Iets over potten en zwarte ketelsquote:Komt verbaal niet verder dan niveau huisvrouwtje zonder opleiding.
Kijk het dan niet, opgelost, slotjequote:Zit me kapot te ergeren aan dat P&W
Dat soort linksidioten praat onwetenden onbewust een mening in hun hoofd met hun gezwam.quote:
Luister er dan gewoon niet naar. Geen aandacht aan schenken en het gaat vanzelf wel wegquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:38 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Dat soort linksidioten praat onwetenden onbewust een mening in hun hoofd met hun gezwam.
Haar politieke frustratie staat deze oplossing in de weg.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:38 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Luister er dan gewoon niet naar. Geen aandacht aan schenken en het gaat vanzelf wel weg
Nee, gezwets kijk ik niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:39 schreef Zero17 het volgende:
Haha, TS klinkt als een gefrustreerde rechtse populist die een grote vijand in de vorm van de 'slinksen' probeert te schetsen, maar net zoals elke rechtse populist jammerlijk faalt. Je houdt zeker ook van PowNed he, TS?
het is de schuld van de (s)linkse elite hier op FoK!quote:
Nou, dacht laten we eens zien hoe demoniseren en kwaadspreken weer even hoogtij vieren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:41 schreef Nikmans het volgende:
Je kijkt er toch zelf naar, godsongelofelijke imbeciel die je er bent
Ik zal jou eens weghalen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:42 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Die heb ik weggehaald, stond me niet aan.
Gek he, in een opinieprogrammaquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:44 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Nou, dacht laten we eens zien hoe demoniseren en kwaadspreken weer even hoogtij vieren.
En jawel hoor!
Nu weer een gosdongelofelijke imbeciel die ritueel slachten als noodzakelijk acht vanwege zijn zieke sprookjesboek...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:41 schreef Nikmans het volgende:
Je kijkt er toch zelf naar, godsongelofelijke imbeciel die je er bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |