Alter Bridge - Isolationquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hier ondekt iemand pas net Alter Bridge![]()
Kende eigelijk alleen Metaldingus.
Jammer dat ik alleen Selah Sue dan moet missen
Ja, ik ontdekte ze de vorige keer voor Pinkpop ook net te laat. Maar het concert in de HMH in november afgelopen jaar heeft heel veel goed gemaakt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hier ondekt iemand pas net Alter Bridge![]()
Kende eigelijk alleen Metaldingus.
Jammer dat ik alleen Selah Sue dan moet missen
Zo denk ik er precies hetzelfde overquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, ik ontdekte ze de vorige keer voor Pinkpop ook net te laat. Maar het concert in de HMH in november afgelopen jaar heeft heel veel goed gemaakt.
Vind ook wel jammer dat ze tegelijk met Selah Sue spelen, maar ach, die zien we vast nog wel eens ergens anders.
Ja, ik zie nog wel een kans dat ze op Solar komt en daar ga ik ook naartoe, als ik dan daar tenminste nog 1 artiest heb die ik graag wil zien, scheelt dat weerquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:42 schreef mr-green het volgende:
[..]
Zo denk ik er precies hetzelfde overEn Selah Sue met band vind ik weer wat minder dan Selah Sue solo
Alleen als je op A zit, die ligt gewoon direct naast het festivalterrein. B en D zijn 20 minuten lopen (40 heen en weer), en C is nog verder weg.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:21 schreef Cowwithmilk het volgende:
Even een klein vraagje: Hoe ver is het vanaf het festivalterrein naar je tentje? op lowlands ging ik 's avonds als ik een gaatje had in het schema even naar mijn tent om wat te drinken/warme kleren te halen. Kan dit ook op pinkpop?
Hmmm balen, ik lees namelijk hier dat B de feestcamping is en daar was ik dus van plan mijn tentje op te zetten. Of is A net zo leuk?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:23 schreef .aeon het volgende:
[..]
Alleen als je op A zit, die ligt gewoon direct naast het festivalterrein. B en D zijn 20 minuten lopen (40 heen en weer), en C is nog verder weg.
B heeft de feesttent (springen), en A heeft de sporthal (dansen). Ik vind B toffer. Maar ik loop dan ook niet dat eind weer naar m'n tentje. Als het mooi weer is heb je niet eens een vest nodig. Als het kouder is moet je gewoon veel bewegen, of anders een vest om je middel knopen oidquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:25 schreef Cowwithmilk het volgende:
[..]
Hmmm balen, ik lees namelijk hier dat B de feestcamping is en daar was ik dus van plan mijn tentje op te zetten. Of is A net zo leuk?
Zit zelf echt te twijfelen of ik die gasfles zal meenemen...ik ga het er nog eens over hebben met mijn partners in crime, want de boel wordt wel redelijk zwaar zo van lieverlee. Idee van een steekkarretje is wel mooi bedacht, alleen zie ik het niet zo zitten om met zo'n ding de trein in te gaan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:21 schreef mieknok het volgende:
Nog 29 dagen![]()
Langzaamaan de spullen checken, dit jaar gaat een luchtbed mee ipv een matje, dus checken of ie niet leegloopt (mijn lieve sterke vriend gaat hem meesjouwen op de steekwagen), tent opzetten en inspuiten, lading travel john en plastuiten inslaan, gasfles checken etc etc. Voorpret is al leuk.
En een paar dagen van tevoren de blikken knakworsten en noodles inslaan! Gaan dit jaar ook een poging doen eieren mee te nemen (bij een vriend van me waren ze op lowlands vorig jaar ook heelhuids aangekomen, dus nu ga ik een poging doen). Smorgens lekker eieren op brood, hmmmm! Moet lukken in mijn supercooleoudedochnoggoedwerkende koelbox![]()
Ow, en smorgens vanuit Gorinchem 6 uur/ half7 vertrekken is de planning
Waarom?quote:
False!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Waarom?
Op de camping is het gewoon schoon.
Dat was ik toch wel van plan, als het enigszins kanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oh het natuurlijk niet tof om te douchen tijdens Pinkop....
Nee, dat is leuk als je met je langharige metalvriendjes naar een festival gaat, maar niet als je met je vriendin in een tent moet liggen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oh het natuurlijk niet tof om te douchen tijdens Pinkop....
Want het feit of ik me wel of niet was draagt inderdaad bij aan de hygiëne van de sanitaire voorzieningen...quote:
In principe wel...wanneer jij met je ongewassen billen op een wc-bril gaat zitten draag je in negatieve zin bij aan de hygiëne van de sanitaire voorzieningen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:30 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Want het feit of ik me wel of niet was draagt inderdaad bij aan de hygiëne van de sanitaire voorzieningen...
Wat lul je dan dat het sanitair op de camping niet goed is?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:30 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Want het feit of ik me wel of niet was draagt inderdaad bij aan de hygiëne van de sanitaire voorzieningen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |