Ugh, beterschap gewenst.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn vader lag er al vanaf maandag, sinds gister onder de morfine met verdenking van heel nare dingen..mijn moeder is vannacht afgevoerd met de ambulance omdat ze dachten dat ze een hartaanval had...nou viel dat laatste mee, gelukkig, maar toch
Is dat waar?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Jij wilt met elke vrouw/meid op fok daten
NEEquote:Op woensdag 13 april 2011 11:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Jij wilt met elke vrouw/meid op fok daten
jezus schatje. Dat is echt zwaar ruk!quote:Op woensdag 13 april 2011 11:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn vader lag er al vanaf maandag, sinds gister onder de morfine met verdenking van heel nare dingen..mijn moeder is vannacht afgevoerd met de ambulance omdat ze dachten dat ze een hartaanval had...nou viel dat laatste mee, gelukkig, maar toch
Oh shit, uh nee, MPG is heel trouw en monogaamquote:
je optimisme word even behoorlijk verkracht inderdaadquote:Op woensdag 13 april 2011 11:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Mijn optimisme is eventjes kapot![]()
Maar dankje
[..]
Ja![]()
Vanmiddag met pappie mee voor zijn onderzoeken, en dan kijken wanneer mammie weer naar huis mag..Hebben we ze vanmiddag even fijn in hetzelfde ziekenhuisNu zijn ze allebei in een ander.
Oh, jouw wereld is ook vol fijne dingen momenteel?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:05 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar nu ff niet, mijn hoofd staat momenteel niet naar dates...
hij wel jaquote:Op woensdag 13 april 2011 11:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh shit, uh nee, MPG is heel trouw en monogaam
Jaquote:Op woensdag 13 april 2011 11:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, jouw wereld is ook vol fijne dingen momenteel?
quote:
quote:
jahquote:
hehe lol, had die link nog gemistquote:
toch zit het er nog wel ergens..quote:Op woensdag 13 april 2011 11:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je optimisme word even behoorlijk verkracht inderdaad
het lichtpunt in de duisternisquote:Op woensdag 13 april 2011 11:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
toch zit het er nog wel ergens..
komt door mijn koppigheid denk ik.
en omdat mijn lieve zoontje vanochtend zei: nee, niet buiten spelen, dichtbij mama zijn![]()
![]()
![]()
is wel lief van je zoontjequote:Op woensdag 13 april 2011 11:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en omdat mijn lieve zoontje vanochtend zei: nee, niet buiten spelen, dichtbij mama zijn![]()
![]()
![]()
Thijsquote:Op woensdag 13 april 2011 11:09 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
Altijd toch, is toch wel bekend onderhand.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
en blijf koppig deze keerquote:Op woensdag 13 april 2011 11:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
QFTquote:Op woensdag 13 april 2011 11:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Altijd toch, is toch wel bekend onderhand.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |