quote:Op maandag 2 mei 2011 03:30 schreef Kluupkluup het volgende:
Hier issie dan!!
Het is gelukt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'Volledig opnieuw opbouwen'?quote:Op maandag 2 mei 2011 08:41 schreef DeeCruise het volgende:
Cool project. Ga je hem nog volledig opnieuw opbouwen aangezien ik redelijk wat roest zag?
Wellicht een ongelukkige woordkeus, het was vroeg en maandagquote:Op maandag 2 mei 2011 17:18 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
'Volledig opnieuw opbouwen'?
Het is een originele bus uit 1966. Tuurlijk heeft hij wat roest.
Bij de schanieren van de deuren zit wat roest. Op de dorpels zit slechts wat oppervlakkig roest.
Het 'grootste' roestprobleem zit echter linksonder aan de zijkant van de bus. Daar zijn wat vlekjes te zien. Maar de 'hele' bus opbouwen?
Kijk, de bus kan wel een nieuwe lak gebruiken en dan moet er wellicht wat gelast worden. Maar daar heb ik nu geen geld voor.
Ik ben slechts de ontvanger. De verkoper, ik en mijn contact van het verhuisbedrijf hebben gisteren 2 uur lang gesproken (met een hapje en drankje erbij) over hoe het aan te pakken.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:55 schreef TheFrankey het volgende:
Je gaf aan dat buitenlanders geen auto mogrn exporteren. Hoe pak je het aan? En dat je het risico durft te nemen is wel oke
Hoeveel dagen heb je eigenlijk voor het project uitgetrokken in Brazilië?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:48 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik ben slechts de ontvanger. De verkoper, ik en mijn contact van het verhuisbedrijf hebben gisteren 2 uur lang gesproken (met een hapje en drankje erbij) over hoe het aan te pakken.
In het kort komt het erop neer dat ik alle formaliteiten bij de Braziliaanse douane laat doen door het verhuisbedrijf. De verkoper zal meewerken en alles ondertekenen.
Eenmaal langs de douane zorgt een Nederlands transportbedrijf voor het verschepen en de inklaring bij de NL-douane. Daarna gaat hij naar de RDW voor een keuring en het op (donkerblauw) kenteken zetten..
Blijf je dan niet tot de auto door de douane heen is of is dat ook al geregeld? (lijkt me stug)quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:26 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik ben hier een week. Maar had alles op de dag dat ik aankwam al geregeld.
Achteraf was het misschien niet nodig hierheen te komen, maar heb nu ook mijn contactpersoon ontmoet en dat geeft een goed (veilig) gevoel..
Dat duurt wel een week of 2..quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijf je dan niet tot de auto door de douane heen is of is dat ook al geregeld? (lijkt me stug)
OK, nu dus strand, Floripa?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:31 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Dat duurt wel een week of 2..
En vanaf nu laat ik alles over aan mijn contactpersoon. Dat kost wel wat, maar dan wordt het tenminste wel goed en snel geregeld.. (hoop ik)
vind dat er weining roest op zitquote:Op maandag 2 mei 2011 08:41 schreef DeeCruise het volgende:
Cool project. Ga je hem nog volledig opnieuw opbouwen aangezien ik redelijk wat roest zag?
dat laaste niet vergeten is wel zo'lelijk met gele platenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:48 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik ben slechts de ontvanger. De verkoper, ik en mijn contact van het verhuisbedrijf hebben gisteren 2 uur lang gesproken (met een hapje en drankje erbij) over hoe het aan te pakken.
In het kort komt het erop neer dat ik alle formaliteiten bij de Braziliaanse douane laat doen door het verhuisbedrijf. De verkoper zal meewerken en alles ondertekenen.
Eenmaal langs de douane zorgt een Nederlands transportbedrijf voor het verschepen en de inklaring bij de NL-douane. Daarna gaat hij naar de RDW voor een keuring en het op (donkerblauw) kenteken zetten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |