abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95434009

Welkom bij de Fok!Fotografie Slowchat!

Fotografie is natuurlijk een hele serieuze zaak, maar de fotograaf erachter is natuurlijk niet altijd even serieus met fotografie bezig! Kortom, wij zijn ook mensen die af en toe probleempjes hebben met auto's of de economische crisis, peinzen over wat we vanavond zullen gaan eten en we maken ons ook wel eens zorgen om wanneer de wasmachine het zal begeven... Slowchat time!

Merken
Canon || Nikon || Pentax || Sony || Olympus || Panasonic || Leica || Fuji || Hasselblad || Mamiya

Handige Links
DPReview || DxO ||
pi_95434904
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 09:26 schreef Doodkapje het volgende:
Succes!

Hier ook slecht geslapen... maar dat kwam vooral door de hooikoorts denk ik :')
Thanks! Gelukkig geen last van hooikoorts hier, bij mij is het meer een nog altijd verkloot slaapritme. :D Zo kut is dat, weten dat om 06:30 de wekker gaat en je rond 02:30 nog klaarwakker op de klok zit te kijken. :')

quote:
11s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik fietste net langs mijn droomman. Husky aan de lijn en een huge camera. O+ Jammer dat hij 70 was ofzo.
Huskies. O+ Is de enige hondensoort die ik tof vind, de rest mag van mij sterven. :')

quote:
11s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Same here, kon niet slapen vannacht omdat het zo achterlijk koud was. Vest aan, twee sjaals om, fleecedeken om m'n benen en nog had ik het koud. Verwarming aangezet om 1 uur 's nachts en toen ging het wel weer. :')

Hoe ging je tentamen?
Whehe. :D

En hij ging best lekker denk ik. Moet alleen wel echt een 7,5 halen om m'n cijfer te redden en de laatste keer dat ik een 7,5 heb gehaald kan ik me niet eens meer herinneren, maar heb er toch wel vertrouwen in. :P

Jij ook nog bezig met tentamens?
  woensdag 13 april 2011 @ 11:14:09 #3
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_95435347
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:02 schreef Omniej het volgende:

[..]

Thanks! Gelukkig geen last van hooikoorts hier, bij mij is het meer een nog altijd verkloot slaapritme. :D Zo kut is dat, weten dat om 06:30 de wekker gaat en je rond 02:30 nog klaarwakker op de klok zit te kijken. :')

[..]

Huskies. O+ Is de enige hondensoort die ik tof vind, de rest mag van mij sterven. :')

[..]

En hij ging best lekker denk ik. Moet alleen wel echt een 7,5 halen om m'n cijfer te redden en de laatste keer dat ik een 7,5 heb gehaald kan ik me niet eens meer herinneren, maar heb er toch wel vertrouwen in. :P

En nu kun je dus van het weer genieten?
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
pi_95435351
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:02 schreef Omniej het volgende:

[..]

[..]

[..]

Jaaaaaaa ik houd niet van honden maar ik wil zó graag een husky. En een kat. En een groot huis met een grote tuin en daar mag mijn husky dan altijd vrij rondrennen. O+ O+ O+ O+ Ik houd zo erg van die beesten.

Ah nice.
Ja heb morgen mijn laatste en heb daar nog niet eens naar gekeken. Maar da's maar 1 studiepunt dus heb ook niet echt motivatie ofzo _O- Het schijnt ook heel makkelijk te zijn dus dat helpt ook niet. Maar ga zo wel even dictaat en PPpresentaties doorkijken. :')
pi_95435767
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:14 schreef Doodkapje het volgende:

[..]

En nu kun je dus van het weer genieten?
Sort of... Vrijdag heb ik er nog eentje. :') De laatste gelukkig. Maar heb nu wel echt enorm zin om weer ff m'n camera op te pakken. Leer morgen wel weer verder. :P

quote:
11s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jaaaaaaa ik houd niet van honden maar ik wil zó graag een husky. En een kat. En een groot huis met een grote tuin en daar mag mijn husky dan altijd vrij rondrennen. O+ O+ O+ O+ Ik houd zo erg van die beesten.

Ah nice.
Ja heb morgen mijn laatste en heb daar nog niet eens naar gekeken. Maar da's maar 1 studiepunt dus heb ook niet echt motivatie ofzo _O- Het schijnt ook heel makkelijk te zijn dus dat helpt ook niet. Maar ga zo wel even dictaat en PPpresentaties doorkijken. :')
Ik heb dus echt hetzelfde. :') Normaal gesproken haat ik honden (én hun baasjes, die ze schaamteloos voor m'n deur laten schijten of op me af laten rennen - ik heb geen behoefte aan je kuthond dus houd hem gewoon bij je), maaarr voor huskies heb ik wel een zwak. :D Echt zo'n donkergrijs/witte met blauwe ogen. _O_
pi_95435853
Ja en die megavacht O+ O+ O+ En ze zijn groot en zien er zoooo lief uit OMG. O+

O+ O+ O+
pi_95436355
pi_95437221

Wat klopt er niet aan? Weet niet zo goed wat er anders moet.
pi_95437422
Qua compositie, of techniek? Iig is de lucht veel te uitgebeten en overbelicht (vreet de bomen op) en het meisje is weer onderbelicht. Wat was je bedoeling met deze foto?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_95438087
Damn!

En hij was van '79, ik van '78, terwijl ie in '97 overleed.. Zet je toch weer aan het denken..
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_95438134
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 12:08 schreef Ener-G het volgende:
Qua compositie, of techniek? Iig is de lucht veel te uitgebeten en overbelicht (vreet de bomen op) en het meisje is weer onderbelicht. Wat was je bedoeling met deze foto?
Ja lucht moet ik nog even fixen. Dat ik onderbelicht ben vind ik juist tof. Maar bedoelde ook qua kleuren eigenlijk. Ik kom er neit echt uit. :')
pi_95438853
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 12:28 schreef Ener-G het volgende:
Damn!

En hij was van '79, ik van '78, terwijl ie in '97 overleed.. Zet je toch weer aan het denken..
Hij begon toen die foto's te maken ;)..

Finally my investigation turned up the photographer as Jamie Livingston, and he did indeed take a photo every day for eighteen years, until the day he died, using a Polaroid SX-70 camera. He called the project Photo of the Day and presumably planned to collect them at some point had he lived. He died on October 25, 1997 his 41st birthday.

Nog erg jong, daar niet van..
pi_95439270
quote:
11s.gif Op woensdag 13 april 2011 12:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
De overbelichte (uitgebeten) lucht in combinatie met de nog steeds onderbelichte voorgrond is een beetje vreemd... Je zou juist denken dat je het een opoffert om het ander goed belicht te krijgen. :P

quote:
Indrukwekkend... En treurig ook. ;(
pi_95440106
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 13:02 schreef Omniej het volgende:

[..]

De overbelichte (uitgebeten) lucht in combinatie met de nog steeds onderbelichte voorgrond is een beetje vreemd... Je zou juist denken dat je het een opoffert om het ander goed belicht te krijgen. :P
Ja maar ik weet eigenlijk niet of het me stoort of niet. Ik denk het juist niet eigenlijk.

[ Bericht 16% gewijzigd door Mexicaantje. op 13-04-2011 13:49:21 ]
  woensdag 13 april 2011 @ 13:57:01 #16
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_95441308
quote:
11s.gif Op woensdag 13 april 2011 12:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
Dat de lucht uitgebeten is stoort niet zozeer, maar het leidt af. M'n ogen gaan naar de lucht links en niet naar de dame aan de rechterkant.
pi_95442210
quote:
11s.gif Op woensdag 13 april 2011 12:30 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Ja lucht moet ik nog even fixen. Dat ik onderbelicht ben vind ik juist tof. Maar bedoelde ook qua kleuren eigenlijk. Ik kom er neit echt uit. :')
Oh het probleem is dus niet de foto/techniek/compositie an sich, maar je inspiratie/creativiteit, als je niet weet waar je met de kleuren heen moet ;) Stel jezelf een duidelijk doel, en probeer daarnaartoe te werken :)
pi_95442293
Lucht is enigszins gefixt en gelijk 10x mooier. Dank.
quote:
14s.gif Op woensdag 13 april 2011 14:17 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Oh het probleem is dus niet de foto/techniek/compositie an sich, maar je inspiratie/creativiteit, als je niet weet waar je met de kleuren heen moet ;) Stel jezelf een duidelijk doel, en probeer daarnaartoe te werken :)
Ja normaal gesproken heb ik dat ook. Maar nu niet. _O-
pi_95447217
Pfffff, gaan ze de brandweer bellen voor vlammetjes van 15cm hoog op een open pleintje, was al lang uitgewaaid voor er 112 gebeld was..

Was wel een goede test om te weten dat 10 minuten op mn benen staan nog niet echt lekker is voor mn rug :{...
pi_95447591
Wat is er met je rug eigenlijk? Of heb ik dat laatst ook al gevraagd? :@
  woensdag 13 april 2011 @ 16:22:54 #21
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_95448209
Met welk oog fotograferen jullie eigenlijk? Ik kwam er laatst achter dat het handiger is om met je rechteroog door de zoeker te staren, zodat je met je linkeroog nog de omgeving kunt zien. Alleen ben ik dusdanig gewend om met mijn linkeroog door de zoeker te kijken, waardoor ik er alleen maar chagrijniger van werd...

Terug naar mijn linkeroog dus ;)
pi_95448703
quote:
11s.gif Op woensdag 13 april 2011 16:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat is er met je rug eigenlijk? Of heb ik dat laatst ook al gevraagd? :@
Ontsteking ergenst bij mn onderrug..

En @ Doodkapje: Ik doe het op de manier die jij als eerste beschrijf :D
pi_95449293
Ik doe ook met rechts! Maar ik knijp meestal wel m'n linkeroog dicht. :')
pi_95449717
99% van de tijd fotografeer ik met m'n rechteroog. Voelt iets natuurlijker, en heeft inderdaad als voordeel dat ik dan met links nog rond kan blijven kijken, al maak ik van dat voordeel eigenlijk ook maar zelden gebruik... :P Knijp 'm meestal dicht om me iets beter op het zoekerbeeld te kunnen concentreren.

Ik betrap mezelf er ook wel 'ns op dat ik met links schiet overigens, maar of dat echt een doel dient weet ik nog niet. :@
pi_95450124
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 16:54 schreef Omniej het volgende:
99% van de tijd fotografeer ik met m'n rechteroog. Voelt iets natuurlijker, en heeft inderdaad als voordeel dat ik dan met links nog rond kan blijven kijken, al maak ik van dat voordeel eigenlijk ook maar zelden gebruik... :P Knijp 'm meestal dicht om me iets beter op het zoekerbeeld te kunnen concentreren.

Ik betrap mezelf er ook wel 'ns op dat ik met links schiet overigens, maar of dat echt een doel dient weet ik nog niet. :@
Als ik naar links wissel dan is het omdat ik vind dat er teveel zon in mn rechter oog schijnt om het beeld in mn zoeker te 'beoordelen' :+..
pi_95450251
Even camera gepakt en getest... Ik switch eigenlijk automatisch naar m'n linkeroog als ik iets wil fotograferen dat links van me staat. :P

Heb er nooit echt bij stilgestaan, merk het pas nu ik er bewust over nadenk. Meteen de camera aan m'n linkeroog zetten kost minder moeite dan m'n hele lichaam draaien om hem aan m'n rechteroog te kunnen zetten. ;)
pi_95450303
Mij juist niet, ik ga dan heel raar kijken. Ik kijk áltijd met rechts.
pi_95450326
Plus, camera gaat voor je hoofd als je met links kijkt. Neus zit dan in de weg.
pi_95450351
M'n neus zit met rechts ook in de weg, maar dat kan ook aan m'n neus liggen natuurlijk. :')
  woensdag 13 april 2011 @ 17:08:38 #30
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_95450373
Nou ja,... ik was dus bij een voetbalwedstrijd aan het fotograferen en dan wil je het beeld buiten de zoeker ook in de gaten houden. Ik switchte dus naar het rechteroog en dat was gewoon onwennig... misschien moet ik leren er gewend aan te raken... je hebt dan meer kans om de acties te spotten.
pi_95450379
Of aan je camera.
  woensdag 13 april 2011 @ 17:09:19 #32
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_95450403
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Of aan je camera.
5DmkII is groooot, coño!
pi_95450519
Stuk kleiner dan de D700.
pi_95450534
Oh, maar bij de 450D zat m'n neus ook al in de weg eigenlijk. ;(
pi_95450612
Bij mij zit m'n neus ook in de weg trouwens, maar ik kijk gewoon heel scheef. :')
pi_95450916
Geen last van mn neus.. Voorhoofd hangt tegen de flitsert aan dus mn gezicht raakt de body verder niet echt ofzo :P
  woensdag 13 april 2011 @ 17:25:36 #37
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95451095
Rechts idd. En geen last van de neus.. nouja, behalve dat 'ie vlekken op het schermpje maakt :') .
Huilen dan.
  woensdag 13 april 2011 @ 17:27:26 #38
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95451167
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 16:22 schreef Doodkapje het volgende:
Met welk oog fotograferen jullie eigenlijk? Ik kwam er laatst achter dat het handiger is om met je rechteroog door de zoeker te staren, zodat je met je linkeroog nog de omgeving kunt zien. Alleen ben ik dusdanig gewend om met mijn linkeroog door de zoeker te kijken, waardoor ik er alleen maar chagrijniger van werd...

Terug naar mijn linkeroog dus ;)
Rechts, dan zit mijn grote neus niet in de weg. :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 13 april 2011 @ 17:28:27 #39
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95451203
Vanmiddag weer fanmail van het CJIB. Aalsterweg, Eindhoven, 9.54, 9km/h te snel. 54 euro.

Op weg van de fysio naar 't werk, geen hond op de weg op dat tijdstip. Idioten :r . Vraag me af waar ze stonden, normaal zie ik ze wel voor het te laat is.

In Duitsland kan je 20 te snel rijden en krijg je een boete van 30 euro, in Nederland 9 en krijg je 54 euro boete. Nee, kleine snelheidsovertredingen zijn geen melkkoe voor de overheid hoor. Het gaat heus om de verkeersveiligheid.

Daarom zie ik ze ook nooit bij scholen of op plekken die wél gevaarlijk zijn controleren.

:r

/rant.
Huilen dan.
  FOK!fotograaf woensdag 13 april 2011 @ 17:30:03 #40
148247 taxibabe
pi_95451268
Oh alweer een nieuw topic!
Het was vandaag een drukke dag op het werk, maar wel leuk en lekker druk. De tijd vloog ook voorbij!

Over dat kijken door de zoeker, volgens mij kijk ik met mijn rechteroog (ben linkshandig qua schrijven). Meestal knijp ik mijn linkeroog dicht.
  FOK!fotograaf woensdag 13 april 2011 @ 17:32:24 #41
148247 taxibabe
pi_95451339
quote:
13s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:28 schreef Isdatzo het volgende:
Vanmiddag weer fanmail van het CJIB. Aalsterweg, Eindhoven, 9.54, 9km/h te snel. 54 euro.

Op weg van de fysio naar 't werk, geen hond op de weg op dat tijdstip. Idioten :r . Vraag me af waar ze stonden, normaal zie ik ze wel voor het te laat is.

In Duitsland kan je 20 te snel rijden en krijg je een boete van 30 euro, in Nederland 9 en krijg je 54 euro boete. Nee, kleine snelheidsovertredingen zijn geen melkkoe voor de overheid hoor. Het gaat heus om de verkeersveiligheid.

Daarom zie ik ze ook nooit bij scholen of op plekken die wél gevaarlijk zijn controleren.

/rant.
Kut is dat hé.

Ik heb een tijdje geleden trouwens bericht gehad van het CJIB over mijn bezwaar van het parkeren. Met de aangedragen informatie van de politie en mijn argumenten vond de officier van de justitie het aannemelijk genoeg dat ik daar niet heb gestaan! En heeft de officier van justitie de beschikking nietig verklaard! *O*
pi_95451488
Stond je er ook echt niet?
  FOK!fotograaf woensdag 13 april 2011 @ 17:39:50 #43
148247 taxibabe
pi_95451605
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
Stond je er ook echt niet?
Nee, ik stond er ook echt niet. De boete was dat ik in Zeist zou hebben gestaan om 7 uur 's morgens. Terwijl ik in de Achterhoek bij de Duitse grens woon, en ik voor half 9 al bij een werktraining was op de brandweerkazerne. Daarbij heb ik niks te zoeken in Zeist.
pi_95451722
quote:
13s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:28 schreef Isdatzo het volgende:

/rant.
Ik had laatst ook weer een mooie te pakken. In Amsterdam een bon van fucking 70 euro omdat ik niet wist dat ik een parkeerschijf nodig had. }:| Schijnt een tijdje geleden te zijn ingevoerd op de weg waar ik langs geparkeerd stond. Voorheen kon ik op die plek altijd gewoon vrij parkeren, maar ik was er al een tijd niet geweest en de borden met 'max 3 uur' o.i.d. stonden lekker in de bosjes verstopt. -O-

En zo word je genaaid.... Stelletje overenthousiaste dienstkloppers daar zeg.
  woensdag 13 april 2011 @ 17:43:46 #45
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95451751
Eens kijken of ik aannemelijk kan maken dat ik daar niet gereden heb :') . Ik ga ze iig wel laten werken voor hun geld. Foto opvragen, ijkrapport opvragen, certificaat van de agent opvragen (kijken of 'ie wel bevoegd was om dat ding te bedienen). Dat zal ze leren :r .
Huilen dan.
pi_95451813
quote:
14s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:43 schreef Isdatzo het volgende:
Eens kijken of ik aannemelijk kan maken dat ik daar niet gereden heb :') . Ik ga ze iig wel laten werken voor hun geld. Foto opvragen, ijkrapport opvragen, certificaat van de agent opvragen (kijken of 'ie wel bevoegd was om dat ding te bedienen). Dat zal ze leren :r .
Ja ach, die extra kosten halen ze er wel weer uit door de boetes volgend jaar weer flink te verhogen. ^O^
pi_95451850
En de studenten te belazeren.
  woensdag 13 april 2011 @ 17:45:59 #48
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95451864
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:42 schreef Omniej het volgende:

[..]

Ik had laatst ook weer een mooie te pakken. In Amsterdam een bon van fucking 70 euro omdat ik niet wist dat ik een parkeerschijf nodig had. }:| Schijnt een tijdje geleden te zijn ingevoerd op de weg waar ik langs geparkeerd stond. Voorheen kon ik op die plek altijd gewoon vrij parkeren, maar ik was er al een tijd niet geweest en de borden met 'max 3 uur' o.i.d. stonden lekker in de bosjes verstopt. -O-

En zo word je genaaid.... Stelletje overenthousiaste dienstkloppers daar zeg.
Zo kansloos is dat ja :') . Keer gelaserd met 5km/h te snel oid (ook in de auto), moest ik een verklaring opgeven waarom ik "ZO SNEL" reed. The fuck :') . Het is een grof schandaal ja!

Op de vraag of hij nou trots was op 't werk dat hij deed bleef het stil :') . En volgens hem MOEST hij die bekeuring ook schrijven. Wat een bullshit, daar kies je zelf voor hoor.
Huilen dan.
  woensdag 13 april 2011 @ 17:46:28 #49
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95451884
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:44 schreef Omniej het volgende:

[..]

Ja ach, die extra kosten halen ze er wel weer uit door de boetes volgend jaar weer flink te verhogen. ^O^
Las 't ja, bizar hoe ze dat iedere keer kunnen maken. Weer 15 of 20%.
Huilen dan.
  woensdag 13 april 2011 @ 17:46:52 #50
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95451906
Mijn broertje was door een vriendin van 'm geflitst. Had ze de foto weggegooid. Lekker corrupt :')
  woensdag 13 april 2011 @ 17:49:12 #51
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95452020
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:46 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn broertje was door een vriendin van 'm geflitst. Had ze de foto weggegooid. Lekker corrupt :')
En toen ik een adres wilde weten op basis van kenteken was niemand corrupt genoeg om mij te helpen :') .
Huilen dan.
  woensdag 13 april 2011 @ 17:50:01 #52
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95452056
quote:
13s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:46 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Las 't ja, bizar hoe ze dat iedere keer kunnen maken. Weer 15 of 20%.
Als je niet te hard rijd heb je er ook geen last van
  woensdag 13 april 2011 @ 17:50:47 #53
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95452091
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:50 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Als je niet te hard rijd heb je er ook geen last van
Ja, en als je dat wel doet dan :( ?
Huilen dan.
pi_95452131
quote:
9s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:45 schreef Isdatzo het volgende:
Zo kansloos is dat ja :') . Keer gelaserd met 5km/h te snel oid (ook in de auto), moest ik een verklaring opgeven waarom ik "ZO SNEL" reed. The fuck :') .

Op de vraag of hij nou trots was op 't werk dat hij deed bleef het stil :') . En volgens hem MOEST hij die bekeuring ook schrijven. Wat een bullshit, daar kies je zelf voor hoor.
Ik snap serieus niet hoe die gasten zichzelf nog in de spiegel aan durven te kijken... Ik bedoel, als ik iets 'moet' doen waarvan ik eigenlijk weet dat het een kansloze bezigheid is, dan word ik daar niet bepaald blijer van ofzo.

Als ik nou midden op straat geparkeerd had gestaan en het verkeer had gehinderd: prima zo'n bon. Maar dat trieste gedoe omdat ik zonder parkeerschijf langs de kant van een relatief verlaten weg geparkeerd sta... :r

Van de bewoners in die straat hoorde ik zelfs dat je daar al bekeurd wordt als je te dicht langs de kant (!) staat. Er schijnt zwaar gecontroleerd te worden op auto's die met twee wielen in de berm staan. Hoe fucking sneu is dat? :')
  woensdag 13 april 2011 @ 17:52:59 #55
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95452174
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:50 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, en als je dat wel doet dan :( ?
Dan aanvaard je de consequenties als een man!
  woensdag 13 april 2011 @ 17:55:42 #56
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95452281
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:52 schreef Omniej het volgende:

[..]

Ik snap serieus niet hoe die gasten zichzelf nog in de spiegel aan durven te kijken... Ik bedoel, als ik iets 'moet' doen waarvan ik eigenlijk weet dat het een kansloze bezigheid is, dan word ik daar niet bepaald blijer van ofzo.
Je weet het hè: ik heb geen eer en ambitie dus ik word landverrader bij de politie.

" :') ".
quote:
Als ik nou midden op straat geparkeerd had gestaan en het verkeer had gehinderd: prima zo'n bon. Maar dat trieste gedoe omdat ik zonder parkeerschijf langs de kant van een relatief verlaten weg geparkeerd sta... :r

Van de bewoners in die straat hoorde ik zelfs dat je daar al bekeurd wordt als je te dicht langs de kant (!) staat. Er schijnt zwaar gecontroleerd te worden op auto's die met twee wielen in de berm staan. Hoe fucking sneu is dat? :')
Behoorlijk sneu :') . Kijk, als ik echt iets fout doe en ik krijg een boete. Ok, kut. Maar dan accepteer ik het wel. Dit slaat gewoon nergens op.

quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:52 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dan aanvaard je de consequenties als een man!
Als ik echt iets fout doe, prima. Dit is gewoon onzin.
Huilen dan.
  woensdag 13 april 2011 @ 17:56:45 #57
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95452317
quote:
9s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Je weet het hè: ik heb geen eer en ambitie dus ik word landverrader bij de politie.

" :') ".

[..]

Behoorlijk sneu :') . Kijk, als ik echt iets fout doe en ik krijg een boete. Ok, kut. Maar dan accepteer ik het wel. Dit slaat gewoon nergens op.

[..]

Als ik echt iets fout doe, prima. Dit is gewoon onzin.
Ik ga er denk ook een hele sloot binnentrekken als ik mijn rijbewijs heb ;(
pi_95452381
Ik vind dat gekanker op de politie altijd best wel sneu. Ze kiezen er wel voor om het werk te doen, maar die verhogingen etc. kiezen ze niet voor.
  woensdag 13 april 2011 @ 17:59:34 #59
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95452426
  woensdag 13 april 2011 @ 17:59:55 #60
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95452440
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind dat gekanker op de politie altijd best wel sneu. Ze kiezen er wel voor om het werk te doen, maar die verhogingen etc. kiezen ze niet voor.
Ze kiezen er wél voor om mij een boete voor 5 en 9 km/h te hard te geven. En een bekeuring voor door rood licht fietsen terwijl er niemand was. En nog meer kansloze bekeuringen.

Als ik iets fout doe, prima. Geef maar een boete. Dit soort kutboetes, daar kanker ik op.

Dat ze maar eens bij scholen of plekken die wél gevaarlijk zijn gaan controleren ipv op overzichtelijke en veilige wegen. Maar ja, dit is zo makkelijk cashen hè.
Huilen dan.
pi_95452516
quote:
14s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:59 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ze kiezen er wél voor om mij een boete voor 5 en 9 km/h te hard te geven. En een bekeuring voor door rood licht fietsen terwijl er niemand was. En nog meer kansloze bekeuringen.

Als ik iets fout doe, prima. Geef maar een boete. Dit soort kutboetes, daar kanker ik op.
Ja whatever. Het is irritant.

En je doet iets fout. :') Ik snap je wel hoor, maar word over het algemeen beetje gek van dat gezeik op politie. En nu geen zin meer in dit gedoe.

WIE GAAT ER FEESTEN VAN HET WEEKEND?
  woensdag 13 april 2011 @ 18:01:43 #62
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95452519
quote:
14s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:59 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Je lijkt op een kerel die lang geleden bij mij op de middelbare school zat.
Huilen dan.
pi_95452535
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Pics
  woensdag 13 april 2011 @ 18:02:12 #64
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95452537
quote:
14s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:59 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat ze maar eens bij scholen of plekken die wél gevaarlijk zijn gaan controleren ipv op overzichtelijke en veilige wegen. Maar ja, dit is zo makkelijk cashen hè.
Met die 5/9 km ben ik het wel eens, maar door rood rijden is gewoon gevaarlijk. Misschien komt er die ene keer niemand aan en had je haast, maar de volgende keer rij je misschien een kind aan die je niet ziet. Ondanks dat je heus wel goed uitkijkt.
  woensdag 13 april 2011 @ 18:02:40 #65
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95452554
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik zat lang geleden ook op de middelbare school. Maar niet bij jou in de klas. Want ik had de naam Isdatzo wel onthouden :P
pi_95452568
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nou ja, ik kanker nog niet eens echt op de politie... Meer op parkeerwachten. Jezus wat zijn dat een stel triestelingen zeg.

Lullige snelheidsovertredingen (die bonnen van 5 km/h) zijn natuurlijk ook wel gruwelijk irritant, maar daar kan ik nog meer begrip voor hebben dan voor parkeergeneuzel, domweg omdat er voor snelheid ergens een grens getrokken moet worden en er altijd mensen zullen zijn die er net een kilometertje boven zitten...

Maar goed, dan heb ik het dus wel over flitspalen en trajectcontroles enzo. Als ze gewoon staan te laseren o.i.d. snap ik niet dat ze überhaupt tijd gaan steken in lullige snelheidsovertredingen. Pak dan gewoon de mensen die écht excessief te hard te rijden.
pi_95452577
http://www.ds.arch.tue.nl(...)m_inleiding_2011.pdf
Check de tweede pagina. :') Dat geeft les op een TU.
  woensdag 13 april 2011 @ 18:03:20 #68
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95452586
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:01 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Ja whatever. Het is irritant.

En je doet iets fout. :') Ik snap je wel hoor, maar word over het algemeen beetje gek van dat gezeik op politie. En nu geen zin meer in dit gedoe.

WIE GAAT ER FEESTEN VAN HET WEEKEND?
Ik hiep hoi kanopolotoernooi. Lekker koud weer! en zeiknat, en dan weer natte troep aantrekken! Heb er nu al zin in!
pi_95452603
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:03 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik hiep hoi kanopolotoernooi. Lekker koud weer! en zeiknat, en dan weer natte troep aantrekken! Heb er nu al zin in!
Ik gratis teknofeestje met PPP :D :D :D :D :D O+ O+ O+ O+
  woensdag 13 april 2011 @ 18:03:46 #70
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95452604
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:01 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

En je doet iets fout. :') I
Ik dacht dat het de bedoeling was te bekeuren naar de geest van de wet en niet naar de letter van de wet. Wat bereiken ze nu? Een veiliger Aalsterweg :') ? Nee. Een Isdatzo die zich genaaid voelt, dat wel.
Huilen dan.
  woensdag 13 april 2011 @ 18:03:58 #71
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95452608
quote:
15s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://www.ds.arch.tue.nl(...)m_inleiding_2011.pdf
Check de tweede pagina. :') Dat geeft les op een TU.
Kwartiel :?
pi_95452613
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:02 schreef Omniej het volgende:

[..]

Nou ja, ik kanker nog niet eens echt op de politie... Meer op parkeerwachten. Jezus wat zijn dat een stel triestelingen zeg.
Waarom?
  woensdag 13 april 2011 @ 18:04:23 #73
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95452628
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:03 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Kwartiel, ja?
Huilen dan.
  woensdag 13 april 2011 @ 18:04:28 #74
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95452631
quote:
17s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:03 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Ik gratis teknofeestje met PPP :D :D :D :D :D O+ O+ O+ O+
Ik ben in Helmond trouwens. Daar woon jij toch vlak bij :?
pi_95452635
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:03 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Je weet toch wel wat dat is hè?
pi_95452646
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:04 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ja. Maar ik ben in Den Haag/Zoetje.
  woensdag 13 april 2011 @ 18:04:49 #77
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95452647
quote:
14s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Kwartiel, ja?
Waarom niet kwartaal?
  woensdag 13 april 2011 @ 18:04:53 #78
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95452651
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:02 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Met die 5/9 km ben ik het wel eens, maar door rood rijden is gewoon gevaarlijk. Misschien komt er die ene keer niemand aan en had je haast, maar de volgende keer rij je misschien een kind aan die je niet ziet. Ondanks dat je heus wel goed uitkijkt.
Op de FIETS. Waar het fietspad een voetgangersoversteek kruist. ZONDER voetgangers.
Huilen dan.
  woensdag 13 april 2011 @ 18:05:11 #79
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95452665
quote:

[..]

Waarom niet kwartaal?
Omdat dat niet 't zelfde is? Nu even pdfje kijken.
Huilen dan.
pi_95452671
quote:
16s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:03 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik dacht dat het de bedoeling was te bekeuren naar de geest van de wet en niet naar de letter van de wet. Wat bereiken ze nu? Een veiliger Aalsterweg :') ? Nee. Een Isdatzo die zich genaaid voelt, dat wel.
Dan kan je ook zeggen dat ik wel mag discrimineren want ik bedoel het niet zo? Whut? :')
  woensdag 13 april 2011 @ 18:05:35 #81
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95452679
quote:

[..]

Helmond :') .
Huilen dan.
pi_95452685
quote:

[..]

Waarom niet kwartaal?
Kwartaal is van een jaar, kwartiel is van een schooljaar.
  woensdag 13 april 2011 @ 18:06:00 #83
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95452694
quote:
9s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Op de FIETS. Waar het fietspad een voetgangersoversteek kruist. ZONDER voetgangers.
En straks rij je met 80 door een woonwijk heen en ben je je rijbewijs kwijt. En dan is het niet erg want het was midden in de nacht?
  woensdag 13 april 2011 @ 18:06:12 #84
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95452702
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:05 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Dan kan je ook zeggen dat ik wel mag discrimineren want ik bedoel het niet zo? Whut? :')
Goede vergelijking joh. Laat maar, je bent slim genoeg om te snappen wat ik bedoel.
Huilen dan.
pi_95452703
quote:
9s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

QFT!!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn oplichter stond trouwens in het Brabants dagblad. *O*
  woensdag 13 april 2011 @ 18:06:24 #86
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95452710
quote:
9s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik ben er liever ook niet!
quote:
14s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:05 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Kwartaal is van een jaar, kwartiel is van een schooljaar.
Aha, duidelijk.
pi_95452716
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:06 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Goede vergelijking joh. Laat maar, je bent slim genoeg om te snappen wat ik bedoel.
Klopt. _O-
  woensdag 13 april 2011 @ 18:07:28 #88
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95452751
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:06 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

En straks rij je met 80 door een woonwijk heen en ben je je rijbewijs kwijt. En dan is het niet erg want het was midden in de nacht?
Je snapt dat er een verschil is tussen met de fiets hier door rood rijden

en met 80 door een woonwijk rijden?
Huilen dan.
pi_95452775
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:06 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik. Ze moeten ergens een grens trekken. En als je 5 km/h te hard gaat, is het op je snelheidsteller al 15 km/h meer ofzo (correctie en weet ik veel wat allemaal). Dus het zal heus niet zo weinig geweest zijn.
pi_95452803
quote:
15s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:07 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Waar is dat?

Ik heb trouwens nog nooit een boete ghad op de fiets :D Ben al wel een paar keer er vanaf getrokken omdat ik door de stad fietste. :') Waren gelukkig allemaal chille mensen.
  woensdag 13 april 2011 @ 18:09:16 #91
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95452818
Uitbrijding.
Huilen dan.
pi_95452841
EINDHOVEN @ SBS 6 !!!!!
quote:
9s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:09 schreef Isdatzo het volgende:
Uitbrijding.
Herhaaling.
pi_95452846
belangrijksten concepten whutt
  woensdag 13 april 2011 @ 18:11:50 #94
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95452903
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:08 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik. Ze moeten ergens een grens trekken. En als je 5 km/h te hard gaat, is het op je snelheidsteller al 15 km/h meer ofzo (correctie en weet ik veel wat allemaal). Dus het zal heus niet zo weinig geweest zijn.
De agent achter de lasergun kan zelf ook wel inschatten of mijn 5km/h een gevaar opleverde. Op sommige 50km/h is 50km/h rijden gevaarlijker dan 70km/h op een andere 50-weg. Maar ja, waar vang je 't meeste en het makkelijkste geld? Precies.

quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:08 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Waar is dat?
Valkenswaard :') .
quote:
Ik heb trouwens nog nooit een boete ghad op de fiets :D Ben al wel een paar keer er vanaf getrokken omdat ik door de stad fietste. :') Waren gelukkig allemaal chille mensen.
De agent van m'n laatste ritje was ook wel oké. Kon je tenminste normaal mee praten en die vond het ook niet erg als er iets te snel gereden werd zolang het maar niet te gek werd.

Kom ze wel vaker tegen.. maar ze zijn in de minderheid. Vaak zijn het toch van die strebertjes die iets te compenseren hebben ofzo.
Huilen dan.
pi_95452919
Ik houd van politie.
  woensdag 13 april 2011 @ 18:12:55 #96
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95452942
Ik haat van Mexicaantje.
Huilen dan.
  woensdag 13 april 2011 @ 18:13:19 #97
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95452958
quote:
8s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
belangrijksten concepten whutt
Uit welke put hebben ze die kerel vandaan getrokken :') ?
Huilen dan.
pi_95452963
Je bent gewoon jaloers.

Ik heb zin in frietjes :o maar dinsdag ook al gehad. :')
  woensdag 13 april 2011 @ 18:14:04 #99
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95452977
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Je bent gewoon jaloers.
Jij bent gewoon jaloers op mijn bekeuring. Je mag 'm wel hebben hoor.
Huilen dan.
pi_95452980
quote:
9s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Uit welke put hebben ze die kerel vandaan getrokken :') ?
Deze:

pi_95452995
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:14 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Jij bent gewoon jaloers op mijn bekeuring. Je mag 'm wel hebben hoor.
Kan ik niet betalen man :'(
  woensdag 13 april 2011 @ 18:15:08 #102
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95453021
Dan leen je 't van mij.
Huilen dan.
  woensdag 13 april 2011 @ 18:15:21 #103
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95453029
En je mag tot 9 juni oid betalen.
Huilen dan.
pi_95453041
nah, dat kan ik écht niet aannemen.
  woensdag 13 april 2011 @ 18:16:40 #105
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95453080
Ik sta erop.
Huilen dan.
pi_95453087
Moet je niet doen, dan scheurt 'ie.
  woensdag 13 april 2011 @ 18:17:23 #107
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95453109
quote:
15s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:07 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Het begint met door rood richt rijden, daarna op de fiets en als laatst laat je dat plaatje zien? Het is niet dat ik je bekeuringen gun, integendeel zelfs, maar er moet ergens een lijn getrokken worden.
  woensdag 13 april 2011 @ 18:17:49 #108
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95453126
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:17 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Het begint met door rood richt rijden, daarna op de fiets en als laatst laat je dat plaatje zien? Het is niet dat ik je bekeuringen gun, integendeel zelfs, maar er moet ergens een lijn getrokken worden.
:') .
Huilen dan.
  woensdag 13 april 2011 @ 18:18:24 #109
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95453143
quote:
11s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Moet je niet doen, dan scheurt 'ie.
Dat ging ik toch doen. Ze kunnen me wat :( .
Huilen dan.
pi_95453161
_O- !!!!!!!!!! dit topic is hilarisch op sommige momenten. Gotta love zeh interwebz.
pi_95453177
Cursus Bloedbad Overleven. _O- SBS6 is ook al zo grappig.
  woensdag 13 april 2011 @ 18:23:38 #112
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95453324
Goede timing.
Huilen dan.
pi_95453375
Nee, net te laat juist.
  woensdag 13 april 2011 @ 18:25:42 #114
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95453395
Ja? Nou.. dat weet ik nog zo net niet. Als ze me nog één zo'n debiele bekeuring geven gaan ze wat meemaken hoor.
Huilen dan.
pi_95453444
tralalalalallalala
  FOK!fotograaf woensdag 13 april 2011 @ 18:39:16 #116
148247 taxibabe
pi_95453978
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb zin in frietjes :o maar dinsdag ook al gehad. :')
Ik heb zin in een chocolademilkshake, maar die heb ik de afgelopen 3 weken bijna elke dag al gehad :P
pi_95455893
Wat de fuck joh. :D

Microsoft in de bocht hoor, komt Windows Update weer met 28 updates aan zetten, of ik nog even 150 MB over heb. :')

Inclusief een IE :r 9 update ook nog, terwijl ik helemaal geen IE geïnstalleerd heb staan. Je zou er bijna een Mac van gaan kopen.
  FOK!fotograaf woensdag 13 april 2011 @ 19:37:01 #118
148247 taxibabe
pi_95457194
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 19:14 schreef Omniej het volgende:
Wat de fuck joh. :D

Microsoft in de bocht hoor, komt Windows Update weer met 28 updates aan zetten, of ik nog even 150 MB over heb. :')

Inclusief een IE :r 9 update ook nog, terwijl ik helemaal geen IE geïnstalleerd heb staan. Je zou er bijna een Mac van gaan kopen.
lol! _O-

* taxibabe smikkelt en smult ondertussen lekker van de chocolademilkshake die ze toch maar heeft gehaald.
  FOK!fotograaf woensdag 13 april 2011 @ 19:52:59 #119
287763 SP22
pi_95458167
Heb vandaag mn 550D besteld met de 18-55 IS en 55-250 IS! Morgen istie er al! *O* Dus ik zal vanaf nu hier vaker langskomen voor advies vermoed ik! :s)
pi_95458233
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:39 schreef taxibabe het volgende:

[..]

Ik heb zin in een chocolademilkshake, maar die heb ik de afgelopen 3 weken bijna elke dag al gehad :P
Ik heb bloemkool met gele paprika en vissticks geroerbakt en het is súperlekker terwijl ik dat helemaal niet had verwacht.
pi_95458255
En nu kijk ik Keeping Up With The Kardashians bij gebrek aan Glee en Grey's Anatomy. _O-
pi_95458864
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 19:52 schreef SP22 het volgende:
Heb vandaag mn 550D besteld met de 18-55 IS en 55-250 IS! Morgen istie er al! *O* Dus ik zal vanaf nu hier vaker langskomen voor advies vermoed ik! :s)
Mooi spul! :9 Veel plezier d'r mee. :)
  FOK!fotograaf woensdag 13 april 2011 @ 20:19:52 #123
287763 SP22
pi_95459654
Dat gaat zeker wel lukken! Heb er lang op moeten wachten! Nog bedankt voor je advies trouwens!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 13 april 2011 @ 22:10:29 #125
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_95466890
hoi *)

k heb eindelijk groene vingers *G*

weliswaar van de inkt en niet van planten :')
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 13 april 2011 @ 22:57:23 #126
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95469984
WAT DE FUCK
Geeft een gast commentaar op een foto van mij. Klik ik door, krijg ik een melding dat het buiten de safesearch valt. Maakt iemand serieus foto's van zichzelf als hij naakt is TERWIJL HIJ KLOMPEN DRAAGT!!!!
En dan dacht ik alles gezien te hebben :')
pi_95470137
Als ik m'n picca bewerk in Lightroom, de lucht van die foto die ik als laatst postte, krijg ik vlekken als de exposure iets donkerder wordt. Maak ik hem nog donkerder verdwijnen die vlekken langzaam. Iemand een idee hoe dat komt en hoe ik het wegkrijg (dus niet lucht nog donkerder maken want dat is lelijk)?

Het is zegmaar dat de lucht opgedeeld is in drie vlakken, alsof er heuvels/bergen op de achtergrond heeeeel erg vaag te zien zijn. Beetje vreemd. En kut.

Als ik hem naar z/w overzet zijn die vlekken er ook, maar dan is de scheidingslijn ineens lager. En hoe donkerder de lucht, hoe lager die lijnen lopen en op een gegeven moment verdwijnen ze dus.. :{
pi_95470327
Hmm probleem gevonden denk ik. Lights donkerder maken en het gaat weg. Maar alsnog, hoe kan dat zomaar? Lucht heeft verder geen oneffenheden.
pi_95470369
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:57 schreef kanovinnie het volgende:
WAT DE FUCK
Geeft een gast commentaar op een foto van mij. Klik ik door, krijg ik een melding dat het buiten de safesearch valt. Maakt iemand serieus foto's van zichzelf als hij naakt is TERWIJL HIJ KLOMPEN DRAAGT!!!!
En dan dacht ik alles gezien te hebben :')
_O-

Klompenfetish blijkbaar, zal wel geen toeval zijn dat 'ie op die foto van jou reageerde. :D Heb maar even niet naar z'n stream doorgeklikt, ik vond jouw beschrijving wel voldoende. :')

quote:
11s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Als ik m'n picca bewerk in Lightroom, de lucht van die foto die ik als laatst postte, krijg ik vlekken als de exposure iets donkerder wordt. Maak ik hem nog donkerder verdwijnen die vlekken langzaam. Iemand een idee hoe dat komt en hoe ik het wegkrijg (dus niet lucht nog donkerder maken want dat is lelijk)?

Het is zegmaar dat de lucht opgedeeld is in drie vlakken, alsof er heuvels/bergen op de achtergrond heeeeel erg vaag te zien zijn. Beetje vreemd. En kut.

Als ik hem naar z/w overzet zijn die vlekken er ook, maar dan is de scheidingslijn ineens lager. En hoe donkerder de lucht, hoe lager die lijnen lopen en op een gegeven moment verdwijnen ze dus.. :{
Mja, ik ken 't... Dan kan hij die kleuren gewoon niet aan ofzo. Al moet ik eigenlijk nog 'ns uitzoeken waar het nou precies aan ligt. :P
pi_95470414
Ik krijg geen melding, heb m'n filter niet op safe staan.

Die foto's zijn best nasty.
pi_95470434
HAHAH ook echt 1000 verschillende. _O- Klik Omniej, klik!!!!
  woensdag 13 april 2011 @ 23:05:41 #132
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95470436
Bedoel je banding?

Huilen dan.
  woensdag 13 april 2011 @ 23:05:57 #133
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95470458
Welke foto's?
Huilen dan.
pi_95470498
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:05 schreef Isdatzo het volgende:
Bedoel je banding?

[ afbeelding ]
Ja zoiets. How is that possible? :o

OMG je meot eens doorklikken bij die gast. Allemaal mensen die niets available hebben maar dan kan je wel de favorieten zien :') :')
pi_95470507
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:05 schreef Isdatzo het volgende:
Bedoel je banding?

[ afbeelding ]
Dat is 't inderdaad ja. :)
  woensdag 13 april 2011 @ 23:06:49 #136
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95470512
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:04 schreef Omniej het volgende:

[..]

_O-

Klompenfetish blijkbaar, zal wel geen toeval zijn dat 'ie op die foto van jou reageerde. :D Heb maar even niet naar z'n stream doorgeklikt, ik vond jouw beschrijving wel voldoende. :')

[..]

Mja, ik ken 't... Dan kan hij die kleuren gewoon niet aan ofzo. Al moet ik eigenlijk nog 'ns uitzoeken waar het nou precies aan ligt. :P
Blijkbaar ja :')
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik krijg geen melding, heb m'n filter niet op safe staan.

Die foto's zijn best nasty.
Ja echt he :') Ik ga 'm denk ik verwijderen. Straks stuur ik die foto door naar het meisje wiens benen/voeten/klompen het zijn en ziet ze dat _O-
Aan de andere kant. Dit is ook wel weer grappig :D
  woensdag 13 april 2011 @ 23:07:16 #137
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95470537
quote:
8s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:05 schreef Isdatzo het volgende:
Welke foto's?
http://www.flickr.com/photos/vincent_nobel/5614220094/
pi_95470547
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
HAHAH ook echt 1000 verschillende. _O- Klik Omniej, klik!!!!
Okay, m'n nieuwsgierigheid is gewekt. :')

There we go.
pi_95470592
http://www.flickr.com/photos/48893069@N04/5616096782/
HAHAHAHA die comments :')

Ik wist neit dat er zulke shit op flickr stond :')
pi_95470637
Krijg je wel views van vinnie :D

Mijn hoerenfoto van de Wallen is ook 2200+ keer bekeken en de favorieten zijn ook allemaal van mensen die niets available hebben. :')
pi_95470640
Noooooooohooohooooo!! :D _O-

What the hell joh. :D Pagina's vol met voeten en soms net even iets te veel. :') Die hoge hakken ook. :')
  woensdag 13 april 2011 @ 23:09:35 #142
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95470671
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:08 schreef Mexicaantje. het volgende:

[ afbeelding ]
HAHAHAHA die comments :')

Ik wist neit dat er zulke shit op flickr stond :')
(9 hours ago | reply)

Well I just shot a load all over my screen!

#

qmodem100 (7 hours ago | reply)

beautiful thighs.

Echt, serieus?
  woensdag 13 april 2011 @ 23:10:00 #143
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95470698
quote:
11s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:06 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Ja zoiets. How is that possible? :o
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:06 schreef Omniej het volgende:

[..]

Dat is 't inderdaad ja. :)
Dan "heb" je niet genoeg kleuren om een vloeiend verloop te maken. Kan te maken hebben met het dynamisch bereik van je camera, de kleurruimte en diepte van de foto en de software waar je mee werkt.

quote:
OMG je meot eens doorklikken bij die gast. Allemaal mensen die niets available hebben maar dan kan je wel de favorieten zien :') :')
Waaaaaaaaar?
Huilen dan.
pi_95470704
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:09 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

(9 hours ago | reply)

Well I just shot a load all over my screen!

#

qmodem100 (7 hours ago | reply)

beautiful thighs.

Echt, serieus?
Ja die _O-

http://www.flickr.com/pho(...)76610/in/photostream
Die's nog erger :')
pi_95470743
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:10 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

[..]

Dan "heb" je niet genoeg kleuren om een vloeiend verloop te maken. Kan te maken hebben met het dynamisch bereik van je camera, de kleurruimte en diepte van de foto en de software waar je mee werkt.
En hoe kan ik dat veranderen? :D
  woensdag 13 april 2011 @ 23:10:58 #146
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95470765
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:10 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

[..]

[..]

Waaaaaaaaar?
Op flickr. Of wacht to Noor een link post, note die vervolgens want vies en draag haar voor voor een ban!
  woensdag 13 april 2011 @ 23:11:23 #147
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95470786
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:10 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Betere camera kopen :?
pi_95470803
Ik leer echt een heel andere kant van Flickr kennen vanavond. :')
  woensdag 13 april 2011 @ 23:12:24 #149
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95470852
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:10 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

5D2 kopen.

Maar als dat niet lukt is in raw schieten (16 bit, en zo lang mogelijk in 16 bit blijven werken) is een goed begin en niet te extreem bewerken.
Huilen dan.
  woensdag 13 april 2011 @ 23:12:36 #150
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95470874
You must be signed in to see this content from clogs_scholl.
Huilen dan.
  woensdag 13 april 2011 @ 23:14:05 #151
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95470955
quote:
9s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:12 schreef Isdatzo het volgende:
You must be signed in to see this content from clogs_scholl.
Maak een account aan dan?
  woensdag 13 april 2011 @ 23:14:10 #152
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95470959
Het kan trouwens ook aan je scherm liggen, dat die niet voldoende kleuren weer kan geven. Laat hem eens zien.
Huilen dan.
  woensdag 13 april 2011 @ 23:14:20 #153
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95470968
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:14 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Maak een account aan dan?
Geen zin in.
Huilen dan.
pi_95471044
Of log gewoon even in met Kano's account, z'n wachtwoord is klompje3.
pi_95471180
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:12 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

5D2 kopen.

Maar als dat niet lukt is in raw schieten (16 bit, en zo lang mogelijk in 16 bit blijven werken) is een goed begin en niet te extreem bewerken.
Oké danku.
  woensdag 13 april 2011 @ 23:18:09 #156
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95471199
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:15 schreef Omniej het volgende:
Of log gewoon even in met Kano's account, z'n wachtwoord is klompje3.
Hoe weet je dat :o
  woensdag 13 april 2011 @ 23:18:40 #157
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95471230
Maak eens een screenshot. Ik ben te nieuwsgierig.
Huilen dan.
pi_95471265
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:14 schreef Isdatzo het volgende:
Het kan trouwens ook aan je scherm liggen, dat die niet voldoende kleuren weer kan geven. Laat hem eens zien.
Te laat, heb hem al anders gedaan. Maar dankuwel. O+
  woensdag 13 april 2011 @ 23:20:15 #159
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95471326
quote:
9s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:18 schreef Isdatzo het volgende:
Denk je een hurkende man in waardoor je zijn volle glorie ziet hangen terwijl hij klompen aan heeft.
Oja. En het is geen man van 20. Eerder 40.
  woensdag 13 april 2011 @ 23:20:29 #160
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95471339
quote:
9s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:20 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Denk je een hurkende man in waardoor je zijn volle glorie ziet hangen terwijl hij klompen aan heeft.
inb4 je hebt wel heel goed gekeken reactie's :D
  woensdag 13 april 2011 @ 23:21:07 #161
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95471379
quote:
9s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:20 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

... whut :') ?
Huilen dan.
pi_95471414
quote:
9s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:18 schreef Isdatzo het volgende:
En dan geband worden zeker. :')
  woensdag 13 april 2011 @ 23:21:48 #163
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95471423
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:21 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

... whut :') ?
Dat dacht ik dus ja. Daarna ging Mexicaantje kijken en die houd er dus wel van :D
pi_95471440
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:21 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ja. Daarna ging Mexicaantje kijken en die houd er dus wel van :D
Ze is wel verdacht stil hè?
pi_95471468
Nigga whut
  woensdag 13 april 2011 @ 23:22:49 #166
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95471471
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:22 schreef Omniej het volgende:

[..]

Ze is wel verdacht stil hè?
Ik ga ook naar bed. :+
pi_95471498
Ik vind mijn eigen foto van gister elke keer dat ik ernaar kijk nog steeds eng. :')
  woensdag 13 april 2011 @ 23:23:19 #168
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95471505
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:21 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Waarom verbaast me dat niks?
Huilen dan.
  woensdag 13 april 2011 @ 23:23:32 #169
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95471522
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind mijn eigen foto van gister elke keer dat ik ernaar kijk nog steeds eng. :')
Kan je wel slapen straks?
Huilen dan.
  woensdag 13 april 2011 @ 23:23:49 #170
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95471536
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:21 schreef Omniej het volgende:

[..]

En dan geband worden zeker. :')
Welnee, ik vraag er toch om jonge.
Huilen dan.
pi_95471572
quote:
8s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:23 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja maar relmof doet ook niet alles wat jij zegt.
pi_95471580
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:23 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

OMG :')
  woensdag 13 april 2011 @ 23:25:00 #173
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95471602
quote:
8s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:23 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

n00bs die niet snappen dat er een pmfunctie is.
pi_95471605

Nieuwe versie.

Wat vinden jullie?
pi_95471620
Nu ik hem zo zie hier vind ik de lucht weer te donker. :') Fucking hell. Oh en het klopt niet helemaal met de bomen/lucht rechts. Maar afgezien van dat?
  woensdag 13 april 2011 @ 23:26:14 #176
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95471669
kutklopmen. Al weer een half uur/uur te laat naar bed.
Weltrusten.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 13 april 2011 @ 23:26:15 #177
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_95471670
quote:
11s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe versie.

Wat vinden jullie?
:o klompen!
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 13 april 2011 @ 23:26:20 #178
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95471673
Ik vind d'r niks an.
Huilen dan.
  woensdag 13 april 2011 @ 23:27:01 #179
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95471712
quote:
12s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:25 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

n00bs die niet snappen dat er een pmfunctie is.
Doe dan pm sturen sukkel.
Huilen dan.
  woensdag 13 april 2011 @ 23:27:09 #180
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95471721
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:26 schreef Ynske het volgende:

[..]

:o klompen!
Je zal nog eens 2 toffe foto's posten. Meteen een klompfetisj verhaal _O-
  woensdag 13 april 2011 @ 23:27:20 #181
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95471729
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Doe dan pm sturen sukkel.
Nee, ik ga naar bed.
  woensdag 13 april 2011 @ 23:27:35 #182
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95471741
Je waagt 't niet. PM eerst.
Huilen dan.
pi_95471755
Djieezzz ik vraag om opbouwende kritiek.
  woensdag 13 april 2011 @ 23:29:07 #184
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95471829
quote:
8s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:27 schreef Isdatzo het volgende:
Je waagt 't niet. PM eerst.
Morgen skype met lezen op mijn scherm :?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 13 april 2011 @ 23:29:12 #185
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_95471834
quote:
8s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
rustig maar hoor :{
wist niet dat je zo gefrustreerd was. soms wil sex dan best helpen :Y
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 13 april 2011 @ 23:29:21 #186
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95471847
Hehe, een verkapte webcamsexsessie met isdatzo :9
  woensdag 13 april 2011 @ 23:29:30 #187
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95471856
quote:
Ik vraag om screenshots van naakte 40-er op klompen en die krijg ik ook niet.
Huilen dan.
  woensdag 13 april 2011 @ 23:29:37 #188
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95471865
quote:
6s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:29 schreef Ynske het volgende:

[..]

rustig maar hoor :{
wist niet dat je zo gefrustreerd was. soms wil sex dan best helpen :Y
Ik ken nog wel een klompenliefhebber.....
pi_95471873
quote:
We zijn gewoon een beetje verwend geraakt door die klompenfoto's.

Maar serieus: ik vind 'm echt veel beter zo. Aandacht ligt nu meer op jou in plaats van op de lucht, al blijf ik erbij dat ik hem te onderbelicht vind, maar ja, da's blijkbaar smaak. :P
  woensdag 13 april 2011 @ 23:29:53 #190
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95471878
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:29 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Morgen skype met lezen op mijn scherm :?
:?
Huilen dan.
  woensdag 13 april 2011 @ 23:30:22 #191
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95471912
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:29 schreef kanovinnie het volgende:
Hehe, een verkapte webcamsexsessie met isdatzo :9
Als je maar niet denkt dat ik klompen aan ga trekken. Viespeuk!
Huilen dan.
  woensdag 13 april 2011 @ 23:30:52 #192
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95471935
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

:?
Dat is nieuw. Laat maar zitten. Je bent roestig aan het worden.
  woensdag 13 april 2011 @ 23:31:11 #193
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95471952
Hiephoi! 25.000ste post gemacht!
pi_95471955
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:29 schreef Omniej het volgende:

[..]

We zijn gewoon een beetje verwend geraakt door die klompenfoto's.

Maar serieus: ik vind 'm echt veel beter zo. Aandacht ligt nu meer op jou in plaats van op de lucht, al blijf ik erbij dat ik hem te onderbelicht vind, maar ja, da's blijkbaar smaak. :P
Tjsa daar kan ik niet aan tippen hè :'(

Yay danku. Beetje geduld loont blijkbaar toch.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 13 april 2011 @ 23:31:28 #195
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_95471974
nog eentje dan, om t af te leren O+

Today is life -

Dale Carnegie
pi_95471982
quote:
9s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:30 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Als je maar niet denkt dat ik klompen aan ga trekken. Viespeuk!
Ik wel aan iets anders trekken..............................
pi_95472006
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:31 schreef kanovinnie het volgende:
Hiephoi! 25.000ste post gemacht!
Jezus, spammer. :o
  woensdag 13 april 2011 @ 23:32:00 #198
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95472010
quote:
14s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:31 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Tjsa daar kan ik niet aan tippen hè :'(

Yay danku. Beetje geduld loont blijkbaar toch.
Probeer het is? Naakt in het park op klompen?
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:31 schreef Ynske het volgende:

[ afbeelding ]
Topickaap. ISDATZO! YNSKE IS GEMEEN!
  woensdag 13 april 2011 @ 23:32:11 #199
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95472020
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:31 schreef Ynske het volgende:

[ afbeelding ]
Ja, tof. Wat is het? Inkt / verf in water?
Huilen dan.
  woensdag 13 april 2011 @ 23:32:33 #200
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95472047
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:31 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Ik wel aan iets anders trekken..............................
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:23 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Huilen dan.
  woensdag 13 april 2011 @ 23:32:33 #201
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95472048
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:31 schreef Omniej het volgende:

[..]

Jezus, spammer. :o
Ik ben van '04 en een tijdje stevig in de PUB sc meegepost.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 13 april 2011 @ 23:32:53 #202
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_95472062
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:32 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, tof. Wat is het? Inkt / verf in water?
vaas met water, waarin een druppel inkt valt :Y
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 13 april 2011 @ 23:33:04 #203
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_95472075
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:32 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

[..]

_O-
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 13 april 2011 @ 23:33:34 #204
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_95472104
k heb ook een foto van die inkt in het water als je m omdraait is ie volgens iemand hier net een penis in stijve toestand :')
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 13 april 2011 @ 23:33:44 #205
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95472118
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:32 schreef Ynske het volgende:

[..]

vaas met water, waarin een druppel inkt valt :Y
Inktdruppels in melk laten vallen is ook leuk. Moet je wel goed timen, 't moment dat hij opspat is het leukste.
Huilen dan.
pi_95472165
quote:
6s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:32 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik ben van '04 en een tijdje stevig in de PUB sc meegepost.
Smoesjes.

Kut, ik zit ook alweer bijna op de 10.000. :') Gaat wel hard ineens de laatste 2 jaar.
  woensdag 13 april 2011 @ 23:34:33 #207
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95472167
Of gewoon melk laten spatten. Heb ik lang geleden wel eens gedaan, geeft een troep (heel de camera en alles onder :') ) maar is wel leuk :Y . Morgen ff kijken of ik ze nog ergens kan vinden.
Huilen dan.
  woensdag 13 april 2011 @ 23:34:45 #208
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95472178
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:33 schreef Ynske het volgende:
k heb ook een foto van die inkt in het water als je m omdraait is ie volgens iemand hier net een penis in stijve toestand :')
MEXICAANTJE! nog 1 voor jou!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 13 april 2011 @ 23:34:47 #209
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_95472179
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:33 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Inktdruppels in melk laten vallen is ook leuk. Moet je wel goed timen, 't moment dat hij opspat is het leukste.
van de week eens mee aan de slag gaat, vermengt zich dat niet?
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 13 april 2011 @ 23:35:12 #210
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_95472204
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:34 schreef Isdatzo het volgende:
Of gewoon melk laten spatten. Heb ik lang geleden wel eens gedaan, geeft een troep (heel de camera en alles onder :') ) maar is wel leuk :Y . Morgen ff kijken of ik ze nog ergens kan vinden.
ik ben nu onder de groene vlekken op mn handen :')
Today is life -

Dale Carnegie
pi_95472205
25000ste pas? :') Ik zit al op twee accounts van 35000 ofzo :')
  woensdag 13 april 2011 @ 23:35:18 #212
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95472214
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:34 schreef Ynske het volgende:

[..]

van de week eens mee aan de slag gaat, vermengt zich dat niet?
Ja. Maakt dat uit?
Huilen dan.
  woensdag 13 april 2011 @ 23:35:34 #213
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95472230
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:34 schreef Omniej het volgende:

[..]

Smoesjes.

Kut, ik zit ook alweer bijna op de 10.000. :') Gaat wel hard ineens de laatste 2 jaar.
3-4 maanden op stage dagelijks 100-200 posts per dag. Dan schiet 't aardig op.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 13 april 2011 @ 23:35:40 #214
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_95472236
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:35 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja. Maakt dat uit?
nee, was nieuwsgierig, maar heb geen melk in huis :D
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 13 april 2011 @ 23:35:53 #215
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95472250
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:35 schreef Ynske het volgende:

[..]

nee, was nieuwsgierig, maar heb geen melk in huis :D
Ga je schamen.
Huilen dan.
pi_95472254
Wat is dat nou weer met mij

Overigens lijkt ik heel dik als ik mezelf op die foto goed belicht maak. :')
  woensdag 13 april 2011 @ 23:35:59 #217
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95472257
quote:
9s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
25000ste pas? :') Ik zit al op twee accounts van 35000 ofzo :')
Ik ben mod.
pi_95472272
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:35 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik ben mod.
En je punt is?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 13 april 2011 @ 23:36:14 #219
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_95472273
quote:
11s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:35 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ga je schamen.
waarom?
ik kan er niet tegen dus koop t nooit, dat word dan toch alleen maar slecht
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 13 april 2011 @ 23:36:22 #220
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95472282
quote:
8s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:35 schreef Mexicaantje. het volgende:

Je vrouwelijke vormen komen dus goed naar voren :?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 13 april 2011 @ 23:36:31 #221
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_95472292
quote:

gewoon je foto uitrekken in de lengte :')
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 13 april 2011 @ 23:36:39 #222
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95472301
quote:

Ik zou de foto camera de schuld geven!
Huilen dan.
  woensdag 13 april 2011 @ 23:37:19 #223
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95472342
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:36 schreef Ynske het volgende:

[..]

waarom?
ik kan er niet tegen dus koop t nooit, dat word dan toch alleen maar slecht
Ah, nou dan is 't anders. Melk :9~ .
Huilen dan.
  woensdag 13 april 2011 @ 23:37:20 #224
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95472343
quote:
11s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:36 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

En je punt is?
Mods zijn sowieso tof. Kijk maar naar mij en Isdatzo.

Nu echt naar bed. Over een paar uur gaat de wekker weer.
  woensdag 13 april 2011 @ 23:37:36 #225
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95472360
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ah, nou dan is 't anders. Melk :9~ .
Breng jij anders wat melk langs bij haar!
pi_95472381
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:36 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Je vrouwelijke vormen komen dus goed naar voren :?
Net alsof ik zwanger benn, serieus. :')
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik zou de foto camera de schuld geven!
Distortion!!!! sowieso!!
  woensdag 13 april 2011 @ 23:38:46 #227
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95472406
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:37 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Breng jij anders wat melk langs bij haar!
. . . :') .
Huilen dan.
pi_95472430
quote:

Lensvervorming aan de rand van het beeld uiteraard. :7
  woensdag 13 april 2011 @ 23:39:24 #229
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95472446
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:38 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Distortion!!!! sowieso!!
Uhuh. Weet je nog wel zo zeker dat je nóg meer groothoek wil dan?
Huilen dan.
  woensdag 13 april 2011 @ 23:39:53 #230
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95472471
quote:
9s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:38 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

. . . :') .
Uit een pak welteverstaan.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 13 april 2011 @ 23:40:05 #231
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_95472485
:D
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 13 april 2011 @ 23:40:29 #232
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95472503
quote:
8s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:39 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Uit een pak welteverstaan.
Oh, ik dacht uit een koe . . . :') .
Huilen dan.
pi_95472515
quote:
11s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:39 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Uhuh. Weet je nog wel zo zeker dat je nóg meer groothoek wil dan?
Sowieso wel, ik laat jou gewoon voor me poseren.
pi_95472532
quote:
9s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik roflde. Zonder de rof.
  woensdag 13 april 2011 @ 23:41:30 #235
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95472551
quote:
9s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Hier kan ik een hatelijke opmerking over maken ism de opmerking van Mexicaantje over een goed/overbelichte foto, maar dat ga ik niet doen.
pi_95472662
quote:
17s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:41 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hier kan ik een hatelijke opmerking over maken ism de opmerking van Mexicaantje over een goed/overbelichte foto, en dat ga ik na deze post doen.
fixed
  woensdag 13 april 2011 @ 23:43:37 #237
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95472667
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:40 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Sowieso wel, ik laat jou gewoon voor me poseren.
Ja kut, met nog meer groothoek kan ik niet meer uit beeld lopen zeker.
Huilen dan.
pi_95472671
Gaat lekker in Nederland, in Groningen mept iemand zn vriendin dood met een brandblusser en schiet daarna een agent een paar keer door het hoofd.. :{
  woensdag 13 april 2011 @ 23:43:54 #239
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95472678
quote:
17s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:41 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hier kan ik een hatelijke opmerking over maken ism de opmerking van Mexicaantje over een goed/overbelichte foto, maar dat ga ik niet doen.
5 euro bluf.
Huilen dan.
  woensdag 13 april 2011 @ 23:44:58 #240
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95472746
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:43 schreef Timmos het volgende:
Gaat lekker in Nederland, in Groningen mept iemand zn vriendin dood met een brandblusser en schiet daarna een agent een paar keer door het hoofd.. :{
En dáárom zou iedereen vuurwapens moeten hebben! Dan kon... oh wacht!
Huilen dan.
pi_95472747
Argh die foto is vervelend. Hij wil niet zoals ik hem wil.
  woensdag 13 april 2011 @ 23:45:38 #242
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95472780
Hoe durft 'ie!
Huilen dan.
pi_95472852
quote:
In before "Zo onnederlands!".
  woensdag 13 april 2011 @ 23:49:14 #244
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95472953
Out before "Zo onnederlands!".
Huilen dan.
pi_95473251
Godverdedomme wat ben ik moe.
  donderdag 14 april 2011 @ 00:00:04 #246
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95473526
Goed plan. Eten, slapen.
Huilen dan.
pi_95473781
Ja. Nog maar 1 dag achter op 365 dagen schema.
pi_95473963
en slapen ja, houdoe
  donderdag 14 april 2011 @ 00:09:42 #249
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95473980
110412_97351_ik_kies_jou.jpg
Huilen dan.
pi_95474059
_O_

[6/365]
Dat is hem geworden. :D Hoera. Nouehh trusten hè.
pi_95474161
quote:
11s.gif Op donderdag 14 april 2011 00:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
_O_

[ link | afbeelding ]
[6/365]
* Timmos likes!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 14 april 2011 @ 00:15:13 #252
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_95474273
quote:
10s.gif Op donderdag 14 april 2011 00:09 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
*G* *O* *G*

O+ O+ hij wil eindelijk met me trouwen O+ O+

Today is life -

Dale Carnegie
pi_95474385
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 00:15 schreef Ynske het volgende:

[..]

*G* *O* *G*

Is dat zo?
pi_95474425
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 00:15 schreef Ynske het volgende:

[..]

*G* *O* *G*

OMG ik zag niet dat je een post gequote had en dacht dat je oprecht ten huewelijk was gevraagd :')
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 14 april 2011 @ 00:19:21 #255
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_95474437
_O- :D O+
Today is life -

Dale Carnegie
pi_95474549
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Godverdedomme wat ben ik moe.
Dat blijkt ja.
  donderdag 14 april 2011 @ 00:23:34 #257
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95474601
quote:
8s.gif Op donderdag 14 april 2011 00:18 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

OMG ik zag niet dat je een post gequote had en dacht dat je oprecht ten huewelijk was gevraagd :')
Jawat, wie zegt dat dit niet oprecht is dan?
Huilen dan.
  donderdag 14 april 2011 @ 00:23:52 #258
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95474617
quote:
_O_

[ link | afbeelding ]
[6/365]
Verbetering.
Huilen dan.
  donderdag 14 april 2011 @ 00:47:22 #259
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95475511
Slapen.
Huilen dan.
pi_95475909
quote:
Ik word er gewoon ziek van als ik het lees zeg, nu er steeds meer details bekend worden. :X

Die agent is dus blijkbaar met z'n eigen dienstpistool geëxecuteerd, want zo kan het eigenlijk wel genoemd worden. :{ Blij dat de dader nog leeft in ieder geval, als ze 'm dood hadden geschoten was hij er wel weer erg makkelijk vanaf gekomen.
pi_95475989
quote:
15s.gif Op donderdag 14 april 2011 00:59 schreef Omniej het volgende:

[..]

Ik word er gewoon ziek van als ik het lees zeg, nu er steeds meer details bekend worden. :X

Die agent is dus blijkbaar met z'n eigen dienstpistool geëxecuteerd, want zo kan het eigenlijk wel genoemd worden. :{ Blij dat de dader nog leeft in ieder geval, als ze 'm dood hadden geschoten was hij er wel weer erg makkelijk vanaf gekomen.

Diverse ruiten aan flarden geschoten.. Als de nummertjes op de grond allemaal hulzen zijn dan zijn dat er rond de 20 en is er een flink vuurgevecht geweest.. :{
  donderdag 14 april 2011 @ 06:29:18 #262
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95477828
quote:
_O_

[ link | afbeelding ]
[6/365]
Toch maar een stuk lichter?
  donderdag 14 april 2011 @ 08:23:45 #263
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_95478509
quote:
Op donderdag 14 april 2011 00:59 schreef Omniej het volgende:

[..]

In Nederland zijn de straffen nou niet echt om bang van te worden :')
pi_95478626
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 06:29 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Toch maar een stuk lichter?
Yep, Omniej had gelijk. ^O^
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 01:03 schreef Timmos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Diverse ruiten aan flarden geschoten.. Als de nummertjes op de grond allemaal hulzen zijn dan zijn dat er rond de 20 en is er een flink vuurgevecht geweest.. :{
Damn.
  donderdag 14 april 2011 @ 08:53:17 #265
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95478993
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 08:23 schreef Doodkapje het volgende:

[..]

Mwah, reken er maar op dat die kerel in dit geval toch wel een beste tijd weg is. Wanneer 'ie levenslang krijg komt hij ook echt niet meer vrij.
Huilen dan.
  donderdag 14 april 2011 @ 08:54:53 #266
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_95479034
quote:
Bij een worsteling met de dader zou de agent zijn pistool verloren hebben. Hij werd daarna drie keer in het hoofd geschoten. Een andere agent zou in de borststreek zijn getroffen.
:{
Huilen dan.
  donderdag 14 april 2011 @ 09:12:20 #267
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95479463
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 08:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

:{
Wat een idioot :r
  donderdag 14 april 2011 @ 09:40:03 #268
158292 problematiQue
pi_95480075
quote:

[..]

Dat roepen zoveel mensen, maar uit onderzoek blijkt dat als leken ook alle feiten van een zaak weten ze vaak dezelfde straf opleggen als rechters.
pi_95480750
Tentamens 'overleefd' (drie keer ziek in drie weken). Hoeraaaa
pi_95484416
quote:

[..]

Mwoah, dat zeg ik ook vaak en in veel gevallen klopt dat inderdaad ook wel, maar als je een 15-jarig meisje doodslaat met een brandblusser, een agent met z'n eigen dienstpistool drie keer van dichtbij door het hoofd schiet en een andere agent verwondt, kom je daar zélfs in Nederland niet met drie weken schoffelen vanaf...
pi_95484471
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 08:53 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Mwah, reken er maar op dat die kerel in dit geval toch wel een beste tijd weg is. Wanneer 'ie levenslang krijg komt hij ook echt niet meer vrij.
Estland en Nederland zijn de enige landen in Europa waar levenslang echt levenslang is.

Wist ik niet :o :@.. Wordt ook vaker gegeven dan ik dacht zie ik.. http://nl.wikipedia.org/w(...)in_Nederland#Na_1970
pi_95485096
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 11:56 schreef Timmos het volgende:

[..]

Estland en Nederland zijn de enige landen in Europa waar levenslang echt levenslang is.

Wist ik niet :o :@.. Wordt ook vaker gegeven dan ik dacht zie ik.. http://nl.wikipedia.org/w(...)in_Nederland#Na_1970
En aan die lijst kun je ook wel zien dat levenslang dus nog steeds niet écht levenslang is... Officieel wel natuurlijk, maar in het 1945-1970 lijstje hebben er al minimaal 8 van de 14 gratie gekregen. Staat er maar één bij waarvan zeker is dat hij in de gevangenis is overleden, en dat is dan zelfs nog omdat hij vergiftigd werd door een andere gevange die ook levenslang had. En dan de grap: die andere gevangene heeft gratie gekregen.
  FOK!fotograaf donderdag 14 april 2011 @ 12:32:16 #273
148247 taxibabe
pi_95485922
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 11:55 schreef Omniej het volgende:

[..]

Mwoah, dat zeg ik ook vaak en in veel gevallen klopt dat inderdaad ook wel, maar als je een 15-jarig meisje doodslaat met een brandblusser, een agent met z'n eigen dienstpistool drie keer van dichtbij door het hoofd schiet en een andere agent verwondt, kom je daar zélfs in Nederland niet met drie weken schoffelen vanaf...
Neuj, dat niet misschien. Maar de advocaat zal wel sturen op een psychische stoornis en onderzoek eisen in het PBC. Hier komt dan uit dat 'ie niet helemaal in orde is (goh) en wordt het tbs met misschien een paar jaar cel voor de tijd.
  donderdag 14 april 2011 @ 12:37:01 #274
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95486086
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 11:56 schreef Timmos het volgende:

[..]

Bedoelen ze daar niet mee dat levenslang in andere landen vaak 25-30 jaar is?
pi_95487059
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 12:37 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Bedoelen ze daar niet mee dat levenslang in andere landen vaak 25-30 jaar is?
Dat dacht ik ook idd.

[4/365]
Spammennnn yeahhhhh
  donderdag 14 april 2011 @ 14:16:04 #276
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_95490307
quote:
Op donderdag 14 april 2011 11:55 schreef Omniej het volgende:

[..]

Nee, maar als er rekening gehouden wordt met ontoerekeningsvatbaarheid / invloed van drugs en 15 jaar krigt is dat nog weinig. Hoe oud is die gast? Stel hij is 25, komt vrij met veertig... met een beetje geluk heeft ie nog 40 jaar te leven...
pi_95494081
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 14:16 schreef Doodkapje het volgende:

[..]

Nee, maar als er rekening gehouden wordt met ontoerekeningsvatbaarheid / invloed van drugs en 15 jaar krigt is dat nog weinig. Hoe oud is die gast? Stel hij is 25, komt vrij met veertig... met een beetje geluk heeft ie nog 40 jaar te leven...
Als die al 15 jaar krijgt..

Drie jaar geleden werd n.a.v. de moord op een agente - in Amsterdam meen ik - door de dader ter verdediging naar voren gebracht dat ie niet wist dat het om een agente ging. Als niet aangetoond kan worden dat de dader dat moet hebben geweten is de verhoogde strafmaat voor het doden van een agent nl. niet van toepassing. Wellicht veel te voorbarig, maar ik moest daar wel gelijk aan denken.

Zul je zien dat hij daardoor nog een vrij lage straf krijgt..
pi_95495711
Wat is dat toch met marktplaats die geen enters pakt e.d.? :r
pi_95497150
En wat is dat met zorgverzekeringen die de normaalste dingen niet vergoeden? :r Moet ik m'n ouders wéér om geld vragen.
pi_95497207
quote:
Deze reactie is afkomstig van grandma4real01:
Beste Weenink,
Mijn namen zijn mevrouw Anita David uit België Franse kant, laat het me weten als dit de camera nog beschikbaar is en in goede conditie als mijn vragen 'ja' laat het me weten de kosten van deze mooie camera en ik zal 40 euro meer voor de scheepvaart naar mijn kleinzoon in Nigeria, die werkt als een medisch specialist in Nigeria en niet voor uw bank details zoals uw naam, rekeningnummer te sturen te krijgen, de naam van uw bank, IBAN en BIC-code van deze zal helpen om de betaling te maken spoedig mogelijk, want ik wil deze deal deze week worden afgerond, hier is mijn kleinzoon verzendadres,
Naam .... Dr Ojo David
Adres .. Ministerie van chirurgie Gen Ziekenhuis
stad .... Ile IFE
Staat ... Osun staat
Zipcode.234036
Country.Nigeria
Ik wacht op uw bank om de betaling zo spoedig mogelijk,
Groet,
Mevrouw David.
pi_95497338
quote:
10s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:45 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

die werkt als een medisch specialist in Nigeria en niet voor uw bank
pi_95497482
Groet,
Mevrouw David

Mijn reactie:

quote:
Beste grandma4real01,
kanker op

groetjes
Dat zal ze leren!
pi_95499610
Haha. Kijken of ze dat ook door de vertaal machine halen :D
pi_95499745
Dan krijg je
"cancer
greetings"
denk niet dat dat heel veel impact zou hebben.
  donderdag 14 april 2011 @ 17:48:48 #285
158292 problematiQue
pi_95499923
quote:
13s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat is dat toch met marktplaats die geen enters pakt e.d.? :r
Gebruik je iets anders dan IE? Marktplaats doet het alleen goed met IE, in mijn ervaring.
pi_95500057
Met firefox werkt het bij mij ook perfect.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 14 april 2011 @ 17:57:45 #287
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_95500179
lekkere deal bij fotograaf hier geregeld

krijg 20x30 afdrukken voor 1,25, zonder opstartkosten etc

*O*
Today is life -

Dale Carnegie
pi_95500463
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 17:57 schreef Ynske het volgende:
lekkere deal bij fotograaf hier geregeld

krijg 20x30 afdrukken voor 1,25, zonder opstartkosten etc

*O*
Ik heb geen idee of dat een goede deal is maar aan je smiley te zien wel :D

Nieuwe auto van een collega van mij onder de loep genomen vanmiddag.

FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 14 april 2011 @ 18:09:44 #289
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_95500549
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 18:07 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Ik heb geen idee of dat een goede deal is maar aan je smiley te zien wel :D

Nieuwe auto van een collega van mij onder de loep genomen vanmiddag.

[ afbeelding ]
profotonet telt 1,95 geloof ik en afdruk kosten en verzendkosten
normaal vragen ze hier 3,95

dus dat vind ik wel een fijne deal
Today is life -

Dale Carnegie
pi_95500559
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 17:48 schreef problematiQue het volgende:

[..]

Gebruik je iets anders dan IE? Marktplaats doet het alleen goed met IE, in mijn ervaring.
Chrome.
pi_95500814
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 18:09 schreef Ynske het volgende:

[..]

profotonet telt 1,95 geloof ik en afdruk kosten en verzendkosten
normaal vragen ze hier 3,95

dus dat vind ik wel een fijne deal
Dat is wel een enorm verschil ja. Komt ook doordat je zoveel foto's wilt laten afdrukken lijkt mij.
Kan nooit kwaad dus om te gaan onderhandelen. Dat geldt trouwens ook voor elektronica winkels en meubelzaken enzo. Lekker afdingen.
pi_95501075
nog 1 van de Giulietta. Wat een bizar mooie auto vind ik dat. Erg origineel model.

Zijn 2 snelle bewerkingen. Vanavond ga ik ze goed uitwerken :)

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2011 18:25:30 ]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 14 april 2011 @ 18:27:09 #293
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_95501232
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2011 18:17 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Dat is wel een enorm verschil ja. Komt ook doordat je zoveel foto's wilt laten afdrukken lijkt mij.
Kan nooit kwaad dus om te gaan onderhandelen. Dat geldt trouwens ook voor elektronica winkels en meubelzaken enzo. Lekker afdingen.
nee is prijs voor 1 afdruk :)
gewoon goed onderhandeld
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!fotograaf donderdag 14 april 2011 @ 18:27:40 #294
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_95501261
Mooie wagen inderdaad. Populair in de lease bij mijn bedrijf.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_95501269
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 18:27 schreef Ynske het volgende:

[..]

nee is prijs voor 1 afdruk :)
gewoon goed onderhandeld
Maar wel

quote:
krijg 20x30 afdrukken
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 14 april 2011 @ 18:28:28 #296
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_95501293
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 18:27 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Maar wel

[..]

t gaat om 1 afdruk van het formaat 20 bij 30 voor die prijs
Today is life -

Dale Carnegie
pi_95501309
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 18:27 schreef Xilantof het volgende:
Mooie wagen inderdaad. Populair in de lease bij mijn bedrijf.
Dit is ook een lease auto.
pi_95501328
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 18:28 schreef Ynske het volgende:

[..]

t gaat om 1 afdruk van het formaat 20 bij 30 voor die prijs
Haha okey. Misverstand.

Dan heb je het helemaal netjes gedaan :D
  FOK!fotograaf donderdag 14 april 2011 @ 18:30:04 #299
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_95501359
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2011 18:28 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Dit is ook een lease auto.
Zal bij mij nog niet op de lijst staan vrees ik ;(
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_95501474
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 18:30 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Zal bij mij nog niet op de lijst staan vrees ik ;(
Hier ook niet hoor. Ik rij een fiets.
  donderdag 14 april 2011 @ 18:39:49 #301
158292 problematiQue
pi_95501714
quote:
2s.gif Op donderdag 14 april 2011 18:10 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Chrome.
Ja, marktplaats doet het altijd kut bij mij met chrome.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')