Sorryquote:
Ik denk dat je daar niet vrolijk van wordtquote:Op woensdag 13 april 2011 10:02 schreef sharr het volgende:
Ik kan er ook diepvrieselementen in leeg laten lopen
Hoi klinkquote:
Jij komt er nog welquote:Op woensdag 13 april 2011 10:02 schreef sharr het volgende:
Ik kan er ook diepvrieselementen in leeg laten lopen
je doet alsof het zomer isquote:Op woensdag 13 april 2011 10:07 schreef sharr het volgende:
jongens, ik heb ijsblokjes gemaakt voor vanmiddag en nu een waterijsje gepakt.
Waterijsje om 10 uur 's morgens?quote:Op woensdag 13 april 2011 10:07 schreef sharr het volgende:
jongens, ik heb ijsblokjes gemaakt voor vanmiddag en nu een waterijsje gepakt.
Was jij online dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 10:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Patjeee, je zou me dingen leren !
heb jij geen toets nu?quote:Op woensdag 13 april 2011 10:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Patjeee, je zou me dingen leren !
ah, dat verklaart het.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:10 schreef sharr het volgende:
[..]
JaJe moet toch wat met keelontsteking
Een man loopt over straat en komt 3 pinguïns tegen. Hij weet niet wat hij er mee aanmoet dus hij zet ze op de achterbank van z'n auto en gaat een stukje rijden. Dan moet hij tanken. De pomphouder zegt dan: "Wat ga je doen met die pinguïns?"quote:Op woensdag 13 april 2011 10:07 schreef Michhas het volgende:
Ik vind het tijd voor een mop.
Dralion, vertel eens een leuke grap.
klinkt ranzig..quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 10:14 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Een man loopt over straat en komt 3 pinguïns tegen. Hij weet niet wat hij er mee aanmoet dus hij zet ze op de achterbank van z'n auto en gaat een stukje rijden. Dan moet hij tanken. De pomphouder zegt dan: "Wat ga je doen met die pinguïns?"
"Geen idee" zegt de man. "Misschien moet je er mee naar de dierentuin gaan?" oppert de pomphouder.
De man vind dat een goed idee en gaat met de pinguïns naar de dierentuin.
Een week later komt de man weer met de pinguïns bij het tankstation, maar nu hebben alle pinguïns een zonnebril op.
"Je zou toch met ze naar de dierentuin gaan?" vraagt de pomphouder.
"Dat klopt, dat was een goed idee van je. Vandaag gaan we naar het strand"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |