Cool, mijn opmerking wordt meteen bewaarheidquote:Op maandag 2 mei 2011 18:09 schreef BasNijmegen het volgende:
Koolwijk naar NEC. Vrijdag is de keuring. Dan tekent hij voor 3 jaar.
Davids gaat toch weg?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:21 schreef BasNijmegen het volgende:
Voor welke positie komt hij eigenlijk. Davids speelt normaal op die positie.
NEC heeft een bod van 2 a 3 jaar gedaan (volgens de Gelderlander). davis nog niet akkoord om financiële redenen. Echter kan de komst van Koolwijk de beslissing van Davids wel doen veranderen. Hij wil natuurlijk wel spelen.quote:
Als Goossens blijft, dan moet hij op 10. Ik vind hem op dit moment verder en sterker dan de huidige vorm van Schone.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:27 schreef GSbrder het volgende:
Vergeet niet dat George ook nog onzeker én wisselvallig is en Goossens verkracht wordt op de positie van buitenspeler. Verwacht zelf dat Schöne ons nog zal verlaten en dan heb je het echt heel zwaar om een goed team te bouwen, met de creatieve 10, de enig scorende spits en de aanvoer weg.
Lijkt me iets voor Heerenveen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:38 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Babos mag transfervrij weg. Logisch. Te goed en te duur voor op de bank. Hopelijk vindt-ie een mooie club.
Prima gehandeld door NEC en door Babos. Een man die een waardig afscheid verdient.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:38 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Babos mag transfervrij weg. Logisch. Te goed en te duur voor op de bank. Hopelijk vindt-ie een mooie club.
Ik van J naar 080.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:36 schreef BasNijmegen het volgende:
Voor volgend seizoen, moet ik de start afbeelding veranderen. Ik verhuis van vak K naar vak M.
Ik sta er ook nog niet bij, zit in Pquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:56 schreef Nimma024 het volgende:
En ik stond er nog helemaal niet bij, wel een keer gepost geloof ik (Z nu) maar ga ook naar 080.
We hebben Plet toch (nog) niet? Zou hem wel graag bij NEC zien spelen als vervanger voor Vleminckx.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Eikels... jullie nemen ons het duo Plet en Platje af
Platje zou naar Heracles gaanquote:Op maandag 9 mei 2011 20:54 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
We hebben Plet toch (nog) niet? Zou hem wel graag bij NEC zien spelen als vervanger voor Vleminckx.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |