dat is nog niet bekend want ze spelen hun eerste concert pas weer op 3 juni:quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Weet iemand of Coldplay ook al nieuw matereiaal speelt ?
De Converse Silent Disco wordt aangevuld met De Staat en Tim Knol http://www.pinkpopcentral(...)pinkpop-2011-bekend/quote:
Mijn vriendin gaat mee.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij moet al veel van de wereld gezien hebben.![]()
Zuurpruim...ik wens je veel plezier toe in je eenpersoonstentje op Pinkpop.
Zelfkennis siert de mens.quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oh ja, uiteraard is mijn stukje ook chargerend, maar hé, dit is internet!
2009 veteraan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:13 schreef rubje het volgende:
Yo vets,zijn hier nog mensen die de tijd hebben meegemaakt dat The Golden Earing en Bruce Sprinsteen hun opwachting maakten tijdens PP?Heb je toch geen Lowlands voor nodig?
Alsof ik na zo'n zwaar weekend niet alles vergeten ben.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:48 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja of NU gewoon hard leren zodat je het hele pinksterweekend de toetsstof kunt dromen
Yeah baby!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:15 schreef mieknok het volgende:
Goedemorgen lieve mensen,
Nog maar 21 dagenWoehoe!
Langzaamaan de knakworsten, noedels en ander voer aan het inslaan, bier natuurlijk en de tent word van het weekend nagekeken en weer ingespoten. Jaja, vroeg ik weet het, maar kan het niet laten, zin in pinkpop!
En wanneer je 3 weken zegt klinkt het nog korter (vind ik zelf dan tochquote:
Good one! Mooie taak voor vriendliefquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Yeah baby!Ik heb er zo'n zin in!
![]()
Oh...noodles zijn inderdaad een hele goede om mee te nemen. Weegt niks.Vergeet ook niet even de bandenspanning van je steekkarretje te checken.
Ssst...ik ben aan het studeren voor mijn tentamens.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:10 schreef mieknok het volgende:
[..]
Good one! Mooie taak voor vriendliefAnders weet ik zeker dat het niet goed komt... Ben al druk aan het zonnedansen voor mooi weer, ozewiezewozewieswies
Kunnen we lekker chill op gras liggen met biertje, heeeeelijk!
Oeeeeeee, goed bezigquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ssst...ik ben aan het studeren voor mijn tentamens.
als je iets verder leest zie je dat het zelfkennis is... Vuilniszakken zet Ik wel zelf buitenquote:
Jij snapt mquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een man en z'n steekkar...daar kom je als vrouw gewoon niet tussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |