En het ging over V/d Sar, of ie nog naar Ajax zou gaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:00 schreef Eenskijken het volgende:
Ben benieuwd hoe lang Giggs nog voetbalt btw, hij is ook al 37
Als Ajax over 6 jaar kampioen wordt speelt Verhoeven daar niet meer, lijkt mee een beetje overbodig.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:01 schreef Hypermotion het volgende:
Verhoeven : We hebben nu toch maar geoefend voor de huldiging.Wanneer we kampioen worden zijn er zes Ajax-spelers nodig om mij op de schouders te nemen!
Wat ben jij een grapjurk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:03 schreef Temlin het volgende:
[..]
Als Ajax over 6 jaar kampioen wordt speelt Verhoeven daar niet meer, lijkt mee een beetje overbodig.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:01 schreef Hypermotion het volgende:
Verhoeven : We hebben nu toch maar geoefend voor de huldiging.Wanneer we kampioen worden zijn er zes Ajax-spelers nodig om mij op de schouders te nemen!
Ik heb het even gecorrigeerd voor jequote:Op dinsdag 12 april 2011 22:56 schreef Temlin het volgende:
Jep, Mourinho weet donders goed dat Barcelona Madrid kapot gaat maken.
Ach zo gek is dat niet als bourgondiër zijnde.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:43 schreef Ethanolic het volgende:
Hoe die Rooney af en toe op adem moest komen nadat hij een lastige bal binnen had gehouden.
Yup en dan toch 1 van de beste van het veld zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:43 schreef Ethanolic het volgende:
Hoe die Rooney af en toe op adem moest komen nadat hij een lastige bal binnen had gehouden.
Nou nou Hoho Torres was echt konings vanavond hoor. Bijna een goal!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:47 schreef Klummie het volgende:
[..]
Yup en dan toch 1 van de beste van het veld zijn.
Triest hoe het voetbal kapot wordt gemaakt, voor honderden miljoenen aan transferwaarde stond er op het veld maar van hoog niveau was het allemaal niet, zeker niet van chelseakant, wat een armoede soms.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |