He he eindelijk tijd voor foto's maken. Ik wil even vooraf zeggen. Het is nog niet af en er moet nog behoorlijk wat gestyled worden! Maar dat is meer voor mezelf, Mette is er nu al helemaal happy mee. Het slapen was 2 nachtjes moeizaam, maar nu gaat het gewoon goed. 
We hebben de kastjes speciaal op dreumes hoogte opgehangen, kan ze zelf spulletjes in doen. 
Ook de boekjes hangen op pakhoogte. 
De schouw wordt een zitplekje met haar geliefde Schaap (de vacht die er ligt heet schaap), deze moet nog afgewerkt worden.
De geverfde muur vind ik nog wat saai, dus ben nog aan het denken wat daarmee te doen.
De slaapbank heeft nu een donkerblauwe hoes, dat vind ik niet passen in de kamer  

dus komt er een witte hoes voor. Haar kast moeten de deurtjes nog net gehangen worden en ik wil leuke leren greepjes eraan maken.
Ook moet de lamp aan het plafond nog netter worden opgehangen (we hebben ornamenten plafonds en op deze kamer geen elektra punt erin, ooit gaan we dat nog maken...).
Oja en andere gordijnen. We hadden hele mooie bij de V&D gezien maar die waren heel erg duur. Zelf maken is geen optie, de oppervlakte die we hebben is me te veel werk. Ik wilde heel graag polkadot gordijnen. Ik denk dat het ikea gordijnen worden met een brede strook andere stof aan de onderkant.
Dit weekend staat de 2 overgebleven ikea Besta kasten op MP zetten (als iemand interesse heeft..), die staan nu op de babykamer en die wil ik leeg  

want die week erop komt het wiegje en die moet zolang wel ergens parmantig kunnen staan  

Maar foto's 

![5713708918_78be2b523f_z.jpg]()
![5713148775_acac492798_z.jpg]()
![5713150109_94278d27c1_z.jpg]()
![5713714494_6206ea1109_z.jpg]()
En als laatste een Mette in actie bij haar boekjes
![5713056507_1335ce45ce_z.jpg]() 

Tijd voor wat anders.. maar wat dan..