Ken ik jou ?quote:
Wat ?quote:
Einde streamlock dan zeker.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:43 schreef Coos het volgende:
Ze moeten wel opschieten met die streamlock anders gooi ik er een filmpje in.
Welke heb je nog op stok liggen?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:43 schreef Coos het volgende:
Ze moeten wel opschieten met die streamlock anders gooi ik er een filmpje in.
Jaquote:Op woensdag 13 april 2011 00:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Afgewezen door Coos met zijn 60 kg regel
Russisch roulette...quote:Op woensdag 13 april 2011 00:50 schreef willllll het volgende:
moet heel wat zijn die afsluiting van de week van de angst
Ja, tsunami...quote:Op woensdag 13 april 2011 00:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik slinger net even de UPC stream aan, hebben ze de hut al ontruimt
Lol, misschien niet eens zo gek gedacht, zou me niets verbazen dat er gefuckt gaat worden met de nominaties, MoMa is toch sielug....?quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik slinger net even de UPC stream aan, hebben ze de hut al ontruimt
walchelijk zegquote:Op woensdag 13 april 2011 00:56 schreef afca_oc het volgende:
Geestig spelletje
13 april om 00.39
Wat hebben de spoken te vertellen?
Er ligt een Ouijabord in het labyrint en de bewoners gaan ermee aan de slag. Karim wil er niets mee te maken hebben en raadt het de andere bewoners af er iets mee te doen. Zal het hen lukken om geesten op te roepen en wat zullen zij allemaal voor geheimen verklappen? Kijk om 19:30 uur naar Net5.
laatste wat ik daar van heb gezien/gehoord was een hoofd vol botox. Maar dan ook echt vol.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:54 schreef Mokum020 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tara_van_den_Bergh
Waar is zij gebleven?
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:57 schreef dieenebart het volgende:
[..]
laatste wat ik daar van heb gezien/gehoord was een hoofd vol botox. Maar dan ook echt vol.
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:56 schreef afca_oc het volgende:
Geestig spelletje
13 april om 00.39
Er ligt een Ouijabord in het labyrint en de bewoners gaan ermee aan de slag. Karim wil er niets mee te maken hebben en raadt het de andere bewoners af er iets mee te doen. Zal het hen lukken om geesten op te roepen en wat zullen zij allemaal voor geheimen verklappen? Kijk om 19:30 uur naar Net5.
![]()
![]()
Cool!!quote:Op woensdag 13 april 2011 00:56 schreef afca_oc het volgende:
Geestig spelletje
13 april om 00.39
Wat een gelul om daar een SL op te gooien. Ze kunnen toch ook TV maken terwijl wij mee kijken. Wat maken die paar honderd streamers nou uitquote:Op woensdag 13 april 2011 00:56 schreef afca_oc het volgende:
Geestig spelletje
13 april om 00.39
mee eensquote:Op woensdag 13 april 2011 00:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat een gelul om daar een SL op te gooien. Ze kunnen toch ook TV maken terwijl wij mee kijken. Wat maken die paar honderd streamers nou uit
Mocht het fout gaan, dan zijn er in ieder geval geen beelden van...quote:Op woensdag 13 april 2011 00:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat een gelul om daar een SL op te gooien. Ze kunnen toch ook TV maken terwijl wij mee kijken. Wat maken die paar honderd streamers nou uit
dan gebeurt er een keer wat om naar te kijken ipv slapende en gapende mensenquote:Op woensdag 13 april 2011 01:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Mocht het fout gaan, dan zijn er in ieder geval geen beelden van...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |