Ze hadden het inderdaad over zijn imago, en toen Joanna zei: Zie je nou wel!!!! moest ie ook zenuwachtig lachen.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:58 schreef danilel het volgende:
[..]
hij is gewoon bang dat debakvisjes hem niet meer leuk vinden en bovendien staat dat nu nog niet in het scrip, dat komt later pas.
rubber dingenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:12 schreef ToughLove het volgende:
Flip doet af en toe ze ogen open om naar de tieten van Jo te kijken haha.
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:12 schreef ToughLove het volgende:
Las over je Cisco PVR, balen manquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:12 schreef ToughLove het volgende:
Op een grote paddestoel rood met witte stippenquote:
ze heeft wel in mijn ogen dan het mooiste figuur...net iets meer dandun..maar ik weet niet wat er echt is en nietquote:Op woensdag 13 april 2011 16:13 schreef wildstar het volgende:
[..]
ze is helemaal van rubber.......op d'r rug laat het al los
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:13 schreef wildstar het volgende:
[..]
ze is helemaal van rubber.......op d'r rug laat het al los
Mo is mooier hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 16:16 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ze heeft wel in mijn ogen dan het mooiste figuur...net iets meer dandun..maar ik weet niet wat er echt is en niet
De uitzending elke dag kan ik nog gewoon opnemen met me gewone DVDRecorder. En zo lang duurd dit programma nu ook weer niet meerquote:Op woensdag 13 april 2011 16:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Las over je Cisco PVR, balen man.
Ken wel iemand die er veel verstand van heeft dus je kan me altijd ff DM/PM'en
wss een ouwe vieze man met 1 tand....quote:Op woensdag 13 april 2011 16:17 schreef Reksie1981 het volgende:
Hfaha, wat is die cameraman aan het doen
inzoomen op Jo's ass
Okejquote:Op woensdag 13 april 2011 16:17 schreef Flashbox het volgende:
[..]
De uitzending elke dag kan ik nog gewoon opnemen met me gewone DVDRecorder. En zo lang duurd dit programma nu ook weer niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Shots voor montagequote:Op woensdag 13 april 2011 16:18 schreef beequeen het volgende:
Gewoon ziek hoe die camera constant inzoemt op haar kudt.
nee dat weet jij als geen ander, maar het gaat over de 4 in het huis nu toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:17 schreef trollie67 het volgende:
[..]
dat is helemaal niet je smaak...
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:17 schreef Chuckster het volgende:
De cameraman is lekker bezig vandaag![]()
![]()
[ afbeelding ]
De zoom-functie werkt iig.
Beter dan dat ze inzoomen op Maik's kont (kan nu namelijk ook)quote:Op woensdag 13 april 2011 16:18 schreef ToughLove het volgende:
Die portugese nemen het er maar van daar.
is wel een erg mooie kont....zit net voor de spiegel te vergelijken...de mijne komt met mijn 43 jaar wel in de buurt,maar ik heb geen botoxquote:Op woensdag 13 april 2011 16:17 schreef MargrietV het volgende:
de cameraman wacht op het doorlekken van Jo of zou ze er 3 tampons ingepleurd hebben.
pic's or it didn't happen vriend ;0quote:Op woensdag 13 april 2011 16:19 schreef trollie67 het volgende:
[..]
is wel een erg mooie kont....zit net voor de spiegel te vergelijken...de mijne komt met mijn 43 jaar wel in de buurt,maar ik heb geen botoxheb het te danken aan postwerk he?
Dat wellicht ook, maar meestal zie je vaak veel close-ups en de beste daarvan wordt dan in de uitzending gezetquote:Op woensdag 13 april 2011 16:19 schreef danilel het volgende:
[..]
voor eigen gebruik zul je bedoelen!
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:18 schreef beequeen het volgende:
Gewoon ziek hoe die camera constant inzoemt op haar kudt.
Gewoon tè schattig hoe naïef jij kunt zijn.quote:
de sletquote:Op woensdag 13 april 2011 16:20 schreef Mylene het volgende:
Joanna wil Philip echt helemaal afllebberen. Hij wil het netjes houden.
ik hoef geen pics te plaatsen om tevreden te zijn met mijn kont.,,,hij is rond stevig en past in maatje 38,al is die soms te grootquote:Op woensdag 13 april 2011 16:20 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
pic's or it didn't happen vriend ;0
Haha dankjequote:Op woensdag 13 april 2011 16:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gewoon tè schattig hoe naïef jij kunt zijn.
Ze weet dat Maik morgen weg gaat dus ze zal nu toj contact moeten maken met de anderen... Ben bang dat het nu te laat is!quote:Op woensdag 13 april 2011 16:23 schreef Candyfreak het volgende:
Wat een wonder dat Monique niet bij Maik is.
tuurlijk niet..die denkt alleen eraan hoe die een rijke dame kan krikkenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:22 schreef MargrietV het volgende:
en Flip is duidelijk niet geinteresseerd in Jo haar Oma verhalen
ik wil haar nog niet met geld toe krikken......quote:Op woensdag 13 april 2011 16:24 schreef trollie67 het volgende:
[..]
tuurlijk niet..die denkt alleen eraan hoe die een rijke dame kan krikken
ANALEX! Sushi snolquote:Op woensdag 13 april 2011 16:01 schreef Reksie1981 het volgende:
Wat was SST nog leuk toen hij erin zat he.. ?
[ afbeelding ]
Hmm welquote:Op woensdag 13 april 2011 16:23 schreef Candyfreak het volgende:
Wat een wonder dat Monique niet bij Maik is.
ik ook niequote:Op woensdag 13 april 2011 16:25 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik wil haar nog niet met geld toe krikken......
dat heb jij!!!!!ook niet nodig lieve knaagquote:Op woensdag 13 april 2011 16:25 schreef knagsje het volgende:
[..]
script door nemenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:26 schreef beequeen het volgende:
Djoon blijft maar bewegen zodat wij niks kunnen horen wat ze nu weer aan het fluisteren is.
Pb wel hoor.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:25 schreef knagsje het volgende:
wat bedoel je nou?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:26 schreef trollie67 het volgende:
[..]
dat heb jij!!!!!ook niet nodig lieve knaag
ja die....die heeft volgens mij een erg lieve man..maar ze geilt op wijfen...dan houd het op he?quote:
Flip ligt ongemakkelijk op zijn harde leuterquote:Op woensdag 13 april 2011 16:22 schreef MargrietV het volgende:
en Flip is duidelijk niet geinteresseerd in Jo haar Oma verhalen
Pb een man?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:28 schreef trollie67 het volgende:
ja die....die heeft volgens mij een erg lieve man..maar ze geilt op wijfen...dan houd het op he?
Ik word spontaan misselijk van mo als ik haar al zie laat staan als ik dat zag.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:28 schreef Sonera het volgende:
Maik komt naast Mo zitten en der tiet vliegt ui der bikini.. Ben blij dat ze niet op beeld is
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:30 schreef trollie67 het volgende:
[..]
jij hoeft never nooit te betalen..want jij bent geen hoerenloopster
Ze noemt je een wijf en dat pik je zomaar!quote:
neequote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:28 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ja die....die heeft volgens mij een erg lieve man..maar ze geilt op wijfen...dan houd het op he?
en vergeet Lieke niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:31 schreef trollie67 het volgende:
[..]
neeeen vrouw die op ook op vrouwen geilt..jij kent ze toch wel nog nog van eerdere bb's..ze kikte toen op dildo
en Liekequote:Op woensdag 13 april 2011 16:31 schreef trollie67 het volgende:
[..]
neeeen vrouw die op ook op vrouwen geilt..jij kent ze toch wel nog nog van eerdere bb's..ze kikte toen op dildo
Nou nee, Pb is best een mooie meid hoor.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou nee, Pb is best een mooie meid hoor.
OnTopic: Flip, NU naar de KvdW en je mag geen handdoek omdoen.
Die gaat zich dan schamenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
ze kent me en ik ben een vrouwquote:Op woensdag 13 april 2011 16:31 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ze noemt je een wijf en dat pik je zomaar!
ontopic: Graag een shot van Lau en Sjer!
Oh, dan heb je een verkeerde pupke naast je UI staan ;0quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt hè? Wat wil ze nou?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:33 schreef Day het volgende:
Ik word helemaal kriegel van dat gedraai en gekriebel van Jo!
niets is wat het lijkt hierquote:Op woensdag 13 april 2011 16:34 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Oh, dan heb je een verkeerde pupke naast je UI staan ;0
Ik dacht ook dat je een M wasquote:
die pic van pb is jaren geleden....jij ging er zelf alltijf hard tegen in...dat is die lesbo van bb5quote:
emma vd langenberg met een foto van 20 jaar geleden hahahahahaaquote:Op woensdag 13 april 2011 16:36 schreef trollie67 het volgende:
[..]
die pic van pb is jaren geleden....jij ging er zelf alltijf hard tegen in...dat is die lesbo van bb5
Wat mij tegenvalt is dat er nog geen pijpbeurt voorbij gekomen isquote:Op woensdag 13 april 2011 16:37 schreef beequeen het volgende:
Djoon slaapt liever binnen dan buiten. Bedoelt ze niet gewoon neuken?
Nee joh, neuken is ordinair.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:37 schreef beequeen het volgende:
Het kan nog álle kanten op he?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:36 schreef Candyfreak het volgende:
Stemmen gaan gelijk op
13 april om 13.45
Maik, Sharon en Gerard willen nog niet naar huis.
Sinds dinsdagavond wordt er druk gesmst voor de genomineerde bewoners. De strijd lijkt nu gelijk op te gaan. Met een minimale voorsprong staat Sharon aan kop. Je kan nog tot donderdagavond stemmen op jouw favoriet.
Maik hopelijk naar huis
maar volgens mamajo is haar dochter helemaal niet zo hoor.......quote:Op woensdag 13 april 2011 16:37 schreef beequeen het volgende:
doet ze alleen bij de STEMquote:Op woensdag 13 april 2011 16:38 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Wat mij tegenvalt is dat er nog geen pijpbeurt voorbij gekomen is
Laten we het hopen...quote:Op woensdag 13 april 2011 16:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het kan nog álle kanten op he?
Ik zou er iig niet raar van staan te kijken dat Maik gewoon blijft en Sharon weggestemd gaat worden
Hebben ze al ingezoomd op die lelijke knobbels op die tenen van d'r? Krijg je er van, kwaliteitsschoenen..quote:Op woensdag 13 april 2011 16:38 schreef ToughLove het volgende:
huppa en ze probeerden weer ff dr broekje in te kijken.
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:38 schreef ToughLove het volgende:
huppa en ze probeerden weer ff dr broekje in te kijken.
scapino?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hebben ze al ingezoomd op die lelijke knobbels op die tenen van d'r? Krijg je er van, kwaliteitsschoenen..
zit botox inquote:Op woensdag 13 april 2011 16:40 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Zou die ouwe hem nog omhoog krijgen dan?
Kan hij het mooi meteen bij psoriasis in of tussen haar lippen spuitenquote:
Misschien is dat best al gebeurd maar dat mag niet uitgezonden worden van MamaDjoon.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:38 schreef Stranger1977 het volgende:
Wat mij tegenvalt is dat er nog geen pijpbeurt voorbij gekomen is
hij is dan wel weer lekker schoonquote:Op woensdag 13 april 2011 16:40 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Zou die ouwe hem nog omhoog krijgen dan?
smegmoquote:Op woensdag 13 april 2011 16:41 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Nou dat vraag ik me af bij smegma of psoriasis
dat word dan toch maar de botte bijl in die schedelquote:Op woensdag 13 april 2011 16:41 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Nou dat vraag ik me af bij smegma of psoriasis
hahahaha! Laat dingetje het maar niet lezen!quote:
Oh, ze mag eindelijk liggen omdat de rest ook ligt. Lief van de stem.quote:
Ze word al moe als ze met haar ogen knippertquote:Op woensdag 13 april 2011 16:45 schreef mevrouwdebok het volgende:
het slaapt weer ,tja ze had wel de tometen gesneden he !
hingen er maar een paarquote:Op woensdag 13 april 2011 16:46 schreef BONG4002 het volgende:
Het is vandaag weer een klassiek hangdagje he?
Ik moest lachenquote:
quote:
Kan je nagaanquote:
hoe vernederend, een meisje dat om kusjes moet bedelen.....quote:Op woensdag 13 april 2011 16:49 schreef beequeen het volgende:
Djoon blijft maar bedelen om zoentjes. Pathetic.
Pullup is lievvv.quote:
Ze kreeg d'r tongetje hoor.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:49 schreef beequeen het volgende:
Djoon blijft maar bedelen om zoentjes. Pathetic.
Ik denk dat de brief weinig tot geen effect meer gaat hebben op haar gedrag/stemming, hooguit even een traantje en wat gesnik en daarna weer over tot de orde van de dagquote:Op woensdag 13 april 2011 16:50 schreef freaky40 het volgende:
Ik vraag me af of Joanna straks die brief van die Dennix wel wil lezen. Ze begint er nu weer een beetje bovenop te komen dan kan ik me voorstellen dat ze daar niet op zit te wachten op die onzin.
DGK niet, daar mochten ze overdag iig niet op bed liggen, BB wél maar niet zo erg als in SST heb ik het gevoelquote:Op woensdag 13 april 2011 16:51 schreef Stability het volgende:
ik weet het niet meer, maar was het ook zo erg met dat hangen en slapen in de andere rls ? ik heb ze allemaal gezien, maar kan me daar weinig van herinneren
Het is altijd zo erg hoor.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:51 schreef Stability het volgende:
ik weet het niet meer, maar was het ook zo erg met dat hangen en slapen in de andere rls ? ik heb ze allemaal gezien, maar kan me daar weinig van herinneren
dan kan hij maar beter stoppen met joquote:Op woensdag 13 april 2011 16:52 schreef Mylene het volgende:
Philip wil enkel thuis verder gaan. Joanna stampvoet. Hij zegt een hekel te hebben aan vrouwen die niet tevreden kunnen zijn.
ze gaat de brief vol in de camera verscheuren om haar gram te halen, allemaal script dusquote:Op woensdag 13 april 2011 16:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat de brief weinig tot geen effect meer gaat hebben op haar gedrag/stemming, hooguit even een traantje en wat gesnik en daarna weer over tot de orde van de dag.
ja ,zie je wel? ik kon het me ook niet herinneren dat ze daar de hele dag in lagen te slapenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
DGK niet, daar mochten ze overdag iig niet op bed liggen, BB wél maar niet zo erg als in SST heb ik het gevoel
Nah, alleen Huub en Lieke niet. De rest lag regelmatig te pitten buiten beeld.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:53 schreef BONG4002 het volgende:
DGK niet, daar mochten ze overdag iig niet op bed liggen, BB wél maar niet zo erg als in SST heb ik het gevoel
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:53 schreef kybe het volgende:
Flip: Ik heb een hekel aan vrouwen die nooit tevreden zijn.
Joan: Wat moet je met mij dan!
hebben ze al ingezoomt op al die streamers die nachts om 3 uur deze onzin volgen met tostis..broodjes en bier??quote:
dat vraag ik me ook al 6 weken afquote:Op woensdag 13 april 2011 16:55 schreef Candyfreak het volgende:
Waarom stellen ze eigenlijk gewoon niet een slaap verbod in voor overdag?
Bij DGK waren ze inderdaad iets actiever maar daar was natuurlijk ook wel wat meer te doen.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nah, alleen Huub en Lieke niet. De rest lag regelmatig te pitten buiten beeld.
Dat weet ik niet precies meer maar had me iig zelden verveeld met de streams itt SST, ik kijk überhaupt alleen nog via Ziggo en dan niet eens overdag, wmb is SST afgelopenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nah, alleen Huub en Lieke niet. De rest lag regelmatig te pitten buiten beeld.
en dat vond ik ook al zo irritant...die stijltangen en schoonheidsbehandelingenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Bij DGK waren ze inderdaad iets actiever maar daar was natuurlijk ook wel wat meer te doen.
Aan de andere kant waren de vrouwen daar minimaal net zo lang in de schoonheidssalon bezig als ze hier liggen.
Bij de BB's was het over het algemeen ook een hangzooitje
wil je mij zien danquote:Op woensdag 13 april 2011 16:54 schreef trollie67 het volgende:
[..]
hebben ze al ingezoomt op al die streamers die nachts om 3 uur deze onzin volgen met tostis..broodjes en bier??
Soms is het weer pijnlijk duidelijk dat de verkeerde mensen in de redactie zittenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:57 schreef Reksie1981 het volgende:
Gooi er vanavond gewoon wat alcohol in voor Maik's afscheidfeestje.
En verbied Jo en Mo te huilen en de aandacht te stelen, klaar.
Tsja, dat is de enige die wakker is.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:57 schreef Stability het volgende:
sharon is ook steeds vaker in de buurt van karim te vinden he
Ze krijgen meestal op woensdagavond een paar flesjes Sagres en 2 (hooguit 3) flessen wijnquote:Op woensdag 13 april 2011 16:57 schreef Reksie1981 het volgende:
Gooi er vanavond gewoon wat alcohol in voor Maik's afscheidfeestje.
En verbied Jo en Mo te huilen en de aandacht te stelen, klaar.
en zelf vinden ze dat ze keihard gewerkt hebbenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:57 schreef mazaru het volgende:
Nog voordat je de streams aangooit, kun je al uittekenen wat je te zien gaat krijgen.
Wat een vreselijk teleurstellende RLS is dit zeg
goedemiddagquote:Op woensdag 13 april 2011 16:58 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Goedemiddag!![]()
Heb alles weer bijgelezen. Het valt me op dat die stinkflots voor haar doen erg vrolijk is. Is dat omdat de badjas eruit vliegt en zij zelf niet? Zegt ook weer genoeg..
Die zijn ook meer doorgeschoven naar de zaterdagavondquote:Op woensdag 13 april 2011 16:59 schreef freaky40 het volgende:
Die afscheidsfeestjes vallen de laatste weken behoorlijk tegen. Het is na de coctailparty maar een laffe bende op de woensdagavonden.
Dat vinden ze al als ze drinken uit de koelkast pakken.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:58 schreef Stability het volgende:
[..]
en zelf vinden ze dat ze keihard gewerkt hebben
Idd. En soms verpest Mo het ook zoals 2 weken terug.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:59 schreef freaky40 het volgende:
Die afscheidsfeestjes vallen de laatste weken behoorlijk tegen. Het is na de coctailparty maar een laffe bende op de woensdagavonden.
nee..ze wil krikken met de volgende..maar van majo mag dat niet voor de camera..dus ze moet de boot af houdenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:50 schreef freaky40 het volgende:
Ik vraag me af of Joanna straks die brief van die Dennix wel wil lezen. Ze begint er nu weer een beetje bovenop te komen dan kan ik me voorstellen dat ze daar niet op zit te wachten op die onzin.
ja het word echt met de dag erger...niet normaal meer dat ze daar niets van zeggen.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat vinden ze al als ze drinken uit de koelkast pakken.
Het wordt echt met de dag erger. Geen wonder dat de kijkcijfers zo kelderen.
Dat krikken ze wel weer op met een mega spannende opdracht/thema whateverquote:Op woensdag 13 april 2011 16:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat vinden ze al als ze drinken uit de koelkast pakken.
Het wordt echt met de dag erger. Geen wonder dat de kijkcijfers zo kelderen.
Zakken de laatste dagen weer sterk. Het is al een paar dagen onder de 200.000 kijkers...quote:Op woensdag 13 april 2011 17:02 schreef DeWalrus het volgende:
de kijkcijfers stijgen nu juist toch? En dat hangen, wat doe jezelf als je die streams zit te kijken? Dat is toch ook ontspannen. Face it, als je zonder duidelijk opdrachten of werk ergens zit, dan wordt je lui. Ze kunnen ook niet weg, even een wandeling enzo.
ze pitten de hele dag..behalve lauw is er niemand moe dan..dan hadden ze beter moeten regelen in de regie...ik moet 6 dagen werken in de week...ik kan nachts echt niet kijken..dit is belachelijkquote:Op woensdag 13 april 2011 17:02 schreef Stability het volgende:
en snachts zijn ze niet in hun nest te branden
ik heb vroeg in de middag alles in huis gedaan wat er maar gedaan moest worden...af en toe ff streams kijken, en geluisterd op de achtergrond.....en tussen het tiepen hier door ook de was nog helemaal gedaan, boodschappen gedaan, kortom, NIET gehangen of gelegenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:02 schreef DeWalrus het volgende:
de kijkcijfers stijgen nu juist toch? En dat hangen, wat doe jezelf als je die streams zit te kijken? Dat is toch ook ontspannen. Face it, als je zonder duidelijk opdrachten of werk ergens zit, dan wordt je lui. Ze kunnen ook niet weg, even een wandeling enzo.
Je hebt gelijk dat je vanzelf in de spaarstand gaat staan als er niets te doen is.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:02 schreef DeWalrus het volgende:
Daarom zijn er de daily's om je op de hoogte te houden, of je neemt gewoon wat op 's nachts op goed gelukquote:Op woensdag 13 april 2011 17:03 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ze pitten de hele dag..behalve lauw is er niemand moe dan..dan hadden ze beter moeten regelen in de regie...ik moet 6 dagen werken in de week...ik kan nachts echt niet kijken..dit is belachelijk
Ik beweeg ook nog hoor.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:02 schreef DeWalrus het volgende:
quote:
Nee, hij is aan het schrijven. En ongetwijfeld zal hij ook strelen, maar dat kun je 'm niet kwalijk nemen. Jo is zich wel erg aan het aanbieden.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:56 schreef beequeen het volgende:
Ligt Flip die plastic boobs nou te strelen onder de badjas?
tijdens de streams kook ik..doe de was..verzorg 2 katten..2 ratten...ruim op..dweil..de kattenbak...ik heb echt geen tid om 4 uur de stream te kijken...waar 20 uur niets gebeurt....quote:Op woensdag 13 april 2011 17:02 schreef DeWalrus het volgende:
Uiteraard klopt er geen hout van deze zinloze poll. Waar is de poll van Fok trouwens, deze week nog niet gezien.quote:
stond SST niet tegenover wie is de mol?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:02 schreef DeWalrus het volgende:
ja dat dus...ik kan echt niet zo lang stil blijven zitten hoor, ik moet wat doen, daarom photoshop ik ook heel vaak tijdens het streamen en ook mn huishouding bijhouden. of ff bellen met iemandquote:Op woensdag 13 april 2011 17:06 schreef trollie67 het volgende:
[..]
tijdens de streams kook ik..doe de was..verzorg 2 katten..2 ratten...ruim op..dweil..de kattenbak...ik heb echt geen tid om 4 uur de stream te kijken...waar 20 uur niets gebeurt....
ik vind het net een wandelend skelet..met die rare benen en heupen inddquote:Op woensdag 13 april 2011 17:06 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Oh, en over het figuur van Luira..[want daar ging het vandaag ook om] ik vind haar figuur niet mooi. Ze staat vooruit gekanteld met haar heupen waardoor ze juist die hangbillen accentueert. Ze heeft O-[boven]benen en haar voeten staan naar binnen gekeerd. Elke vrouw die zo haar heupen naar voren kantelt ziet er onvrouwelijk en zo niet sexy uit.
een motorisch gestoorde gratenbaalquote:Op woensdag 13 april 2011 17:08 schreef Stability het volgende:
[..]
ik vind het net een wandelend skelet..met die rare benen en heupen indd
En dan staat dit op de SST site. Alsof half Nederland belt.quote:
quote:Stemmen gaan gelijk op
13 april om 13.45
Maik, Sharon en Gerard willen nog niet naar huis.
Sinds dinsdagavond wordt er druk gesmst voor de genomineerde bewoners. De strijd lijkt nu gelijk op te gaan. Met een minimale voorsprong staat Sharon aan kop. Je kan nog tot donderdagavond stemmen op jouw favoriet.
Hè jakkes, en nu?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:09 schreef mazaru het volgende:
En ik zit op het moment in een bloedbad. Kom net van de bloedbank en ik vond het zo warm aan mijn arm worden.
Trui bebloed, broek bebloed, stoel bebloed!
Kijk! Dat zouden nog eens leuke streams zijn!
gerard is volgens mij helemaal klaar met sst sinds gister, hij heeft het nu wel door dat alles gescript isquote:Op woensdag 13 april 2011 17:09 schreef Stability het volgende:
zelfs gerard slaapt !!! dat gebeurt echt niet vaak
Wat een prutser van een prikkertquote:Op woensdag 13 april 2011 17:09 schreef mazaru het volgende:
En ik zit op het moment in een bloedbad. Kom net van de bloedbank en ik vond het zo warm aan mijn arm worden.
Trui bebloed, broek bebloed, stoel bebloed!
Kijk! Dat zouden nog eens leuke streams zijn!
Ik heb gestemd op Maik.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:11 schreef markvanrinsum het volgende:
Poll: wie gaat er donderdag naar huis
• maik
• sharon
• gerard
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ik ook niet..loop 6 dagen van de 7 post van 11 tot gemiddelt 17 uur..moest nu gedwongen vrij nemen want ik zit op 186 vrije uren die weg moeten voor mei..hahahaha..lukt dus niet...maar ik geef ik niet meer als 2 uur per dag weg weg..is rondom belachelijk..als je dit volgt om 3 uur nachts kan je net zo goed de tina lezen..die is spannenderquote:Op woensdag 13 april 2011 17:07 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat dus...ik kan echt niet zo lang stil blijven zitten hoor, ik moet wat doen, daarom photoshop ik ook heel vaak tijdens het streamen en ook mn huishouding bijhouden. of ff bellen met iemand
Dichtdrukken en omhoog houdenquote:
Haha,quote:Op woensdag 13 april 2011 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dichtdrukken en omhoog houden
Is niet erg hoor, dat gebeurt wel vaker bij me.
Maar het ziet er wel uit als een horrorfilm
Gaat ook gebeuren, vanuit redactie/de stem oogpunten bekeken.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:13 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb zomaar het vermoeden dat Sharon naar huis gaat.
Maik moet blijven vanwege Mo.
Past mooi bij de week van de angst;-)quote:Op woensdag 13 april 2011 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Flashback is vele malen spannender.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:07 schreef Gamey het volgende:
[..]
stond SST niet tegenover wie is de mol?
dat was gestopt toen liep het iets op, maar die mensen haken volgens mij ook al weer af want ik meen dat het weer daalt
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha,maar wees een beetje voorzichtig
Caps!!quote:Op woensdag 13 april 2011 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat dan weer wel!quote:Op woensdag 13 april 2011 17:14 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
[..]
Past mooi bij de week van de angst;-)
Scary zeg, doe maar even kalm aan.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:13 schreef mazaru het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:15 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ik ga echt niet stemmen op zulke zooi..gerard red zich wel
Tijd om de streams aan te zetten! Vind Karim een lekkere kerelquote:Op woensdag 13 april 2011 17:16 schreef mevrouwdebok het volgende:
vind het nu toch wel irritant worden dat we de hele tijd maar tegen karims piemel een moeten kijken
Wthquote:Op woensdag 13 april 2011 17:16 schreef afca_oc het volgende:
Daten met Karim?
13 april om 17.02
Gezocht: wederhelft
Karim is momenteel de enige vrijgezelle man in het Huis der Geheimen. Kan jij geen genoeg krijgen van de voormalige Bollywoodacteur? Grijp dan nu de kans om een date met de man in de rode broek te winnen. Vertel ons in maximaal 200 woorden waarom jij de perfecte date bent voor de populaire bewoner en stuur een recente foto van jezelf mee. Mail je (liefdes)briefje naar secretstory@endemol.nl Aangeboden: een heel speciale date met Karim.
o dan kan jij misschien doorgaan voor de date met karimquote:Op woensdag 13 april 2011 17:16 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
[..]
Tijd om de streams aan te zetten! Vind Karim een lekkere kerel
Ok, nu zijn ze het stadium ban kansloos ruim voorbijquote:Op woensdag 13 april 2011 17:16 schreef afca_oc het volgende:
Daten met Karim?
13 april om 17.02
Karim is momenteel de enige vrijgezelle man in het Huis der Geheimen. Kan jij geen genoeg krijgen van de voormalige Bollywoodacteur? Grijp dan nu de kans om een date met de man in de rode broek te winnen. Vertel ons in maximaal 200 woorden waarom jij de perfecte date bent voor de populaire bewoner en stuur een recente foto van jezelf mee. Mail je (liefdes)briefje naar secretstory@endemol.nl Aangeboden: een heel speciale date met Karim.
wel meer dames hier!quote:Op woensdag 13 april 2011 17:16 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
[..]
Tijd om de streams aan te zetten! Vind Karim een lekkere kerel
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:16 schreef afca_oc het volgende:
[quote]Daten met Karim?
13 april om 17.02
Iemand zin in een minivakantie portugal?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:16 schreef afca_oc het volgende:
Daten met Karim?
13 april om 17.02
weet je..ik verafschuw het..maar voor dit geld koop ik liever tijdens mijn postwerk nog een cheeseburger van de macquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:18 schreef trollie67 het volgende:
[..]
weet je..ik verafschuw het..maar voor dit geld koop ik liever tijdens mijn postwerk nog een cheeseburger van de mac
das makkelijk...laura niet aan de bak en hij ook niet..al zou ik het zonde vinden voor karim als die zo een mokkel paktquote:Op woensdag 13 april 2011 17:16 schreef afca_oc het volgende:
Daten met Karim?
13 april om 17.02
Hahhahaha zal ik hem opwachten in een originele Indiase sarong?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:17 schreef suksan het volgende:
[..]
o dan kan jij misschien doorgaan voor de date met karim
ja joh gewoon doen !!quote:Op woensdag 13 april 2011 17:20 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
[..]
Hahhahaha zal ik hem opwachten in een originele Indiase sarong?
Nee hoor dat durf ik niet.maar hij zou de perfect kerel zijn voor mij
gewoon doen!quote:Op woensdag 13 april 2011 17:20 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
[..]
Hahhahaha zal ik hem opwachten in een originele Indiase sarong?
Nee hoor dat durf ik niet.maar hij zou de perfect kerel zijn voor mij
klopt!!!!!alles van buger king is lekkerder..maar in mijn postwijken is alleen febo en mac..dus ik ga meestaal naar de turk voor een pizza of doener..en het liefste fruit...zij hebben het mooiste fruitquote:Op woensdag 13 april 2011 17:19 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
![]()
![]()
en de cheesburger bij de burger king is lekkerder
![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:22 schreef trollie67 het volgende:
[..]
klopt!!!!!alles van buger king is lekkerder..maar in mijn postwijken is alleen febo en mac..dus ik ga meestaal naar de turk voor een pizza of doener..
is toch lekker , een jong blaadje? hahahaquote:Op woensdag 13 april 2011 17:23 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
30? Is wel een beetje jong voor mij
Cougarrrrrr!quote:Op woensdag 13 april 2011 17:23 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
30? Is wel een beetje jong voor mij
Misschien beter in een ander topic plaatsen.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:23 schreef markvanrinsum het volgende:
Poll: wie gaat er donderdag naar huis
• maik
• sharon
• gerard
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Volgende keer ff de psych bellenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:22 schreef trollie67 het volgende:
[..]
klopt!!!!!alles van buger king is lekkerder..maar in mijn postwijken is alleen febo en mac..dus ik ga meestaal naar de turk voor een pizza of doener..
Das waar! Hmzz ik denk er nog ff over naquote:Op woensdag 13 april 2011 17:23 schreef Stability het volgende:
[..]
is toch lekker , een jong blaadje? hahaha
duurt te lang..ik ben sneller met de postquote:Op woensdag 13 april 2011 17:24 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Volgende keer ff de psych bellen
Ik kan het aanraden! Hoeveel ouder ben je?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:24 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
[..]
Das waar! Hmzz ik denk er nog ff over na
nou....ik zag er net een lopen bij de c 1000...geil minirokje..plamuur......dikke knieen en uggs erbij...plus dubbel maat van sharonquote:
Geil...heb je haar nummerquote:Op woensdag 13 april 2011 17:27 schreef trollie67 het volgende:
[..]
nou....ik zag er net een lopen bij de c 1000...geil minirokje..plamuur......dikke knieen en uggs erbij...plus dubbel maat van sharon
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:27 schreef trollie67 het volgende:
[..]
nou....ik zag er net een lopen bij de c 1000...geil minirokje..plamuur......dikke knieen en uggs erbij...plus dubbel maat van sharon
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien beter in een ander topic plaatsen.
hahahahaha....neee..alleen het nummer van me eigen vent..quote:Op woensdag 13 april 2011 17:27 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Geil...heb je haar nummer
Ben 38quote:Op woensdag 13 april 2011 17:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik kan het aanraden! Hoeveel ouder ben je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |