quote:
Nou, niet echt veel. Wel dat je nooit fancy gekleurd spul moet dragen tenzij je ook kan voetballenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:52 schreef Merel het volgende:
Neen, wil jij iets zeggen over voetbalschoenen?
Dat van die kleuren is wel waar jaquote:Op woensdag 13 april 2011 22:53 schreef neen het volgende:
[..]
Nou, niet echt veel. Wel dat je nooit fancy gekleurd spul moet dragen tenzij je ook kan voetballenmaar als je een vraag hebt kan ik het wel vragen aan voetballers in m'n klas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh! Die had ik bijna in een ander stofje gekocht vanmiddag!! Maar ik zocht zwart leer, dus ik mocht niet van mezelf!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:51 schreef Merel het volgende:
Deze lopen heeeeerlijkMeestal loop ik ook op havaiana's, maar hier ben ik ook heel blij mee
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:57 schreef LadyBlack het volgende:
Die zou ik ook laten repareren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik vond ze ook leuk.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:00 schreef Merel het volgende:
Die zijn idd leuk LadyBlack!
Co, ik heb ze dit weekend gekocht, want had alleen maar laarzen bij me, en dat was echt te warm. Dus de stad in gedoken om slippers te kopen die meteen lekker zouden zitten. Bij m'n havaianas moet ik altijd eerst eelt kweken op de plekken waar de bandjes tegen m'n huid schuren. Vervolgens kan ik er dan wel de hele zomer op lopen, maar deze zaten dus meteen goed en ik ben er helemaal happy mee.
staat in de URLquote:
Ja bijna, moet morgen nog een dagje werken, dan 's avonds nog de laatste dingetjes doen en dan om net na 4en op in de nacht.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:04 schreef Merel het volgende:
[..]
staat in de URL
verder al helemaal ingepakt Co?
huh ik had al in de url gekeken maar niet gezienquote:Op woensdag 13 april 2011 23:04 schreef Merel het volgende:
[..]
staat in de URL
verder al helemaal ingepakt Co?
Ik vind die echt niet mooi allemaal, echt van die Svetlana schoenen. Sorry.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, dus tijd voor een pic.
[ afbeelding ]
Maar dan zonder het glitter.
Deze zijn mooi!
[ afbeelding ]
en het kan nog veel lelijker hoor Blurred:
[ afbeelding ]
Leuk!! Hoe duurquote:Op woensdag 13 april 2011 22:51 schreef Merel het volgende:
Deze lopen heeeeerlijkMeestal loop ik ook op havaiana's, maar hier ben ik ook heel blij mee
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |