abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 april 2011 @ 07:33:46 #51
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_95478052
oh dat schrikken heeft N. helemaal niet. Maar die kan dan ook niet ontspannen in d'r bedje liggen.
  donderdag 14 april 2011 @ 08:09:17 #52
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_95478386
oh en verder is ze heel goed te pruimen! Supervrolijk. Alleen die twee tanden he, ik denk echt dat het daardoor komt.
pi_95478434
Rotjongens, die tanden... hopelijk zijn ze snel door!

Hier was de mevrouw duidelijk nog niet uitgeslapen :')
Zo hing ze net op mijn arm

Maar weer teruggegooid op bed en ik denk dat ik even een uurtje mee tuk.. 't is mijn vrije dag dus het kan :P en toch niet denderend weer buiten... :z
  donderdag 14 april 2011 @ 08:14:27 #54
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_95478438
Oh Becky heftig. Nathan slaapt van 8 tot 6.45 op het moment. En in die periode krijgt hij nog 2 nachtvoedingen. Overdag slaapt hij meestal 2 keer 3 kwartier.

Jullie hebben echt veel geschreven! Ik weet echt niet meer waar ik op wilde reageren, sorry!
pi_95478514
Jee, jullie gaan echt hard ineens ja!
Ik merk dat ik al heel lang niets meer gepost heb eigenlijk, maar ik lees nog wel alles mee hoor. Hier zijn we ook al met voorbereidingen bezig voor een verjaardagsfeestje... nog maar 2 weekjes :o (ik ben nog in ontkenningsfase, ik heb nog lang geen dreumes; twee weken duurt nog heeeel lang, toch? TOCH?)

Veel te veel om op te reageren; het enige wat is blijven hangen is dat jeukende neusje (en ik weet al niet eens meer van wie). Er staat iets van 'vettige creme proberen? Sudo?" maar Sudocrem is toch juist een soort zinkzalfje? Dat uitdroogt? Lijkt me dat dat juist meer jeuk oplevert...

Ik ga weer proberen het hier wat bij te houden :)
pi_95478558
Zo goodmorning *O*
wij zijn er vannacht ieder uur uitgeweest dus ik ben redelijk brak :') toch frappant dat kindjes juist op deze dagen de meeste energie hebben :D

Ik ga zo even naar het inloopspreekuur van het cb, wil toch even overleggen over eventueel elimineren van ei en koemelk en waar ik dan nog meer op moet letten, misschien hebben zij nog meer tips.

Vergat ik het nog te vragen, Mrien hoe zijn de nachten van Jelle?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95479653
Amy had of heeft een jeukende neus. Maar ik smeer sowieso vaseline lanette omdat ze snel eczeem heeft. Maar de vaseline hielp niet gister. Ze heeft tot twee uur gekrijst en toen was ze zo doodmoe dat ze toch in slaap viel en nu slaapt ze nog. Ik weet ook nog steeds niet wat er nou was, behalve dat jeukende neusje. Alleen daar ga je toch niet uren van krijsen? :?
pi_95480121
Wat gek Sola! Toch iets wat ze gegeten heeft misschien waar ze last van heeft?

Hee Shandaly :W das weer even geleden inderdaad! En goed wat je zegt van de Sudo, ik raadde het aan ;) maar dat wist ik niet! Maar ik gebruik ook eigenlijk nooit Sudo of iets :@ dus ik dacht; vette creme => sudo :)

Hier ligt het spook nog te slapen :D zo maar eens zelf douchen, dan kunnen we straks even naar het dorp!

Oh en zaterdag gaat Leia toch naar opa en oma!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Leia's nichtjes zijn er dan ook (6 en 4) dus dat wordt 1 dolle bende voor ze :D en wij gaan een motorrit voor het goede doel doen, weer eens samen erop uit ;) spannend wel!
pi_95480212
Sjonge jonge Orea, wilde jij het neusje van mijn dochter uitdrogen zodat ze nog meer jeuk zou krijgen? o|O

Ik had de sudocreme niet eens gelezen, alleen de vette zalf tip. Het ging allemaal zo snel gisteravond :D

Ik weet niet of het aan het eten lag, ze heeft gister niets geks op. Maar ze had ook al onverklaarbare koorts, dus ze was ook sowieso niet lekker.

Oh gaan jullie toch samen motorrijden? Leuk! En ik snap dat je het eng vindt :Y
  donderdag 14 april 2011 @ 09:51:30 #60
259886 pessie
pi_95480323
Orea wat klinkt dat heerlijk, samen erop uit! Geniet ervan!
pi_95480448
Ja hè? Ben benieuwd of mijn motor nog start :+ morgenavond maar eens een stukkie rijden om de accu een beetje op te laden :D!
pi_95480575
Ik haal net amy uit bed, maar ze is helemaal slap. ze beweegt niets uit zichzelf. viel bijna weer in slaap op het aankleedkussen. maar als ik haar neerleg gaat ze huilen, heel zachtjes.alle pit is eruit. kan dit van de koorts komen?
pi_95480666
Ik zou even de HAP bellen Sola! Ik krijg van mijn huisarts altijd te horen dat ik op zich niet hoef te bellen, tenzij wat jij nu aangeeft.
  donderdag 14 april 2011 @ 10:03:53 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95480733
Ik zou ook de HAP bellen als ik dit zo lees Solagratia! :Y Dit klinkt niet goed hoor.
Je verhaal doen en door hen laten bepalen of je langs moet komen of niet.
  donderdag 14 april 2011 @ 10:05:28 #65
259886 pessie
pi_95480789
Sola inderdaad HA bellen! Dit is wel plotseling heel ander gedrag dan je van haar gewend bent toch?

Orea, inderdaad accu maar even testen ja ;) . Niet dat ik een motor heb (ik vind motoren stiekem doodeng) maar een accu is toch wel handig starten.
  donderdag 14 april 2011 @ 10:05:39 #66
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_95480796
Bellen Sol. Ik zou langs willen bij een arts.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_95481141
Goed zo Orea *O*

Zeker bellen Sola :*
pi_95481203
Nou, 2,5 later en madammeke is eindelijk wakker :D

Ik ga ons eens opfrissen en dan lekker richting dorp!
  donderdag 14 april 2011 @ 10:24:30 #69
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_95481309
goeiemorgen! Hier ook een brakke mama. Mikai is ook weer aan het spoken 's nachts. Die komt weer rond een uur of 3 voor de fles. En ook al zeggen ze op het cb dat we hem dan maar niets moeten geven (of een fopfles moeten maken), doen we dat toch. Voeding erin en hij gaat weer heerlijk slapen. Maar ik begin het nu wel te merken (vooral als ik moet werken).

quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 21:42 schreef huuphuup het volgende:
Advies wat Vanyel kreeg is hier ook gegeven :Y
een zetpil van 60 mg (of 1 van 120 doormidden) mochten we geven.
Halfdoorsnijden raden ze af. Dan kan je nog steeds 120 geven als de werkzame stof niet goed verdeeld is...
pi_95481502
quote:
Op donderdag 14 april 2011 08:28 schreef huuphuup het volgende:
Zo goodmorning *O*
wij zijn er vannacht ieder uur uitgeweest dus ik ben redelijk brak :') toch frappant dat kindjes juist op deze dagen de meeste energie hebben :D

Ik ga zo even naar het inloopspreekuur van het cb, wil toch even overleggen over eventueel elimineren van ei en koemelk en waar ik dan nog meer op moet letten, misschien hebben zij nog meer tips.

Vergat ik het nog te vragen, Mrien hoe zijn de nachten van Jelle?
Succes bij het cb! Ik ga het maandag ook even bespreken :)

Nachten gaan goed hoor! Slaapt in z'n eigen bed, soms bij mij op de buik als ik in slaap gevallen ben tijdens het voeden. Hij slaapt nu meestal rond 20:00 toch zeker wel, rond 22:45 nog een voeding en dan ergens in de nacht dus meerdere keren. Vaak 2x maar soms ook vaker.

Sliep hij eerst door dan hobbesje? Wel lekker natuurlijk, valt het nu inderdaad even zwaarder
pi_95481668
Bij de HA geweest en zo door naar de SEH. ze trekt alweer bij, maar de HA vertrouwde het nog niet echt. geen rare vlekjes gelukkig
pi_95481841
Oh Sola, wat schrikken zeg! Dat je uberhaupt twijfelde of je de HA moest bellen... ik had meteen met ze aan de telefoon gehangen! Wel fijn dat ze weer wat bijtrekt. Laat je straks even wat van je horen?

Orea, lekkere slaapkop heb je daar. Ik probeer vandaag Anne's ritme iets te verschuiven waardoor ze nog maar twee slaapjes overdag nodig heeft en daarom heb ik haar tot 10.00 wakker gehouden, ging op zich best redelijk. Nu ligt ze lekker te slapen.

Ik heb net het CB gebeld om een afspraak te verzetten. Had de afspraak staan op 28 april, maar moet dan invallen voor een collega. Ik vroeg of het een week later mocht, dan heb ik vakantie en ben ik gewoon thuis. Maar dat zat al helemaal vol. Eerste mogelijkheid was donderdag 9 juni, dat is toch belachelijk? Ik heb nu de afspraak maar laten staan op 28 april, dan moet mijn moeder maar met haar gaan.
pi_95481845
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 10:37 schreef Solagratia het volgende:
Bij de HA geweest en zo door naar de SEH. ze trekt alweer bij, maar de HA vertrouwde het nog niet echt. geen rare vlekjes gelukkig
Wat is SEH?
Fijn dat de HA jullie serieus neemt :)
pi_95481876
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 10:42 schreef Fannetje het volgende:
Oh Sola, wat schrikken zeg! Dat je uberhaupt twijfelde of je de HA moest bellen... ik had meteen met ze aan de telefoon gehangen! Wel fijn dat ze weer wat bijtrekt. Laat je straks even wat van je horen?

Orea, lekkere slaapkop heb je daar. Ik probeer vandaag Anne's ritme iets te verschuiven waardoor ze nog maar twee slaapjes overdag nodig heeft en daarom heb ik haar tot 10.00 wakker gehouden, ging op zich best redelijk. Nu ligt ze lekker te slapen.

Ik heb net het CB gebeld om een afspraak te verzetten. Had de afspraak staan op 28 april, maar moet dan invallen voor een collega. Ik vroeg of het een week later mocht, dan heb ik vakantie en ben ik gewoon thuis. Maar dat zat al helemaal vol. Eerste mogelijkheid was donderdag 9 juni, dat is toch belachelijk? Ik heb nu de afspraak maar laten staan op 28 april, dan moet mijn moeder maar met haar gaan.
Geen idee waar je woont, maar is het mogelijk voor een keer naar een ander CB te gaan? Of zie je dat sowieso niet zitten?
pi_95481952
SEH = spoedeisende hulp, ziekenhuis dus.

CP, een ander CB lijkt me ook weer niet nodig. 't is gewoon de 7,5 maanden afspraak zonder prikjes ofzo, dus mijn moeder kan best met haar gaan. Maar ik vind het gewoon jammer, want ik ga liever zelf. En vind het ook wel vrij belachelijk dat er zo weinig plek is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')