heb ik, laatste keer dat ik het vroeg is een jaar geledenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geduld, dawg.
Heb vandaag een sollicitatiemail naar de klant gestuurd. Es kijken.
31-12-2010?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:30 schreef dawg het volgende:
heb ik, laatste keer dat ik het vroeg is een jaar geleden
Puur om de sex? Ja dat wel, de rest heb je gelijk in.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, logisch, als je niet aan seks doet.
Hehe, ja, als het makkelijk was, zou het niet leuk zijn. Ik ga niet daarheen om het heengaan, ik wil er een goeie baan hebben. Geld sparen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:30 schreef dawg het volgende:
[..]
heb ik, laatste keer dat ik het vroeg is een jaar geleden
Die 5 minuutjes raggen noem jij seks?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik doe WEL aan sex (sinds dit weekend weer iig
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Seks bedoel je.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:35 schreef PeuRac het volgende:
ik doe WEL aan sex (sinds dit weekend weer iig
)
seks ja, geen sex inderdaad (om volgens yuki dr onscheid te werken).quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Seks bedoel je.Maar goed, dan is het dus ook niet overrrated zoals je eerder beweerde?
ohja, die hadden we ook nog, nah die is alweer een tijdje terugquote:
Dit weekend toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
seks ja, geen sex inderdaad (om volgens yuki dr onscheid te werken).
[..]
ohja, die hadden we ook nog, nah die is alweer een tijdje terug
Jij scharrelde er ook vrolijk op los. Geeft niet, en vind het supertof voor je dat je nu iemand hebt waarbij het meer is dan alleen seks... maar beweer niet dat seks overrated isquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Puur om de sex? Ja dat wel, de rest heb je gelijk in.
ligt er aan wat ik volgens jou dit weekend heb gedaan.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ligt er aan wat ik volgens jou dit weekend heb gedaan.
quote:
Is oorspronkelijk Rifoki's onderscheidquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
ohja, die hadden we ook nog, nah die is alweer een tijdje terug
Niet alles zo serieus nemenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij scharrelde er ook vrolijk op los. Geeft niet, en vind het supertof voor je dat je nu iemand hebt waarbij het meer is dan alleen seks... maar beweer niet dat seks overrated is
Je lult nu wel mooi langs dat "overrated" gedeelte heen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:39 schreef PeuRac het volgende:
Dat heb ik dit weekend ook niet gedaanquote:
huh? Watquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Je lult nu wel mooi langs dat "overrated" gedeelte heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |