quote:Op woensdag 13 april 2011 16:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Goed uur ja
Alleen jammer van deGoede afsluiter
Nee, leegte in:quote:Op woensdag 13 april 2011 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je doelt op genre's die op elkaar aansluiten?
Okequote:Op woensdag 13 april 2011 16:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, leegte in:
http://www.onzinradio.nl/stat/
Op de nieuwe site wordt dat heel belangrijk, daar worden gegevens uit gelezen
Nee joh gekkiequote:Op woensdag 13 april 2011 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Okehandy ja
Ik was even bang dat ik mijn uurtje dance moest gaan verplaatsen
oke top...quote:Op woensdag 13 april 2011 16:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee joh gekkie![]()
Niets aan de hand verder
Fijne plaat dit.quote:
Ja wel lekkerquote:Op woensdag 13 april 2011 16:21 schreef Zokunen het volgende:
Die overgang ging best redelijk toch? wel midtrack
GTA heeft sowieso echt geniale muziek in alle genresquote:
Oubollig? Er zit zulk een toffe muziek ikquote:Op woensdag 13 april 2011 16:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
GTA heeft sowieso echt geniale muziek in alle genresen Mafia is oudbollig maar wel een toffe afwisseling met het GTA-spul
Oubollig is geen negatieve term in dezequote:Op woensdag 13 april 2011 16:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oubollig? Er zit zulk een toffe muziek ik
Django zit er ook tussen hoor! Mafiaquote:Op woensdag 13 april 2011 16:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oubollig is geen negatieve term in deze
Louis Prima & Keely Smith kan mijn oma meezingen
Ik vind het niet echt oudbollig, to be honestquote:Op woensdag 13 april 2011 16:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
GTA heeft sowieso echt geniale muziek in alle genresen Mafia is oudbollig maar wel een toffe afwisseling met het GTA-spul
Mafia 1 en 2 ?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Django zit er ook tussen hoor! Mafia
Ik speelde Mafia 2 veel en op die radio in je auto heb je alleen oude liedjes uit die tijd (30's - 50's)quote:Op woensdag 13 april 2011 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt oudbollig, to be honest
Nee. Ik speel geen computer games, op heel soms Zoo tycoon 2 naquote:Op woensdag 13 april 2011 16:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik speelde Mafia 2 veel en op die radio in je auto heb je alleen oude liedjes uit die tijd (30's - 50's)
Mafia 1 is fucking lang geleden dus dat weet ik niet meer.![]()
GTA is dan een wat 'moderner' genre zeg maar.
Speel jij trouwens Mafia en GTA?
Jammerquote:Op woensdag 13 april 2011 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik speel geen computer games, op heel soms Zoo tycoon 2 na
Dat speel ik nu veel met Nick1337 MTAquote:Op woensdag 13 april 2011 16:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jammer![]()
Ik speel alleen nog GTA 4 als ik enorm dronken ben. En heul soms SA omdat je daarmee online kunt
Nah, ik heb er niks mee. Echt helemaal niks. Mijn ex vond 't leuk. Dan ging hij GTA spelen en ik lezen of Zoo tycoonenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jammer![]()
Ik speel alleen nog GTA 4 als ik enorm dronken ben. En heul soms SA omdat je daarmee online kunt
Vetquote:Op woensdag 13 april 2011 16:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat speel ik nu veel met Nick1337 MTA![]()
Ach het is niet voor niks je ex moet je maar denkenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, ik heb er niks mee. Echt helemaal niks. Mijn ex vond 't leuk. Dan ging hij GTA spelen en ik lezen of Zoo tycoonen
Dat was niet eens de reden waarom het uit gingquote:Op woensdag 13 april 2011 16:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach het is niet voor niks je ex moet je maar denken
Waarom wel dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was niet eens de reden waarom het uit ging
Tuurlijk nou wil ik het weten ookquote:
Was tof jaquote:Op woensdag 13 april 2011 17:01 schreef Zokunen het volgende:
denk dat draakje er nu wel is.
Toedelsch! En hoop dat het leuk was
Goeden muziekquote:Op woensdag 13 april 2011 17:01 schreef Zokunen het volgende:
denk dat draakje er nu wel is.
Toedelsch! En hoop dat het leuk was
Gaat je niks aan, Erdmannchenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tuurlijk nou wil ik het weten ook
Oh dus we kunnen ook K3 langs horen komen?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:09 schreef Zokunen het volgende:
just say when, dit is gewoon winamp op random
Meuneuquote:
Had je mijn post gezien op je FB ?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Meuneu
Haha dit nummer had ik net in mijn hoofd.
Haha ja maar ik moet eerst tijd vinden om deze af te maken, en ik heb het zo drukquote:Op woensdag 13 april 2011 17:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Had je mijn post gezien op je FB ?
Goede nieuwe titel voor een track!
Oke..quote:Op woensdag 13 april 2011 17:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geeft niets schatje, ik zal je een knuffel geven als je hier zo bent
Goede nieuwe UIquote:Op woensdag 13 april 2011 17:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geeft niets schatje, ik zal je een knuffel geven als je hier zo bent
Joh!quote:Op woensdag 13 april 2011 17:37 schreef Monopoly het volgende:
Deze meid die dit zingt heeft een mooi lichaam.
Die 2e pic wtfquote:
Zonde. Dan draai ik de Ekdom plaat weer als je wel een keer kunt luisterenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:38 schreef naatje_1 het volgende:
ik betwijfel, oudertechnisch gezien, of ik je guilty pleasure show kan meepikken ValHallen...
Ik probeer zo hard mogelijkquote:Op woensdag 13 april 2011 17:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zonde. Dan draai ik de Ekdom plaat weer als je wel een keer kunt luisteren
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:52 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
...is nog heel even afwachten of het gaat lukken, maar dat krijg ik zo snel mogelijk te horen.
ziet er goed uitquote:Op woensdag 13 april 2011 17:52 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
...is nog heel even afwachten of het gaat lukken, maar dat krijg ik zo snel mogelijk te horen.
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:56 schreef Monopoly het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Monopoly
Bericht:
Geyle wijven
Benne gij blind of zo JONGEquote:Op woensdag 13 april 2011 17:56 schreef Monopoly het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Monopoly
Bericht:
Geyle wijven
Kutsmoesquote:
Wat leukquote:Op woensdag 13 april 2011 17:52 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat die wijven dus echt lekker waren.quote:
Pedoquote:Op woensdag 13 april 2011 17:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik dacht dat die wijven dus echt lekker waren.
Door ONZ-radio ging ik die clip kijken
Jij draait kut manquote:
Monoquote:Op woensdag 13 april 2011 18:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sinterklaaskapoentje moet, en die is er niet
Ik wil wel even overnemen hoor
Ja wat nou, ik zei bij aanvang van mijn show dat ik heel mijn playlist had gewijzigd. Volgende keer doe ik negermuziekquote:
Knetter zei het ook.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja wat nou, ik zei bij aanvang van mijn show dat ik heel mijn playlist had gewijzigd. Volgende keer doe ik negermuziek
Luid en duidelijkquote:
Die ga ik zo in elkaar zettenquote:
Hell yeahquote:Op woensdag 13 april 2011 18:11 schreef Zokunen het volgende:
Een huppelbed, heeft dat extra vering ofzo?
Alle?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb mijn nagellak op marktplaats gezet
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:15 schreef Zokunen het volgende:
ter hoeven verkoopt ook wel wat lak anders, redelijk goedkoop
Sorry simpel garpjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezellig wel.
Allememachies, wat is dit een prettig nummer.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:36 schreef djkoelkast het volgende:
lievjes, willen we het vloeken/schelden/ziektes roepen op de radio achterwege laten
Dit vraag ik mij ook afquote:Op woensdag 13 april 2011 18:44 schreef Melting het volgende:
Sinterklaaskapoentje.... wat heb jij gebruikt dan?
Wat het ook is, ik wil het ook!quote:Op woensdag 13 april 2011 18:44 schreef Melting het volgende:
Sinterklaaskapoentje.... wat heb jij gebruikt dan?
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hij heeft 1.83 monopiemel cocaine gesnoven
Heul niet. Huppel heeft de radio uitgezet en heeft keihard hiphop aanstaanquote:
Huppel mist watquote:Op woensdag 13 april 2011 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul niet. Huppel heeft de radio uitgezet en heeft keihard hiphop aanstaan
Er was een varken te horen vanuit het dierenkeyboard en ik ben bang dat hij dat bedoeldequote:Op woensdag 13 april 2011 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul niet. Huppel heeft de radio uitgezet en heeft keihard hiphop aanstaan
Zit niet te stoken jijquote:Op woensdag 13 april 2011 18:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er was een varken te horen vanuit het dierenkeyboard en ik ben bang dat hij dat bedoelde
Ik was laminaat aan het leggen met mn ex en een vriend van mn ex.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er was een varken te horen vanuit het dierenkeyboard en ik ben bang dat hij dat bedoelde
Waar?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
GTA2 is mijn favoriet qua gameplay. Is tegenwoordig gratis legaal te downloaden
Daar zit zelfs een (online) Multiplayer functie bijquote:Op woensdag 13 april 2011 19:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
GTA2 is mijn favoriet qua gameplay. Is tegenwoordig gratis legaal te downloaden
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
NEE
was dat nog niet duidelijk na 30x ophangen?
En bedanktquote:
Een LULLO wat is dat nou voor ouderwets woordquote:Op woensdag 13 april 2011 19:11 schreef utopie het volgende:
koelkast is een lullo. hij drukt me telkens weg
mijn mama zegt lulloquote:Op woensdag 13 april 2011 19:11 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Een LULLO wat is dat nou voor ouderwets woord
Ditquote:Op woensdag 13 april 2011 19:11 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Een LULLO wat is dat nou voor ouderwets woord
Aan het downloadenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Op de rockstar classics siteEven zoeken
http://www.rockstargames.com/classics/
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:13 schreef djkoelkast het volgende:
Goed Utopie, nog 1x en ik block je.
Je kunt gewoon niet bellen tijdens een special.
* Huppelmuts start skaip op en gaat koelkast bellenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:13 schreef djkoelkast het volgende:
Goed Utopie, nog 1x en ik block je.
Je kunt gewoon niet bellen tijdens een special.
heldinquote:Op woensdag 13 april 2011 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts start skaip op en gaat koelkast bellen![]()
Garpje toch
wij dan maar skypen ?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts start skaip op en gaat koelkast bellen![]()
Garpje toch
Hoezo? Ik ga niet bellen hoor. Ik ga in gevecht met mn bedquote:
Goed plan.quote:
Waarom?quote:
zijn de bananen krom?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:31 schreef utopie het volgende:
[..]
zijn de bananen krom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bananen groeien aan een bananenplant, geen bananenboom!
Een bananenplant heeft geen stam maar een soort cilinder van bladeren. Daar groeit een bloemknop aan. Deze knop bevat wel 100 bloemen, en elke bloem wordt een banaan. De bananenplant heeft veel zon nodig.
Wanneer de banaan begint te groeien, wordt deze steeds zwaarder. Door de zwaartekracht gaat de bloemtros naar beneden hangen. Maar, de vruchten willen naar boven blijven groeien, dit heet negatieve geotropie. De vrucht groeit dan tegen de zwaartekracht in. Wortels van bomen en planten groeien met de zwaartekracht mee naar beneden en stengels groeien juist weer tegen de zwaartekracht in omhoog.
Wist je dat de banaan gewoon recht blijft wanneer de trossteel wordt ondersteund?
Er bestaan ook een aantal kleinere bananensoorten die gewoon recht blijven (de trossteel buigt dan niet door door het gewicht van de vruchten).
Het is dus niet genetisch bepaald en heeft ook niets met het 'groeien naar het licht' te maken.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2011 19:33:53 ]
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn banaan is 0.23 monopiemels lang
is koelkast nou al klaar met afwassen
Hier is het van gejatquote:Op woensdag 13 april 2011 19:40 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Dit is net dat will smith deuntje SUMMAH SUMMAH TIME
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:45 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
hoezo nietveel leuker dan die gare GTA deuntjes van 7 tot 11
nee vanaf #1quote:Op woensdag 13 april 2011 19:45 schreef drumstickNL het volgende:
Aardig wat topics al, of begonnen jullie bij #1500?
Jullie zijn sowieso schijtirritant met je gebel op kuttijdenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:45 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Je bent niet verplicht te luisteren, het is aangekondigd.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:45 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Hij wil liever een Koelkast belt iedereen show. Die zijn voorlopig gecanceld, ik heb er namelijk geen inspiratie voor en geen zin meer inquote:Op woensdag 13 april 2011 19:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht te luisteren, het is aangekondigd.
Jah, Koelkast belt iedereen, maar niet iedereen belt koelkast.. Net wat je al zeiquote:Op woensdag 13 april 2011 19:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij wil liever een Koelkast belt iedereen show. Die zijn voorlopig gecanceld, ik heb er namelijk geen inspiratie voor en geen zin meer in
Hinsequote:Op woensdag 13 april 2011 19:48 schreef hinse het volgende:
Ook ingetuned! Deze is van San Andreas! One step forward and 2 steps back!
godver man die shows waren wel episch ook zegquote:Op woensdag 13 april 2011 19:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij wil liever een Koelkast belt iedereen show. Die zijn voorlopig gecanceld, ik heb er namelijk geen inspiratie voor en geen zin meer in
Inspiratie is op en ik ga niet herhalen. Ze komen wel weer. Ooit.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
godver man die shows waren wel episch ook zeg
Is al een week aangekondigd dat we dit doenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:50 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Ik tune uit man, gare bende, koelkast blijft baas maar wel -1 voor deze kutherrie
Sorry deze is wel baasquote:Op woensdag 13 april 2011 19:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is al een week aangekondigd dat we dit doen_!
Dat..quote:Op woensdag 13 april 2011 19:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is al een week aangekondigd dat we dit doen_!
Doeiquote:Op woensdag 13 april 2011 19:50 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Ik tune uit man, gare bende, koelkast blijft baas maar wel -1 voor deze kutherrie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |