Gevondenquote:Op woensdag 13 april 2011 10:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Dat merk je vanzelf wel een keertje
overigens is Barreltje de kloon
Mijn vader lag er al vanaf maandag, sinds gister onder de morfine met verdenking van heel nare dingen..mijn moeder is vannacht afgevoerd met de ambulance omdat ze dachten dat ze een hartaanval had...nou viel dat laatste mee, gelukkig, maar tochquote:
Nee hequote:Op woensdag 13 april 2011 10:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou heb ik twee ouders in het ziekenhuis
quote:Op woensdag 13 april 2011 10:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die date het liefst met alle vrouwen hier
Ik was degene die riep dat koffie beter is dan seksquote:Op woensdag 13 april 2011 10:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan gaat er helaas nog geen [ afbeelding ] branden.
Maar maakt niet uit welkom
Maar.. maar..quote:
Oh nee hequote:Op woensdag 13 april 2011 10:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2011 10:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je het over de duivel hebtquote:
Gelukkig dat het wel mee valtquote:Op woensdag 13 april 2011 11:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn vader lag er al vanaf maandag, sinds gister onder de morfine met verdenking van heel nare dingen..mijn moeder is vannacht afgevoerd met de ambulance omdat ze dachten dat ze een hartaanval had...nou viel dat laatste mee, gelukkig, maar toch
Wat is er met mijquote:
Ah, okquote:Op woensdag 13 april 2011 11:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik was degene die riep dat koffie beter is dan seks
Ohhh.. Meissie!!quote:Op woensdag 13 april 2011 11:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn vader lag er al vanaf maandag, sinds gister onder de morfine met verdenking van heel nare dingen..mijn moeder is vannacht afgevoerd met de ambulance omdat ze dachten dat ze een hartaanval had...nou viel dat laatste mee, gelukkig, maar toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Dat je wilde daten met Maracaquote:
Sterkte meidquote:Op woensdag 13 april 2011 11:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat je wilde daten met Maraca
Ja. Dat weet ik nog.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik was degene die riep dat koffie beter is dan seks
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
MPG wil toch met iedereen daten?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
tjah, kon er maar 1tje zijn wou ik zeggenquote:
Kijk, heb ik toch nog een beetje indruk gemaaktquote:Op woensdag 13 april 2011 11:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Dat weet ik nog.
Neuken? Koffie drinken?
Jij wilt met elke vrouw/meid op fok datenquote:
Ja. Mijn optimisme is eventjes kapotquote:Op woensdag 13 april 2011 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gelukkig dat het wel mee valt![]()
Maar nu blijft ze nog even in het ziekenhuis, voor controle ofzo?
Nou sterkte dan weerKomt allemaal goed
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ohhh.. Meissie!!
niet fijn!
Sterkte met Paps en geef Mams maar een dikke knuffel.. dat kan ze vast oook gebruiken..JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vanmiddag met pappie mee voor zijn onderzoeken, en dan kijken wanneer mammie weer naar huis mag..Hebben we ze vanmiddag even fijn in hetzelfde ziekenhuisNu zijn ze allebei in een ander.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Jij wilt met elke vrouw/meid op fok daten
NEEHEEquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |