Oh, ben jij er zoeentje?quote:Op woensdag 13 april 2011 10:53 schreef _Fanta het volgende:
dus kga gewoon nog ff wa meeluisteren, kheb afgelopen dagen nogal veel geslapen dus komt goed!
pcies, nog ff genieten van djkoelkast en zometeen lekker mn nest induiken. wat is leven toch mooi!quote:
Precies, slapen kunnen we altijd nogquote:Op woensdag 13 april 2011 10:53 schreef _Fanta het volgende:
dus kga gewoon nog ff wa meeluisteren, kheb afgelopen dagen nogal veel geslapen dus komt goed!
wat weinig typfoutenquote:Op woensdag 13 april 2011 10:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
pcies, nog ff genieten van djkoelkast en zometeen lekker mn nest induiken. wat is leven toch mooi!
zo is dat kerel!quote:Op woensdag 13 april 2011 10:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Precies, slapen kunnen we altijd nog
Heb je wel genoeg op dan? Als ik katsbezopen ben kan ik echt niet meer typen hoor.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:00 schreef _Fanta het volgende:
[..]
best goed toch, lijkt net alsof ik vaker gedronke heb
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Als het goed is komt vandaag mijn headset binnen
als ik aan de whiskey zit kan op gegeven moment ook meer typen hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 11:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg op dan? Als ik katsbezopen ben kan ik echt niet meer typen hoor.
nietquote:Op woensdag 13 april 2011 11:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
Wanneer begin je met je show dan?
Sylvia Tosun - Underlying Feeling (Adam K & Soha club mix)quote:Op woensdag 13 april 2011 11:05 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe heette die vorige plaat nou KoelkastIk hoorde alleen iets met Sylvia of Sylvie
Oer kapoet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |