quote:Op woensdag 13 april 2011 23:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zal ik je een geheimpje vertellen
Altijd!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zal ik je een geheimpje vertellen
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
geheimen moeten geraden worden... dan op de rode knop drukken
da's gelukkig volgende week alquote:Op woensdag 13 april 2011 23:13 schreef Niki.P het volgende:
Aaah op de Streams praat Karim over Vlieland!!!
Ben er al sinds oud en nieuw niet meer geweestmis het ga met Pasen weer!!!!
Jaaaah en dan mag ik al weer in de Mei vakantie met hemelvaart, pinksteren en 6 weken in de zomer!!!quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
geheimen moeten geraden worden... dan op de rode knop drukken
ik ook nietquote:Op woensdag 13 april 2011 23:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben nog nooit op een van de eilanden geweest![]()
dus dat is het probleemquote:Op woensdag 13 april 2011 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
maar jij hebt een macho uiterlijk en niet echt knuffelig
Een muisje kan toch niet zeggen dat SuperKokje een hoog aaibaarheidsgehalte heeft
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
quote:
Je komt daar vandaan?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:20 schreef Niki.P het volgende:
Ik ben eigelijk ook maar naar 3 eilanden geweest hoor waar van 1 toen ik 1 jaar oud was... Ik ga alleen al mijn hele leven heel veel naar Vlieland!
staat niet op de kaart bij ons, past niet bij ons, maar dat is wel heel erg lekker hoor in combi met lamsoren of wat zeekraalquote:Op woensdag 13 april 2011 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dan staat er dus ook geen Texels lam bij jou op de kaart (is trouwens het enige eiland waar ik 2e klas middelbare school met werkweek geweest ben)
lamsoren? dat klinkt niet echt aantrekkelijkquote:Op woensdag 13 april 2011 23:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
staat niet op de kaart bij ons, past niet bij ons, maar dat is wel heel erg lekker hoor in combi met lamsoren of wat zeekraal
Nee, mijn ouders gingen daar gewoon op vakantie toen ik 1 jaar oud was en hadden en sezioens plaats op de camping (dus dan staat de tent van 1 april tot 1 oktober) dus we gingen er gewoon heel veel heen, en de afgelopen 3 zomers (en aankomende) ben ik er ook vakantie werk gaan doen! en gaan we ook wel met kerst en oud en nieuw daar in een huisje zitten!quote:
Ik geloof je op je woord. Ooit een Texels vriendje gehad, ik moest dus Texels lam en lamstong etc. leren eten. Zijn vader.... maar proef je niet dat dit lam veel ziltiger van smaak is dan die ze bij jullie in de polder hebben, dat komt omdat ze alleen maar gras eten waar de zoute zeesmaak aan zit.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
staat niet op de kaart bij ons, past niet bij ons, maar dat is wel heel erg lekker hoor in combi met lamsoren of wat zeekraal
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord. Ooit een Texels vriendje gehad, ik moest dus Texels lam en lamstong etc. leren eten. Zijn vader.... maar proef je niet dat dit lam veel ziltiger van smaak is dan die ze bij jullie in de polder hebben, dat komt omdat ze alleen maar gras eten waar de zoute zeesmaak aan zit.meneer... ik eet pas sinds een paar jaar weer lam
Ah... een vakantie plekkie... en zijn er geen leuke jongens op Vlieland?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:23 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders gingen daar gewoon op vakantie toen ik 1 jaar oud was en hadden en sezioens plaats op de camping (dus dan staat de tent van 1 april tot 1 oktober) dus we gingen er gewoon heel veel heen, en de afgelopen 3 zomers (en aankomende) ben ik er ook vakantie werk gaan doen! en gaan we ook wel met kerst en oud en nieuw daar in een huisje zitten!
quote:
juist dat zilte maakt het zo speciaal. Maae een lekker stukje nieuw zeelands lammis ook niks mis meequote:Op woensdag 13 april 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord. Ooit een Texels vriendje gehad, ik moest dus Texels lam en lamstong etc. leren eten. Zijn vader.... maar proef je niet dat dit lam veel ziltiger van smaak is dan die ze bij jullie in de polder hebben, dat komt omdat ze alleen maar gras eten waar de zoute zeesmaak aan zit.meneer... ik eet pas sinds een paar jaar weer lam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |