quote:Op woensdag 13 april 2011 01:19 schreef humorduck28 het volgende:
Anita Witz... euhhh Annie Lennox...
ik was toen ook al mod en toen het nieuws kwam maakte ik nog een hele foute grap omdat ik serieus dacht dat het een grap was. Het was wel een van de meest gedenkwaardige avonden in mijn leven...quote:Op woensdag 13 april 2011 01:20 schreef Stokstaart het volgende:
Woonde toen midden in de stad en heb nog bloemen gelegd bij het Stadhuis. Triest. Dag daarna won Feyenoord de UEFA-Cup
Dit is nou de befaamde "bliepjesmuziek" van Koelkastquote:
ik denk dat hij in mijn keyboard nog wel grappig klinktquote:Op woensdag 13 april 2011 01:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit is nou de befaamde "bliepjesmuziek" van Koelkast
ik heb afgelopen nacht nog even spontaan een uurtje soul gedraaidquote:Op woensdag 13 april 2011 01:23 schreef humorduck28 het volgende:
Dit is dan wel weer een zonnige plaat
Die stemquote:
Jaquote:Op woensdag 13 april 2011 01:24 schreef humorduck28 het volgende:
Helaas maar 26 jaar oud mogen worden.
heeft iemand voor mij een linkje naar de draakje dinges?quote:Op woensdag 13 april 2011 01:26 schreef humorduck28 het volgende:
Ik zie over twee platen een ex-winaar van het Eurosongfestival aankomen.
quote:
quote:
Spuit 11quote:Op woensdag 13 april 2011 01:29 schreef Stokstaart het volgende:
Je mag de link niet in het topic plaatsen anders komt die link op Google en gaan er allemaal idioten op requesten aldus Koelkast.
dat ook idd, en we willen ook niet dat users die niet naar radio onzin luisteren nummertjes gaan aanvragen.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:29 schreef Stokstaart het volgende:
Je mag de link niet in het topic plaatsen anders komt die link op Google en gaan er allemaal idioten op requesten aldus Koelkast.
Sorryquote:
Jaa maar Knetter is al naar bedje hequote:Op woensdag 13 april 2011 01:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
SorryNormaal zit ik hier alleen met Knetter dus moeten wij Draakje bewaken he
Ja mooi dit he...ja maar ze is ook bijzonder..quote:Op woensdag 13 april 2011 01:26 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Mc Steamy
Bericht:
Voor iemand heel bijzonder
Jaloers is![]()
heb ik net ook gedaanquote:Op woensdag 13 april 2011 01:31 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Ja mooi dit he...ja maar ze is ook bijzonder..
quote:
Ik zie hetquote:Op woensdag 13 april 2011 01:31 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Ja mooi dit he...ja maar ze is ook bijzonder..
Ja maar mag niet kleffen met jou van knetterquote:Op woensdag 13 april 2011 01:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa maar Knetter is al naar bedje he![]()
Maar ze is er toch nietquote:Op woensdag 13 april 2011 01:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja maar mag niet kleffen met jou van knetter
Ik ben 41 maar ik vind het weer heerlijk om klef te doenquote:Op woensdag 13 april 2011 01:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja maar mag niet kleffen met jou van knetter
Nee niks, daar komt geheid gedonder vanquote:
Er is niks zo mooi als verliefd zijnquote:Op woensdag 13 april 2011 01:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben 41 maar ik vind het weer heerlijk om klef te doen
het was ook gewoon het beste nummer van de avondquote:Op woensdag 13 april 2011 01:34 schreef _Fanta het volgende:
prachtig hoe ze toen het song festival wonnen, dat zal ze leren
ohw is prima ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 13 april 2011 01:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee niks, daar komt geheid gedonder van
absoluutquote:Op woensdag 13 april 2011 01:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Er is niks zo mooi als verliefd zijn
Leeftijd speelt geen rol..lekker klef doen dusquote:Op woensdag 13 april 2011 01:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben 41 maar ik vind het weer heerlijk om klef te doen
dat zeker!, dit is tenminste muziekquote:Op woensdag 13 april 2011 01:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het was ook gewoon het beste nummer van de avond
doe ik ook zekerquote:Op woensdag 13 april 2011 01:36 schreef McSteamy het volgende:
l
[..]
Leeftijd speelt geen rol..lekker klef doen dus
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
absoluut
En mijn ex is leaving the building en dan is mijn huis ook weer mijn thuis
2006 toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 01:34 schreef _Fanta het volgende:
prachtig hoe ze toen het song festival wonnen, dat zal ze leren
Lekker kleffenquote:Op woensdag 13 april 2011 01:36 schreef McSteamy het volgende:
l
[..]
Leeftijd speelt geen rol..lekker klef doen dus
Moet je misschien in Singles gaan posten...de vrouwen zijn zo makkelijk daarquote:Op woensdag 13 april 2011 01:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
absoluut
En mijn ex is leaving the building en dan is mijn huis ook weer mijn thuis
fixedquote:
Ow is dat een uitnodigingquote:
quote:
Zitten hier niet in singles he...euhmmm nee dusquote:Op woensdag 13 april 2011 01:38 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Moet je misschien in Singles gaan posten...de vrouwen zijn zo makkelijk daar
Jij komt zeker uit Utregquote:
ik ben geen singlequote:Op woensdag 13 april 2011 01:38 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Moet je misschien in Singles gaan posten...de vrouwen zijn zo makkelijk daar
Eeej niet grappigquote:Op woensdag 13 april 2011 01:40 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Jij komt zeker uit Utreg
Mc Steamy bied zn excusen aan namens Feyenoord voor afgelopen weekend..
Sorry
Ohw dus wel helemaal verliefd ensowquote:Op woensdag 13 april 2011 01:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben geen single
Mijn ex ging echt kut met mijn kids om, en dat was voor mij de reden om er een punt achter te zetten.
Maar ja geen huis enzo, dus woont ze nog even bij me en ondertussen kwam ik een hele lieve FOK! ster tegen en sloeg de bliksem over. Zoiets
Ajaciedquote:Op woensdag 13 april 2011 01:40 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Jij komt zeker uit Utreg
Mc Steamy bied zn excusen aan namens Feyenoord voor afgelopen weekend..
Sorry
Playing hard to get hier ....goed bezig..quote:Op woensdag 13 april 2011 01:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[..]
Zitten hier niet in singles he...euhmmm nee dus![]()
Jaquote:Op woensdag 13 april 2011 01:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw dus wel helemaal verliefd ensow
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:41 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Playing hard to get hier ....goed bezig..
Ohw dat is echt helemaalquote:Op woensdag 13 april 2011 01:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
En als ik haar met mijn kinderen zie smelt ik helemaal
Die verkrachten het ronduit. Volgens mij kent het 3/4 publiek de tekst ook niet, stomme provincialenquote:Op woensdag 13 april 2011 01:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
FC Twente die dit nummer ook gebruikt en nog verkeerd ook
Maare ben ik ook maar heb een zoontje die ajacied is....opvoeden tja...hahahaquote:Op woensdag 13 april 2011 01:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ajacied
Het was eerlijk gezegd maar een klein grapje omdat Stokstaart een fanatieke Feyenoord supporter is.
Hoe oud zijn je kids eigenlijk?quote:Op woensdag 13 april 2011 01:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
En als ik haar met mijn kinderen zie smelt ik helemaal
Goed vooruitzicht dusquote:Op woensdag 13 april 2011 01:42 schreef Symphonic het volgende:
En we gan over twee weken samen op vakantie en als ik terug kom is mijn ex het huis uit
het allermooiste voetbal nummer ooit:quote:Op woensdag 13 april 2011 01:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die verkrachten het ronduit. Volgens mij kent het 3/4 publiek de tekst ook niet, stomme provincialen
Mooiste is Liverpool, kan zelfs mijn cluppie niet aan tippen![]()
tochwel aardig dat je je ex nie meteen op straat trapt maar eerst een kans geeft om nieuwe woonruimte te vindequote:Op woensdag 13 april 2011 01:42 schreef Symphonic het volgende:
En we gan over twee weken samen op vakantie en als ik terug kom is mijn ex het huis uit
ik heb 2 dochters van 11 en 12quote:Op woensdag 13 april 2011 01:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hoe oud zijn je kids eigenlijk?
Ik weet echt verschrikkelijk weinig over mijn medefokkers terwijl het af en toe wel lijkt alsof er mensen hier buren van elkaar zijn
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:42 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Maare ben ik ook maar heb een zoontje die ajacied is....opvoeden tja...hahaha
Volgens mijn vader is het Celtic 1, Liverpool 2 en Feyenoord 3 qua mooiheid. Volgens hem zijn dat ook de enige 3 clubs die het lied mogen zingenquote:Op woensdag 13 april 2011 01:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die verkrachten het ronduit. Volgens mij kent het 3/4 publiek de tekst ook niet, stomme provincialen
Mooiste is Liverpool, kan zelfs mijn cluppie niet aan tippen![]()
op welke vlak?quote:Op woensdag 13 april 2011 01:45 schreef Carooltje79 het volgende:
Waarom heb ik nou een heel ander nummer in mijn hoofd
Waar is het mis gegaan?quote:
ze heeft ook kinderen dus dan kun je dat sowieso niet maken...quote:Op woensdag 13 april 2011 01:44 schreef _Fanta het volgende:
[..]
tochwel aardig dat je je ex nie meteen de straat trapt maar eerst een kans geeft om nieuwe woonruimte te vinde
Ow sorry ....misunderstood.....maar fijn dat je weer gelukkig bent manquote:Op woensdag 13 april 2011 01:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben geen single
Mijn ex ging echt kut met mijn kids om, en dat was voor mij de reden om er een punt achter te zetten.
Maar ja geen huis enzo, dus woont ze nog even bij me en ondertussen kwam ik een hele lieve FOK! ster tegen en sloeg de bliksem over. Zoiets
Ik las de titel en dacht ohw leuk... maar ik verwachte pokerfacequote:
Jaaa dat dus!!quote:
tnxquote:Op woensdag 13 april 2011 01:46 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Ow sorry ....misunderstood.....maar fijn dat je weer gelukkig bent man
Weet niet waar het fout is gegaan...jij wel?quote:
Nee echt niet!!!quote:Op woensdag 13 april 2011 01:47 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Weet niet waar het fout is gegaan...jij wel?
Hahaha
houdoe, tot donderdagquote:Op woensdag 13 april 2011 01:47 schreef _Fanta het volgende:
ik vond weer kei gezellig hiero, ben weer pleitte, laterzz!!
Celtic is ook geniaal. Mja Gary & the Pacemakers kwamen geloof ik ook uit Liverpool. Dus dat is wel een beetje hun liedje I guess.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Volgens mijn vader is het Celtic 1, Liverpool 2 en Feyenoord 3 qua mooiheid. Volgens hem zijn dat ook de enige 3 clubs die het lied mogen zingen
Doei doeiquote:Op woensdag 13 april 2011 01:47 schreef _Fanta het volgende:
Sleep welllquote:Op woensdag 13 april 2011 01:47 schreef _Fanta het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:47 schreef _Fanta het volgende:
Vind ik ook. Maar ben het wel met hem eens dat er maar weinig clubs moeten zijn die hem zingen.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Celtic is ook geniaal. Mja Gary & the Pacemakers kwamen geloof ik ook uit Liverpool. Dus dat is wel een beetje hun liedje I guess.
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:49 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik had mijn jochie gechanteerd, hij mocht alleen voetbalplaatjes van ajax als ie ook van utreg bestelde![]()
Maar ik heb ze wel
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:49 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik had mijn jochie gechanteerd, hij mocht alleen voetbalplaatjes van ajax als ie ook van utreg bestelde![]()
Maar ik heb ze wel
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:51 schreef McSteamy het volgende:
Moet zeggen voor een newbie die hier voor het eerst post...vind dat ik hier heel vriendelijk ontvangen..
Is nog maar 1x gevraagd wiens kloon ik ben....![]()
Leuke mensen hier...Mc Steamy voelt zich hier echt welkom...thanks everyone
Wiens kloon ben jij?quote:Op woensdag 13 april 2011 01:51 schreef McSteamy het volgende:
Moet zeggen voor een newbie die hier voor het eerst post...vind dat ik hier heel vriendelijk ontvangen..
Utrecht, Ajax.....quote:Op woensdag 13 april 2011 01:49 schreef Carooltje79 het volgende:
Maar ik heb ze wel
Hier geen kliekjes hoor, iedereen is welkomquote:Op woensdag 13 april 2011 01:51 schreef McSteamy het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:51 schreef McSteamy het volgende:
Nou knappe kerel die dat luktquote:Op woensdag 13 april 2011 01:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Utrecht, Ajax.....
Ik neem hem wel een keer mee naar Feyenoord dan is ie zo verkocht
Ik ookquote:
Ik had hetzelfde jaquote:Op woensdag 13 april 2011 01:51 schreef McSteamy het volgende:
Ik weet lekker wie jouw kloon isquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
buzzer
dit is mijn originele account
Hahahahaquote:
Ik heb heul geen kloonquote:Op woensdag 13 april 2011 01:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik weet lekker wie jouw kloon is
Ik had ook een kloon maar die is door de shredder gegaan (gisteren, denk door Yvonne)
Neequote:
quote:
Nou vind dat echt geweldig dat jullie zo gast vrij zijn...quote:Op woensdag 13 april 2011 01:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hier geen kliekjes hoor, iedereen is welkom
ik had ooit een goede reden om mijn oude account achter me te laten.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:57 schreef humorduck28 het volgende:
Kloon of niet... het zou pas eng worden wanneer de kloon baas over jezelf zou worden
hahaha nou jah je hebt er wel een leuke fok!ster aan overgehouden tochquote:Op woensdag 13 april 2011 01:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gewoon 12 jaar van mijn leven vergooid hier
iedere cover van Bob Dylan is beter dan het origineelquote:Op woensdag 13 april 2011 01:58 schreef Stokstaart het volgende:
Dit is de beste versie (sorry Bob Dylan fans)
Nou word ik eigenlijk wel nieuwsgierig....quote:
Daar hebbenquote:Op woensdag 13 april 2011 01:57 schreef humorduck28 het volgende:
Kloon of niet... het zou pas eng worden wanneer de kloon baas over jezelf zou worden
Ja dat zekerquote:Op woensdag 13 april 2011 01:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hahaha nou jah je hebt er wel een leuke fok!ster aan overgehouden toch
ook daar hebben wequote:Op woensdag 13 april 2011 01:58 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Nou word ik eigenlijk wel nieuwsgierig....
Meh..quote:Op woensdag 13 april 2011 01:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
iedere cover van Bob Dylan is beter dan het origineel
hij heeft wereldnummers geschreven, maar als ik drie nummers die hij zelf zingt uit kan zingen is het veel. Hij kan gewoon serieus niet zingenquote:
Same here....but learned from it...quote:Op woensdag 13 april 2011 01:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gewoon 12 jaar van mijn leven vergooid hier
Ik ben ook geen fan van de man zelf, maar een aantal nummers van hem zijn toch wel echt heel mooi. Waaronder Mr. tambourine man.quote:Op woensdag 13 april 2011 02:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij heeft wereldnummers geschreven, maar als ik drie nummers die hij zelf zingt uit kan zingen is het veel. Hij kan gewoon serieus niet zingen
Dit is gewoon heerlijke muziekquote:Op woensdag 13 april 2011 02:01 schreef humorduck28 het volgende:
Dit nummer is echt iets van mijn tijd ...
Alphaville => Interactive=> Bob Dylanquote:Op woensdag 13 april 2011 01:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
iedere cover van Bob Dylan is beter dan het origineel
Nou op een korte kutperiode hier heb ik een hele berg hele fijne herinneringen aan hier, en ook irl heb ik daar heel wat warme baden aan overgehoudenquote:Op woensdag 13 april 2011 02:00 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Same here....but learned from it...
What doesn`t kill you makes you stronger
verstandigquote:Op woensdag 13 april 2011 02:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alphaville => Interactive=> Bob Dylan
Heb even gekeken maar je hebt mazzel. Jeff Buckley staat niet in Draakje
Ook geen Leonard Cohen maar wel Lisaquote:
dat is dan wel weer jammerquote:Op woensdag 13 april 2011 02:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ook geen Leonard Cohen maar wel Lisa
Ow maar misschien vind ik dat juist wel heul erg lekker hequote:Op woensdag 13 april 2011 01:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ook daar hebben wevoor... dat leer ik je wel af
ohw dan heb ikquote:Op woensdag 13 april 2011 02:04 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Ow maar misschien vind ik dat juist wel heul erg lekker he
dit nummer maakt me altijd vrolijkquote:Op woensdag 13 april 2011 02:04 schreef ValHallen het volgende:
Als liefhebber van slechte meuk kan ik mededelen dat dit mee van de slechtste meuk is die ik ooit heb gehoord
Dus dan kan het alleen maar meevallenquote:Op woensdag 13 april 2011 02:04 schreef ValHallen het volgende:
Als liefhebber van slechte meuk kan ik mededelen dat dit mee van de slechtste meuk is die ik ooit heb gehoord
Het swingt wel lekker foutquote:Op woensdag 13 april 2011 02:04 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb grease zo vaak gezienquote:Op woensdag 13 april 2011 02:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit nummer maakt me altijd vrolijk
en het is ook helemaal uit mijn tijd
Neuh dat word me teveel hoor mn billetjes zijn al rood....quote:
Awquote:Op woensdag 13 april 2011 02:07 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Neuh dat word me teveel hoor mn billetjes zijn al rood....
oeh BeeGees zijn ookquote:Op woensdag 13 april 2011 02:08 schreef Symphonic het volgende:
deze draai ik donderdag ook wel
En ik heb zojuist de Bee Gees aangevraagd
Morgen vrij?quote:Op woensdag 13 april 2011 02:08 schreef Symphonic het volgende:
deze draai ik donderdag ook wel
En ik heb zojuist de Bee Gees aangevraagd
ik heb letterlijk iedere plaat die ooit door welke Gibb dan ook is uitgebrachtquote:
Dank jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op woensdag 13 april 2011 02:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dank je
Mag je ook best voelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
quote:
Dit dus!! Ik zou 2 uur geleden al gaanquote:Op woensdag 13 april 2011 02:14 schreef Stokstaart het volgende:
Stop eens met goede plaatjes aanvragen Stokstaart moet zo zijn holletje in [ afbeelding ]
ik een uur en 16 minuten geledenquote:Op woensdag 13 april 2011 02:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dit dus!! Ik zou 2 uur geleden al gaan
Hoe laat moet je opstaan morgen? Hier gaat half 7 de wekken alweerquote:Op woensdag 13 april 2011 02:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik een uur en 16 minuten geleden
dan ben ik al wegquote:Op woensdag 13 april 2011 02:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hoe laat moet je opstaan morgen? Hier gaat half 7 de wekken alweer![]()
Maar ja dit kan je gewoon niet uitzetten... Metallica
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 02:22 schreef Stokstaart het volgende:
Die Symph weet wel hoe hij de vrouwtjes moet inpakken
quote:
ik heb deze van de week ook gedraaid, ik had een uur met alleen maar nummers met crazy in de titelquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 13 april 2011 02:24 schreef ValHallen het volgende:
Ik gaat ook slapen, anders hoor ik de rest van de nacht alleen maar artiesten die ik donderdag ook ga draaien
Baai
quote:Op woensdag 13 april 2011 02:24 schreef ValHallen het volgende:
Ik gaat ook slapen, anders hoor ik de rest van de nacht alleen maar artiesten die ik donderdag ook ga draaien
Baai
quote:Op woensdag 13 april 2011 02:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb deze van de week ook gedraaid, ik had een uur met alleen maar nummers met crazy in de titel
Nacht man.quote:Op woensdag 13 april 2011 02:24 schreef ValHallen het volgende:
Baai
maandag begin van de avondquote:Op woensdag 13 april 2011 02:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]wanneer was dat?? Heb ik het weer gemist
Hmm Carool moet beter op het rooster gaan lettenquote:
dit was spontaan 10 minuten vantevoren bedachtquote:Op woensdag 13 april 2011 02:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hmm Carool moet beter op het rooster gaan letten![]()
Dat was tofquote:
Ohw dan kon ik het ook gewoon niet wetenquote:Op woensdag 13 april 2011 02:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit was spontaan 10 minuten vantevoren bedacht
Laterzzzz manquote:Op woensdag 13 april 2011 02:24 schreef ValHallen het volgende:
Baai
ik ga dat soort dingen vaker doenquote:Op woensdag 13 april 2011 02:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat was tof![]()
Vandaag was er ook iemand die het deed met de term " Hold on "
Is wel vet hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 02:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga dat soort dingen vaker doen
Slaap lekker Symp en tnx! voor de heerlijke avondquote:Op woensdag 13 april 2011 02:30 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga nu echt slapen
Tot morgen/donderdag
je kan er alle kanten mee opquote:Op woensdag 13 april 2011 02:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is wel vet hoor
Koelkast deed het laatst ook met het thema "Water" . Kwam ook vanalles uit, van Aqua - Barbiegirl tot Waterboys met Whole of the Moon
quote:Op woensdag 13 april 2011 02:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Slaap lekker Symp en tnx! voor de heerlijke avond
Gister is ook zeker voor herhaling vatbaar.quote:Op woensdag 13 april 2011 02:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga dat soort dingen vaker doen
Ja geniet jij maar van je paar uur slaap die je nog resterenquote:Op woensdag 13 april 2011 02:30 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga nu echt slapen
Tot morgen/donderdag
Ja dat was ook tofquote:Op woensdag 13 april 2011 02:31 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Gister is ook zeker voor herhaling vatbaar.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 13 april 2011 02:32 schreef McSteamy het volgende:
Mensen Mc Steamy gaat zn bedje opzoeken...bedankt voor de geweldige nacht
quote:Op woensdag 13 april 2011 02:35 schreef Stokstaart het volgende:
Trusten iedereen
Carooltjeen handjes niet boven de dekens
meld je ziek dan om ff dagje uit te rusten?quote:Op woensdag 13 april 2011 06:14 schreef Melting het volgende:
Pfff.... dat is geluk hebben. Ik mag zo weer gaan werken, maar ben moe!
kweet nie wa voor werk je doet, maar als je moe bent kan je niet optimaal presteren op je werk toch? dus miss is dan nie zo'n gek idee om ff dagje vrij te nemen zodat je de dag erna er weer met volle moed tegenaan kanquote:
echt bazen gaan gewoon door, ook al zijn ze moe of uitgeput. maakt nie uit! we incasseren de klappen later welquote:Op woensdag 13 april 2011 06:19 schreef Melting het volgende:
Hahaha... ik ben leidinggevende. Als ik die instelling had, zou dat het verkeerde voorbeeld voor mijn medewerkers zijn hè?![]()
Ach..... de dag is zo weer voorbij!
Ik bedoel maar....quote:Op woensdag 13 april 2011 06:22 schreef _Fanta het volgende:
[..]
echt bazen gaan gewoon door, ook al zijn ze moe of uitgeput. maakt nie uit! we incasseren de klappen later wel
Oh ja, hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 06:25 schreef _Fanta het volgende:
denk na man, luister naar jezelf, je bent moe. dat is teken dat je rust nodig hebt. als je dan maar blijf doorstressen en doen gaat op gegeven moment fout. geloof mij maar
kan je dan nie beter ff wa gas terug nemen totdat je de uitslag hebt van het bloedonderzoek?quote:Op woensdag 13 april 2011 06:29 schreef Melting het volgende:
Hahaha... nee, dan kan ik beter hele dagen in bed blijven.... Er is namelijk iets niet helemaal goed met mijn bloed op het moment. Maar dat wordt onderzocht. Over 2 weken als het goed is de uitslag!
Nee man..... en dan heel de dag op Fok! zitten zeker?quote:Op woensdag 13 april 2011 06:32 schreef _Fanta het volgende:
[..]
kan je dan nie beter ff wa gas terug nemen totdat je de uitslag hebt van het bloedonderzoek?
is altijd wel reden te verzinnen om thuis te blijvenquote:Op woensdag 13 april 2011 06:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, hoorWie heeft 't over stressen? Iedereen is wel eens moe, geen reden om thuis te blijven. Grapjas.
Dat is mooi op tijd! Hoe laat vertrek je dan?quote:
Een normaal functionerend mens doet dat niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 06:33 schreef _Fanta het volgende:
[..]
is altijd wel reden te verzinnen om thuis te blijven
Zes uurquote:Op woensdag 13 april 2011 06:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is mooi op tijd! Hoe laat vertrek je dan?
nee die nie iddquote:Op woensdag 13 april 2011 06:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een normaal functionerend mens doet dat niet.
Acht uurquote:Op woensdag 13 april 2011 06:35 schreef Melting het volgende:
En dan treinen, werken en weer treinen..... en hoe laat ben je dan weer thuis?
Wie doet dat?quote:Op woensdag 13 april 2011 06:40 schreef _Fanta het volgende:
mensen die tegen hun zin in naar hun werk gaan
Daarom. Ik leer hier erg veel, dat is wat waard.quote:Op woensdag 13 april 2011 06:40 schreef Melting het volgende:
Lange dagen dus! Ach ja... dat krijg je met dat werk wat je wil doen hè?
iedere baan is nie elke dag even tof, maar zolang je er voldoening uit kan blijven halen is het goed. en je werk niet als werk zien maar meer als bezigheidstherapie is helemaal geweldigquote:Op woensdag 13 april 2011 06:42 schreef Melting het volgende:
Het kan niet elke dag een uitdaging zijn.![]()
Maar je moet wel iets leuks in je werk blijven zien..... anders snel kappen.
Doei doeiquote:Op woensdag 13 april 2011 06:43 schreef Melting het volgende:
* Melting gaat z'n brood smeren en naar het werk.
Ik zeg... tot de volgende keer weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |