SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En Leia's nichtjes zijn er dan ook (6 en 4) dus dat wordt 1 dolle bende voor zeen wij gaan een motorrit voor het goede doel doen, weer eens samen erop uit
spannend wel!
Halfdoorsnijden raden ze af. Dan kan je nog steeds 120 geven als de werkzame stof niet goed verdeeld is...quote:Op woensdag 13 april 2011 21:42 schreef huuphuup het volgende:
Advies wat Vanyel kreeg is hier ook gegeven![]()
een zetpil van 60 mg (of 1 van 120 doormidden) mochten we geven.
Succes bij het cb! Ik ga het maandag ook even besprekenquote:Op donderdag 14 april 2011 08:28 schreef huuphuup het volgende:
Zo goodmorning![]()
wij zijn er vannacht ieder uur uitgeweest dus ik ben redelijk braktoch frappant dat kindjes juist op deze dagen de meeste energie hebben
Ik ga zo even naar het inloopspreekuur van het cb, wil toch even overleggen over eventueel elimineren van ei en koemelk en waar ik dan nog meer op moet letten, misschien hebben zij nog meer tips.
Vergat ik het nog te vragen, Mrien hoe zijn de nachten van Jelle?
Wat is SEH?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:37 schreef Solagratia het volgende:
Bij de HA geweest en zo door naar de SEH. ze trekt alweer bij, maar de HA vertrouwde het nog niet echt. geen rare vlekjes gelukkig
Geen idee waar je woont, maar is het mogelijk voor een keer naar een ander CB te gaan? Of zie je dat sowieso niet zitten?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:42 schreef Fannetje het volgende:
Oh Sola, wat schrikken zeg! Dat je uberhaupt twijfelde of je de HA moest bellen... ik had meteen met ze aan de telefoon gehangen! Wel fijn dat ze weer wat bijtrekt. Laat je straks even wat van je horen?
Orea, lekkere slaapkop heb je daar. Ik probeer vandaag Anne's ritme iets te verschuiven waardoor ze nog maar twee slaapjes overdag nodig heeft en daarom heb ik haar tot 10.00 wakker gehouden, ging op zich best redelijk. Nu ligt ze lekker te slapen.
Ik heb net het CB gebeld om een afspraak te verzetten. Had de afspraak staan op 28 april, maar moet dan invallen voor een collega. Ik vroeg of het een week later mocht, dan heb ik vakantie en ben ik gewoon thuis. Maar dat zat al helemaal vol. Eerste mogelijkheid was donderdag 9 juni, dat is toch belachelijk? Ik heb nu de afspraak maar laten staan op 28 april, dan moet mijn moeder maar met haar gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |