Ze hadden het inderdaad over zijn imago, en toen Joanna zei: Zie je nou wel!!!! moest ie ook zenuwachtig lachen.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:58 schreef danilel het volgende:
[..]
hij is gewoon bang dat debakvisjes hem niet meer leuk vinden en bovendien staat dat nu nog niet in het scrip, dat komt later pas.
rubber dingenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:12 schreef ToughLove het volgende:
Flip doet af en toe ze ogen open om naar de tieten van Jo te kijken haha.
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:12 schreef ToughLove het volgende:
Las over je Cisco PVR, balen manquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:12 schreef ToughLove het volgende:
Op een grote paddestoel rood met witte stippenquote:
ze heeft wel in mijn ogen dan het mooiste figuur...net iets meer dandun..maar ik weet niet wat er echt is en nietquote:Op woensdag 13 april 2011 16:13 schreef wildstar het volgende:
[..]
ze is helemaal van rubber.......op d'r rug laat het al los
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:13 schreef wildstar het volgende:
[..]
ze is helemaal van rubber.......op d'r rug laat het al los
Mo is mooier hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 16:16 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ze heeft wel in mijn ogen dan het mooiste figuur...net iets meer dandun..maar ik weet niet wat er echt is en niet
De uitzending elke dag kan ik nog gewoon opnemen met me gewone DVDRecorder. En zo lang duurd dit programma nu ook weer niet meerquote:Op woensdag 13 april 2011 16:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Las over je Cisco PVR, balen man.
Ken wel iemand die er veel verstand van heeft dus je kan me altijd ff DM/PM'en
wss een ouwe vieze man met 1 tand....quote:Op woensdag 13 april 2011 16:17 schreef Reksie1981 het volgende:
Hfaha, wat is die cameraman aan het doen
inzoomen op Jo's ass
Okejquote:Op woensdag 13 april 2011 16:17 schreef Flashbox het volgende:
[..]
De uitzending elke dag kan ik nog gewoon opnemen met me gewone DVDRecorder. En zo lang duurd dit programma nu ook weer niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Shots voor montagequote:Op woensdag 13 april 2011 16:18 schreef beequeen het volgende:
Gewoon ziek hoe die camera constant inzoemt op haar kudt.
nee dat weet jij als geen ander, maar het gaat over de 4 in het huis nu toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:17 schreef trollie67 het volgende:
[..]
dat is helemaal niet je smaak...
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:17 schreef Chuckster het volgende:
De cameraman is lekker bezig vandaag![]()
![]()
[ afbeelding ]
De zoom-functie werkt iig.
Beter dan dat ze inzoomen op Maik's kont (kan nu namelijk ook)quote:Op woensdag 13 april 2011 16:18 schreef ToughLove het volgende:
Die portugese nemen het er maar van daar.
is wel een erg mooie kont....zit net voor de spiegel te vergelijken...de mijne komt met mijn 43 jaar wel in de buurt,maar ik heb geen botoxquote:Op woensdag 13 april 2011 16:17 schreef MargrietV het volgende:
de cameraman wacht op het doorlekken van Jo of zou ze er 3 tampons ingepleurd hebben.
pic's or it didn't happen vriend ;0quote:Op woensdag 13 april 2011 16:19 schreef trollie67 het volgende:
[..]
is wel een erg mooie kont....zit net voor de spiegel te vergelijken...de mijne komt met mijn 43 jaar wel in de buurt,maar ik heb geen botoxheb het te danken aan postwerk he?
Dat wellicht ook, maar meestal zie je vaak veel close-ups en de beste daarvan wordt dan in de uitzending gezetquote:Op woensdag 13 april 2011 16:19 schreef danilel het volgende:
[..]
voor eigen gebruik zul je bedoelen!
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:18 schreef beequeen het volgende:
Gewoon ziek hoe die camera constant inzoemt op haar kudt.
Gewoon tè schattig hoe naïef jij kunt zijn.quote:
de sletquote:Op woensdag 13 april 2011 16:20 schreef Mylene het volgende:
Joanna wil Philip echt helemaal afllebberen. Hij wil het netjes houden.
ik hoef geen pics te plaatsen om tevreden te zijn met mijn kont.,,,hij is rond stevig en past in maatje 38,al is die soms te grootquote:Op woensdag 13 april 2011 16:20 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
pic's or it didn't happen vriend ;0
Haha dankjequote:Op woensdag 13 april 2011 16:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gewoon tè schattig hoe naïef jij kunt zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |