Ken ik jou ?quote:
Wat ?quote:
Einde streamlock dan zeker.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:43 schreef Coos het volgende:
Ze moeten wel opschieten met die streamlock anders gooi ik er een filmpje in.
Welke heb je nog op stok liggen?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:43 schreef Coos het volgende:
Ze moeten wel opschieten met die streamlock anders gooi ik er een filmpje in.
Jaquote:Op woensdag 13 april 2011 00:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Afgewezen door Coos met zijn 60 kg regel
Russisch roulette...quote:Op woensdag 13 april 2011 00:50 schreef willllll het volgende:
moet heel wat zijn die afsluiting van de week van de angst
Ja, tsunami...quote:Op woensdag 13 april 2011 00:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik slinger net even de UPC stream aan, hebben ze de hut al ontruimt
Lol, misschien niet eens zo gek gedacht, zou me niets verbazen dat er gefuckt gaat worden met de nominaties, MoMa is toch sielug....?quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik slinger net even de UPC stream aan, hebben ze de hut al ontruimt
walchelijk zegquote:Op woensdag 13 april 2011 00:56 schreef afca_oc het volgende:
Geestig spelletje
13 april om 00.39
Wat hebben de spoken te vertellen?
Er ligt een Ouijabord in het labyrint en de bewoners gaan ermee aan de slag. Karim wil er niets mee te maken hebben en raadt het de andere bewoners af er iets mee te doen. Zal het hen lukken om geesten op te roepen en wat zullen zij allemaal voor geheimen verklappen? Kijk om 19:30 uur naar Net5.
laatste wat ik daar van heb gezien/gehoord was een hoofd vol botox. Maar dan ook echt vol.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:54 schreef Mokum020 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tara_van_den_Bergh
Waar is zij gebleven?
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:57 schreef dieenebart het volgende:
[..]
laatste wat ik daar van heb gezien/gehoord was een hoofd vol botox. Maar dan ook echt vol.
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:56 schreef afca_oc het volgende:
Geestig spelletje
13 april om 00.39
Er ligt een Ouijabord in het labyrint en de bewoners gaan ermee aan de slag. Karim wil er niets mee te maken hebben en raadt het de andere bewoners af er iets mee te doen. Zal het hen lukken om geesten op te roepen en wat zullen zij allemaal voor geheimen verklappen? Kijk om 19:30 uur naar Net5.
![]()
![]()
Cool!!quote:Op woensdag 13 april 2011 00:56 schreef afca_oc het volgende:
Geestig spelletje
13 april om 00.39
Wat een gelul om daar een SL op te gooien. Ze kunnen toch ook TV maken terwijl wij mee kijken. Wat maken die paar honderd streamers nou uitquote:Op woensdag 13 april 2011 00:56 schreef afca_oc het volgende:
Geestig spelletje
13 april om 00.39
mee eensquote:Op woensdag 13 april 2011 00:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat een gelul om daar een SL op te gooien. Ze kunnen toch ook TV maken terwijl wij mee kijken. Wat maken die paar honderd streamers nou uit
Mocht het fout gaan, dan zijn er in ieder geval geen beelden van...quote:Op woensdag 13 april 2011 00:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat een gelul om daar een SL op te gooien. Ze kunnen toch ook TV maken terwijl wij mee kijken. Wat maken die paar honderd streamers nou uit
dan gebeurt er een keer wat om naar te kijken ipv slapende en gapende mensenquote:Op woensdag 13 april 2011 01:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Mocht het fout gaan, dan zijn er in ieder geval geen beelden van...
Het zijn inmiddels toch ervaringsdeskundigenquote:Op woensdag 13 april 2011 01:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Mocht het fout gaan, dan zijn er in ieder geval geen beelden van...
Ja, de uitzending was niet vol nav die halfslachtige week van de angst denk ik.quote:
jumanji gezien?quote:Op woensdag 13 april 2011 01:03 schreef bb2 het volgende:
Wat een gelul dat mensen daar bang voor zijn............
dacht ik ook al maar daarom kunnen we nog wel meekijkenquote:Op woensdag 13 april 2011 01:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, de uitzending was niet vol nav die halfslachtige week van de angst denk ik.
"Wat een gelul.." Mooie titel voor de volgende TTquote:Op woensdag 13 april 2011 01:03 schreef bb2 het volgende:
Wat een gelul dat mensen daar bang voor zijn............
Das een film.quote:
Tja, dan zijn de beelden niet meer te manipuleren.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:05 schreef willllll het volgende:
[..]
dacht ik ook al maar daarom kunnen we nog wel meekijken
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tja, dan zijn de beelden niet meer te manipuleren.
Oh ja, of een ander eufemisme.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:06 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je bedoelt creatief monteren ?
Jo was toch fakking spiritueel?quote:Op woensdag 13 april 2011 01:06 schreef MargrietV het volgende:
tja als Oma Jo opeens verschijnt dan kan er wel eens rare dingen gebeuren. Zou ze dan zeggen waar is mijn assie gebleven??
Neh...quote:Op woensdag 13 april 2011 01:09 schreef willllll het volgende:
als ze zo doorgaan hiermee raken ze de streamers ook nog kwijt
lol. Misschien dat Stef zich er mee kan bemoeien?quote:Op woensdag 13 april 2011 01:10 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ja, nog niet veel van gemerkt, maar zwammen kan ze aardig.
die mis ik echt <snik> lolquote:Op woensdag 13 april 2011 01:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
lol. Misschien dat Stef zich er mee kan bemoeien?
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:11 schreef willllll het volgende:
zo dadelijk weer beeld met iedereen op bed, doodmoe van het spelletje
Laten we het even relativeren: hoeveel mensen kijken er om 1:10 uur op een dinsdagavond nou naar streams ipv dat ze in bed liggen slapen en om 6 uur weer op staan? Vrij weinig denk ikquote:Op woensdag 13 april 2011 01:09 schreef willllll het volgende:
als ze zo doorgaan hiermee raken ze de streamers ook nog kwijt
Aju met een du!quote:Op woensdag 13 april 2011 01:12 schreef henkvandetillaart het volgende:
Beetje gaar dit, ik ga maar is pitten...tot morgen schatjes
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:13 schreef MargrietV het volgende:
[..]
glaasje draaien kost vreselijk veel energie, Laura kan er ook niet bij liggen.
Slaap lekker!quote:Op woensdag 13 april 2011 01:12 schreef henkvandetillaart het volgende:
Beetje gaar dit, ik ga maar is pitten...tot morgen schatjes
Dat ie zijn familie maar eens uitnodigt daar. En die familie is heel grootquote:
trusten, ook voor Henk.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:13 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Aju met een du!
ik gaat ook maar, eerst kijken naar filmkijkende mensen, en nu een SL, ben het beu.. ciao!
Coole film, Locusts!quote:Op woensdag 13 april 2011 01:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat ie zijn familie maar eens uitnodigt daar. En die familie is heel groot![]()
![]()
niet iedereen hoeft om 6 uur opquote:Op woensdag 13 april 2011 01:12 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Laten we het even relativeren: hoeveel mensen kijken er om 1:10 uur op een dinsdagavond nou naar streams ipv dat ze in bed liggen slapen en om 6 uur weer op staan? Vrij weinig denk ik
was in Mexico.... in Merida o,a. in een waanzinnig luxe hotel met mijn dove zus, die enorm snurkt..... ze had begeleiding van honderden brulkikkers en een heel krekelorkest! Kan je zeggen Heb geen oog dicht gedaan!quote:Op woensdag 13 april 2011 01:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat ie zijn familie maar eens uitnodigt daar. En die familie is heel groot![]()
![]()
Slaap lekker!quote:Op woensdag 13 april 2011 01:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maar ik wens jullie een aangename nachtrust. Check even welk meubilair aan vervanging toe is en mail dat aan de redactie. Ci vediamo, buonanotte
Trustenquote:Op woensdag 13 april 2011 01:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maar ik wens jullie een aangename nachtrust. Check even welk meubilair aan vervanging toe is en mail dat aan de redactie. Ci vediamo, buonanotte
Slaap lekker.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Volgende keer wat sneller...dan heeft de rest in ieder geval weer streams...quote:Op woensdag 13 april 2011 01:20 schreef Darklight het volgende:
ik ga ook slapen dit schiet allemaal niet op
Darklight... Natuurlijk, daar lag het aan.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Volgende keer wat sneller...dan heeft de rest in ieder geval weer streams...
http://monitor.livep2000.nl/quote:Op woensdag 13 april 2011 01:27 schreef Coos het volgende:
Ernstig geval van niet in orde hier ergens. Er reden brandweer en politieauto's met een hoop herrie voorbij.
waarom denk jequote:Op woensdag 13 april 2011 01:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat lief, Karim En Gerard in één bed
Geen idee, weet jij het?quote:
Kom kom, het zijn geen alexen of flippo's.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:30 schreef willllll het volgende:
[..]
misschien geschrokken van het spel
zal wel een opdracht zijnquote:Op woensdag 13 april 2011 01:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kom kom, het zijn geen alexen of flippo's.
wat zei ze dan dat heb ik even gemistquote:Op woensdag 13 april 2011 01:33 schreef willllll het volgende:
laura versprak zich, weet al wie eruit gaat
Waarom zou ze dat al weten?quote:Op woensdag 13 april 2011 01:34 schreef willllll het volgende:
sharon je gaat er niet uit, oh dat mag ik niet zeggen, zei ze
nog wel op Ziggo, dus brightcove weer...quote:Op woensdag 13 april 2011 01:37 schreef Day het volgende:
En weg streams! Ze zitten wel ongelooflijk te kutten!
Nou moet Hummie Laura weer uitschelden voor domme koequote:Op woensdag 13 april 2011 01:34 schreef willllll het volgende:
Heb ik ook gemist. En wat een wazig verhaal van die luilak over haar ouders die latten. Ik zat me ook te verbazen dat ze nog op was en zo druk aan het praten was. De clou: De Stem riep haar naar de Kamer van de Waarheid. Jo wilde ook welquote:Op woensdag 13 april 2011 01:34 schreef willllll het volgende:
Sharon wil niet dat iemand dat tegen haar zegt, daarom mag ze het niet zeggenquote:Op woensdag 13 april 2011 01:34 schreef willllll het volgende:
Ik heb dit nog Dayquote:Op woensdag 13 april 2011 01:37 schreef Day het volgende:
Ze hebben last van knopgeestenquote:Op woensdag 13 april 2011 01:37 schreef Day het volgende:
okquote:Op woensdag 13 april 2011 01:39 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Sharon wil niet dat iemand dat tegen haar zegt, daarom mag ze het niet zeggen
Dus niet... Ze zitten beide recht opquote:Op woensdag 13 april 2011 01:41 schreef syllys het volgende:
En ze mochten weer niet op de slaapkamer........ Maik en Mo slapen al, jaja
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nou moet Hummie Laura weer uitschelden voor domme koe![]()
Ik gebruik jouw link, Coos. Maar daar is alles weg.quote:
Heeft laura hummie opgeroepen met het Ouijabord?quote:Op woensdag 13 april 2011 01:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nou moet Hummie Laura weer uitschelden voor domme koe![]()
Tsjonge jonge wat een gepruts. Voor 1% van het budget kun je kwalitatief iets beters neerzetten.
01.39quote:Op woensdag 13 april 2011 01:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
http://monitor.livep2000.nl/
Welke?
Zitten we nu wel in de goeie coos?quote:
Lange benen met dikke knieen?quote:Op woensdag 13 april 2011 01:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ghehe. Eigenlijk lijkt ze meer op een flink veulen
Uh.. dit gaat niet over Sharon?quote:
Zal wel een zgn technisch probleempje zijn.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:48 schreef Day het volgende:
Op UPC ook geen beelden, maar SL. Begin er genoeg van te krijgen.
wie zijn ze?quote:Op woensdag 13 april 2011 01:46 schreef syllys het volgende:
Ze zijn aan het kwartetten bij die ''dames''
ik weet wat jij daar niet zegtquote:Op woensdag 13 april 2011 01:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeft laura hummie opgeroepen met het Ouijabord?
Dat is stevige benen, Lau is zo dun dat haar knieen dikker zijn dan haar onderbenen.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Uh.. dit gaat niet over Sharon?
LOL!!!!quote:Op woensdag 13 april 2011 01:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nah zo moeilijk was die niet![]()
[ afbeelding ]
Aan wie?quote:Op woensdag 13 april 2011 01:54 schreef Scrutinizer het volgende:
D'r heb gewoon een wijf aan gezeten
Waardenberg en de Jong. toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 01:54 schreef Scrutinizer het volgende:
D'r heb gewoon een wijf aan gezeten
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:55 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Waardenberg en de Jong. toch?
Verder altijd een terechte uitspraak als iets het niet doet
Ze zijn nu de duivel aan het uitdrijven bij gerard, kijk morgen weerquote:
* mootie plant haar schoen niet al te zachtzinning in Bart's ballenquote:Op woensdag 13 april 2011 01:55 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Waardenberg en de Jong. toch?
Verder altijd een terechte uitspraak als iets het niet doet
Die vervolgens buiten werking zijn. "Zeker weer een wijf aan gezeten..."quote:Op woensdag 13 april 2011 01:59 schreef mootie het volgende:
[..]
* mootie plant haar schoen niet al te zachtzinning in Bart's ballen
Ziggo wel maar verder alls platquote:Op woensdag 13 april 2011 01:48 schreef Day het volgende:
Op UPC ook geen beelden, maar SL. Begin er genoeg van te krijgen.
Mooi blauw is niet lelijkquote:Op woensdag 13 april 2011 02:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Die vervolgens buiten werking zijn. "Zeker weer een wijf aan gezeten..."
Mag ik jouw link dan? Hier nog steeds niks.quote:
UPC is volgens mij op tv hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 02:07 schreef Day het volgende:
[..]
Mag ik jouw link dan? Hier nog steeds niks.
alleen tv doet het upc kanaal 14 en ik heb geen webcamquote:Op woensdag 13 april 2011 02:07 schreef Day het volgende:
[..]
Jij nodigt jezelf gewoon uit?quote:Op woensdag 13 april 2011 02:07 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2011 02:09 schreef kahaarin het volgende:
Pff ik verwacht geen spanning meer, midnight snacks zijn niet echt heel erg spannend, welterusten.
Slaap lekker Flugeltjequote:Op woensdag 13 april 2011 02:09 schreef kahaarin het volgende:
Pff ik verwacht geen spanning meer, midnight snacks zijn niet echt heel erg spannend, welterusten.
quote:Op woensdag 13 april 2011 02:09 schreef kahaarin het volgende:
Ziet er niet uit alsof ze naar bed gaan, denk dat ze nog wel wat verwachtenquote:Op woensdag 13 april 2011 02:09 schreef kahaarin het volgende:
Of hij vond dat bord gewoon onhandig en vraagt om een normale typemachinequote:Op woensdag 13 april 2011 02:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij wil waarschijnlijk weten wie dat ouijaborden nou uiteindelijk gewonnen had.
kijk morgen weer, het lijkt erop dat gerard is uitgedrevenquote:Op woensdag 13 april 2011 02:22 schreef schurk65 het volgende:
krijg ook trek nu, pfff had graag dat ouijagedoe gezien!
Wel heel ontopicquote:
Huh?quote:Op woensdag 13 april 2011 02:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wel heel ontopic
Zaten ze toen ook al te vreten?
quote:Op woensdag 13 april 2011 02:30 schreef Coos het volgende:
Het wordt nu echt tijd dat Mo d'r flots gaat wassen. Er lopen nu zelf al beestjes over m'n beeldscherm![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Kan jij niet ff normaal posten mafkeesquote:Op woensdag 13 april 2011 02:30 schreef Coos het volgende:
Het wordt nu echt tijd dat Mo d'r flots gaat wassen. Er lopen nu zelf al beestjes over m'n beeldscherm![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik dacht wel dat jij zo triest zou zijn dat je dat soort humor kan waarderenquote:
Het is al laat.quote:
chagerijnig? Gefrustreerd?quote:Op woensdag 13 april 2011 02:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat jij zo triest zou zijn dat je dat soort humor kan waarderen
quote:Op woensdag 13 april 2011 02:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan jij niet ff normaal posten mafkees
Ik ken jouw soort en dat is al erg genoegquote:Op woensdag 13 april 2011 02:36 schreef schurk65 het volgende:
[..]
chagerijnig? Gefrustreerd?
Je kent me niet eens!
Wat is dat nou weer voor een nolife smileyquote:Op woensdag 13 april 2011 02:37 schreef Coos het volgende:
[..]
[ [url=http://gs14.rimg.info/9102f7b1b2fb9571ec730a1967de4c85.png]afbeelding ] [/url]
Vergeet niet je flots te poetsen!quote:Op woensdag 13 april 2011 02:43 schreef Coos het volgende:
Streams liggen nog steeds plat. Je zal maar betaald hebben.![]()
![]()
Ik ga ook plat
quote:Op woensdag 13 april 2011 02:43 schreef Coos het volgende:
Streams liggen nog steeds plat. Je zal maar betaald hebben.![]()
![]()
Ik ga ook plat
Neem pics van je schermquote:Op woensdag 13 april 2011 02:46 schreef Day het volgende:
Oh, wat jammer dat ik niet kan kappen nu. Jo zit er fantastisch bij
Daarom blijf ik ook nog hier hangenquote:Op woensdag 13 april 2011 02:54 schreef Day het volgende:
Jo durft niet naar bed door dat gedoe met die voodoo-bord.
Ja idd, wie zegt dat die vliegen daar niet vandaan kwamenquote:Op woensdag 13 april 2011 02:57 schreef schurk65 het volgende:
zie die voeten van flip, poten ff wassen voor slapen gaan is ook geen overdreven luxe!
De productie zal toch zo ook wel willen slapen neem ik aan, dus ik verwacht snel iets, de spanning wordt behoorlijk ondragelijk zoquote:
Sharon zit er bovenop, dus daar komen ze niet onderuitquote:Op woensdag 13 april 2011 03:08 schreef Day het volgende:
Flip heeft weer iets fouts gezegd, helaas niet te verstaan, ze fluisteren weer.
Eh...wat verwacht je dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 03:13 schreef taxisjoof het volgende:
zit hier al heel de avond de cos te volgen via mijn foon dus mag wel hopen dat er wat gebeurd zo
anders ga ik zo ook een lauratje doen gaaaaap
Ze verwachten dat ze nog aan het schrikken/bang gemaakt gaan worden, vooral laura geloof ik.quote:
Ah ok, had ik even gemist.quote:Op woensdag 13 april 2011 03:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze verwachten dat ze nog aan het schrikken/bang gemaakt gaan worden, vooral laura geloof ik.
De KvdW was net nog open dus ze zijn er nog, zou zomaar kunnen.
Daarom bleven ze ook zolang vreten, totdat er 1 zei ze doen het vast pas als we slapen we kunnen beter naar bed gaan.quote:
Ik ga natuurlijk niet al te lang zitten wachten op nog een eventuele streamlockquote:Op woensdag 13 april 2011 03:31 schreef taxisjoof het volgende:
of het is zo rustig in het huis of alle fokkers zijn uit verveling ook in slaap gevallen
Een luis in de pels van Endemol?quote:Op woensdag 13 april 2011 03:18 schreef pointer2 het volgende:
Paar vragen gemaild naar Ende Mol,
*knip*
Mocht in antwoord krijgen dan laat ik jullie dat natuurlijk weten.
Gr Ray
Staan een paar pareltjes van vragen tussen hoorquote:
Het is ook rustig, upc staat continue op joflip.quote:Op woensdag 13 april 2011 03:31 schreef taxisjoof het volgende:
of het is zo rustig in het huis of alle fokkers zijn uit verveling ook in slaap gevallen
wat zijn die 2 aan het doen dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 03:37 schreef Day het volgende:
[..]
Het is ook rustig, upc staat continue op joflip.
Snorderquote:Op woensdag 13 april 2011 03:36 schreef taxisjoof het volgende:
haha ik heb klanten ga weer ff stukkie rijden
Ik zou maar ff op de weg letten als ik jou wasquote:Op woensdag 13 april 2011 03:42 schreef taxisjoof het volgende:
[quote][b]Op woensdag 13 april 2011 03:38
haha nee hoor oudste taxi bedrijf in breda
Dus jij zet niet de frequentie van Q-Music op 100.7 en wijst dat dan aan als de ritprijs?quote:Op woensdag 13 april 2011 03:42 schreef taxisjoof het volgende:
[quote][b]Op woensdag 13 april 2011 03:38
haha nee hoor oudste taxi bedrijf in breda
Als je niet binnen een uur weer post bel ik 112 welquote:
Je klanten waren geen toeristen?quote:Op woensdag 13 april 2011 03:49 schreef taxisjoof het volgende:
ene mokkum da met die radio freq mislukt helaas haha
Zeer goeie vragen, en ik help je hopen dat je antwoord krijg hoewel er eerder soortgelijke vragen gesteld zijn en daar uiteraard ontkennend op gereageerd werd. Echt een kluitje in het riet antwoord die wel door een stagiair geschreven leek.quote:Op woensdag 13 april 2011 03:18 schreef pointer2 het volgende:
Paar vragen gemaild naar Ende Mol,
Ben Benieuwd of ik antwoord krijg en zo ja of het geen dood-doeners zijn:
De vragen.
Geachte redactie,
Betreft een uw programma Secret Story hebben wij een aantal vragen betreft journalistieke berichtgeving.
Betreft Joanna Verwijen en Diana Gabriels: Hebben Joanna of Diana Gabriels of één of meerdere bedrijven van genoemde personen en of gerelateerde bedrijven aan genoemde personen een investering gedaan in goederen en of gelden in het programma Secret Story en of Net 5 en of producent en en of medewerkers Endemol/Net5/Secret Story?
Is Net 5 en of de producent en of de makers van Secret Story er van op de hoogte dat volgens een aantal members van Fok Forum het script (software) omtrent de wildcard en met name om het script op Hyves bij zeker gemanipuleerd is?
Kunt u er voor instaan dat de Notaris, niet alleen inzage heeft in het uiteindelijke stemgetal wat uit de computer komt rollen bij elke stemronde niet alleen via internet maar ook via de betaaldiensten technisch en software-matig op de hoogte is van software-scrips en hier inzage in heeft en technisch inzicht in heeft. Immers met een simpel software-programma kan een stem op de ene bewoner zwaarder laten tellen dan een stem op de andere bewoner. Heeft de Notaris hiervoor software-experts aangesteld?
Heeft Net 5 en en of de producent en of de makers van Secret Story een voorkeur voor de volgorde voor het afvallen van de bewoners van het programma en zo ja handelt de programma-leiding daar dan ook naar. Zo ja gebeurt dit manipulatief of niet?
Is Secret Story volgens de programma leiding/makers nog een reallifesoap/reallifeshow of een gescript-programma. Deze vraag mede omdat bewoner Alex na het mislukken van een missie van Laura genomineerd werd en vervolgens geëlimineerd.
Iets dat toch door de programmaleiding is bepaald.
Secret Story was een programma omtrent geheimen nu 4,5 week voor het einde zit er nog maar 1 geheim in en gaat de redactie over tot spelletjes die ontleent zijn uit BB Expeditie Robinson en Fear-factor. Vind Net 5, de makers en of de producent het programma nog geslaagd?
Kan Net 5 er voor instaan dan elke stemronde eerlijk verloopt? Dat er geen reële aanname is dat iemand met de stemmen knoeit. Wie dat dan ook mogen zijn?
Immers gelijke polls die net 5 houdt hebben op andere sites een totaal andere uitkomst.
Ik zou graag een uitgebreid en inhoudelijk antwoord willen.
--------------------------------
Mocht in antwoord krijgen dan laat ik jullie dat natuurlijk weten.
Gr Ray
Paranormal activity geloof ikquote:Op woensdag 13 april 2011 06:39 schreef bixs het volgende:
moge, ik hoor dat ze een film hebben gezien, maar welke word niet gezegt weet een van jullie welk?
quote:Op woensdag 13 april 2011 06:46 schreef bixs het volgende:
Paranormal Activity![]()
![]()
Micah en zijn vriendin Katie schaffen een camera aan. Volgens vrouwlief spookt het namelijk in hun huisje en Micah richt s nachts de camera op hun bed om te kijken wat er allemaal gebeurt als zij slapen
quote:Op woensdag 13 april 2011 08:26 schreef delfse het volgende:
kijkcijfers 189.000 vindt ik niet zo raar . De streamers hebben door hoe het de Jo show is gesponsord door mamajo. De spanning is eraf wie er een wild card krijgt of genomineerd. Weer zijn mensen genomineerd omdat ze niet doen wat de stem van hun wilde . Iemand ontvoeren met bivak mutsen op en tape. Zijn ze daar gek of zo ja kan daar een trauma van over houden als je dit gebeurt in de nacht. In dit geval was het Laura die bang is in het donker en claustrafobies dit heeft niks meer met angst te maken deze missie maar ze wilde de screamers gewoon laten verliezen omdat ze heel partijdig zijn bij sst. Mo had allang genomineerd moeten staan met haar spugen naar de camera en gisteravond weer tegen de stem zeggen dat hij een kutstem heeft . Sst wil Mo er in houden want ze houden van jankers en mensen met een geestelijke stoornis.
En dan die brief die onderweg is van Dennis dit is geen toeval maar goed gescript. Rond de nominaties.quote:
Dat soort dingen zie je toch elke week. Heel slim gespeeld.quote:Op woensdag 13 april 2011 08:44 schreef delfse het volgende:
[..]
En dan die brief die onderweg is van Dennis dit is geen toeval maar goed gescript. Rond de nominaties.
quote:Op woensdag 13 april 2011 08:44 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Dat soort dingen zie je toch elke week. Heel slim gespeeld. En dan dat stemmen gisteren, de hele site eruit en dan maar naar hyves. Wie hebben er allemaal hyves? Tja dat gaf de stemming wel aan.
Wel slim maar ook heel oneerlijk voor de bewoners die het spel goed spelen en niet mamajo hebben die hun verder helpt in het spel.quote:Op woensdag 13 april 2011 08:44 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Dat soort dingen zie je toch elke week. Heel slim gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |