Leuke film.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, het was Soo Yong.
[ afbeelding ]
woow echt waar???quote:Op donderdag 14 april 2011 11:56 schreef BzP het volgende:
Gister potje MW2 gedaan, was echt kicke man...
Mn harrier schoot alle choppers uit de lucht..
Die harrier trouwens gehaald met commando knifing only
Good for you.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:56 schreef BzP het volgende:
Gister potje MW2 gedaan, was echt kicke man...
Mn harrier schoot alle choppers uit de lucht..
Die harrier trouwens gehaald met commando knifing only
maar als echte hosselaar mag een gezichtboek je niet egen houden. Twitter/hyve die bitchesquote:Op donderdag 14 april 2011 11:59 schreef dreamzk het volgende:
Waarom doet mijn facebook nou raar net nu ik moet gaan e-hosselen om de vrouwtjes vanavond in mijn bed te krijgen. Het ghetto leven is zwaar
Stuur een telegram!quote:Op donderdag 14 april 2011 12:03 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar als echte hosselaar mag een gezichtboek je niet egen houden. Twitter/hyve die bitches
Mehehehe.quote:
Dat dacht ik ook. Ik dacht dat die gast in het BO topic wel genoeg trollde, maar nou komt hij ook nog hierheen.quote:
Pics van je E-hossel.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:59 schreef dreamzk het volgende:
Waarom doet mijn facebook nou raar net nu ik moet gaan e-hosselen om de vrouwtjes vanavond in mijn bed te krijgen. Het ghetto leven is zwaar
quote:
Dat was een fsje!quote:Op donderdag 14 april 2011 12:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
-edit- sorry spijt geen zus dingetjes
Gooi mij er ook eens in danquote:Op donderdag 14 april 2011 11:39 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
huh jij staat niet in de OP. Dus wegwezen met je zachte gay
Maar jij hebt ook een zatte zachte g toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |