En het ging over V/d Sar, of ie nog naar Ajax zou gaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:00 schreef Eenskijken het volgende:
Ben benieuwd hoe lang Giggs nog voetbalt btw, hij is ook al 37
Als Ajax over 6 jaar kampioen wordt speelt Verhoeven daar niet meer, lijkt mee een beetje overbodig.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:01 schreef Hypermotion het volgende:
Verhoeven : We hebben nu toch maar geoefend voor de huldiging.Wanneer we kampioen worden zijn er zes Ajax-spelers nodig om mij op de schouders te nemen!
Wat ben jij een grapjurk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:03 schreef Temlin het volgende:
[..]
Als Ajax over 6 jaar kampioen wordt speelt Verhoeven daar niet meer, lijkt mee een beetje overbodig.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:01 schreef Hypermotion het volgende:
Verhoeven : We hebben nu toch maar geoefend voor de huldiging.Wanneer we kampioen worden zijn er zes Ajax-spelers nodig om mij op de schouders te nemen!
Ik heb het even gecorrigeerd voor jequote:Op dinsdag 12 april 2011 22:56 schreef Temlin het volgende:
Jep, Mourinho weet donders goed dat Barcelona Madrid kapot gaat maken.
Ach zo gek is dat niet als bourgondiër zijnde.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:43 schreef Ethanolic het volgende:
Hoe die Rooney af en toe op adem moest komen nadat hij een lastige bal binnen had gehouden.
Yup en dan toch 1 van de beste van het veld zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:43 schreef Ethanolic het volgende:
Hoe die Rooney af en toe op adem moest komen nadat hij een lastige bal binnen had gehouden.
Nou nou Hoho Torres was echt konings vanavond hoor. Bijna een goal!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:47 schreef Klummie het volgende:
[..]
Yup en dan toch 1 van de beste van het veld zijn.
Triest hoe het voetbal kapot wordt gemaakt, voor honderden miljoenen aan transferwaarde stond er op het veld maar van hoog niveau was het allemaal niet, zeker niet van chelseakant, wat een armoede soms.
Hij zei dat ook op basis van deze wedstrijd, wat gewoon waar is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:48 schreef bascross het volgende:
Die Sjek.''Ronaldo mag de schoenveters van Rooney in huidige vorm niet eens strikken''. Rot op man, Ronaldo loopt 1 op 1.
Smerige Barca-rukker.
Ik vind Rooney echt briljant hoor. Ik heb helaas alleen de laatste 15 minuten kunnen kijken, dus hij zal daarvoor wel de longen uit zijn lijf hebben gelopen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ach zo gek is dat niet als bourgondiër zijnde.
Dus omdat Rooney één keer goed speelt mag Ronaldo zijn veters niet strikken? Dom geleuter.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:50 schreef Sportex het volgende:
[..]
Hij zei dat ook op basis van deze wedstrijd, wat gewoon waar is.
Nee, hij zei toch echt Rooney in huidige vorm. Dus als hij keer op keer dit weet te presteren, aangezien het dit seizoen lang niet altijd goed is bij hem.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:52 schreef bascross het volgende:
[..]
Dus omdat Rooney één keer goed speelt mag Ronaldo zijn veters niet strikken? Dom geleuter.
Hij speelde een goede pot.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik vind Rooney echt briljant hoor. Ik heb helaas alleen de laatste 15 minuten kunnen kijken, dus hij zal daarvoor wel de longen uit zijn lijf hebben gelopen.
Dat laatste schot van hem.![]()
![]()
Sjek heeft er dan ook niet zoveel verstand van.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:03 schreef bascross het volgende:
Overigens vind ik Rooney ook een geweldige speler, laat dat duidelijk zijn. Ik vond alleen die opmerking van Sjek nogal dom.
Het gaat erom dat je ze scoort, maar niet zozeer wie ze scoort...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:57 schreef bascross het volgende:
Met huidige vorm doelt hij ook niet op één wedstrijd. Ronaldo is beter, hij maakt ook een stuk meer goals.
Dit is Football Manager nietquote:Op woensdag 13 april 2011 04:02 schreef Nober het volgende:
Echt totaal geen team dat Chelsea, achterin doen ze het nog wel aardig maar Cole zwijnde toch wel twee keer op die rechterkant. Misschien is het voor zowel Chelsea, Real Madrid als Kaká beter als er een transfer/ruil komt met Malouda? Want stel je eens voor: Kaká, Ramires en Lampard!?!?![]()
Kaká is over z'n top en blessure gevoelig. Chelsea moet inderdaad een bezem door de selectie halen. Lampard en Essien zijn het ook helemaal kwijt en Drogba begint aardig op leeftijd te raken.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:14 schreef Nober het volgende:
Bij Chelsea is het wel Football Manager, die kopen van alles terwijl ze het niet nodig hebben.
En Kaka is niet op leeftijd, hij wordt 22 april 29 jaar, die zou nog zeker een jaar of 5-7 mee kunnen doen.
Laat Torres eerst maar eens in vorm komen. Hij lijkt het af en toe geen eens te willen namelijk.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kaká is over z'n top en blessure gevoelig. Chelsea moet inderdaad een bezem door de selectie halen. Lampard en Essien zijn het ook helemaal kwijt en Drogba begint aardig op leeftijd te raken.
Ze hebben een prima verdediging, er moet gewoon een verbindings speler komen op het middenveld. Ik zou gewoon Sneijder halen en een jonge vleugelaanvaller.
-----------Cech------
Ivaonvich--Alex--Terry--Cole
---Mikel----Modric---Sneijder--
--Anelka()--Torres---Afellay
Voor Anelka dan misschien een Robben of Neymar bijvoorbeeld.
Of 4-4-2, Mikel--Essien--Modric--Sneijder
---------------------Torres---Afellay
Klopt, maar kan mij niet voorstellen dat hij er ineens niets meer van kan. Momenteel is het ook niet makkelijk bij Chelsea in de spits met dat "hit and run".quote:Op woensdag 13 april 2011 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat Torres eerst maar eens in vorm komen. Hij lijkt het af en toe geen eens te willen namelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |