quote:Op woensdag 13 april 2011 02:30 schreef Mores het volgende:
[..]
Speak for yourself![]()
Okay waar ging de discussie over? geef jij maar een antwoord, of zwijg voor eeuwig want dat kleutergedrag van jou is leuk voor leeftijdsgenoten maar ik ben daar te oud voor.
Ja he, je moeder, ken je die niet uit de film Jan Rap en zijn maat, daar begint de psycholoog ( Jack Spijkerman ) ook alleen maar met, "heeft het te maken met je moeder?"quote:Op woensdag 13 april 2011 02:33 schreef Esses het volgende:
[..]
Het moeder verhaal is btw altijd zo overgewaardeerd. Je bent er toevallig uitgekropen, hebt er melk van gedronken (welke achteraf niet te zuipen was) en voor de rest is het gewoon een mens.
Daarbij je familie kan je niet kiezen... je vrienden wel. Moet je dan extra voor je familie opkomen.. Mneu. Achterlijke je moeder gezeik. Nou, my momma is so fat...
Als je je al te oud vind voor kleuter gedrag gedraag je dan ook als een volwassen kerel. En de discussie gaat over jou gedraag na gebruik van alcohol. En je onvermogen om te kunnen incasseren maar wel te willen uitdelen. Hoeveel duidelijker moet ik nog zijn?quote:Op woensdag 13 april 2011 02:30 schreef Mores het volgende:
[..]
Speak for yourself![]()
Okay waar ging de discussie over? geef jij maar een antwoord, of zwijg voor eeuwig want dat kleutergedrag van jou is leuk voor leeftijdsgenoten maar ik ben daar te oud voor.
Houd je mond dan!quote:Op woensdag 13 april 2011 02:31 schreef Thaboel het volgende:
Oke maar iemand van kleuter gedrag beschuldigen en dan zelf over iemands moeder beginnen?
Kut zooi wilde alleen genieten van deze discussie
quote:Op woensdag 13 april 2011 02:37 schreef m.k het volgende:
Ok genoeg getrold ik ga ook slapen voordat er mensen gaan huilen
Had je misschien toen je begon met "heeft het met je moeder te maken", er even een video clip bij kunnen plaatsen had ik hem ook gesnapt.quote:Op woensdag 13 april 2011 02:35 schreef Mores het volgende:
[..]
Ja he, je moeder, ken je die niet uit de film Jan Rap en zijn maat, daar begint de psycholoog ( Jack Spijkerman ) ook alleen maar met, "heeft het te maken met je moeder?"
Snurk ze m.kquote:Op woensdag 13 april 2011 02:37 schreef m.k het volgende:
okequote:
Maar ben dan ook duidelijk naar iedereen die kleutergedrag vertoond en niet kan incasseren want nu lijkt het wel alsof je alleen maar op mij staat af te geven en desbetreffende persoon staat te verdedigen, want dat is inconsequent gedrag, en van een Sergeant mag ik trouwens aannemen dat hij dat soort gedrag toch een beetje afgeleerd heeft.quote:Op woensdag 13 april 2011 02:36 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Als je je al te oud vind voor kleuter gedrag gedraag je dan ook als een volwassen kerel. En de discussie gaat over jou gedraag na gebruik van alcohol. En je onvermogen om te kunnen incasseren maar wel te willen uitdelen. Hoeveel duidelijker moet ik nog zijn?
Truste m.k.quote:Op woensdag 13 april 2011 02:37 schreef m.k het volgende:
Ja sorry, ik kan de film of enige clips niet vinden op internet, alleen maar een beschrijving...quote:Op woensdag 13 april 2011 02:39 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Had je misschien toen je begon met "heeft het met je moeder te maken", er even een video clip bij kunnen plaatsen had ik hem ook gesnapt.
[..]
Snurk ze m.k
Man oh man, ga nu niet weer beginnen hoe moeilijk jij het toch niet weer gehad hebt en dat andere hier allemaal niet weten waar ze over spreken. Neen ik heb nooit vor de Nederlandse staat gediend, en ik ben dus ook nooit voor/door haar uitgezonden geweest. Maar al hoe wel ik enkelijke t-shirtjes heb, zie je mij hier niet zo huilen en/of zien vertellen wat ik toch allemaal niet doorleeft heb.quote:Op woensdag 13 april 2011 02:41 schreef Mores het volgende:
[..]
Maar ben dan ook duidelijk naar iedereen die kleutergedrag vertoond en niet kan incasseren want nu lijkt het wel alsof je alleen maar op mij staat af te geven en desbetreffende persoon staat te verdedigen, want dat is inconsequent gedrag, en van een Sergeant mag ik trouwens aannemen dat hij dat soort gedrag toch een beetje afgeleerd heeft.
Trouwens, heb jij ooit voor de baas in Nederland gedient en ben je door Nederland ooit uitgezonden geweest? Zo niet, zou ik maar eens dimmen.
Ja wist dus totaal niet waar je het over had, en als het iets is van na 81 is het niet iets dat ik nu onbedingt moet kennen (woon sinds 81 niet meer in NLD)quote:Op woensdag 13 april 2011 02:43 schreef Mores het volgende:
[..]
Ja sorry, ik kan de film of enige clips niet vinden op internet, alleen maar een beschrijving...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_Rap_en_zijn_maat
Kan ik gewoon meezingenquote:
quote:
Van een paar moet je trouwens wel eerst het borstbeen intrappen wil je ze tussen de tieten kunnen neuken.quote:
Volgens mij spreek je nu over desbetreffende persoon en niet over mij, maar bedankt dat je het me eens bentquote:Op woensdag 13 april 2011 02:46 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Man oh man, ga nu niet weer beginnen hoe moeilijk jij het toch niet weer gehad hebt en dat andere hier allemaal niet weten waar ze over spreken. Neen ik heb nooit vor de Nederlandse staat gediend, en ik ben dus ook nooit voor/door haar uitgezonden geweest. Maar al hoe wel ik enkelijke t-shirtjes heb, zie je mij hier niet zo huilen en/of zien vertellen wat ik toch allemaal niet doorleeft heb.
Die helemaal rechtsquote:Op woensdag 13 april 2011 02:51 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Van een paar moet je trouwens wel eerst het borstbeen intrappen wil je ze tussen de tieten kunnen neuken.
Behalve dat wazig accent is er niks mis mee hoor.quote:Op woensdag 13 april 2011 02:53 schreef Mores het volgende:
[..]
Is ook gewoon brabants, dat verstaan ze toch wel in dat Holland?
Ik dacht toch echt dat ik jou hier aansprak en niet een paar duizend Nederlanders, noch dat ik mij minachtig tegenover hun uitzending of militair zijn uiter. En wat betreft in herhalling vallen zou ik maar eens de balk uit mijn eigen oog verwijderen al vorens je over mijn splinter begint. Want in jou plaat zit een behoorlijke kras.quote:Op woensdag 13 april 2011 02:52 schreef Mores het volgende:
[..]
Volgens mij spreek je nu over desbetreffende persoon en niet over mij, maar bedankt dat je het me eens bent![]()
Maar goed je weet dus totaal niet waarover je het hebt dus ik zou nu maar eens dimmen want je bent in herhaling aan het vallen en je bent tevens ook een paar duizend Nederlanders aan het schofferen met je uitspraken, en niet allen tussen de krijgsmachtdelen maar ook de uitzendingen bestaat weinig rivaliteit, laat ik je dat dan maar even bijleren
Met de tekst erbij kan ik ook bijna meezingen. Althans als men het al zingen wil noemen.quote:Op woensdag 13 april 2011 02:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Behalve dat wazig accent is er niks mis mee hoor.
Nu behoefte aan:
Dan zou ik als ik jou was een gehoorapperaat aanschaffen want je geeft geen antwoord op de vraag waar de discussie mee begon ( dat weet je niet omdat je er niet bij was!)quote:Op woensdag 13 april 2011 02:55 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat ik jou hier aansprak en niet een paar duizend Nederlanders, noch dat ik mij minachtig tegenover hun uitzending of militair zijn uiter. En wat betreft in herhalling vallen zou ik maar eens de balk uit mijn eigen oog verwijderen al vorens je over mijn splinter begint. Want in jou plaat zit een behoorlijke kras.
Dat was deel 2, daarvoor was deel 1 en erna deel 3, maar ik noem maar geen namen meerquote:Op woensdag 13 april 2011 03:03 schreef Thaboel het volgende:
Nog steeds over het feit dat ER de blauwe baret niet op wilt?
Dat wilde ik tegen Sine_Pari zeggen, maar de man is door oogkleppen op alleen maar zijn eigen redenering aan het verdedigen, en heeft het grote plaatje geeneens in het oog, staat wat te brabbelen over afgeven, uitdelen, niet kunnen incasseren, kijk eens wie hier een uur of 7 doorgaat over een discussie van vorige week zondag waar hij geen ruk mee te maken had, dan ben je toch ook een pussy first class?quote:Op woensdag 13 april 2011 03:07 schreef Thaboel het volgende:
Dan word het me te moeilijk. Laat het gewoon rusten... Hoef je je ook niet meer het wit uit je ogen te zuipen
Hij begon erover, niet ik, lees maar even op blz 3 van het vorige SC terugquote:Op woensdag 13 april 2011 03:12 schreef Thaboel het volgende:
Jij laat het ook niet bepaalt rusten...
Dit is ook geen discussie, dit is puur moddergooien, dat heb je toch wel in de gaten?, ik ga daar alleen lollig op in, ik ga niet eens in discussie met iemand die niet weet waarover hij het heeft, dat voer ik wel met desbetreffende persoon.quote:Op woensdag 13 april 2011 03:13 schreef Thaboel het volgende:
Dan nog... Maar het spijt me je voert nou niet echt een sterke discussie hoor
Had het niet beter kunnen verwoorden!quote:Op woensdag 13 april 2011 03:16 schreef Royyy het volgende:
Hij, jij, welles, nietes... wat maakt 't uit, reageer dan gewoon niet en dan is dit hele gezeik zo afgelopen.
Luister naar deze jongen Sine_Pari!quote:Op woensdag 13 april 2011 03:16 schreef Royyy het volgende:
Hij, jij, welles, nietes... wat maakt 't uit, reageer dan gewoon niet en dan is dit hele gezeik zo afgelopen.
quote:Op woensdag 13 april 2011 03:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Had het niet beter kunnen verwoorden!
Iemand anders mag tieten posten!
Maar nog steeds geen tepels!quote:
Neen ik heb namelijk geen tieten en die van me vrouw deel ik met niemand, daar ben ik heel egoistic.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |