Snel graag is alweer bedtijd.......quote:
staan er opquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:12 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Snel graag is alweer bedtijd.......![]()
En voor je het weet is er dan weer een week voorbij, heb verdomme teveel levens. waaris de tijd dat ik geen leven had en hier 24 uur per dag zat......![]()
![]()
quote:
heb daar vroeger bij gespeeldquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wel grappig jij support de NL versie van het USA team dat ik volg
quote:
we zijn hier liev geweest hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:15 schreef bollokus het volgende:
niet zo hard praten fam ten rusten gelegd nu stiekem nog even checken
ze zijn er nogquote:
zullen heeeeeeel zachtjes pratenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:15 schreef bollokus het volgende:
tuurlijk, en na even terug lezen zit me schatje al achter de andere aanquote:
Oh okay, is het gezellig? Las dat je goed hebt bijgekletst met je tante.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:15 schreef bollokus het volgende:
bollo niet huilen... denk aan je imago.... ik heb gezegt dat je blauwe sokjes draagt en dus niet huilt...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
tuurlijk, en na even terug lezen zit me schatje al achter de andere aan
is ook alleen een smiley hequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
bollo niet huilen... denk aan je imago.... ik heb gezegt dat je blauwe sokjes draagt en dus niet huilt...
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
bollo niet huilen... denk aan je imago.... ik heb gezegt dat je blauwe sokjes draagt en dus niet huilt...
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
tuurlijk, en na even terug lezen zit me schatje al achter de andere aan
veul en veul tge lang was een nachtje van 2 uur en alcohol misbruik zit in dat zelfde verhaalquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh okay, is het gezellig? Las dat je goed hebt bijgekletst met je tante.![]()
heb nl football nooit gevolgd, wist eigenlijk niet eens dat het hier leefde. Ben besmet geraakt toen ik in de USA woonde... en ben nu heel blij met mijn ESPN America hier op de boxquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
Was nog in de tijd van de Amsterdam rams en crusaders in de top
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |