De discussie die ik hier met jou voer gaat er over dat je in een dronken bui meermaals denkt te moeten posten hoe geweldig je wel niet bent en hoe weing iemand anders toch wel niet zou zijn. Dat je dat in meer dan een post denkt te moeten uiten, en dat de man in kwestie niet eens aanwezig was. Daartoe komt dan ook nog eens dat je meer dan agressief op een ander lid reageerde die je er vriendelijk op wees er toch maar eens over op te houden. De discussie gaat er over dat het niet de eerste keer was dat je na het/tijdens het genot van alcohol je hier op leden begint rond te trappen onder het mom van Ik ben militair/op uitzending geweest dus jullie zijn maar niks. En als je dan al met de vinger wil wijzen beste man onder de noemer van dat ik als SGT beter zou moeten weten, vraag ik me af wat jij dan geleerd hebt? Is het niet zo dat de militair die niet uitgezonden is van net zo een belang is als diegene die wel uitgezonden word? Ik had namelijk op diverse missies niet mijn werk kunnen doen als ik niet de steun (bevoorrading etc.) van de thuis blijvende miliaire had gehad. En als je je hier op een open forum aan burgers stoort vraag ik me af wat je hier doet. Ja er lopen lui tussen waar ik mij ook aan stoor maar daarom hoef ik ze nog niet mond dood te maken. Ik ben ondermeer namelijk op uitzendingen geweest om namelijk juist dat (het recht van vrije meningstuiting) te gewaarborgen. En als ik dan lees dat jij het niet kan hebben dat een burger hier als mod een functie heeft (o fligt het aan het vrouw zijn?) dan denk ik dat je gewoon zielig bezig bent. Ik ken jou verder niet en weet niet, maar het is opvallend dat je je vingers sneller over het klavier laat gaan dan goed voor je is. Daar gaat deze discussie over, daar sprak ik je op aan. Ik heb het hier nooit gehad over wie nu wel en wie nu niet is/was uitgezonden, of over de kwaliteit van het NLD'se krijgsmacht. Noch over andere onderdelen. Heb ik niet nodig, laat ik aan andere over. Ik denk namelijk dat het nogal goedkoop is om naar beneden trappen om er op die manier goed bij te staan, maar dat is enkel maar mijn menig. En nee ik had niets te maken met de discussie die er voor de bewuste avond gevoerd werd tot op het moment dat jij denkt mij op diezelfde avond te kunnen moeten te vertellen to FU.