SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Zit vandaag wel thuis maar buiten studeren gaat niet.. Sowieso lastig dan te schrijven, en ik schrijf altijd het belangrijkste wat ik lees op. Maar ben blij dat het morgen afgelopen is, daar kijk ik naar uitquote:Op woensdag 13 april 2011 17:12 schreef IrishBastard het volgende:
Je kunt thuis ook in de zon gaan zitten hoor, pak je gewoon je boek er bij
Ja maar, dadelijk zitten er kinderen in de tuin!quote:Op woensdag 13 april 2011 17:12 schreef IrishBastard het volgende:
Je kunt thuis ook in de zon gaan zitten hoor, pak je gewoon je boek er bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Had vanmiddag wel dat ik eindelijk klaar zat achter m'n bureau, en toen hoorde ik de muziek van de kerel in de kamer naast me.. Heb het een half uurtje volgehouden maar toen toch maar oordoppen in gedaanquote:Op woensdag 13 april 2011 18:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja maar, dadelijk zitten er kinderen in de tuin!
Heeft iets anders dan jouw auto een grote beurt gehad op die stoelquote:Op woensdag 13 april 2011 19:09 schreef IrishBastard het volgende:
WTFNet even pizza wezen halen, zat Dupje op de bijrijdersstoel, wil ze weer instappen na het halen van de pizza, blijkt dat de bekleding van de stoel in het midden helemaal los is
Is een punt waar hij aan vier zijden vastgestikt zit, en aan drie zijden is het stiksel er perfect uitAls ik het zo terug duw dat 'je het niet ziet' en je beweegt het even heen en weer komt het al weer los, dus dat was niet zo. Morgen maar eens even de garage bellen
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heeft iets anders dan jouw auto een grote beurt gehad op die stoel
Ja en als het dan geluid is wat je niet gewend bent, want het was eerst altijd onze tuin, en het is zo groot dat je geen last van anderen had.. Dan is dat even wennen en dan irriteer ik mij daar even aan.. Want ik was dus ook aan het studeren. Als ik in een rijtjeshuis had gewoond had ik zoiets ook nooit gepost want dan ben je dat gewend..quote:Op woensdag 13 april 2011 18:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Had vanmiddag wel dat ik eindelijk klaar zat achter m'n bureau, en toen hoorde ik de muziek van de kerel in de kamer naast me.. Heb het een half uurtje volgehouden maar toen toch maar oordoppen in gedaanTis toch irritanter als het geluid is dat je niet zelf in de hand hebt.. in vergelijking met zelf de radio aan hebben bv.
Het kan ook toeval zijn, dat het al wat onderhuids versleten was en nu dus helemaal kapot toevallig. Je kunt natuurlijk altijd gaan informeren bij zo'n toko, maar ik zou nergens op rekenen, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mja, vind het echt een raar verhaalNouja, morgen maar eens langs bij die toko dus
Mag jij überhaupt wel vrouwen pellenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:15 schreef Mikkie het volgende:
Mag jij alleen maar vrouwen pellen op vrijdag?.
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weetquote:Op woensdag 13 april 2011 23:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mag jij überhaupt wel vrouwen pellen
Mikkie pelt lever bananen!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mag jij überhaupt wel vrouwen pellen
Nou ik zit weer met m'n oordoppen in hoor!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja en als het dan geluid is wat je niet gewend bent, want het was eerst altijd onze tuin, en het is zo groot dat je geen last van anderen had.. Dan is dat even wennen en dan irriteer ik mij daar even aan.. Want ik was dus ook aan het studeren. Als ik in een rijtjeshuis had gewoond had ik zoiets ook nooit gepost want dan ben je dat gewend..
Dan geldt dezelfde vraag voor jou, waarom?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ook wakker, terwijl ik kon en wilde uit slapen
Lekker dagje in het vooruitzicht danquote:Op donderdag 14 april 2011 09:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gewoon wakker, en dan ga je in je hoofd toch al met het tentamen van straks bezig.. Nog ff wat dingetjes doorkijken.. Maar ik had bedacht hoe langer ik slaap hoe minder tijd ik heb om zenuwachtig te zijn.. Nu heb ik nog 9 uur de tijd om zenuwachtig te zijn
Jeetje Mik, loopt de pimping business zo goed dat je denkt dat je je een extra pimpmobiel kan veroorloven? Nicequote:Op donderdag 14 april 2011 10:33 schreef Mikkie het volgende:
Zit net even te kijken voor een leuke cabrio voor 'erbij', maar de tering, dat kost nog geld genoeg zeg. De aanschaf is nog wel te overzien als je een hobbyproject koopt, maar een beetje cabrio kost je al 180 euro per kwartaal aan mrb. Dat gaan we dus voorlopig maar niet doen (tot ik in elk geval een stalling heb om 'm te laten overwinteren).
Ik was vanochtend ook ineens in paniek, om half 7 nog maar eens dingen gaan doorlezenquote:Op donderdag 14 april 2011 09:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ik ben altijd gewoon heel gespannen en gestresst voor een tentamen.. Ga mezelf ook honderd keer in twijfel trekken enzo.. Van ken ik het wel goed genoeg heb ik wel goed genoeg geleerd. Ik weet gewoon wel redelijk zeker dat ik alle basisdingen wel kan, en daar moet je eigenlijk het tentamen mee kunnen halen toch?
Daar ga ik vanavond en morgenavond ook voor!quote:
Nergens last van... ben even wat gaan drinken... Boekje erbij op bed... Na een half uur ongeveer was ik weer wegquote:Op donderdag 14 april 2011 08:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat wilde ik net vragen. Geen kater?
Die maakt best leuke docu's!quote:Op donderdag 14 april 2011 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
tentamen van minor gehaald
![]()
wat een onzinvak
het had zo leuk kunnen zijn
tentamen was ook '
' maar wel blij dat ik er een mooie 7,5 voor had, zonder te leren
maar met Louis Theroux kijken de avond ervoor
Waar ging ie over? Ik heb er een paar gezien.quote:
Ik vond die aflevering over body building wel komisch!quote:Op donderdag 14 april 2011 13:24 schreef motorbloempje het volgende:
Violence in Johannesburg
maar ik heb er ook wel meer gezien...
Die heb ik volgens mij ook in een ver verleden ooit gezienquote:Op donderdag 14 april 2011 13:31 schreef motorbloempje het volgende:
we hebben laatst een torrent binnengehaald met alle docu's en er een over Las Vegas gekeken.. wónderlijk...
Dat lijkt me nog best eens interessant om te zienquote:Op donderdag 14 april 2011 13:31 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en een over televisiepredikanten uit Texas
Tuurlijk zeggen ze dat. Garantie tot de deurquote:Op donderdag 14 april 2011 14:42 schreef IrishBastard het volgende:
Verrassed, de garage weet niets van mijn bekleding'Ja, waarschijnlijk zat hij al los, en sowieso hebben wij daar niets gedaan'.
Nee, 3/4 van die naden komt opeens uit zichzelf, allemaal tegelijk los ja
Ja dat soort dingen zijn doorgaans een kwestie van geluk hebben. Nou is tweedehands bekleding niet zo duur. Kan je ook meteen re-stylenquote:Op donderdag 14 april 2011 15:29 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, matige kutzooi
En ik kom er net achter dat er toch wel wat haarscheurtjes in de multiriem zitten, en dat een van de rollen waarschijnlijk gare lagers heeft
Ook wel weer normaal onderhoud, maar het begint ondertussen toch wel een beetje tegen te vallen
Dit vraagt natuurlijk om een fotoquote:Op donderdag 14 april 2011 18:16 schreef Californium het volgende:
Ik heb een krul! Wilde voor de gein eens proberen hoe het zou zijn als ik mijn haar zou krullen met mijn recent gekochte krultang... Ziet er cool uit
alleen even bedenken wat te doen met mijn soort van pony
... Morgen stappen met collega's en dan maar even alles krullen!
Einde van dit nutteloze bericht
Haha... Misschien morgen als ik alles gekruld heb!quote:Op donderdag 14 april 2011 18:17 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dit vraagt natuurlijk om een foto.
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Haha... Misschien morgen als ik alles gekruld heb!
Ja, dat wist ik natuurlijk al lang, maar daar gaat het niet omquote:Op donderdag 14 april 2011 14:19 schreef IrishBastard het volgende:
Mikkie, je had kunnen bedenken dat cabrio's duur zijn hèAl de stevigheid van het dak moeten ze immers met balken in de auto terug krijgen
Klote! Maar met een beetje handigheid kun je ook dat waarschijnlijk wel zelf vervangen.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:29 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, matige kutzooi
En ik kom er net achter dat er toch wel wat haarscheurtjes in de multiriem zitten, en dat een van de rollen waarschijnlijk gare lagers heeft
Ook wel weer normaal onderhoud, maar het begint ondertussen toch wel een beetje tegen te vallen
Ik zou me niet blind staren op de verkoop van je oude interieur. Vaak worden er daar veel van aangeboden, dus levert het niets op 175 euro is wel een koopje overigens... bij BMW betaal je daar makkelijk 600 à 700 euro voor, tweedehands. Armsteun is wel ideaal overigens!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:02 schreef IrishBastard het volgende:
Had al een halfleren interieur gevonden voor 175 euro. Lijkt me best een prima deal. Kan er van uitgaan dat ik nog wel íets terug krijg voor dit setje, dus dan komt het allemaal wel goed. Het laten repareren van deze bekleding alleen zal al wel 80 euro kosten, en stoelhoezen zijn geen optie (hoofdsteunen zijn geen standaard vorm), afgezien van de ultieme lelijkheid
Bij die halfleren set zit ook nog eens een geintegreerde armsteun voor de bestuurdersstoel, dus da's helemaal top
Denk dat ik die multiriem bij Hennes laat doen. Is niet echt makkelijk bij te komen, en zij kunnen iets beter inschatten wat er wel of niet vervangen moet worden. Daarnaast zit je met spanners e.d. die wel essentieel zijn. Overigens was het bij hun ook maar een half uurtje arbeidsloon ofzo, dus dat zijn de kosten niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik natuurlijk al lang, maar daar gaat het niet om. Heb de plannen in elk geval voorlopig maar in de ijskast gezet
.
[..]
Klote! Maar met een beetje handigheid kun je ook dat waarschijnlijk wel zelf vervangen.
Autorijden is duur hè.
[..]
Ik zou me niet blind staren op de verkoop van je oude interieur. Vaak worden er daar veel van aangeboden, dus levert het niets op 175 euro is wel een koopje overigens... bij BMW betaal je daar makkelijk 600 à 700 euro voor, tweedehands. Armsteun is wel ideaal overigens!
quote:
Net terug van rijles. Dadelijk douchen... dan eten en DAN pas....quote:
Nu dan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Net terug van rijles. Dadelijk douchen... dan eten en DAN pas....
Je was me net te snel afquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Ik vond ze ook wel goed gelukt voor de 1e keerquote:
Robert Ludlum is dan ook een van de beste thriller schrijvers ooit. Wel stukken moeilijker lezen dan een Tom Clancy o.i.d. maar zeker een aanrader :-)quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:31 schreef Mikkie het volgende:
Absoluut. Ik heb alle drie de films meermaals gezien. Twijfel om nu in de UK een zooi boeken ervan te bestellen, kan ik me vast een tijd mee vermaken!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 08:04 schreef AMDB het volgende:
[..]
Vandaag weer op de open dag van de HAN staan, zin in!
oud en exquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:08 schreef Sander het volgende:
Krullen zijn okay.
Also, ik heb een oud-Tweede Kamerlid én ex-Informatica student geritseld voor ons symposium
Ik zag net onderweg naar het sportcentrum dat er weer open dag was ja.quote:Op zaterdag 16 april 2011 08:04 schreef AMDB het volgende:
[..]
Robert Ludlum is dan ook een van de beste thriller schrijvers ooit. Wel stukken moeilijker lezen dan een Tom Clancy o.i.d. maar zeker een aanrader :-)
Vandaag weer op de open dag van de HAN staan, zin in!
Hosti moest strippen tot BH en slip!quote:
Goede ontdekkingquote:Op zondag 17 april 2011 02:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Jezus ik wist niet dat een joint zo tering smerig was zeg
Jezus kon een joint wel waarderen!quote:Op zondag 17 april 2011 02:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Jezus ik wist niet dat een joint zo tering smerig was zeg
Vorm van...quote:
jatoch?quote:
bier?quote:
Ehm... zaterdag? Of zondag (maandag toch vrij)?quote:
sounds like a planquote:Op zondag 17 april 2011 15:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Ehm... zaterdag? Of zondag (maandag toch vrij)?
Ja dat kennen we!quote:Op zondag 17 april 2011 16:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
sounds like a plankeep you posted via sms en shit je kent t
quote:Op zondag 17 april 2011 16:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja dat kennen we!
sms 1: Please Cali
sms terug: nee
sms 2: alsjealsjeblief lieve Cali
sms 3: Ik betaal je eten!
sms 4: Ik betaal je huur, je eten en je kleren
sms terug: voor deze ene keer!
0900-Sintjuttekutsquote:Op zondag 17 april 2011 16:48 schreef Californium het volgende:
[..]
moet je trouwens mij wel eerst een sms je versturen want volgens mij had ik je nieuwe nummer nog niet opgeslagen
quote:Op zondag 17 april 2011 16:57 schreef HostiMeister het volgende:
Hopelijk heeft Cali nu wel beltegoed
Mijn oma tweet via haar iPhone met haar internet abbo.quote:Op zondag 17 april 2011 17:03 schreef Californium het volgende:
Jah ik weet het... alleen bejaarden hebben nog steeds beltegoed enzulks...
Fuck dat, heb ik ook. Dat ik toevallig een iPhone van de zaak heb waar ik prive dingen mee mag doen is gewoon een happy coincidencequote:Op zondag 17 april 2011 17:03 schreef Californium het volgende:
Jah ik weet het... alleen bejaarden hebben nog steeds beltegoed enzulks...
Zeker 'fuck dat'! Ik vind het perfectquote:Op zondag 17 april 2011 17:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fuck dat, heb ik ook. Dat ik toevallig een iPhone van de zaak heb waar ik prive dingen mee mag doen is gewoon een happy coincidence
Maar het went toch wel verdomde snel, sinds ik iPhone heb ben ik vaak te lui om computer aan te zetten:pquote:Op zondag 17 april 2011 17:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fuck dat, heb ik ook. Dat ik toevallig een iPhone van de zaak heb waar ik prive dingen mee mag doen is gewoon een happy coincidence
quote:Op zondag 17 april 2011 19:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dat kan ook.. Maar moet je ze voor het mooie wel ff met de hand omdraaien en dat zoek ik nietGewoon even voorkoken/garen werkt prima
Wat sneller ook
![]()
ik heb gisteravond een meisje gesproken, en eigenlijk lijkt ze me best wel leuk.. Dus berichtje gestuurd of we niet x wat samen kunnen doen, elkaar beter leren kennen, en nu zit ik echt als een malloot steeds men mail te checken[/schattig]
Uhm ik heb echt periodes waarin men voorkeur wisselt. Nu ben ik weer meer van de partjes dan de schijfjesquote:Op zondag 17 april 2011 19:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe draai jij ze om dan? ik gewoon met een spatel.. Het heeft gewoon een half uur staan bakken ofzo, viel dus 100% mee, en vind het toch lekkerder dan dat voorkoken
Als openingszin had je niet 'Hé, meisje...meisje...psst...meisje?' toch?quote:Op zondag 17 april 2011 19:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dat kan ook.. Maar moet je ze voor het mooie wel ff met de hand omdraaien en dat zoek ik nietGewoon even voorkoken/garen werkt prima
Wat sneller ook
![]()
ik heb gisteravond een meisje gesproken, en eigenlijk lijkt ze me best wel leuk.. Dus berichtje gestuurd of we niet x wat samen kunnen doen, elkaar beter leren kennen, en nu zit ik echt als een malloot steeds men mail te checken[/schattig]
Wat was jouw openingszin eigenlijk?quote:Op zondag 17 april 2011 19:18 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Als openingszin had je niet 'Hé, meisje...meisje...psst...meisje?' toch?
Nee, gekheid. Hopen dat ze er ook wat in ziet
Zo deed ik dat eerst ook altijd ja :p maar als je een pan hebt waar meerdere lagen op elkaar liggen gaat dat een beetje lastigquote:Op zondag 17 april 2011 19:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Uhm ik heb echt periodes waarin men voorkeur wisselt. Nu ben ik weer meer van de partjes dan de schijfjesDie kook ik 2 minuutjes ofzo en dan uit laten dampen, bakken, 20 minuutjes ben je klaar.
Hoe mijn moeder dat deed, ik soms maar uhhhh eigenlijk nooit meer, met 2 vorken gewoon schijfje per schijfje, dan worden ze mooi allemaal even bruin. Maar zoals ik dus al zei, dat doe ik niet meer.
Overigens ben ik niet vd spatels, maar als een echte baas hussel ik men eten, gewoon met de pan om flippen
Jij bakt piepers met 2 pannen?quote:Op zondag 17 april 2011 19:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Zo deed ik dat eerst ook altijd ja :p maar als je een pan hebt waar meerdere lagen op elkaar liggen gaat dat een beetje lastig
Ik was nu 10 min langer bezig en heb maar 1 handeling en hoef niet weer twee pannen vies te maken..
In Italie deed ik dat wel, dan sneed ik ze van te voren in blokjes, even koken en dan afbakken.. Maar vind dit toch wel lekkerder
Echte bazen hebben geen openingszin nodig.quote:Op zondag 17 april 2011 19:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat was jouw openingszin eigenlijk?
* De_Kardinaal Vind je IB ook zo'n josti?quote:Op zondag 17 april 2011 19:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Echte bazen hebben geen openingszin nodig.
Ik werd toentertijd in een intro geïntroduceerd (jaja, in de intro nog wel) door Moblo, hoefde zelf niet veel te doen. Is overigens pas een half jaar later iets van geworden geloof ik
![]()
En jouwe?
Ik vind het ook echt niet leuk om te doen, al maakt buiten lopen het wel draaglijker. Achteraf krijg je alleen wel een fijn, voldaan gevoel, alhoewel ik me nu vooral ziek voelquote:Op zondag 17 april 2011 20:16 schreef Sander het volgende:
Ik vind hardlopen echt niks meer aan, ik doe het zelden nog. Ik ga van de zomer ook skeelers kopen, denk ik. Staat al een tijdje op de planning, maarja.. duur
. Waar heb je die van jou vandaan eik?
Ik doe altijd alsof ik een baas ben, maar ondertussen...quote:Op zondag 17 april 2011 20:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik dacht dat Mikkie zo'n baas was, maar dat beeld veranderd nu langzaam
Klinkt goed! Alles wel weer opgelapt nu?quote:Op zondag 17 april 2011 20:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wij hadden een weekendje SEH gedaan! Bloedende wonden, opengebarsten hechtingen.
Nah het gaat al iets beter met mequote:Op zondag 17 april 2011 21:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik doe altijd alsof ik een baas ben, maar ondertussen....
[..]
Klinkt goed! Alles wel weer opgelapt nu?
True that, binnen doe ik het sowieso niet. Een uur tegen het Erasmus aankijken, no thank youquote:Op zondag 17 april 2011 20:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt niet leuk om te doen, al maakt buiten lopen het wel draaglijker. Achteraf krijg je alleen wel een fijn, voldaan gevoel, alhoewel ik me nu vooral ziek voel
Mooi zo! Al bedacht wat jullie met de peugeot gaan doen?quote:
Een uur? Dan lig al op de ICquote:Op zondag 17 april 2011 21:38 schreef Sander het volgende:
[..]
True that, binnen doe ik het sowieso niet. Een uur tegen het Erasmus aankijken, no thank you.
Ja, we hebben een koper of we hebben een sloper.quote:Op zondag 17 april 2011 21:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mooi zo! Al bedacht wat jullie met de peugeot gaan doen?
[..]
Een uur? Dan lig al op de IC
Dank je....Ik ben het inmiddels wel gewend om de meer vervelende dingen te hebben...mogen jullie allemaal de verkoudheidjes hebben...eerlijk delenquote:
Vrouwen worden maar op twee manieren geleverd:quote:
Nou...het was vnl erg ironisch...Een heel jaar bang zijn dat de lijn naar mn hart gaat infecteren en als die er dan uit is een dikke vette infectie plus opengebarsten hechtingenquote:Op zondag 17 april 2011 22:17 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, maar dit is helemaal matig. Die wonden moeten krijgen is tot daar aan toe, maar dat het dan ook nog openbarst enzo
Tegen hooikoorts werkt de honing van een imker uit je eigen omgeving heel erg goed schijnt het...Tipje voor Yasha...Hoeft ze niet al die meuk te slikkenquote:Op zondag 17 april 2011 22:19 schreef IrishBastard het volgende:
Je zult maar hooikoorts hebben
Die vrouw d'r commentaar trouwens
Er is niets mis met slikken, en meuk is het al helemaal nietquote:Op zondag 17 april 2011 22:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tegen hooikoorts werkt de honing van een imker uit je eigen omgeving heel erg goed schijnt het...Tipje voor Yasha...Hoeft ze niet al die meuk te slikken
Dat is inderdaad wel heel ironischquote:Op zondag 17 april 2011 22:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou...het was vnl erg ironisch...Een heel jaar bang zijn dat de lijn naar mn hart gaat infecteren en als die er dan uit is een dikke vette infectie plus opengebarsten hechtingen
quote:Op zondag 17 april 2011 22:23 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Er is niets mis met slikken, en meuk is het al helemaal niet
Succesquote:Op zondag 17 april 2011 22:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waar het hart van vol is loopt de mond van over..
Nou, mijn mond in ieder geval niet![]()
Tnx voor de honingtip btw, ik zal eens vragen, een van mijn supervisors is Imker voor zijn hobby/bijverdienste
Next als in op naar de volgende of op naar de volgende stap?quote:Op zondag 17 april 2011 22:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oke, bericht terug gehad, > nextToch blij dat ik iig iets er mee gedaan heb, is wel eens anders geweest
Succesquote:
Eerst even wat etalages bekijken voordat je de winkel binnen gaat!quote:Op zondag 17 april 2011 22:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
Komt wel goedWas btw voor het eerst sinds dat ik single ben dat ik weer een beetje verder durfte te kijken... Dus wat dat betreft al heel wat
Pubers die niet nadenken.quote:Op zondag 17 april 2011 22:29 schreef IrishBastard het volgende:
Echt,hè, hoe haal je dit in godsnaam in je hoofd?![]()
Ambulance rijdt tegen muur op provinciale weg
Een nieuwe mercedes c estate met alles erop en eraan.quote:
Niet verkeerd. Ik heb werkelijk niks met een merk als Mercedes en zie mezelf er niet in rijden, maar toch zijn het geen verkeerde auto's. En vol met techniek en luxe inderdaadquote:Op maandag 18 april 2011 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een nieuwe mercedes c estate met alles erop en eraan.
Moet zeggen dat die C klasse met die slipcursus best prima reed. Mooi afgewerkt und so. Alleen de buitenkant vind ik vaak een beetje mweh. Alleen de S klasse is mooiquote:Op maandag 18 april 2011 10:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet verkeerd. Ik heb werkelijk niks met een merk als Mercedes en zie mezelf er niet in rijden, maar toch zijn het geen verkeerde auto's. En vol met techniek en luxe inderdaad.
Ja joh? fucking slagschepen zijn hetquote:Op maandag 18 april 2011 10:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Moet zeggen dat die C klasse met die slipcursus best prima reed. Mooi afgewerkt und so. Alleen de buitenkant vind ik vaak een beetje mweh. Alleen de S klasse is mooi
Mja, het zijn gewoon niet echt mijn auto's. RWD is wel lekker natuurlijk en die unit reed zeker niet verkeerd, maar echt geweldig vind ik het niet. Komt misschien ook doordat ik gewoon niks met dat merk heb hoor. Misschien verandert dat als ik eens een tijdje in zo'n auto zou rijden. Bij m'n zoektocht naar een andere auto is Mercedes ook niet eens in me opgekomen, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 18 april 2011 10:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Moet zeggen dat die C klasse met die slipcursus best prima reed. Mooi afgewerkt und so. Alleen de buitenkant vind ik vaak een beetje mweh. Alleen de S klasse is mooi
Ja, vooral omdat dat deeltentamen best goed te doen is toch?quote:Op maandag 18 april 2011 11:08 schreef Sander het volgende:
[..]
B&B, deeltentamen 1. Ik vind het echt heel vreemd.
Ja precies! Ik ben geen held met die dingen maar of onze sandalenvriend heeft als een Nazi nagekeken (komma verkeerd, 10 punten minder), of ik ben echt een faalhaas en ik heb het goed verneukt. Maar ik vond het zo goed gaanquote:Op maandag 18 april 2011 11:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat dat deeltentamen best goed te doen is toch?Inzage dus maar
Mja. C-klasse, 3-serie en A4 zijn nagenoeg dezelfde prijscategorie, dus da's het probleem nietquote:Op maandag 18 april 2011 11:47 schreef HostiMeister het volgende:
krengen zijn dan ook nogal aan de prijs, Mik.
Ik vind 80K voor een nieuwe waggie toch aardig wat geldquote:Op maandag 18 april 2011 13:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja. C-klasse, 3-serie en A4 zijn nagenoeg dezelfde prijscategorie, dus da's het probleem niet
80k voor een C-klasse is ook wel idioot veel geld. De duurste versie kost in 'basisuitvoering' 67k en die zit al behoorlijk vol, dan nog 13k aan opties aankruisen is best knap... Als je dan toch in die prijsklasse shopt, zou ik bij MB voor een E-klasse gaan. Maar nog liever voor de nieuwe 5-serie, mooie auto!quote:Op maandag 18 april 2011 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik vind 80K voor een nieuwe waggie toch aardig wat geld
Voor snelheid of voor rood licht? Of voor allebei? Moet me er weer even in verdiepen, e.e.a. aan brieven is voor mij ook alweer een tijdje geleden. Maar lijkt me geen puntquote:Op maandag 18 april 2011 17:33 schreef IrishBastard het volgende:
Als je er donderdag toch bent Mikkie, kunnen we meteen wel ff kijken naar die bezwaarbrief?
Rood lichtquote:Op maandag 18 april 2011 23:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Voor snelheid of voor rood licht? Of voor allebei? Moet me er weer even in verdiepen, e.e.a. aan brieven is voor mij ook alweer een tijdje geleden. Maar lijkt me geen punt.
P is al binnenquote:
Nee donderdag heb ik een afspraak en een prik op de pijnpoli!quote:Op maandag 18 april 2011 23:29 schreef IrishBastard het volgende:
Geen idee, maar als je in het meettopic meepost ga je misschien barbecueën?
10 ipv 1K ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik kijk net op mijn rekening omdat ik nog wat reserveringen moet ontvangen van mijn oude uitzendbureau, en er stond ineens een behoorlijk bedrag op.. Echt een behoorlijk bedrag.. Dus ik denk wtf hoe kan dat (er stond nog maar 60 euro op namelijk) Heeft mijn opa geld gestort
maar het is echt heel veel
vraag me af of er niet een 0 te veel is
Zo maar eens even opbellen om te bedanken/zeggen dat dit niet kan
10 euro ipv 1, zijn wel erg veel ijsjes!quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
10 ipv 1K ?Raar zeg.. Moet je zo nog op gaan passen met de belasting ook
Geld moet rollenquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee dit geld gaat linea recta naar mijn echte spaarrekening.. Heb al eerder dit jaar 100 euro gehad (of dat was vorig jaar) en dat verdween gewoon.. Dus dit gaat mooi op de spaarrekening en blijft daar staan
Motorteam krijgt problemen dan, mag ik hopen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Over geld gesproken, hoorde gister ook wat lomps. Rallyteam zou het jaartegoed van de han gestort krijgen, is dat per ongeluk naar het motorteam gegaanEn ook al uitgegeven direct
Je mag niet mopperen, je krijgt het tenminste nog terug! Ik heb in de tussentijd m'n eigen stufi al ruimschoots terugbetaald en mag nog steeds elke maand 1/3 van m'n salaris afstaanquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kut belasting ook. Had voor bijna 600 euro aan reserveringen (inclusief vakantiegeld) gaat er gewoon 194 euro naar de belastingdienstNaja dat krijg ik volgend jaar dan wel weer terug.. maar
Wat dacht je van een dikke 1200 euro van mijn vakantiegeld aan de belastingdienst geven, ook matig hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kut belasting ook. Had voor bijna 600 euro aan reserveringen (inclusief vakantiegeld) gaat er gewoon 194 euro naar de belastingdienstNaja dat krijg ik volgend jaar dan wel weer terug.. maar
BBQquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:45 schreef Californium het volgende:
BBQ spullen gehaald.... Nu even opruimen en schoonmaken voordat de gasten komen
Iddquote:
Wat is jouw type boek?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb helemaal geen leuke boeken meer, maar wil ff buiten zitten maar vind het ook zo stom om niks te doen buiten
Ga dan. Jullie hebben nota bene zelf een pool.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
De buurkinderen zitten in t zwembad. Ik wil ook!
Dat is het zwembad waar de buren inzitten slimpiequote:Op dinsdag 19 april 2011 16:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ga dan. Jullie hebben nota bene zelf een pool.
Ik weet niet wat erger is, het fenomeen of posten over het fenomeen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wil ik net online een potje catan joinen, weigert zo'n persoon me.. En pm'ed me dan dat ik een red face ben.. Dus ik zo wtf.. Ja hij heeft me rood gemarkeerd omdat ik ooit eens "unfair" gespeeld had in een potje met hem.. Wtfhet is maar een spelletje, get a life
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:18 schreef Swine het volgende:
Generale Johannes Passion meegepakt net, mijn genietpuntje van de dag
Kreeg trouwens mail van de bekende oranje leeuw bank voor dingen. Contractje opgesteld en gestuurd enzeau. Vraag me af of ze gaan piepen over de BTW dingen, gezien de recente ontwikkelingen. Heb het er maar bij vermeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |