abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95443118
ik ben dus 24 jaar ben best wel verlegen en heb nog nooit een vriendin gehad,
en ik zit er eigenlijk heel erg mee.
op internet lees je dat het belangrijkste is dat je dingen moet gaan doen maar wat ?
door de weeks werk ik en in het weekend ga ik uit.

ik raak heel af en toe wel met een meisje in gesprek in de stad.
maar daar komt nooit wat uit.
of ik zie haar nooit meer of ze heeft al een vriend of als ze haar nummer gegeven heeft reageert ze niet meer.

als ik in de stad ben stap ik niet snel op iemand af want wat moet ik zeggen?
vaak staan ze met hun eigen groepje te praten en vind ik het heel erg moeilijk om daar tussen te gaan staan en een gesprek te beginnen.

en als ik dan een keer wat zeg dan ben ik erg snel uitgepraat, dan valt er een stilte en loopt ze weg.

eerlijk gezegt denk ik dat het grootste probleem is dat ik nooit wat weet te vertellen.
als ik dan een leuk meisje zie dan twijfel ik of ik er heen zal gaan wat dan de hele avond zo door gaat.
ik blijf dus de hele avond na denken waar moet ik over praten... wat zal ik zeggen?

en als ik dan weer thuis ben ben ik boos op mezelf.
  woensdag 13 april 2011 @ 14:39:01 #2
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_95443263
Er zijn zat andere manieren om leuke meisjes tegen te komen dan tijdens het uitgaan. Je bent een verlegen jongen die weinig ervaring heeft met meisjes, dan is playen in de club niet meteen de ideale methode.
  woensdag 13 april 2011 @ 14:39:59 #3
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95443307
Ga lekker sporten! En dan in de kantine na afloop ongedwongen die derde helft in.

Wel een vrouwensport doen dan he. Hockey dus.
Gourmetten of steengrillen?
pi_95443316
Hier staan wellicht ook nog wel wat tips tussen.
28 en nooit een relatie gehad
21/nog steeds geen relatie gehad
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 13 april 2011 @ 14:42:17 #5
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_95443418
Neem een hond. :D
Klinkt afgezaagd maar zorgt er wel voor dat je buiten komt en als je naar het strand gaat dan heb je kans dat je in contact komt met andere mensen. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 13 april 2011 @ 14:42:43 #6
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95443432
Als het goed is loopt hier een reeks over, Versieren op latere leeftijd.

Misschien iets voor jou?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 13 april 2011 @ 14:43:15 #7
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95443453
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 14:42 schreef Netsplitter het volgende:
TS valt op vrouwen.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 13 april 2011 @ 14:43:38 #8
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95443473
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 14:36 schreef xellossollex het volgende:
op internet lees je dat het belangrijkste is dat je dingen moet gaan doen maar wat ?

ik blijf dus de hele avond na denken waar moet ik over praten... wat zal ik zeggen?

Dit is de kern van je probleem
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_95443479
stop met het luisteren van Coldplay!
Coldplay-fans zijn het preutst
  woensdag 13 april 2011 @ 14:44:19 #10
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95443503
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 14:42 schreef Netsplitter het volgende:
Klinkt afgezaagd maar zorgt er wel voor dat je buiten komt en als je naar het strand gaat dan heb je kans dat je in contact komt met andere mensen. :)
Ik vind een excuusbeest (googlewhack! *) ) niet echt je van het, je moet een hond nemen omdat je een hond op prijs stelt en er vol voor wilt gaan, niet omdat een hond je de meisjes brengt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 13 april 2011 @ 14:44:32 #11
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_95443510
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 14:42 schreef Maanvis het volgende:
Als het goed is loopt hier een reeks over, Versieren op latere leeftijd.

Misschien iets voor jou?
Als ie op slag depressief wil worden moet TS daar eens op klikken ja :D
pi_95443617
Heeft bij mij ook lang geduurd hoor.

Bij zoveel mensen dus zit er niet teveel over in.
anders word je het type dat té graag wil en dat is merkbaar.

Gewoon jezelf zijn.. dingen doen idd zoveel mogelijk.
Desnoods chat je rond op internet als vanuit een sociaal punt dat makkelijker voor je is (ook dat verschilt van persoon op persoon.. en daar komt bij 60% ontmoet tegenwoordig online)

Dus van alles kan.

Als je niet alleen zomaar iets durft te doen (je bent verlegen zeg je) dan neem je een goeie vriend mee bijv. met uitgaan of sporten.
Beetje zelfvertrouwen kweken.

Anyway maak je niet te druk komt allemaal goed. :)
pi_95444870
bedankt voor jullie reacties !

@ n8n
quote:

dat is waar heeft iemand mischien tips om te bedenken wat te zeggen?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 13 april 2011 @ 15:18:11 #14
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_95444906
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 14:44 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik vind een excuusbeest (googlewhack! *) ) niet echt je van het, je moet een hond nemen omdat je een hond op prijs stelt en er vol voor wilt gaan, niet omdat een hond je de meisjes brengt.
Het is ook nog eens zeer verantwoord omdat je aan je dagelijkse portie beweging komt. ;)
Je moet naar buiten, dus ff frisse lucht enzo.
Altijd goed voor een mens.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 13 april 2011 @ 15:18:37 #15
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95444942
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 15:17 schreef xellossollex het volgende:
bedankt voor jullie reacties !

@ n8n
quote:

dat is waar heeft iemand mischien tips om te bedenken wat te zeggen?
het bedenken is het probleem, gewoon wat zeggen, je komt er gauw genoeg achter wat werkt en wat niet
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_95446321
Je hoeft niks te vertellen, je moet juist vragen stellen. Dat houdt een gesprek op gang.
pi_95446472
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 15:45 schreef Bloodnok het volgende:
Je hoeft niks te vertellen, je moet juist vragen stellen. Dat houdt een gesprek op gang.
Dus ik bedoel:
- Wat voor werk doe je? Vind je het leuk werk? Irritante collega's? Leuke collega's?
- Heb je nog broers en/of zussen? Goeie relatie mee?
- Doe je aan sport? Wat dan? Wat vind je er leuk aan?
- Wat is het laatste boek dat je gelezen hebt? Wat vond je ervan?

enzovoorts. Vul maar in.
En ze gaat je nog sympathiek vinden ook omdat je zo geinteresseerd bent. Win-win. :)
pi_95449499
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 15:48 schreef Bloodnok het volgende:

[..]

Dus ik bedoel:
- Wat voor werk doe je? Vind je het leuk werk? Irritante collega's? Leuke collega's?
- Heb je nog broers en/of zussen? Goeie relatie mee?
- Doe je aan sport? Wat dan? Wat vind je er leuk aan?
- Wat is het laatste boek dat je gelezen hebt? Wat vond je ervan?

enzovoorts. Vul maar in.
En ze gaat je nog sympathiek vinden ook omdat je zo geinteresseerd bent. Win-win. :)
of zwaar geirriteerd omdat je haar belaagd met vragen :P
pi_95450277
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 16:50 schreef smilez het volgende:

[..]

of zwaar geirriteerd omdat je haar belaagd met vragen :P
Hoeft niet altijd zo te zijn. Als ze je ziet zitten is ze allang blij dat je tegen haar praat. En je kunt snel genoeg aan haar antwoorden merken of je haar wel/niet irriteert.
  woensdag 13 april 2011 @ 17:07:24 #20
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_95450318
je neemt het te zwaar dat is je probleem.
pi_95451020
Luisteren als je in gesprek bent, wat wordt er gezegd..

Wordt er iets gezegd waar je op in kunt haken, doe dat, borduur verder op de gespreksstof. Voor het geval dat het stil valt zorg dat je een vraag achter de hand hebt.

geeft ze hele korte en niet geïnteresseerde antwoorden, dan kun je beter haar met rust laten, want dan is er geen interesse.
I'm sexy and I know it!
Alles heeft een eind, maar een worst heeft er twee...
pi_95466266
Tip van een vrouw!

Er is niks mis met verlegen zijn, er zijn maar weinig mensen die vol zelfvertrouwen op iemand afstappen, bijna iedereen vind dit eng.

Probeer vooral niet van te voren te gaan bedenken wat je moet zeggen.... Grote kans dat je erg geforceerd overkomt, alsof je haar een kruisverhoor afneemt met al je vragen. Vragen stellen is altijd goed, maar onthou wel dat je gesprekspartner ook mee moet doen!! Zoals Zanziee zegt, er zullen ook mensen zijn die gewoon geen zin hebben om met je te praten...

Probeer bij het uitzoeken van een ' slachtoffer ' goed naar haar lichaamstaal te kijken. Kijkt ze vriendelijk uit haar ogen, glimlacht ze bijvoorbeeld als mensen haar toevallig aankijken.. Je hebt de grootste kans om gezellig met iemand in gesprek te raken als ze daar ook echt voor open staat. Afstappen op het lekkerste wijf in de kroeg dat iedereen arrogant aankijkt zal voor de meesten op een blauwtje uitlopen! Probeer de situatie in te schatten, een meisje dat met 10 vriendinnen om zich heen staat zal je op dat moment sneller wegsturen met een kutopmerking dan als ze in een kleiner groepje is dat met meerdere andere mensen aan het praten is.

En geloof me, de meeste vrouwen walgen van die gladde mooiboys die met de meest briljante openingszinnen op je af stappen... Ik heb de leukste avonden van mijn leven gehad terwijl ik met de meest vage mensen over niks heb zitten praten!
pi_95476516
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 14:39 schreef Silenus het volgende:
Ga lekker sporten! En dan in de kantine na afloop ongedwongen die derde helft in.

Wel een vrouwensport doen dan he. Hockey dus.
Je zet me wel aan het denken. Ik wilde gaan voetballen volgend seizoen, maar misschien dan maar zo'n gay sport doen, puur voor de chicks.

Hoewel ik wel best vaak chicks regel in uitgaansgelegenheden is het natuurlijk niet de plek voor serieuze relaties/langer contact dan ONS.
pi_95476604
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 01:29 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Je zet me wel aan het denken. Ik wilde gaan voetballen volgend seizoen, maar misschien dan maar zo'n gay sport doen, puur voor de chicks.

Hoewel ik wel best vaak chicks regel in uitgaansgelegenheden is het natuurlijk niet de plek voor serieuze relaties/langer contact dan ONS.
Volgens mij kom je met voetbal ook prima in contact met chicks.
pi_95476627
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:01 schreef Pugly het volgende:
Tip van een vrouw!

Er is niks mis met verlegen zijn, er zijn maar weinig mensen die vol zelfvertrouwen op iemand afstappen, bijna iedereen vind dit eng.

Probeer vooral niet van te voren te gaan bedenken wat je moet zeggen.... Grote kans dat je erg geforceerd overkomt, alsof je haar een kruisverhoor afneemt met al je vragen. Vragen stellen is altijd goed, maar onthou wel dat je gesprekspartner ook mee moet doen!! Zoals Zanziee zegt, er zullen ook mensen zijn die gewoon geen zin hebben om met je te praten...

Probeer bij het uitzoeken van een ' slachtoffer ' goed naar haar lichaamstaal te kijken. Kijkt ze vriendelijk uit haar ogen, glimlacht ze bijvoorbeeld als mensen haar toevallig aankijken.. Je hebt de grootste kans om gezellig met iemand in gesprek te raken als ze daar ook echt voor open staat. Afstappen op het lekkerste wijf in de kroeg dat iedereen arrogant aankijkt zal voor de meesten op een blauwtje uitlopen! Probeer de situatie in te schatten, een meisje dat met 10 vriendinnen om zich heen staat zal je op dat moment sneller wegsturen met een kutopmerking dan als ze in een kleiner groepje is dat met meerdere andere mensen aan het praten is.

En geloof me, de meeste vrouwen walgen van die gladde mooiboys die met de meest briljante openingszinnen op je af stappen... Ik heb de leukste avonden van mijn leven gehad terwijl ik met de meest vage mensen over niks heb zitten praten!
haha, wat lief dat je dit soort reacties plaatst : >

btw TS: zorg ervoor dat je het naar je zin hebt en richt je niet bewust op de dames. En blijf uit je hoofd, maar in het moment > niet vantevoren bedenken wat je gaat zeggen dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')