ik ben ook geen piraat!quote:Op woensdag 13 april 2011 17:24 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja maar dan hoor ik dus niet thuis in een SC met allemaal bazen
In de koelkast.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:25 schreef sharr het volgende:
Waar zouden jullie een sleutel van een kast verstoppen in een normaal huis? Ik heb tips nodig waar ik hem kan vinden. In die kast zit chocola. Ik wil hem afpakken van mijn moeder en haar chanteren.
In mijn endeldarm.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:25 schreef sharr het volgende:
Waar zouden jullie een sleutel van een kast verstoppen in een normaal huis? Ik heb tips nodig waar ik hem kan vinden. In die kast zit chocola. Ik wil hem afpakken van mijn moeder en haar chanteren.
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:25 schreef sharr het volgende:
Ja maar...quote:Op woensdag 13 april 2011 17:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ben ook geen piraat!
Toch voelt dit als thuis
was jij dat die uit huis moest om onbekende redenen?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:25 schreef sharr het volgende:
Heb ik iets gemist? Ik las iets in de FB?quote:
Niks te maar!quote:
Is al opgelost.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Ik las iets in de FB?
Ja.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:27 schreef n8n het volgende:
[..]
was jij dat die uit huis moest om onbekende redenen?
Toevallig een scheikundig meesterbrein hier die me kan uitleggen hoe dit werkt?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:23 schreef mc-Piel het volgende:
Jonges.. ik heb Stimorol 'shift' kauwgom gekocht.
Er staat op: '' From orange flavour to mint flavour''..
EN DAT IS PRECIES WAT HET DOET!
WHUUT? Je kauwt erop en de eerste 5min is het sinaasappel,
dan na 5 minuten verandert de smaak opeens in mint.
Like wtf
nouja er zit gewoon drugs in eigenlijk ben je keihard aan het trippenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:28 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Toevallig een scheikundig meesterbrein hier die me kan uitleggen hoe dit werkt?
Ik schrok me dood
heeft het iets te maken met het willen chanteren van je moeder?quote:
Ja, H²O wordt na enkele minuten H³O.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:28 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Toevallig een scheikundig meesterbrein hier die me kan uitleggen hoe dit werkt?
Ik schrok me dood
wat gemeenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:29 schreef sharr het volgende:
Jongens, ik heb de sleutel gevonden, hij lag in een vaas met nepbloemen. Nu ga ik hem verstoppen zodat zij hem niet meer kan vinden
Dat verklaart het gezicht in m'n plafondquote:Op woensdag 13 april 2011 17:29 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
nouja er zit gewoon drugs in eigenlijk ben je keihard aan het trippen
steel dan de chocolade en leg de sleutel terugquote:Op woensdag 13 april 2011 17:29 schreef sharr het volgende:
Jongens, ik heb de sleutel gevonden, hij lag in een vaas met nepbloemen. Nu ga ik hem verstoppen zodat zij hem niet meer kan vinden
Hij is éérst zuur!quote:Op woensdag 13 april 2011 17:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, H²O wordt na enkele minuten H³O.
Nee. Niet echt.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:29 schreef n8n het volgende:
[..]
heeft het iets te maken met het willen chanteren van je moeder?
Hai bloempquote:
Goed plan. Breng de chocolade naar mij, dan weet je zeker dat je moeder het nooit meer vindtquote:Op woensdag 13 april 2011 17:29 schreef n8n het volgende:
[..]
steel dan de chocolade en leg de sleutel terug
moet je juist de bier ook meenemenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:29 schreef n8n het volgende:
[..]
steel dan de chocolade en leg de sleutel terug
Die moet ik even googlen.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:30 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Hai bloemp
Ik heb net churros gehad, die zijn zo goddelijk lekker zeg
Je hebt wat gehaald?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:30 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Hai bloemp
Ik heb net churros gehad, die zijn zo goddelijk lekker zeg
Doe de groeten aan de pesto.quote:
Lief!quote:Op woensdag 13 april 2011 17:31 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb vandaag allemaal piepkleine baby'tjes gezien
liefffffquote:Op woensdag 13 april 2011 17:31 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb vandaag allemaal piepkleine baby'tjes gezien
Joah, maar wel zielig ookquote:
gedaan, heb pesto in alle smakenquote:
ga k nog doen ook, voor als ik vanavond thuis komquote:
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:32 schreef Dalando het volgende:
Even voor de mensen die geen minecraft hebben:
[ afbeelding ]
Ik heb mijn huis nu onderwater gezet, zodat er geen spy chickens meer naar binnen kunnen kijken.
[ afbeelding ]
Ook heb ik een enorme toren gebouwd...
[ afbeelding ]
Heb me moeder gedaan :3quote:
Jij maakt wat mee zegquote:
Dag lieve Jan, hoe is het met jou?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:36 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb het een uur volgehouden om hier niet te zijnhallo lieve mensen
Ik was ook te vroeg geboren.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Joah, maar wel zielig ookKindjes die veel te vroeg geboren zijn enzulks.
Gaat goed hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 17:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dag lieve Jan, hoe is het met jou?
Veel te vroeg? Ook zo klein en alles?quote:
aawwwwquote:Op woensdag 13 april 2011 17:39 schreef Hatsekiedee het volgende:
ik ben 7 of 9 weken te vroeg geboren en nu ben ik autistisch
Ik ben ruim 3 weken te laat geboren en ook autistischquote:Op woensdag 13 april 2011 17:39 schreef Hatsekiedee het volgende:
ik ben 7 of 9 weken te vroeg geboren en nu ben ik autistisch
Dat klopt jaquote:Op woensdag 13 april 2011 17:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Gaat goed hoor![]()
en jij hebt lieve baby's geknuffeld hoorde ik al van je lieve man ??! die net ook zijn hoofd gestoten heeft trouwens
![]()
Ik ook 2 weken te laat ofzo, maar toen ging m'n moeder 's avonds veel patat eten en alles, omdat ze dacht dat ik toch niet meer kwam. En toen rook ik dat denk, want toen kwam ikquote:Op woensdag 13 april 2011 17:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik 2 weken te laaten toen hebben ze me eruit gesneden enzo
als je wilt zien hoe zo'n veels te vroeg geboren kindje er na 17 jaar uitziet mag je wel een keer bij mij langskomen heurquote:Op woensdag 13 april 2011 17:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Veel te vroeg? Ook zo klein en alles?Ik vond het zo zielig, maar ook lief
ik mocht ze warm houden en spartelende armpjes en beentjes tegenhouden en alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, jij bleef wel heel lang zitten inderdaadquote:Op woensdag 13 april 2011 17:39 schreef Haarklip het volgende:
Ik wilde er niet uit, was zo lekker warm binnen.
Hardhandig dus weer.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik 2 weken te laaten toen hebben ze me eruit gesneden enzo
Gossie.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Veel te vroeg? Ook zo klein en alles?Ik vond het zo zielig, maar ook lief
ik mocht ze warm houden en spartelende armpjes en beentjes tegenhouden en alles
wij zijn nu broeders!!quote:Op woensdag 13 april 2011 17:40 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik ben ruim 3 weken te laat geboren en ook autistisch
Ik langerquote:Op woensdag 13 april 2011 17:36 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb het een uur volgehouden om hier niet te zijnhallo lieve mensen
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:41 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
als je wilt zien hoe zo'n veels te vroeg geboren kindje er na 17 jaar uitziet mag je wel een keer bij mij langskomen heur
Nou, dat is ook niet erg aantrekkelijk dan, laat maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Jaaaaquote:
Bobjequote:Op woensdag 13 april 2011 17:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik langerMet dit heerlijke weertje gaat dat wel iets makkelijker
Ik ging om een uurtje of 12 boodschappen doen en ben niet meer terug gekomen daarnaquote:
Ik wil minimaal de 60 halen.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:43 schreef Hatsekiedee het volgende:
ik wil geen 40 year old virgin worden
Okequote:Op woensdag 13 april 2011 17:43 schreef Hatsekiedee het volgende:
Ik ben jaloers. Stikjaloers.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ging om een uurtje of 12 boodschappen doen en ben niet meer terug gekomen daarna
Ik ook nietquote:Op woensdag 13 april 2011 17:43 schreef Hatsekiedee het volgende:
dan gaan jullie met elkaarquote:
Ik ga morgen een baby ontvoeren en die de hele dag knuffelen hihi :$quote:Op woensdag 13 april 2011 17:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Stikjaloers.
Nouja, toen jij boodschappen ging doen ging ik nog maar een baby knuffelen
Kijk, daar heeft Bij al een oplossing.quote:
Hoiquote:Op woensdag 13 april 2011 17:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kijk, daar heeft Bij al een oplossing.
Hoi Bij
Nee, want ik blijf maagd tot het huwelijk en zal waarschijnlijk nooit trouwen.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:44 schreef Bloempje. het volgende:
Jongens, dat komt heus goed, voor jullie 35ste zijn jullie vast wel een keer ontmaagd.
Dat is gemeenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ga morgen een baby ontvoeren en die de hele dag knuffelen hihi :$
Ja, nouja, daar kies je zelf voor hequote:Op woensdag 13 april 2011 17:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee, want ik blijf maagd tot het huwelijk en zal waarschijnlijk nooit trouwen.
No homoquote:
Ja, voorlopig houd ik het gewoon bij de hoeren.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, nouja, daar kies je zelf voor he
En ik maar denken dat je best lief kon zijnquote:
Owjee, dat is meestal een teken van slecht nieuwsquote:Op woensdag 13 april 2011 17:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Jannnnnnnnnnnik moet ik je iets vertellen
Dat was vroegerquote:Op woensdag 13 april 2011 17:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je best lief kon zijn
das gemeen dan komen ze niet aan hun quota en worden ze ontslagenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:47 schreef sharr het volgende:
Geweldig! Telefonisch verkopers (en telefoonverkopers, want dat verkocht ze) bijna 10 minuten bezig houden en dan uiteindelijk zeggen dat je geen interesse hebt.
Tijd voor een nieuw streven. Op naar de 20 minutenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:47 schreef sharr het volgende:
Geweldig! Telefonisch verkopers (en telefoonverkopers, want dat verkocht ze) bijna 10 minuten bezig houden en dan uiteindelijk zeggen dat je geen interesse hebt.
Dat is niet leukquote:Op woensdag 13 april 2011 17:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat was vroegerNu ben ik eindelijk volwassen geworden
Je moet eens een heel verhaal ophangen over je zieke oma en waar ze allemaal van houdt, dat waarderen ze enorm.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:47 schreef sharr het volgende:
Hihiquote:Op woensdag 13 april 2011 17:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je moet eens een heel verhaal ophangen over je zieke oma en waar ze allemaal van houdt, dat waarderen ze enorm.
Geef mij 3 slokken bier en ik ben weer net zo kinds als vroegerquote:
Dat wordt inderdaad mijn volgende doelquote:Op woensdag 13 april 2011 17:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw streven. Op naar de 20 minuten
* Bloempje geeft Bobjen bier.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Geef mij 3 slokken bier en ik ben weer net zo kinds als vroeger
Na 3 slokken al? Ben je Chinees?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je brengt me op ideeënquote:Op woensdag 13 april 2011 17:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je moet eens een heel verhaal ophangen over je zieke oma en waar ze allemaal van houdt, dat waarderen ze enorm.
kun je daar zo slecht tegenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon na 10 minuten zeggen..ik geef je even aan m'n moeder. En dan hetzelfde gesprek opnieuw beginnenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:49 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad mijn volgende doel
WAT KOM JE HATEN OP MIJN AFKOMST DANquote:Op woensdag 13 april 2011 17:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Na 3 slokken al? Ben je Chinees?
Zeg het hem!quote:Op woensdag 13 april 2011 17:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
WAT KOM JE HATEN OP MIJN AFKOMST DANKan ik toch ook niets aan doen
Misschien lichtelijk overdrevenquote:
Goedzo jochiequote:Op woensdag 13 april 2011 17:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Misschien lichtelijk overdrevenMaar ik voel 'm wel sneller hangen dan vroeger
Drink stuk minder dan vroeger :$ Verstandige jongen hier!!
Ik ook, gelukkig, zo irritant altijdquote:Op woensdag 13 april 2011 17:53 schreef dralion13 het volgende:
Sharr
Wij staan op zo'n blacklist dat we niet gebeld worden
Mag ik je niet bellen dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:53 schreef dralion13 het volgende:
Sharr
Wat doe jij op school?!quote:Op woensdag 13 april 2011 17:54 schreef Danger.Mouse het volgende:
Eindelijk klaar met school, tijd om naar huis te gaan
nu pasquote:Op woensdag 13 april 2011 17:54 schreef Danger.Mouse het volgende:
Eindelijk klaar met school, tijd om naar huis te gaan
Ik word laatste tijd ook nooit meer gebeld. Maar ruim een jaar geleden werd ik gebeld of ik onderbroeken wou kopenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ook, gelukkig, zo irritant altijd.
Ik ook denk ik welquote:Op woensdag 13 april 2011 17:53 schreef dralion13 het volgende:
Sharr
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
WAT KOM JE HATEN OP MIJN AFKOMST DANKan ik toch ook niets aan doen
Hem.quote:
Dus jij: Neen, ik ben nudist.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik word laatste tijd ook nooit meer gebeld. Maar ruim een jaar geleden werd ik gebeld of ik onderbroeken wou kopenIk moest lachen
__!
Je zei dat ze telefoons verkochten?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:54 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ook denk ik wel
"wil je aan de lijn blijven voor een telemarking onderzoek?"
"wat houdt dat in?"
*hele uitleg*
"oja. nee, oke, daar heb ik geen zin in. bedankt."
Noem mij geen hem dan.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Sorry hoor
En emo.gif mij niet![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:56 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Je zei dat ze telefoons verkochten?
Ik vroeg 'm waarom ik in hemelsnaam onderbroeken zou kopen over de telefoonquote:
Oh, dat kan ook.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vroeg 'm waarom ik in hemelsnaam onderbroeken zou kopen over de telefoon
Bij mij niet, zo slecht. Ik heb te veel belangrijke dingen te doenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:57 schreef Hatsekiedee het volgende:
dit topic is een klein beetje oververtegenwoordigd in mijn ph
en wat zij diequote:Op woensdag 13 april 2011 17:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vroeg 'm waarom ik in hemelsnaam onderbroeken zou kopen over de telefoon
Ik zeg al sorry? Wat wil je dan van me? Ik zou tot het eind van de wereld gaan voor je! Je bent alles wat ik heb, appel, vergeef me alstjeblieft!!!quote:
Ontspan.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik zeg al sorry? Wat wil je dan van me? Ik zou tot het eind van de wereld gaan voor je! Je bent alles wat ik heb, appel, vergeef me alstjeblieft!!!![]()
Goedkoop bla bla..hoefde alleen de verzendkosten te betalen ofzo..quote:
*Klinkt wanhopig*quote:Op woensdag 13 april 2011 17:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik zeg al sorry? Wat wil je dan van me? Ik zou tot het eind van de wereld gaan voor je! Je bent alles wat ik heb, appel, vergeef me alstjeblieft!!!![]()
Slijmbal.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja!! Waarom bestelde je dan niet ?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Goedkoop bla bla..hoefde alleen de verzendkosten te betalen ofzo..
hihi ninja editquote:
Omdat onderbroeken kopen over de telefoon..quote:Op woensdag 13 april 2011 17:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja!! Waarom bestelde je dan niet ?
ja ik reageerde op een andere post dan ik bedoelde enzo.. soms is lezen zo ingewikkeldquote:
Ja die meneer doet niet lief, maarja.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Goedzo, het is hier geen oorlog
We zijn vredelievende piraten.... toch?
Ja dan moet je daar zelf tegen optreden, we zijn geen huurmoordenaars!!!11!quote:Op woensdag 13 april 2011 18:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja die meneer doet niet lief, maarja.
Ik verwacht toch ook geen actie van jullie, alleen medelijdenquote:Op woensdag 13 april 2011 18:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja dan moet je daar zelf tegen optreden, we zijn geen huurmoordenaars!!!11!
Nee? Oh, shit...quote:Op woensdag 13 april 2011 18:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja dan moet je daar zelf tegen optreden, we zijn geen huurmoordenaars!!!11!
Zielige patjenquote:
Wat?!quote:Op woensdag 13 april 2011 18:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik verwacht toch ook geen actie van jullie, alleen medelijden
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:01 schreef Hatsekiedee het volgende:
NIET OP PATJE BASHEN IK BEN EEN UNDERCOVER MOD EN JULLIIE WORDEN STRAKS ALLEMAAL GEBANNED SCHAVUITEN1!!!1!!!!!2!!1!!
goed zo mijn piratenbroeders en zusters pak die schavuiten aan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil zulke nagels weer![]()
te laatquote:Op woensdag 13 april 2011 18:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik verwacht toch ook geen actie van jullie, alleen medelijden
Je qoute jezelfquote:Op woensdag 13 april 2011 18:03 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
[..]
[..]
goed zo mijn piratenbroeders en zusters pak die schavuiten aan!
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:03 schreef sharr het volgende:
Ik mag zulke nagels nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil zulke nagels weerstage bladiebla.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:03 schreef sharr het volgende:
Doe mij dat uitzicht dan maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil zulke nagels weerOmdat peer.
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:03 schreef sharr het volgende:Bij mij zijn de nooit weggeweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil zulke nagels weer
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
Ik heb je aangestoken, sorry.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:04 schreef Omdatappel het volgende:
Waarom ben ik ineens zo heel erg verkouden?
hooikoorts?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:04 schreef Omdatappel het volgende:
Waarom ben ik ineens zo heel erg verkouden?
WEg! Ik heb smetvrees!!!quote:Op woensdag 13 april 2011 18:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb je aangestoken, sorry.
* sharr niest nog een keer
Jaquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:07 schreef dralion13 het volgende:
Dat is de kracht van ARG
Samen staan we sterk!
Kapotquote:
Matig.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:10 schreef Zeroku het volgende:
Hoe vinden jullie mijn oefening voor gym?
Hmmm dit is inderdaad erg matig maar dat heb je zelf ook wel door toch ?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:10 schreef Zeroku het volgende:
beetje jammer van die afsprongquote:Op woensdag 13 april 2011 18:10 schreef Zeroku het volgende:
Ik zou maar niet denken aan de Olympische spelenquote:Op woensdag 13 april 2011 18:10 schreef Zeroku het volgende:
Was gelukkig niet voor puntquote:Op woensdag 13 april 2011 18:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hmmm dit is inderdaad erg matig maar dat heb je zelf ook wel door toch ?
Jan toch, wat zijn dit voor praktijkenquote:Op woensdag 13 april 2011 18:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zin om weer lekker vies en bezweet te worden nu ?
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jan toch, wat zijn dit voor praktijken
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja nouquote:
Sorryquote:
Alstjeblieft n8n ga nietquote:
De zeven heeft werkelijk niets te maken met dat het 7 mensen waren volgens mijquote:
altijdquote:Op woensdag 13 april 2011 18:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
DOE ANDERS EENS LIEF JAquote:Op woensdag 13 april 2011 18:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
KLEINE KANS DAT IEMAND JOUW POSTS LEEST
Af en toequote:
was dat nou zo moeilijkquote:Op woensdag 13 april 2011 18:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
De zeven heeft werkelijk niets te maken met dat het 7 mensen waren volgens mijiemand vond groep zeven gewoon leuk. En iemand anders appelmatchtopicroosviceegroep (=ARG, want piraatig). Dus toen zei iemand: ARG7!
Ja nou sorry, ik word nijdig als ik denk dat iemand mijn mooie OPverhaal niet gelezen heeftquote:
WE gingen stemmen tussen groep 7 ARG en ARG7 weet je nogquote:Op woensdag 13 april 2011 18:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
De zeven heeft werkelijk niets te maken met dat het 7 mensen waren volgens mijiemand vond groep zeven gewoon leuk. En iemand anders appelmatchtopicroosviceegroep (=ARG, want piraatig). Dus toen zei iemand: ARG7!
dat had k eerder al maar geen hints ontvangen woahquote:Op woensdag 13 april 2011 18:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja nou sorry, ik word nijdig als ik denk dat iemand mijn mooie OPverhaal niet gelezen heeft
Ja! Even teruglezen wie het nou verzonnen heeft uiteindelijk, dat weet ik niet eens meerquote:Op woensdag 13 april 2011 18:18 schreef dralion13 het volgende:
[..]
WE gingen stemmen tussen groep 7 ARG en ARG7 weet je nog
Beste clip ooit. Post hem in Onzin. Wegens. Niet zo snel op slot.
o eten
Doei
Nachtbaggers ook wel vaakquote:Op woensdag 13 april 2011 18:16 schreef dralion13 het volgende:
volgens mij is dit het enige topic met meer posts dan views
19:00 tot 23:00quote:
Hoezo zo langquote:
Ja gaan mafia/GTA special doen met alle muziek uit die spellen.quote:
Ohja! Ik mis alleen het eerste gedeelte omdat hond uitlaten, tune om 8 uur in. Is GTA muziek wel leuk?quote:
Oh, ik was het zelfquote:
De omaquote:Op woensdag 13 april 2011 18:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, ik was het zelf
Maakt mij dat de moeder van ARG7?
Ik luisterde naar je van 18:21:24 tot 18:21:39quote:Op woensdag 13 april 2011 18:21 schreef Omdatappel het volgende:
Hallohallo, kan iedereen mij horen? Dit is GEEN ONZradio, over en uit.
Doe ook Zelda - Twilight Princess.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja gaan mafia/GTA special doen met alle muziek uit die spellen.
zeg het ze maar!quote:Op woensdag 13 april 2011 18:21 schreef Omdatappel het volgende:
Dat heeft u correctquote:Op woensdag 13 april 2011 18:21 schreef Omdatappel het volgende:
ja en een hele lieve hoor !!! maar die zuurtjes zijn wel een beetje klef en volgens mij al 3 jaar over datumquote:
Je microfoon staat uit.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:21 schreef Omdatappel het volgende:
Sorry kleinkindquote:Op woensdag 13 april 2011 18:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ja en een hele lieve hoor !!! maar die zuurtjes zijn wel een beetje klef en volgens mij al 3 jaar over datumsorry oma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |