De brillen zijn niet voorverwarmd en het sanitair wordt tevens door anderen gebruikt. Ergo, het sanitair is smerig.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wat lul je dan dat het sanitair op de camping niet goed is?
Hang steekwagen achter de trein, probleem opgelostquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zit zelf echt te twijfelen of ik die gasfles zal meenemen...ik ga het er nog eens over hebben met mijn partners in crime, want de boel wordt wel redelijk zwaar zo van lieverlee. Idee van een steekkarretje is wel mooi bedacht, alleen zie ik het niet zo zitten om met zo'n ding de trein in te gaan.
Auto = valsspelenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:37 schreef mieknok het volgende:
[..]
Hang steekwagen achter de trein, probleem opgelost![]()
Wij gaan met de auto, dus geen probleem om hem te vervoeren, nemen hem al jaren mee. Alleen het rijden over gras vond ik lastig (ben maar klein meisje), maar nu kan vriend dat mooi doen![]()
Vertel dat de overige duizenden mensen ook evenquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:53 schreef mieknok het volgende:
[..]
Vertel dat de overige duizenden mensen ook evenEn de oude gare clio van mijn vriend, daarmee kun je niet eens vals spelen, waarschijnlijk moet ie halverwege de rit op de steekwagen
Natuurlijk! 12 per persoon (=24quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Gaan er ook nog wat fusten bier op die steekwagen? Anders kom ik ff buurten namelijk.
Kun je met dat steekkarretje nog een keer naar de supermarkt ook. Je brengt me op ideëen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:08 schreef mieknok het volgende:
[..]
Natuurlijk! 12 per persoon (=24) + nog wat extra in mijn rugzak
voor mensen die komen buurten
Mocht de clio onderweg stuk gaan, drinken we ze wel eerst op om ruimte te maken op de steekwagen
![]()
Wat een hoop icoontjes, ik lijk wel een 15 jarige msner!
Mijn billen zijn heerlijk warm en daarom slechts een genot voor de volgende bezoeker. Maybe heb ik gewoon altijd net de verkeerde gepakt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In principe wel...wanneer jij met je ongewassen billen op een wc-bril gaat zitten draag je in negatieve zin bij aan de hygiëne van de sanitaire voorzieningen.
Je zou er geld voor moeten vragen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:07 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Mijn billen zijn heerlijk warm en daarom slechts een genot voor de volgende bezoeker. Maybe heb ik gewoon altijd net de verkeerde gepakt.
Op het station in Landgraaf kun je gratis parkeren. Ik kom al jaren tussen vijf en zes aan en zet de auto daar neer.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:28 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik lees op de site van Pinkpop dat er twee parkeerplaatsen zijn; namelijk aan de Burgemeester Custerslaan en aan de Schanserweg. Lees alleen dat die vanaf zaterdagmorgen 8.00 uur pas geopend zijn. Wij zullen tussen 5:00 en 6:00 arriveren, waar moeten we dan parkeren?
De parkeerplaats van Mondo Verde is dichter bij camping A (waar wij willen staan), kunnen we hier wel zo vroeg op komen?
Op die benzinekosten van de heen en terugreis, je auto, om 5 euro te besparen, onbewaakt bij een station neerzetten....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:10 schreef CoenH het volgende:
[..]
Op het station in Landgraaf kun je gratis parkeren. Ik kom al jaren tussen vijf en zes aan en zet de auto daar neer.
Is zo te zien Back & Forth Documentaire? Niet het hele concert op Pinkpop?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:33 schreef Gitaarmat het volgende:
Vanavond 00.00u Ned 3 Foo Fighters concert van Pinkpop 2008.
Dat is helaas alleen toegestaan wanneer je een krat bier doneert aan de Fok!-stand op Pinkpop.quote:
Dan bereid je het hertentamen vast voor.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:56 schreef ebke het volgende:
Blijkbaar heb ik de dag na pinkstermaandag een tentamen
Met de trein? Dat is afhankelijk van de plaats waarvan je vertrekt.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:05 schreef Bizznitch het volgende:
Iemand een idee hoe duur de pinkpop retour is?
Het is een standaard retour kaartje die speciaal voor pinkpop geldig is. Voor mij kost het alsnog ruim 40 euro, alleen kan ik zaterdag heen en dinsdag terug.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:05 schreef Bizznitch het volgende:
Iemand een idee hoe duur de pinkpop retour is?
ja of NU gewoon hard leren zodat je het hele pinksterweekend de toetsstof kunt dromenquote:Op maandag 16 mei 2011 06:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan bereid je het hertentamen vast voor.
Volgens mij komt dat op hetzelfde neer als wat Kuukske zei.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:48 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja of NU gewoon hard leren zodat je het hele pinksterweekend de toetsstof kunt dromen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |