......Daar houd ik me niet mee bezig dus daar kan ik niet mee helpen.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:16 schreef Andalusie het volgende:
Daar zat ik ook al aan te denken.
Dan moet ik er nog wel een vrouw bij denken.
Ik kan dat dan misschien stimuleren door achter de computer te gaan zitten leren rok op de grond leggen, en een plaatje van een vrouw in leren rok op te zoeken via het internet.
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:10 schreef ZureLucht het volgende:
Mannen met hun zieke geesten. Vandaar dat je geen relatie hebt.
Ga naar een hoer, doe het daar.
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:10 schreef ZureLucht het volgende:
Mannen met hun zieke geesten. Vandaar dat je geen relatie hebt.
Ga naar een hoer, doe het daar.
Alvast een plaatjequote:Op woensdag 13 april 2011 11:16 schreef Andalusie het volgende:
Daar zat ik ook al aan te denken.
Dan moet ik er nog wel een vrouw bij denken.
Ik kan dat dan misschien stimuleren door achter de computer te gaan zitten leren rok op de grond leggen, en een plaatje van een vrouw in leren rok op te zoeken via het internet.
Huh? Het eerste staat wel totaal in tegenstelling tot het tweede...quote:Op woensdag 13 april 2011 14:19 schreef Kabolter het volgende:
Zo raar is die fetisj volgens mij niet eens. Bij sexy kleding kom je zulk soort dingen (leer) erg veel tegen.
Mijn fantasie is veel zieker en moeilijker uitvoerbaar.
Ik wil graag verkracht worden door een 6 VWO klas met alleen maar hele lekkere meisjes. Waarbij het probleem niet alleen maar is dat er maar 1 pik aanwezig is, die van mij, en de vrouwen daarom uit pure wanhoop elkaar maar moeten bevredigen om allemaal nat te blijven. Maar ook dat het wel heel lang duurt voordat ze klaar met mij zijn.
Volgens mij komt dit voort uit het verlangen om na de seks te kunnen knuffelen en een interessant gesprek aan te kunnen gaan en mis ik dat tot nu toe in elke relatie. Gewoon een keertje niet alleen maar aan klaarkomen denken in combinatie met lust, maar elkaar een beetje leren kennen. Weten mannen toevallig of dit kwaad kan, vrouwen leren kennen en weten wat hun bezig houdt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |