abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 14 april 2011 @ 07:27:53 #51
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_95478014
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 07:24 schreef Berend. het volgende:

[..]

Haha, waar? :P
Als je met je rug naar mijn huis toe staat naar voren lopen, einde van het pad aan de rechterkant.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  donderdag 14 april 2011 @ 09:32:18 #52
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_95479912
Is er eigenlijk ook een 2d kaart van de map?
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  donderdag 14 april 2011 @ 09:37:51 #53
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_95480036
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 09:32 schreef Sitethief het volgende:
Is er eigenlijk ook een 2d kaart van de map?
Voor zo ver ik weet kan je alleen een 2D kaart renderen van de map als je die zelf bezit, dus Pixiio in dit geval.

D'r zijn wel texture packs die een soort radar toevoegen rechtsbovenin je beeld, die zo'n 250 blocks om je heen laat zien, waar mensen lopen enzo en kleur van resources enzo.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
  donderdag 14 april 2011 @ 09:45:29 #54
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_95480180
Tis meer dat ik het wel interessant vind om te zien waar mijn huisje enzo zich bevinden ten opzichte van de rest van de map. Ik probeer nog die minmap mod aan de praat te krijgen.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_95480459
quote:
2s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:47 schreef drumstickNL het volgende:
Net ff Ace of Spades gespeeld. Wat een bazenspel. _O_
Heb me er nog niet aan gewaagd, maar als ik het zo lees heeft het iets wat minecraft wel mist. Namelijk iets meer spel-element.
In the coolest little capital of the world
pi_95480671
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 09:55 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

Heb me er nog niet aan gewaagd, maar als ik het zo lees heeft het iets wat minecraft wel mist. Namelijk iets meer spel-element.
De wereld zelf is wat aparter, de blokjes zijn ook wat vager maar de poppetjes zien er best goed uit en het vechten met 16 vs 16 gaat erg goed als je een "front" hebt.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_95480737
quote:
2s.gif Op donderdag 14 april 2011 10:01 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

De wereld zelf is wat aparter, de blokjes zijn ook wat vager maar de poppetjes zien er best goed uit en het vechten met 16 vs 16 gaat erg goed als je een "front" hebt.
Ik zal me er vanmiddag eens aan wagen, ben nu wel benieuwd :D
In the coolest little capital of the world
pi_95489211
Pixx, niet vergeten dakduif toe te voegen he? Je kunt namelijk niks als je niet in een team zit. :@
  donderdag 14 april 2011 @ 15:34:33 #59
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_95493740
@notch

"Herobrine is still not real, and I added an option to 1.5 to turn on occlusion culling. Most computers can handle it, and it helps a lot."

Occlusion culling maakt wel gelijk een einde aan de zand-glitch die zich ervoor verleende om onder de map door te kijken zodat je mobspawners/caves kon vinden, jammer.


Oooh, flinke update dus.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
  donderdag 14 april 2011 @ 15:35:19 #60
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_95493769
als ik ook wil meedoen op de FOK! server, kan dat ? :P
pi_95494464
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 15:35 schreef lipjes het volgende:
als ik ook wil meedoen op de FOK! server, kan dat ? :P
Sure! :)
  donderdag 14 april 2011 @ 16:32:04 #62
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_95496527
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 15:51 schreef Berend. het volgende:

[..]

Sure! :)
dan zal ik vanavond ergens aanloggen met nick crazy987 ;)
pi_95497760
mijn gevoel zegt dat ik in de buurt van goud ofzo ben gekomen.. tevens een enorme grot tegen gekomen, for the time being even afgesloten..
pi_95498665
Dus als ik het goed begrijp is dit een spel met slechte graphics, maar wel een waarin je ongelimiteerd kunt bouwen en afbreken (lego-style); maar alles wat je overdag bouwt wordt 's nachts weer aangevallen/afgebroken door kleine groene wezentjes?
Children of the night. What music they make.
pi_95498751
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 17:14 schreef DeHovenier het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is dit een spel met slechte graphics, maar wel een waarin je ongelimiteerd kunt bouwen en afbreken (lego-style); maar alles wat je overdag bouwt wordt 's nachts weer aangevallen/afgebroken door kleine groene wezentjes?
Als je het goed begrijpt, heb je het helemaal mis. Ga eerst het spel eens spelen voor je zo'n kut oordeel geeft over Minecraft.
pi_95498901
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 17:16 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Als je het goed begrijpt, heb je het helemaal mis. Ga eerst het spel eens spelen voor je zo'n kut oordeel geeft over Minecraft.
Lekker klantvriendelijk maurisio, je moet juist mensen naar de server krijgen.
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 17:14 schreef DeHovenier het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is dit een spel met slechte graphics, maar wel een waarin je ongelimiteerd kunt bouwen en afbreken (lego-style); maar alles wat je overdag bouwt wordt 's nachts weer aangevallen/afgebroken door kleine groene wezentjes?
Om toch je vraag te beantwoorden.

Het zijn lelijkste graphics die je ooit gezien hebt maar daar gaat het ook niet om, het gaat om de geweldige leuke gameplay. Zonder twijfel het 3de beste spel wat ik gespeeld heb en er niet van genoeg krijg plus dat het het geld TOTAAL waard is.

Je kan alles bouwen wat je wilt kijk maar op YouTube en het wordt niet gesloopt of afgebroken maar je hebt wel monsters die 's nachts verschijnen en je kunnen doden.

Daarnaast zit er ook een multiplayer in wat de game nog leuker maakt. Zoals je kunt zien in de OP hebben we de server van Berend. Hier zijn elk moment van de dag spelers online waarmee je samen kunt spelen etc etc. wat betekend dat het altijd gezellig is.

Ik hoop je vraag te hebben beantwoord.
If not now, then when.
pi_95498902
Sorry hoor.
Children of the night. What music they make.
pi_95498960
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 17:19 schreef DeHovenier het volgende:
Sorry hoor.
Zie boven.
If not now, then when.
pi_95498961
quote:
Het zijn lelijkste graphics die je ooit gezien hebt
Nee hoor. Net even Ace of Spades geprobeerd, en die graphics doen gewoon pijn aan je ogen. Het spel zelf is echter wel grappig.
In the coolest little capital of the world
pi_95498977


Ik heb hem nu ook :3
pi_95499003
Ben net een adventure map gestart. The Stolen Fortune. Ook eerste deel te zien op mijn YT kanaal.

http://www.youtube.com/user/MCNL2011

Hebben jullie mss nog wat goeie maps die je kan aanraden om te spelen? Graag niet al te grote. :)
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_95499007
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 17:21 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

Nee hoor. Net even Ace of Spades geprobeerd, en die graphics doen gewoon pijn aan je ogen. Het spel zelf is echter wel grappig.
Heb het gezien idd, maar om te zeggen dat MC nou zo geweldig is. :P
If not now, then when.
pi_95499125
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 17:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Lekker klantvriendelijk maurisio, je moet juist mensen naar de server krijgen.

[..]

Om toch je vraag te beantwoorden.

Het zijn lelijkste graphics die je ooit gezien hebt maar daar gaat het ook niet om, het gaat om de geweldige leuke gameplay. Zonder twijfel het 3de beste spel wat ik gespeeld heb en er niet van genoeg krijg plus dat het het geld TOTAAL waard is.

Je kan alles bouwen wat je wilt kijk maar op YouTube en het wordt niet gesloopt of afgebroken maar je hebt wel monsters die 's nachts verschijnen en je kunnen doden.

Daarnaast zit er ook een multiplayer in wat de game nog leuker maakt. Zoals je kunt zien in de OP hebben we de server van Berend. Hier zijn elk moment van de dag spelers online waarmee je samen kunt spelen etc etc. wat betekend dat het altijd gezellig is.

Ik hoop je vraag te hebben beantwoord.
ja oke :P maar ik heb vandaag op dat andere topic al veel teveel negatieve reacties gelezen dus had geen zin in nog meer van die reacties :P
pi_95499154
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 17:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Zie boven.
Er zit schijnbaar een grote community achter op multiplayer. Ik lees de wiki wel door voordat ik jullie weer lastig val.
Children of the night. What music they make.
pi_95499296
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 17:25 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Er zit schijnbaar een grote community achter op multiplayer. Ik lees de wiki wel door voordat ik jullie weer lastig val.
haha dat is beter ja. En kijk wat filmpjes op youtube.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')