geheel niet stom om zo een topic te openen en het laat alleen maar zien hoe normaal het eigenlijk gewoon is...quote:Op maandag 18 april 2011 10:37 schreef Minderkoet het volgende:
Hoi, bedankt voor de leuke en ondersteunende reacties!
Alles is goed met ons, de onwennigheid van mijn kant uit is weg en als je er zo over terug denkt is het eigenlijk stom dat ik dit topic heb aangemaakt.
Helemaal ombouwen tot een ander geslacht is geen klein dingetje, dat doet niemand zomaar even.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:22 schreef Minderkoet het volgende:
[..]
Simpel uitgelegd![]()
Zoals je het daar schrijft heb je wel gelijk. Ik heb haar als vrouw leren kennen, als ze niets had gezegd dan was dat echt niet veranderd. Het is gewoon raar dat lichaam en geest zo van elkaar kunnen verschillen maar daar zal ik wel door heen moeten prikken.
De penis ligt onderhand in de prullenbak volgens mij.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:30 schreef Mr.Blue_Eyes het volgende:
Scheelt een voorbindstrap kopen als jullie in een kinky bui zijn
Omgebouwd, omgebouwd, kom nou we zijn geen bouwpakket.quote:
Ik zou denken op sterk water, maar.. wie ben ik?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:35 schreef jogy het volgende:
[..]
De penis ligt onderhand in de prullenbak volgens mij.
Biohazard, in de verbrandingsoven (wat er niet hergebruikt is tenminste).quote:Op woensdag 20 april 2011 22:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zou denken op sterk water, maar.. wie ben ik?![]()
Nou nou, moet dat nou echt zo plastisch?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Biohazard, in de verbrandingsoven (wat er niet hergebruikt is tenminste).
Alle "slachtafval" van operaties wordt op die manier gelabeld, voor zover ik weet. Kan ziektes bevatten enzo natuurlijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:20 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou nou, moet dat nou echt zo plastisch?
![]()
Wist ik niet, ze zullen er vast wel delen van kunnen hergebruiken en zo. Maar wat is er biohazard aan een penis?
Een echte reconstructie dus, zonder kunstmatige onderdelen. Super interessant eigenlijk!quote:Op woensdag 20 april 2011 22:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alle "slachtafval" van operaties wordt op die manier gelabeld, voor zover ik weet. Kan ziektes bevatten enzo natuurlijk.
Het enige dat niet gebruikt wordt, geloof ik, zijn de zwellichamen en misschien een stukje van de eikel. Er zijn wel filmpjes over. Van de eikel wordt een clitoris (en soms een g-spot) gemaakt, de huid van de penis wordt de vagina, van de balzak worden schaamlippen gemaakt etc. Hij wordt er niet "afgehakt" in ieder geval.
Yeah. Alleen jammer dat het andersom niet geldtquote:Op woensdag 20 april 2011 23:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Een echte reconstructie dus, zonder kunstmatige onderdelen. Super interessant eigenlijk!
Je snapt toch wat ik bedoel.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:13 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Omgebouwd, omgebouwd, kom nou we zijn geen bouwpakket.
Iets meer nadenken of je met je woorden iemand kwetst zou echter wel fijn zijn.quote:
Zo'n operatie duurt uren, mij niet gezienquote:Op donderdag 21 april 2011 17:09 schreef Dropkogel het volgende:
@ Wonderer dat filmpje heb ik al eens bekeken...echt te smerig om te zien.
Aan de andere kant lijkt het me best wel wat om een keer live mee te kijken
Het is toch niet kwetsend bedoeld?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Iets meer nadenken of je met je woorden iemand kwetst zou echter wel fijn zijn.
Dat weet ik toch niet, of het wel of niet kwetsend bedoeld is?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:56 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Het is toch niet kwetsend bedoeld?
Het kan misschien gevoelig liggen en inderdaad lijken alsof de vriendin van TS als een bouwpakket in elkaar is gezet. Maar als je op eieren moet lopen en elke keer zoekt naar de juiste woorden, kan dat evengoed kwetsend zijn.
Zolang er maar echt geen kwetsend bedoelde opmerkingen worden gemaakt, zoals "hoe is het met HET?" Daar druipt de respectloosheid vanaf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |