SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lightake's Jack geeft voor Fokmembers 6% korting! (geldig tot 01-06-2011)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 15% off Brainwavz:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: $5 off Brainwavz M2 Preorder:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: $10 off Brainwavz M3 Preorder:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).
Chinese Webshops topic #127 Nummel 56 Peking eend, zoetzule saus!![]()
Geen grappige/originele titel.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Heb zelf alleen ervaring met dealextreme (toen hoorde ik echt van 'chinese gadgetshops', daarna focalprice, en nu pandawill dat hopelijk goed komt. Moet wel zeggen dat ik niet van plan ben om grote dingen te gaan bestellen, zoals ik mensen hier dingen van 50 dollar zie kopen enzoIk houd 't nog ff bij wat hebbedingetjes die je hier in de winkel nooit zou vinden.
There are only 151 Pokémon.![]()
De koers nog maar eens noemen dan...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
ff een repost, omdat ie zo snel dicht ging
voor de "goedkope" dollar kopers..
er komt een her-evaluatie van de olieprijs hoorde ik vanavond (hij gaat in 1 klap veel goedkoper worden), dat gaat de dollar negatief (voor ons positief) beinvloeden volgens mij
dus wacht het ff af, voor je t weet zit je met een rekening vol "dure" dollars.
de olieproducerende landen (OPEC) vinden de prijzen te lang te hoog, en zo gaat de economie naar de knoppen, want er wordt te weinig olie verkocht, want duur.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:40 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Een originele MOD is hartelijk welkom om er een neer te zetten.
Goede. En mocht hij toch kelderen, dan heeft paypal altijd nog de vertraging zodat je de rest van de dag nog dezelfde koers hebt. Al zakt het nooit zoveel in 1 dag.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:42 schreef mickeyD het volgende:
ff een repost, omdat ie zo snel dicht ging
voor de "goedkope" dollar kopers..
er komt een her-evaluatie van de olieprijs hoorde ik vanavond (hij gaat in 1 klap veel goedkoper worden), dat gaat de dollar negatief (voor ons positief) beinvloeden volgens mij
dus wacht het ff af, voor je t weet zit je met een rekening vol "dure" dollars.
de olieproducerende landen (OPEC) vinden de prijzen te lang te hoog, en zo gaat de economie naar de knoppen, want er wordt te weinig olie verkocht, want duur.![]()
Als Justin Bieber ons iets heeft geleerd, dan is het wel 'never say never'.
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:57 schreef shiznuts het volgende:
Als Justin Bieber ons iets heeft geleerd, dan is het wel 'never say never'.![]()
![]()
:p van mijn pquote:art liggen alle 6 pakketjes morgen bij thuiskomst in huis. Wil dingen uitpakken *o*
[ Bericht 17% gewijzigd door Iemand91 op 13-04-2011 02:31:48 ]![]()
Op BIC 2*216 magneetjes gekocht, zilver en zwart. En vandaag binnengekregen, leuke dingen, maar heb wel 2 keer de verkeerde kleur gekregen. Kan ik nu een klacht indienen ergens?
![]()
hi friend,quote:Op woensdag 13 april 2011 02:27 schreef Rem-koe het volgende:
Op BIC 2*216 magneetjes gekocht, zilver en zwart. En vandaag binnengekregen, leuke dingen, maar heb wel 2 keer de verkeerde kleur gekregen. Kan ik nu een klacht indienen ergens?
We are sorry this happen to you.
We give you coupon 2%dropship for next order
Bye friend![]()
Ticket over die order maken door naar die order te gaan en dan op message te drukken.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Dat is niet waar, vaak als je het bij je order, en bij je paypal betaling aangeeft wordt deze wens wel gehonoreerd.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:17 schreef UncleSam het volgende:
Over kleuren heb je niet echt iets te zegen, altijd maar randomly dispatched.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Zag net deze filmpjes op Armdevices.net over android smartphones uit China. Weet iemand of die modellen al ergens te bestellen zijn? Zien er namelijk super uit (capacatief, etc.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan heb je gewoon geluk, vaak is het gewoon pech hebben. Ach geef ik de blauwe wel aan mn vrienden ofzoquote:Op woensdag 13 april 2011 10:36 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Dat is niet waar, vaak als je het bij je order, en bij je paypal betaling aangeeft wordt deze wens wel gehonoreerd.quote:Sorry to tell you that the product doesn't offer the color choose.
The system send the color random.
If any need, please feel free to contact us any time.
Best regards,
Eva.![]()
Hey, mijn Texas Instruments Launchpad is er. Wordt in Japan gemaakt, in Singapore met Fedex opgestuurd. Komt het bij TI Europe in Nederland aan en vervolgens met DHL naar Oostenrijk gestuurd. 7e besteld, 8e verstuurd en vandaag binnen. Valt me echt op dat items die uit een depot in Singapore blijken te stammen altijd veel sneller aankomen.
Voor $4.30 krijg je de chipset met handleidinkje, USB-to-USBmini-kabel, Micro crystal, drie verschillende eh... components met pins. En hetgeen waarvan ik wel weet hoe je het gebruiken moet: twee stickers.Leuk en aantrekkelijk verpakt ook wel. Zat dan weer heel dikke bubbelplasticwrap omheen in een grotere kartonnen doos. En nu maar eens wat programma'tjes uploaden en die spycam hacken.
Even afwachten tot de dollar nog wat goedkoper wordt. Ik moet zo'n GS600 camera van dealextreme hebben maar het heeft weinig haast.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]![]()
The item (RT*********HK) is being processed for departure from Hong Kong as of 13-Apr-2011
Zit die dan al in het vliegtuig of gaat die zsm in het vliegtuig?
[ Bericht 5% gewijzigd door lipjes op 13-04-2011 12:14:29 ]![]()
http://www.dealextreme.co(...)tv-out-tf-slot-54234quote:Op woensdag 13 april 2011 11:59 schreef Barcaconia het volgende:
Even afwachten tot de dollar nog wat goedkoper wordt. Ik moet zo'n GS600 camera van dealextreme hebben maar het heeft weinig haast.
225 dollar!? Die dingen zijn toch ook wel goedkoper te vinden!?![]()
Dát dus. Zeker judging de testvideo's van gebruikers op YouTube. Word er niet wild van.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:07 schreef UncleSam het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.co(...)tv-out-tf-slot-54234
225 dollar!? Die dingen zijn toch ook wel goedkoper te vinden!?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: