Je ging er automatisch vanuit dat ik een negatieve reactie zou gevenquote:Op donderdag 14 april 2011 17:25 schreef maurisioo het volgende:
[..]
ja okemaar ik heb vandaag op dat andere topic al veel teveel negatieve reacties gelezen dus had geen zin in nog meer van die reacties
Je gaf volgens mij al een negatieve reactie...quote:Op donderdag 14 april 2011 17:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je ging er automatisch vanuit dat ik een negatieve reactie zou geven
Nee hoor.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:56 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Je gaf volgens mij al een negatieve reactie...
Ik zei alleen maar dat het slechte graphics heeft, en dat kan je toch niet ontkennenquote:
Donequote:Op donderdag 14 april 2011 19:23 schreef Jesse_van_Laar het volgende:
voor als er weer een admin online is: kan ik team pixx joinen?
oke, sorry voor mijn reactie. Je bent in ieder geval minecraft gaan spelen.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:45 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb net mijn eerste potje minecraft achter de rug, ik heb een soort van Azteekse tempel gebouwd met een slotgracht
De buitenkant:
[ afbeelding ]
Slotgracht:
[ afbeelding ]
Binnenkant:
[ afbeelding ]
Toegang tot de slotgracht:
[ afbeelding ]
Slotgracht met verbinding tot de zee:
[ afbeelding ]
De achterkant:
[ afbeelding ]
Landschap:
[ afbeelding ]
Ja, is wel grappigquote:Op donderdag 14 april 2011 19:49 schreef maurisioo het volgende:
[..]
oke, sorry voor mijn reactie. Je bent in ieder geval minecraft gaan spelen.
jaquote:Op donderdag 14 april 2011 19:50 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja, is wel grappig
Jullie hebben allemaal de gekochte versie?
Ik heb een grot ontdekt, en daar zitten grijze blokken met lichtbruine en zwarte dingetjes in. Wat zijn dat?quote:
zwart = lkolenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb een grot ontdekt, en daar zitten grijze blokken met lichtbruine en zwarte dingetjes in. Wat zijn dat?
loool, nice dudequote:Op donderdag 14 april 2011 17:21 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hem nu ook :3
Kan je kiezen of je bij iemand in hetzelfde eiland terecht komt of is dat random?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:13 schreef TJV het volgende:
Ik zat net ff de classic versie te spelen, zat een kanaaltje te graven vanaf de zee landinwaarts. Krijg ik een scheldkannonade van een of andere gozer over me heen, heb ik zijn ondergrondse huisje onder water gezet. Oeps.
Leuk spel trouwens, binnenkort ff kopen.
P0wned.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:45 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb net mijn eerste potje minecraft achter de rug, ik heb een soort van Azteekse tempel gebouwd met een slotgracht
De buitenkant:
[ afbeelding ]
Slotgracht:
[ afbeelding ]
Binnenkant:
[ afbeelding ]
Toegang tot de slotgracht:
[ afbeelding ]
Slotgracht met verbinding tot de zee:
[ afbeelding ]
De achterkant:
[ afbeelding ]
Landschap:
[ afbeelding ]
Was de dakconstructie.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:34 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Alleen jammer van dat hout ervoor
Dat is wel mooi ja. Misschien wat extra versieringen op het gebouw? (van die smooth push blokjes zijn mooi als decoratie, probeer maar eens)quote:Op donderdag 14 april 2011 20:38 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Was de dakconstructie.
Zit er over te denken om hem opnieuw te bouwen. Maar dan de 2.0 versie.
Ben een tropisch eiland achtige setting aan het maken. Dwz, mooie wegen, mooie gebouwen. veel water en groen.
Met hoeveel mensen heb je die gedaan en hoelang heb je erover gedaan?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:38 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Was de dakconstructie.
Zit er over te denken om hem opnieuw te bouwen. Maar dan de 2.0 versie.
Ben een tropisch eiland achtige setting aan het maken. Dwz, mooie wegen, mooie gebouwen. veel water en groen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |