Eerder zelfs dacht ikquote:Op woensdag 13 april 2011 12:30 schreef Frankii het volgende:
Als je in de avond van Den Bosch naar Groningen moet mag je om 21:00 vertrekken ofzo.
Hehe, opeens hoorde je kanker..quote:Op woensdag 13 april 2011 12:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wheheh ja zij kan goed kankeren idd Tliciouz
Ik dacht dat dat tliz wasquote:Op woensdag 13 april 2011 12:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hehe, opeens hoorde je kanker..
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:34 schreef Frankii het volgende:
Ik moet vrijdag om half 9 in Utrecht staan, liever op een vrijdagavond dus.
Dan misschien weekje later?
Mij maakt het allemaal vrij weinig uit. Het liefst volgende week als het ff kan, maar een week later is ook prima. Maar dat moeten we wel even regelen dan, anders komt er weer niks van.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:33 schreef Rossdale het volgende:
Pintje in den bosch klinkt wel doable heurKan het dan niet op donderdagavond ofzo? Die vrijdag is het toch goede vrijdag enzulks
All the gangsters around know my whole crew (nigga WHAT?!)quote:
wtfquote:Op woensdag 13 april 2011 14:33 schreef KoningStoma het volgende:
Als ik later, als ik groot ben, een dochter krijg dan wil ik dat ze zo wordt
Zo die mag wel een enkeltje terug naar marokko of een van die pauper landen daarzo.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:33 schreef KoningStoma het volgende:
Wat een graftakquote:Op woensdag 13 april 2011 14:33 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ken de achtergrond dan wel niet, maar die meid weet volgens mij nog niet wat een klap krijgen isquote:Op woensdag 13 april 2011 14:33 schreef KoningStoma het volgende:
quote:Hoogst beoordeelde reacties
*
fuck crysis, minecraft has the BAST GRAPHUCKS EVARR!
smartguy9765 3 maanden geleden 102
oud filmpje is ooouuudquote:Op woensdag 13 april 2011 14:33 schreef KoningStoma het volgende:
Ik zei het maar 1 keer. Maar dat manwijf (Sorry als je dit leest) bleef maar aan het schelden en aan het kankeren.quote:
Het eerste woord dat ik jou ooit hoorde zeggen was kanker.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zei het maar 1 keer. Maar dat manwijf (Sorry als je dit leest) bleef maar aan het schelden en aan het kankeren.
Maar ik kan kanker nog mooi uitspreken.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het eerste woord dat ik jou ooit hoorde zeggen was kanker.
Ik zou het niet meer weten. Dat is echt al een eeuwigheid geleden.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar ik kan kanker nog mooi uitspreken.
Nee, ze hebben het te druk met honger lijden.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:13 schreef Bozz187 het volgende:
yo zijn er nog negertjes aan het gamen?
Ben je thuis?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:13 schreef Bozz187 het volgende:
yo zijn er nog negertjes aan het gamen?
Was ik dat niet toevallig?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zei het maar 1 keer. Maar dat manwijf (Sorry als je dit leest) bleef maar aan het schelden en aan het kankeren.
Ik mute haar ook best vaak IRL is ze overigens wel chillquote:Op woensdag 13 april 2011 15:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik had nooit gedacht iemand te vinden die nog een kinderlijker stemmetje had dan ik.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik mute haar ook best vaak IRL is ze overigens wel chill!
Oke is cool.quote:
pony!!quote:Op woensdag 13 april 2011 16:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke is cool.
Jongens, jullie kunnen me vast wel helpen. Wat is een beetje chille muziek om op te sporten?
Komt denk ik ook wel een beetje door dat het geluid in MW2 zwaar verrot is als je BO gewend bentquote:Op woensdag 13 april 2011 16:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik had nooit gedacht iemand te vinden die nog een kinderlijker stemmetje had dan ik.
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke is cool.
Jongens, jullie kunnen me vast wel helpen. Wat is een beetje chille muziek om op te sporten?
Die van mij niet serieus?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:28 schreef tliciouz het volgende:
Oke laat maar wist dat ik geen serieuze reacties ging krijgen.
Hier is best mooi weer gekquote:Op woensdag 13 april 2011 16:30 schreef kutkabouter het volgende:
Die is chill. Lekker zomers.
Jammer dat het kankerweer is.
Muziek gaat.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:30 schreef kutkabouter het volgende:
Die is chill. Lekker zomers.
Jammer dat het kankerweer is.
Brabant.quote:
Daft punkquote:Op woensdag 13 april 2011 16:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke is cool.
Nee volgens mij niet maar het lijkt allemaal wel op elkaar.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dunno of deze ooit in een gta heeft gezeten
wild side wel die is bij gta 4
Speciaal voor jou even een paar posts omhoog kijken.quote:
Oh nice.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Speciaal voor jou even een paar posts omhoog kijken.
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh nice.Hoe kon ik daar nu overheen scrollen. Zulke meisjes.
Dat eerste nummer rond 47 seconden komt er zo'n vrouwenstem voorbij, kan iemand mij vertellen waar dat nummer ook alweer van is? Komt me zo bekend voor.quote:
Waarom heb je mij nog nooit eerder over haar verteld? Dude die pics op haar facebook.quote:
quote:
Een router als in de zin van router voor internet? Ik heb er hier 1 liggen. Maar moet je daar geen abbo bij nemen dan ofzo? Ja ik ben daar echt een noob in.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:51 schreef KneusTeun het volgende:
Opzoek naar een nieuwe router, voor rond de 50 euro, iemand tips?
Nee ik zoek geen modem, ik zoek een N-router.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een router als in de zin van router voor internet? Ik heb er hier 1 liggen. Maar moet je daar geen abbo bij nemen dan ofzo? Ja ik ben daar echt een noob in.
Dat is toch gewoon het kastje waar je al die kabels in moet doen?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee ik zoek geen modem, ik zoek een N-router.
Linksys.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee ik zoek geen modem, ik zoek een N-router.
Kijk nu naar de linksys e1000.
De muziek uit die film is soberso goedquote:
Jammer dat de film niet bijster goed is.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De muziek uit die film is soberso goed
Ik hoor net van iemand anders dat je voor 50 euro geen goede router kan kopen....quote:
Het verhaal is kwa structuur wel simpel en niet orgineel. Het concept is wel orgineel en er zit veel diepgang in. De sfeer, de muziek en de stijl zijn ookquote:Op woensdag 13 april 2011 17:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jammer dat de film niet bijster goed is.
De sfeer en muziek maken inderdaad wel veel van het andere goed maar ik ga hem niet snel nog en keer checken.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het verhaal is kwa structuur wel simpel en niet orgineel. Het concept is wel orgineel en er zit veel diepgang in. De sfeer, de muziek en de stijl zijn ook
COD4 en MW2, maakt niet uit.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gaat er eigenlijk vanavond nog iemand BO, COD 4 of MW2 knallen?
Mjah hij zuigt echt in shooters maar vind het wel leuk dus gebruikt hij maar de goedkoopste shit in die games. Als ik bij hem in een team zit moet hij dat fijn allemaal zelf weten maar in private matches moet je niet zo gaan doen iddquote:Op woensdag 13 april 2011 17:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
COD4 en MW2, maakt niet uit.
Wel zonder Lance de verschrikkelijke noobtuber.
Jullie spelen MW1 ook nog steeds? Ik zou me toch graag een keer voegen bij een van jullie matches, eens kijken of ik mee kan op jullie niveau.. Gisteren trouwens voor het eerst met de Stoner gespeeld in BO, wat een heerlijke gun is dat.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gaat er eigenlijk vanavond nog iemand BO, COD 4 of MW2 knallen?
Wat is je KD?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:29 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Jullie spelen MW1 ook nog steeds? Ik zou me toch graag een keer voegen bij een van jullie matches, eens kijken of ik mee kan op jullie niveau.. Gisteren trouwens voor het eerst met de Stoner gespeeld in BO, wat een heerlijke gun is dat.
Haha, je was me voor.quote:
Ja, in een private match is het idd een no go.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mjah hij zuigt echt in shooters maar vind het wel leuk dus gebruikt hij maar de goedkoopste shit in die games. Als ik bij hem in een team zit moet hij dat fijn allemaal zelf weten maar in private matches moet je niet zo gaan doen idd
BO: 1.27quote:
Dat MW2 verhaal is me bekend ik heb in het begin veel maatjes van me BO laten spelen op mijn account en nu heb ik maar een KD van 1.70 terwijl ik de afgelopen maanden wel gemiddeld een KD haal van 2.5quote:Op woensdag 13 april 2011 17:33 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
BO: 1.27
MW2: 1.22 (hier begon mijn COD experience, daarom is ie zo laag... heb wel 70.000+ kills ondertussen)
MW1: 1.42
Dat is zeker niet verkeerd man. Ik haal ook geregeld een KD hoger dan 2, maar ik speel BO veel te weinig om er echt wat moois van te maken. Bij BO zit ik nou op anderhalve dag denk ik en bij MW2 al bijna op 29 dagen.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat MW2 verhaal is me bekend ik heb in het begin veel maatjes van me BO laten spelen op mijn account en nu heb ik maar een KD van 1.70 terwijl ik de afgelopen maanden wel gemiddeld een KD haal van 2.5!
Klopt. Dat zie je ook als je m'n recent games bekijkt. En m'n score per minute is ook vet laagquote:Op woensdag 13 april 2011 17:46 schreef Tauchmeister het volgende:
Maar jij campt dan ook alleen maar.
Sensitivity 2 of 3 haal ik de beste resultaten mee je bent veel preciezerquote:Op woensdag 13 april 2011 17:40 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Dat is zeker niet verkeerd man. Ik haal ook geregeld een KD hoger dan 2, maar ik speel BO veel te weinig om er echt wat moois van te maken. Bij BO zit ik nou op anderhalve dag denk ik en bij MW2 al bijna op 29 dagen.
edit: Op welke sensitivity speel jij trouwens?
Echte campers kennen ook geen schaamte. Hun trots ligt dan ook in de statistieken...quote:Op woensdag 13 april 2011 17:48 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Klopt. Dat zie je ook als je m'n recent games bekijkt. En m'n score per minute is ook vet laag
admins die me zonder goede reden een ban geven. Er was gewoon letterlijk geen reden want ik had geen baggerposts gezet of iets tegen de policy in.quote:
Nou, leuk hoor.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:52 schreef tliciouz het volgende:
Ah onze kutkabouter heeft een ban. YEAH.
Ik kan het me niet voorstellen.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:53 schreef KoningStoma het volgende:
Misschien had het wel iets te maken met dat "getroll" in het BO topic?
Ik kan niet zonder jullie.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
En toch weer een account maken..
Jij kan echt niet zonder Fok blijkbaar.
Ik speel ondertussen zolang op een hogere sensitivity (8 momenteel) dat ik alleen maar faal als ik 'm veel lager zet.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sensitivity 2 of 3 haal ik de beste resultaten mee je bent veel preciezer
Hier zitten alleen maar xboxersquote:Op woensdag 13 april 2011 17:58 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik speel ondertussen zolang op een hogere sensitivity (8 momenteel) dat ik alleen maar faal als ik 'm veel lager zet.
Als jullie nog een teamgenoot zoeken, mits op de Xbox dan, hou ik me aanbevolen en kun je me toevoegen: Maiou Jazz
noem maar een game i'll be therequote:Op woensdag 13 april 2011 18:17 schreef Parvus het volgende:
Wie zijn er nu vanavond online en welk spel? Twijfel nog of ik weg ga vanavond ^.^
Goed bezig dan!quote:Op woensdag 13 april 2011 18:27 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Hier zitten alleen maar xboxers
Totdat bewezen naar het land der fabelen verwezen.quote:
Gvd kippevel op mn benen van dat spelquote:Op woensdag 13 april 2011 17:15 schreef KoningStoma het volgende:
Heeft iemand van jullie Amnesia: the dark descent al gespeelt op de pc? Het schijnt nogal eng te zijn. Ik ga hem zo even checken.
Pussay.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:57 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Gvd kippevel op mn benen van dat spel
Lijkt behoorlijk op oblivion of vergis ik me?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:57 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Net een stukje gameplay gekeken.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:57 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het is een survival horror spel. De stijl lijkt op oblivion omdat het in een kasteel is.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lijkt behoorlijk op oblivion of vergis ik me?
Niet eens een rpg-7?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:13 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het is een survival horror spel. De stijl lijkt op oblivion omdat het in een kasteel is.
Je moet puzzels oplossen enzo. Je komt vijanden tegen, maar je kan niets tegen ze doen. Je moet je verstoppen en wegrennen enzo.
Ja vind het behoorlijk veel op oblivion lijken.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:13 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het is een survival horror spel. De stijl lijkt op oblivion omdat het in een kasteel is.
Je moet puzzels oplossen enzo. Je komt vijanden tegen, maar je kan niets tegen ze doen. Je moet je verstoppen en wegrennen enzo.
Even kijken of ik hem kan downloaden.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:17 schreef KoningStoma het volgende:
Het is alleen voor op de pc.
Het is echt zo'n kippevel spel. Zo'n gevoel dat iets achter je aan zit en dat je dan net wel of net niet kan ontkomen.
Invite voor Black Ops? Serious?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Stoma had hem geloof ik voor de PC
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Invite voor Black Ops? Serious?
Ging per ongeluk brahquote:Op woensdag 13 april 2011 20:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Invite voor Black Ops? Serious?
Ja. Maar dat is wel een beetje overdrevenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:21 schreef dreamzk het volgende:
Stoma dit spel?
Dit filmpje lach ik me helemaal kapot om
Hahahahquote:Op woensdag 13 april 2011 20:21 schreef dreamzk het volgende:
Stoma dit spel?
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:21 schreef dreamzk het volgende:
Stoma dit spel?
bro before ho's manquote:Op woensdag 13 april 2011 19:59 schreef Parvus het volgende:
Sorry Bozz heb toch besloten weg te gaan. Love u man NH
Ja ging bij mij ook wel lekker met de M60.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:38 schreef KoningStoma het volgende:
Jawel. M60 is geinig. Nu verder griezelen met amnesia
Ja post volgens mij heel sporadisch wel eensquote:Op donderdag 14 april 2011 00:12 schreef kenserkabouter het volgende:
hee stef, die robophatt zit ook op fok ofnie?
En dat betekend voor Tammy om 3 uur weekend.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:01 schreef Bozz187 het volgende:
En het is weer donderdag en dat betekend weinig werken veel vervelen!!!
quote:Op donderdag 14 april 2011 08:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dat betekend voor Tammy om 3 uur weekend.
Wat niet eerlijk is is dat jullie waarschijnlijk veel meer per uur verdienen.quote:
ik krijg betaald met vvv-bonnen dus ik verdien minder danb jijquote:Op donderdag 14 april 2011 08:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat niet eerlijk is is dat jullie waarschijnlijk veel meer per uur verdienen.
quote:Op donderdag 14 april 2011 08:14 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik krijg betaald met vvv-bonnen dus ik verdien minder danb jij
Hier om 4 uurquote:Op donderdag 14 april 2011 08:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dat betekend voor Tammy om 3 uur weekend.
Teun gaat er nu door jou nog even reageren, in een meer dan een jaar oud bericht wat niet gekickt kan worden.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:35 schreef Parvus het volgende:
MAG developer: "Xbox Live kinderachtiger dan het PSN"
Hier haalt Soldmayor een kutkaboutertje uit
hehe wel grappig er komen steeds meer synoniemen voor dingen die we doen. Wapens/zombies jatten bij borderlands/blackops iseen fsje doen, zeiken dat het spel niet werkt een stomaatje doen, party joinen en leaven een michhasje doen en nu ook een kutkaboutertjequote:Op donderdag 14 april 2011 10:35 schreef Parvus het volgende:
MAG developer: "Xbox Live kinderachtiger dan het PSN"
Hier haalt Soldmayor een kutkaboutertje uit
Ik word net wakker, weet ik veel, heb de helft niet gelezen.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:52 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Teun gaat er nu door jou nog even reageren, in een meer dan een jaar oud bericht wat niet gekickt kan worden.
zou mooi zijn waar heb je dat gehoortquote:Op donderdag 14 april 2011 11:00 schreef KneusTeun het volgende:
Lol komt er een black ops map builder?
Mod tools voor PC werd al vanaf het begin aangekondigd dacht ik toch? Alleen wanneer ze gereleased werden was de vraag.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:00 schreef KneusTeun het volgende:
Lol komt er een black ops map builder?
Een kutkaboutertje is gewoon even lekker trollen.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:54 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hehe wel grappig er komen steeds meer synoniemen voor dingen die we doen. Wapens/zombies jatten bij borderlands/blackops iseen fsje doen, zeiken dat het spel niet werkt een stomaatje doen, party joinen en leaven een michhasje doen en nu ook een kutkaboutertje
pc maar daar heb ik niks aanquote:Op donderdag 14 april 2011 11:04 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Mod tools voor PC werd al vanaf het begin aangekondigd dacht ik toch? Alleen wanneer ze gereleased werden was de vraag.
neeneenee een kutkabouter is een kutkabouter had jij toch moeten wetenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:06 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Een kutkaboutertje is gewoon even lekker trollen.
kutkabouter is niet meer.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
neeneenee een kutkabouter is een kutkabouter had jij toch moeten weten
Ja, een klein varkentje.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:18 schreef Michhas het volgende:
En we weten allemaal wel wat een Michhasje is
Knieen amputeren?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:18 schreef Michhas het volgende:
En we weten allemaal wel wat een Michhasje is
hehequote:Op donderdag 14 april 2011 11:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, een klein varkentje.
[ afbeelding ]
Zal wel niet voor de xbox zijn dan.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:04 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Mod tools voor PC werd al vanaf het begin aangekondigd dacht ik toch? Alleen wanneer ze gereleased werden was de vraag.
Een 'kutkaboutertje' is een achterlijke opmerking maken, daar vervolgens om belachelijk gemaakt worden om vervolgens te zeggen dat het 'trollen' wasquote:Op donderdag 14 april 2011 11:06 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Een kutkaboutertje is gewoon even lekker trollen.
ik laat geen vrouwen soppen ze zakken gewoon over de barkruk heenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:27 schreef kenserkabouter het volgende:
Een bozzje doen: vrouwen (lees: tliciouz) laten soppen.
Gekke parvie toch.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:27 schreef Parvus het volgende:
[..]
Een 'kutkaboutertje' is een achterlijke opmerking maken, daar vervolgens om belachelijk gemaakt worden om vervolgens te zeggen dat het 'trollen' was.
En dashboarden heb ik inderdaad van Stoma geleerd. Hij deed het alleen om z'n stats te saven, ik doe het omdat ik 9 van de 10 keer de host ben en dan iedereen lekker kan naaien
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gekke parvie toch.
Wat als we met zn alle een shooter spelen waar geen stats bijgehouden wordt.
Stoma zal zeker zijn stats met pen en paper noteren.
K/D ratio inbegrepen.
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:37 schreef BzP het volgende:
[..]
![]()
God wat krijg ik een tintelend gevoel in mn penis als jullie elkaar in de zeik zetten...
huh jij staat niet in de OP. Dus wegwezen met je zachte gayquote:Op donderdag 14 april 2011 11:37 schreef BzP het volgende:
[..]
![]()
God wat krijg ik een tintelend gevoel in mn penis als jullie elkaar in de zeik zetten...
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:37 schreef BzP het volgende:
[..]
![]()
Leuke film.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, het was Soo Yong.
[ afbeelding ]
woow echt waar???quote:Op donderdag 14 april 2011 11:56 schreef BzP het volgende:
Gister potje MW2 gedaan, was echt kicke man...
Mn harrier schoot alle choppers uit de lucht..
Die harrier trouwens gehaald met commando knifing only
Good for you.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:56 schreef BzP het volgende:
Gister potje MW2 gedaan, was echt kicke man...
Mn harrier schoot alle choppers uit de lucht..
Die harrier trouwens gehaald met commando knifing only
maar als echte hosselaar mag een gezichtboek je niet egen houden. Twitter/hyve die bitchesquote:Op donderdag 14 april 2011 11:59 schreef dreamzk het volgende:
Waarom doet mijn facebook nou raar net nu ik moet gaan e-hosselen om de vrouwtjes vanavond in mijn bed te krijgen. Het ghetto leven is zwaar
Stuur een telegram!quote:Op donderdag 14 april 2011 12:03 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar als echte hosselaar mag een gezichtboek je niet egen houden. Twitter/hyve die bitches
Mehehehe.quote:
Dat dacht ik ook. Ik dacht dat die gast in het BO topic wel genoeg trollde, maar nou komt hij ook nog hierheen.quote:
Pics van je E-hossel.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:59 schreef dreamzk het volgende:
Waarom doet mijn facebook nou raar net nu ik moet gaan e-hosselen om de vrouwtjes vanavond in mijn bed te krijgen. Het ghetto leven is zwaar
quote:
Dat was een fsje!quote:Op donderdag 14 april 2011 12:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
-edit- sorry spijt geen zus dingetjes
Gooi mij er ook eens in danquote:Op donderdag 14 april 2011 11:39 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
huh jij staat niet in de OP. Dus wegwezen met je zachte gay
Maar jij hebt ook een zatte zachte g toch?quote:
En die kan jij nooit regelenquote:Op donderdag 14 april 2011 12:08 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Net aardappel z'n zusje gezien.
Kenser.
Edit: Jammer van je ninja-edit.
Beide staan op ja.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:33 schreef kenserkabouter het volgende:
Poll: is kutkabouter een baas?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Als we elkaar dan toch gaan verbeteren...quote:Op donderdag 14 april 2011 11:04 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
zou mooi zijn waar heb je dat gehoort
Waar is je uiterst accurate diagram nou?quote:
Die faalde een beetje, dus ik maak nu een uitgebreide diagram voor je.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:31 schreef BzP het volgende:
[..]
Waar is je uiterst accurate diagram nou?
Graag uitgewerkte analyze in excel met macro's en pivot chartquote:Op donderdag 14 april 2011 13:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die faalde een beetje, dus ik maak nu een uitgebreide diagram voor je.
Ga je nou helemaal terugzoeken?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:30 schreef BzP het volgende:
[..]
Als we elkaar dan toch gaan verbeteren...
Tom wie? Ken er meerderequote:Op donderdag 14 april 2011 13:18 schreef kenserkabouter het volgende:
lolololol aardappel, waar ken jij tom van?
staat bij mij bovenaan de pagina...quote:Op donderdag 14 april 2011 13:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ga je nou helemaal terugzoeken?Gladiool.
Geen idee man, vanavond even checken als ik thuiskomquote:Op donderdag 14 april 2011 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb je die headset al binnen Michhas?
apology acceptedquote:Op donderdag 14 april 2011 13:50 schreef KoningStoma het volgende:
Sorry. Ik spreek uitsluitend feitelijke waarheden.
Er gaat een wereld voor je open dan hopelijk heeft MW3 de geluids engine van MW2 dan kun je helemaal fappenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geen idee man, vanavond even checken als ik thuiskom
Als ze de in game chat maar wel verbeterd hebbenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor je open dan hopelijk heeft MW3 de geluids enige van MW2 dan kun je helemaal fappen
Als ze maar matchmaking hebben verbeterd.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als ze de in game chat maar wel verbeterd hebben
Ja ook dat is super irritant dat je in gewone gamemodes behalve groundwar niet in partychat kanquote:Op donderdag 14 april 2011 13:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als ze de in game chat maar wel verbeterd hebben
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:57 schreef BzP het volgende:
Daarom is ps3 beter wij hebben tenminste de yellow light of death...
Jullie met jullie pussy ass red kringspier of death
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:57 schreef BzP het volgende:
Daarom is ps3 beter wij hebben tenminste de yellow light of death...
Jullie met jullie pussy ass red kringspier of death
Boz.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:27 schreef kenserkabouter het volgende:
Een bozzje doen: vrouwen (lees: tliciouz) laten soppen.
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:01 schreef tliciouz het volgende:
Overigens, geen weekend bitches. Godverdomme, morgen gewoon werken.
Screw you.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Terecht! Had je het maar niet al zo vroeg op de morgen moeten roepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |