HIJ IS WAKKERRRRRRRRRRRRquote:Op woensdag 13 april 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zou het met 99 Luftballons kunnen proberen
Maar die staat niet in draakje
Ghehe.quote:
zijn flowquote:Op woensdag 13 april 2011 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat lijkt er op een cavia? Zijn lul?
Neem er nog eentje manquote:Op woensdag 13 april 2011 10:50 schreef _Fanta het volgende:
echte fans blijven gewoon wakker toch. ik heb miss nogwel lekker koud biertje in koelkast liggen. rusten doen we wel als we dood zij niewaar?
proostquote:Op woensdag 13 april 2011 10:50 schreef _Fanta het volgende:
echte fans blijven gewoon wakker toch. ik heb miss nogwel lekker koud biertje in koelkast liggen. rusten doen we wel als we dood zij niewaar?
Je bent serieus sinds gisteravond 8 uur non stop aan het bier drinkenquote:Op woensdag 13 april 2011 10:50 schreef _Fanta het volgende:
gaan we doen!, zal beetje lullig zijn als ik nu zei van koelkast houdoe, ik ga pitten niewaar?quote:
tjah baas boven baas niewaarquote:Op woensdag 13 april 2011 10:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je bent serieus sinds gisteravond 8 uur non stop aan het bier drinken
Kijk dat scheeltquote:Op woensdag 13 april 2011 10:53 schreef _Fanta het volgende:
dus kga gewoon nog ff wa meeluisteren, kheb afgelopen dagen nogal veel geslapen dus komt goed!
Wat? Elke dag dronken is ook regelmaat hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |