SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Zit vandaag wel thuis maar buiten studeren gaat niet.. Sowieso lastig dan te schrijven, en ik schrijf altijd het belangrijkste wat ik lees op. Maar ben blij dat het morgen afgelopen is, daar kijk ik naar uitquote:Op woensdag 13 april 2011 17:12 schreef IrishBastard het volgende:
Je kunt thuis ook in de zon gaan zitten hoor, pak je gewoon je boek er bij
Ja maar, dadelijk zitten er kinderen in de tuin!quote:Op woensdag 13 april 2011 17:12 schreef IrishBastard het volgende:
Je kunt thuis ook in de zon gaan zitten hoor, pak je gewoon je boek er bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Had vanmiddag wel dat ik eindelijk klaar zat achter m'n bureau, en toen hoorde ik de muziek van de kerel in de kamer naast me.. Heb het een half uurtje volgehouden maar toen toch maar oordoppen in gedaanquote:Op woensdag 13 april 2011 18:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja maar, dadelijk zitten er kinderen in de tuin!
Heeft iets anders dan jouw auto een grote beurt gehad op die stoelquote:Op woensdag 13 april 2011 19:09 schreef IrishBastard het volgende:
WTFNet even pizza wezen halen, zat Dupje op de bijrijdersstoel, wil ze weer instappen na het halen van de pizza, blijkt dat de bekleding van de stoel in het midden helemaal los is
Is een punt waar hij aan vier zijden vastgestikt zit, en aan drie zijden is het stiksel er perfect uitAls ik het zo terug duw dat 'je het niet ziet' en je beweegt het even heen en weer komt het al weer los, dus dat was niet zo. Morgen maar eens even de garage bellen
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heeft iets anders dan jouw auto een grote beurt gehad op die stoel
Ja en als het dan geluid is wat je niet gewend bent, want het was eerst altijd onze tuin, en het is zo groot dat je geen last van anderen had.. Dan is dat even wennen en dan irriteer ik mij daar even aan.. Want ik was dus ook aan het studeren. Als ik in een rijtjeshuis had gewoond had ik zoiets ook nooit gepost want dan ben je dat gewend..quote:Op woensdag 13 april 2011 18:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Had vanmiddag wel dat ik eindelijk klaar zat achter m'n bureau, en toen hoorde ik de muziek van de kerel in de kamer naast me.. Heb het een half uurtje volgehouden maar toen toch maar oordoppen in gedaanTis toch irritanter als het geluid is dat je niet zelf in de hand hebt.. in vergelijking met zelf de radio aan hebben bv.
Het kan ook toeval zijn, dat het al wat onderhuids versleten was en nu dus helemaal kapot toevallig. Je kunt natuurlijk altijd gaan informeren bij zo'n toko, maar ik zou nergens op rekenen, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mja, vind het echt een raar verhaalNouja, morgen maar eens langs bij die toko dus
Mag jij überhaupt wel vrouwen pellenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:15 schreef Mikkie het volgende:
Mag jij alleen maar vrouwen pellen op vrijdag?.
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weetquote:Op woensdag 13 april 2011 23:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mag jij überhaupt wel vrouwen pellen
Mikkie pelt lever bananen!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mag jij überhaupt wel vrouwen pellen
Nou ik zit weer met m'n oordoppen in hoor!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja en als het dan geluid is wat je niet gewend bent, want het was eerst altijd onze tuin, en het is zo groot dat je geen last van anderen had.. Dan is dat even wennen en dan irriteer ik mij daar even aan.. Want ik was dus ook aan het studeren. Als ik in een rijtjeshuis had gewoond had ik zoiets ook nooit gepost want dan ben je dat gewend..
Dan geldt dezelfde vraag voor jou, waarom?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ook wakker, terwijl ik kon en wilde uit slapen
Lekker dagje in het vooruitzicht danquote:Op donderdag 14 april 2011 09:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gewoon wakker, en dan ga je in je hoofd toch al met het tentamen van straks bezig.. Nog ff wat dingetjes doorkijken.. Maar ik had bedacht hoe langer ik slaap hoe minder tijd ik heb om zenuwachtig te zijn.. Nu heb ik nog 9 uur de tijd om zenuwachtig te zijn
Jeetje Mik, loopt de pimping business zo goed dat je denkt dat je je een extra pimpmobiel kan veroorloven? Nicequote:Op donderdag 14 april 2011 10:33 schreef Mikkie het volgende:
Zit net even te kijken voor een leuke cabrio voor 'erbij', maar de tering, dat kost nog geld genoeg zeg. De aanschaf is nog wel te overzien als je een hobbyproject koopt, maar een beetje cabrio kost je al 180 euro per kwartaal aan mrb. Dat gaan we dus voorlopig maar niet doen (tot ik in elk geval een stalling heb om 'm te laten overwinteren).
Ik was vanochtend ook ineens in paniek, om half 7 nog maar eens dingen gaan doorlezenquote:Op donderdag 14 april 2011 09:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ik ben altijd gewoon heel gespannen en gestresst voor een tentamen.. Ga mezelf ook honderd keer in twijfel trekken enzo.. Van ken ik het wel goed genoeg heb ik wel goed genoeg geleerd. Ik weet gewoon wel redelijk zeker dat ik alle basisdingen wel kan, en daar moet je eigenlijk het tentamen mee kunnen halen toch?
Daar ga ik vanavond en morgenavond ook voor!quote:
Nergens last van... ben even wat gaan drinken... Boekje erbij op bed... Na een half uur ongeveer was ik weer wegquote:Op donderdag 14 april 2011 08:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat wilde ik net vragen. Geen kater?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |