Als ze heel dun zijn kan ik ermee wegkomen, maar goed, platte sandaaltjes zijn gewoon handig. En deze vind ik mooier dan birkenstocks (maar het is nog steeds niet precies wat ik zoek).quote:Op woensdag 13 april 2011 22:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
Tricky, enkelbandjes!
Ben er zo'n rollade mee, met mn korte, stevige benen!
ah, geen grapje dusquote:Op woensdag 13 april 2011 22:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als ze heel dun zijn kan ik ermee wegkomen, maar goed, platte sandaaltjes zijn gewoon handig. En deze vind ik mooier dan birkenstocks (maar het is nog steeds niet precies wat ik zoek).
Ja, maar om nu een hele dag op kinderkopjes oid op hakken te lopen...quote:Op woensdag 13 april 2011 22:31 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ah, geen grapje dus![]()
ik vind die met het hakje die XM postte wel leuk trouwens! Maar loop zelf eigenlijk enkel op havaiana's (??hier klopt iets niet..)
Een beetje blingbling op sandalen vind ik wel leuk, 1 opvallend iets aan sandalen. Maar ik hoef geen glimmende of felgekleurde bandjes.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:31 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ah, geen grapje dus![]()
ik vind die met het hakje die XM postte wel leuk trouwens! Maar loop zelf eigenlijk enkel op havaiana's (??hier klopt iets niet..)
Ze zijn er ook in een nude kleur. Maar die kan ik niet plakken hier.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Die blauwe dingesen vind ik dan weer nie wat. Beetje too much! Maarja, ik ben ook geen modewondertje ofzo
Nee die hebben zo'n dikkere zool van apart materiaal toch?quote:
Je datte dus! Wat ik wou zeggen maar niet goed verwoorddequote:Op woensdag 13 april 2011 22:45 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind die blauwe schoenen enorm tackyen verder ben ik het met Maria eens wat betreft platte schoenen! er zijn een heleboel lelijke platte schoenen maar ook een heleboel lelijke schoenen met hoge hak, voor mij is dat echt geen criterium dat een schoen per definitie lelijk of mooi maakt..
Ze klinken tof (als mijn mental image kloptquote:Op woensdag 13 april 2011 22:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee die hebben zo'n dikkere zool van apart materiaal toch?
Dit waren heel soepele leren zooltjesIk overweeg zelfs om ze te laten restaureren
Nee, dus tijd voor een pic.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:44 schreef Merel het volgende:
Gaat het weer over schoenen?Momentje, even m'n nieuw gekochte slippers opzoeken. En had ik al gezegd dat ik weer laarzen had gekocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |