quote:Op woensdag 13 april 2011 16:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Goed uur ja
Alleen jammer van deGoede afsluiter
Nee, leegte in:quote:Op woensdag 13 april 2011 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je doelt op genre's die op elkaar aansluiten?
Okequote:Op woensdag 13 april 2011 16:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, leegte in:
http://www.onzinradio.nl/stat/
Op de nieuwe site wordt dat heel belangrijk, daar worden gegevens uit gelezen
Nee joh gekkiequote:Op woensdag 13 april 2011 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Okehandy ja
Ik was even bang dat ik mijn uurtje dance moest gaan verplaatsen
oke top...quote:Op woensdag 13 april 2011 16:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee joh gekkie![]()
Niets aan de hand verder
Fijne plaat dit.quote:
Ja wel lekkerquote:Op woensdag 13 april 2011 16:21 schreef Zokunen het volgende:
Die overgang ging best redelijk toch? wel midtrack
GTA heeft sowieso echt geniale muziek in alle genresquote:
Oubollig? Er zit zulk een toffe muziek ikquote:Op woensdag 13 april 2011 16:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
GTA heeft sowieso echt geniale muziek in alle genresen Mafia is oudbollig maar wel een toffe afwisseling met het GTA-spul
Oubollig is geen negatieve term in dezequote:Op woensdag 13 april 2011 16:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oubollig? Er zit zulk een toffe muziek ik
Django zit er ook tussen hoor! Mafiaquote:Op woensdag 13 april 2011 16:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oubollig is geen negatieve term in deze
Louis Prima & Keely Smith kan mijn oma meezingen
Ik vind het niet echt oudbollig, to be honestquote:Op woensdag 13 april 2011 16:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
GTA heeft sowieso echt geniale muziek in alle genresen Mafia is oudbollig maar wel een toffe afwisseling met het GTA-spul
Mafia 1 en 2 ?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Django zit er ook tussen hoor! Mafia
Ik speelde Mafia 2 veel en op die radio in je auto heb je alleen oude liedjes uit die tijd (30's - 50's)quote:Op woensdag 13 april 2011 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt oudbollig, to be honest
Nee. Ik speel geen computer games, op heel soms Zoo tycoon 2 naquote:Op woensdag 13 april 2011 16:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik speelde Mafia 2 veel en op die radio in je auto heb je alleen oude liedjes uit die tijd (30's - 50's)
Mafia 1 is fucking lang geleden dus dat weet ik niet meer.![]()
GTA is dan een wat 'moderner' genre zeg maar.
Speel jij trouwens Mafia en GTA?
Jammerquote:Op woensdag 13 april 2011 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik speel geen computer games, op heel soms Zoo tycoon 2 na
Dat speel ik nu veel met Nick1337 MTAquote:Op woensdag 13 april 2011 16:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jammer![]()
Ik speel alleen nog GTA 4 als ik enorm dronken ben. En heul soms SA omdat je daarmee online kunt
Nah, ik heb er niks mee. Echt helemaal niks. Mijn ex vond 't leuk. Dan ging hij GTA spelen en ik lezen of Zoo tycoonenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jammer![]()
Ik speel alleen nog GTA 4 als ik enorm dronken ben. En heul soms SA omdat je daarmee online kunt
Vetquote:Op woensdag 13 april 2011 16:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat speel ik nu veel met Nick1337 MTA![]()
Ach het is niet voor niks je ex moet je maar denkenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, ik heb er niks mee. Echt helemaal niks. Mijn ex vond 't leuk. Dan ging hij GTA spelen en ik lezen of Zoo tycoonen
Dat was niet eens de reden waarom het uit gingquote:Op woensdag 13 april 2011 16:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach het is niet voor niks je ex moet je maar denken
Waarom wel dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was niet eens de reden waarom het uit ging
Tuurlijk nou wil ik het weten ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |