Ze maken eerst hun tour af dus ze staan er gewoon.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:57 schreef Vatta het volgende:
Hoop dat 30STM niet komt, en dat ze dan Foals laten komen als vervanger.
Waarom een Nederlandse vervanger? Er is heus wel een andere internationale act te regelen voor die tijd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:55 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ze maken eerst hun tour af dus ze staan er gewoon.
Mja anders krijg je een Nederlandse vervanger waarschijnlijk. Dan moet je denken aan een Jaqueline Govaert, Kane, Racoon of nog erger een Ben Saunders (ik zie ze daar nog best voor aan).
Achja ik ben dan toch aan het losgaan op Deadmau5
Lippy Kidsquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:02 schreef MissSpooky het volgende:
*Heeft net Elbow ontdekt* Wat een heerlijke muziek.
Dit; en dan lekker eieren of knakworsten als ontbijtquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:13 schreef .aeon het volgende:
Ik meen dat je op de camping ook met muntjes moet betalen, maar daar ben ik niet 100% zeker van.
Wat het ontbijt betreft doe je de eerste dag gewoon boodschappen in het dorp (15 min lopen ongeveer), daar zijn een paar supermarkten. En die weten ook wel dat er een feestje in hun achtertuin wordt gebouwd, dus hebben echt wel genoeg (ik heb in ieder geval nooit meegemaakt dat iets was uitverkocht, qua broodjes/bier/chips/..).
Ik dacht dat eten alleen met bonnen kon. Je kunt ook op weg van camping B naar het festivalterrein iets langs de weg kopen, dat is gewoon met geld en over het algemeen wat goedkoper dan op het festival zelf.quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:50 schreef chansadres het volgende:
Volgens mij kon je op de camping met geld en met muntjes betalen. Je word op beide manieren net zo veel opgelicht
Zelf eten meenemen is imo een pauper manier, dus dan liever opgelicht wordenquote:Op donderdag 12 mei 2011 07:50 schreef chansadres het volgende:
Volgens mij kon je op de camping met geld en met muntjes betalen. Je word op beide manieren net zo veel opgelicht
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:05 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zelf eten meenemen is imo een pauper manier, dus dan liever opgelicht worden
Wat dan? oud brood vreten daar? Ik geef liever 5 euro extra uit voor een vers klaargemaakt broodjequote:
Ik kom uit groningen en we doen dat eerste.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:34 schreef mr-green het volgende:
Ik zit nu echt te twijfelen om vrijdag al te vertrekken en dan in de buurt van Landgraaf te overnachten of zaterdag heel vroeg te vertrekken... (vanuit Rotterdam)
Weet je wat pas treurig is? Zelf geen eten mee durven nemen, omdat je bang bent dat anderen je dan een pauper vinden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:05 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zelf eten meenemen is imo een pauper manier, dus dan liever opgelicht wordenTweede en 3e dag is zelf meegebracht eten bagger wat je weg kunt gooien en zeker als het een beetje warm wil worden qua dagtemperaturen...
En dan vooral aan iedereen die het niet wil horen vertellen hoeveel geld ze wel niet hebben uitgegeven...quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet je wat pas treurig is? Zelf geen eten mee durven nemen, omdat je bang bent dat anderen je dan een pauper vinden.Van die middelbare-school/puber-mentaliteit vind ik dat. Constant bang zijn wat anderen misschien wel van je vinden.
Als jij bovenop die 160 euro en de verplichte consumptie op het festivalterrein ook nog eens schrikbarend veel geld voor elk biertje en elk broodje op de camping wil betalen is dat prima, maar doe niet alsof mensen die daar géén zin in hebben gek zijn.
Hier ondekt iemand pas net Alter Bridgequote:Op woensdag 11 mei 2011 19:02 schreef MissSpooky het volgende:
*Heeft net Elbow ontdekt* Wat een heerlijke muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |