ik (22) betrap mezelf hier ook weleens op, raar eigenlijk want het gaat soms helemaal automatisch :xquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:38 schreef cutegirly het volgende:
Het is wel zo dat ik ontzettend slecht ben in oogcontact maken, vaak kijk ik weg in plaats van iemand die ik nou net leuk vind, aan te blijven kijken.
hoe herkenbaarquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:42 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
ik (22) betrap mezelf hier ook weleens op, raar eigenlijk want het gaat soms helemaal automatisch :x
lief maar ik doe niet aan blinddatesquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:46 schreef B4llistic het volgende:
23 en ook nog geen relatie gehad... Blind date?
Damnit...quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:50 schreef cutegirly het volgende:
[..]
lief maar ik doe niet aan blinddates
en het is ook verdomd moeilijk af te leren moet ik zeggenquote:
haha nee, krijg juist complimenten maargoed toch vind ik het vreemd..quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:50 schreef Scorpie het volgende:
Zie je er redelijk uit? niet dik,lelijk of andersoortig iets ?
Heeft voornamelijk met zelfvertrouwen te maken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:54 schreef cutegirly het volgende:
[..]
haha nee, krijg juist complimenten maargoed toch vind ik het vreemd..
Als ik mijn vriendinnen mag geloven zijn er zeker n paar keer iemand op hen afgestapt terwijl ze niet de knapste zijn. Niet onaardig bedoeld, maar even realistisch bekeken en dan niet alleen uitgaande van slechts een opinie.
Soms denk ik, hoe komt het dat er niemand op mij afstapt, en alleen soms op een afstand kijkt
ik sta er wel open voor hoor, maar ik wil graag wel degene vooraf gezien hebben. volgens mij zeg ik niet iets heel raarsquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:51 schreef B4llistic het volgende:
[..]
Damnit...
Maar toch... neigt dit niet naar het niet willen/bang zijn om mensen te ontmoeten? Als je er niet voor open staat gaat het ook een stuk lastiger he.
Moeilijk te zeggen. Het kan zijn dat je gesloten overkomt of bitchy. Of zelfs dat mannen denken dat je al bezet bent.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:54 schreef cutegirly het volgende:
[..]
haha nee, krijg juist complimenten maargoed toch vind ik het vreemd..
Als ik mijn vriendinnen mag geloven zijn er zeker n paar keer iemand op hen afgestapt terwijl ze niet de knapste zijn. Niet onaardig bedoeld, maar even realistisch bekeken en dan niet alleen uitgaande van slechts een opinie.
Soms denk ik, hoe komt het dat er niemand op mij afstapt, en alleen soms op een afstand kijkt
probably, maar onzeker ben ik niet..quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:55 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Heeft voornamelijk met zelfvertrouwen te maken.
Mensen houden van mensen die weten wie zij zijn
wanneer zou je denken dat iemand bezet isquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:56 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen. Het kan zijn dat je gesloten overkomt of bitchy. Of zelfs dat mannen denken dat je al bezet bent.
Zoiets denk ik ook. Probeer naast het oogcontact maken ook te lachen (dat vergeet ik zelf nog wel eens als ik echt interesse heb), zo kom je niet over als een ijskoningin.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:56 schreef Premium_Quality het volgende:
Moeilijk te zeggen. Het kan zijn dat je gesloten overkomt of bitchy. Of zelfs dat mannen denken dat je al bezet bent.
Uiterlijk is dus belangrijk voor je?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:55 schreef cutegirly het volgende:
[..]
ik sta er wel open voor hoor, maar ik wil graag wel degene vooraf gezien hebben. volgens mij zeg ik niet iets heel raars
Het is het eerste wat je ziet. Verder spelen er natuurlijk nog andere factoren een rol.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |