ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:16 schreef Ceetje.. het volgende:
Vroegah, toen vrouwen nog haren op hun benen haddenom over de rest van de beharing maar niet te spreken
![]()
ken genoeg streken, maar worden niet toegepast. Gelukkig hebben wij een werkgever die het toestaat dat een gast op zijn gedrag wordt aangesproken door een leidinggevende als het de perken te buiten gaat. Maar dit soort dingen kunnen achter de schermen wel sfeerbepalend zijn. Ook belangen tussen keuken en bedienig kunnen voor spanning zorgen, Hebben beide andere prioriteiten. daarom is communicatie zo belangrijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
in mijn jongere jaren vakantiewerk gedaan bij Autotron, in het horecagedeelte.Daar diverse staaltjes van "terugpakken" van lastige klanten geleerd
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Kokkie.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik wil niet eens kijken wat er onder die spoiler zit eerlijk gezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd de sarcasme modus aan
En van die "pakkies shag" onder hun oksels? Bedoel je dat misschien, hahah.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:16 schreef Ceetje.. het volgende:
Vroegah, toen vrouwen nog haren op hun benen haddenom over de rest van de beharing maar niet te spreken
![]()
speciaal voor kokjequote:Op dinsdag 12 april 2011 22:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik wil niet eens kijken wat er onder die spoiler zit eerlijk gezegd
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ga niet kijken naar een mosselbaardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lol, tja dat kan gebeuren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
was te druk met typen, had de nieuwe gemist
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ga niet kijken naar een mosselbaard
Goed dat de gast op zijn gedrag aangesproken mag worden... kan mij wel voorstellen wat je bedoeld. Is bij ons ook wel het geval de frontoffice heeft direct contact met de klant, en die wil natuurlijk dat zijn systeem zo snel mogelijk weer in de lucht is. Ik wil dat het systeem vooral weer goed en betrouwbaar in de lucht is. Alleen hebben jullie meer gasten op een dag dan ik gecrashte systemen heb, dus is er lijkt mij inderdaad meer kans op spanning tussen bediening en keuken, dan bij ons tussen front- en back-office.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
ken genoeg streken, maar worden niet toegepast. Gelukkig hebben wij een werkgever die het toestaat dat een gast op zijn gedrag wordt aangesproken door een leidinggevende als het de perken te buiten gaat. Maar dit soort dingen kunnen achter de schermen wel sfeerbepalend zijn. Ook belangen tussen keuken en bedienig kunnen voor spanning zorgen, Hebben beide andere prioriteiten. daarom is communicatie zo belangrijk
't is geen mosselbaard maar onze voorouder van vroeguh weet je welquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ga niet kijken naar een mosselbaard
Schoonheid ik heb je gemistquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:25 schreef MissJ.24 het volgende:
Eeehmm.........kennen jullie me nog![]()
Achtelijk druk steeds, probeer bij te lezen steedsmaar is onmogelijk soms.
Hallo Fokkers.....
\quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:25 schreef MissJ.24 het volgende:
Hallo Fokkers.....
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:25 schreef MissJ.24 het volgende:
Hallo Fokkers.....
oh je bedoeld die groot uitgevallen ötziquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't is geen mosselbaard maar onze voorouder van vroeguh weet je wel
Hey hoi! Nu was jij vermist...quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:25 schreef MissJ.24 het volgende:
Hallo Fokkers.....
en hij wil voorlopig ook niet online komenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
Oh MissJ...![]()
![]()
![]()
Heb Bollokus beloofd dit even te doen, hij was bijna ziek van verdriet dat je er niet was
die wil niet meerquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:29 schreef MissJ.24 het volgende:
Liefffffffffffff,allemaal.
Nee, geen ban, gewoon druk. Veel uit geweest tot zondagavond nog, vanavond schoolvoetbal en een snelle verjaardag, morgen een date, donderdag ook weer schoolvoetbal...affin......erg druk.
Maar las sochtends wel de verslagen.
Bollokus, waar is die?
die is van je aan het afkickenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:29 schreef MissJ.24 het volgende:
Nee, geen ban, gewoon druk. Veel uit geweest tot zondagavond nog, vanavond schoolvoetbal en een snelle verjaardag, morgen een date, donderdag ook weer schoolvoetbal...affin......erg druk.
Bollokus, waar is die?
zit in z'n uppie te huilenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:29 schreef MissJ.24 het volgende:
Bollokus, waar is die?
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bollo is een echte man, hij draagt blauwe sokjes dus huilt niet
blauwe sokjesquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bollo is een echte man, hij draagt blauwe sokjes dus huilt niet
Niki der toetsenbord is overledenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:33 schreef MissJ.24 het volgende:
Maar vertel, kom op, roddels? Nieuwtjes?rellen? Wat heb ik allemaal gemist?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:35 schreef NenaLois het volgende:
Ja, sorry, ik had de vorige COS ff snel doorgelezen (niet alle pagina's letterlijk....)
Paranormal Activity dus... vette film. Alleen jammer dat ze 'm in het felle licht moeten kijken; deze moet echt in het donker!!!!
Drankje? Schat ik heb een date, tis water....moet me strakke setje aan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niki der toetsenbord is overleden
versabommie is nu alle afleveringen van ATWT aan het kijken![]()
bel Piet Paniek, waar is die eigenlijk.....quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:36 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Drankje? Schat ik heb een date, tis water....moet me strakke setje aan.![]()
Niki heeft echte problemen zeg!!!!Moeten we 112 bellen? De trauma helicopter sturen?
er staat ook water tussen hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:36 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Drankje? Schat ik heb een date, tis water....moet me strakke setje aan.![]()
Niki heeft echte problemen zeg!!!!Moeten we 112 bellen? De trauma helicopter sturen?
Wow,echte problemen dus.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
er staat ook water tussen hoor![]()
Je wilden PietPaniek op haar afsturen, maar die blijkt vast te zitten in het hok in zijn tuin
Ja joh, wat er hier in de SC gebeurt daar kunnen we onze eigen soap mee vullenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:37 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Wow,echte problemen dus.![]()
En SST is ook al niks nu.
moest in de COS, sorry!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
das een roddel of nieuwtje die ik dus gemist heb
geeft nietsquote:
best en verlopen kop jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:39 schreef MissJ.24 het volgende:
even wat anders , zit ondertussen de Telegraaf te lezen op het net.....
Rachel Hazes........
![]()
Die ouwe kop!!!!
Die is dus jonger dan mij he.
![]()
Soms ben ik blij met mezelf.
ze heeft teveel botox gebruikt vanaf jonge leeftijdquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:39 schreef MissJ.24 het volgende:
Rachel Hazes........
![]()
Die ouwe kop!!!!
![]()
haha, dan is ze ook jonger als mij (volgens mij zijn wij zowat even oud), maar zo'n ouwe kop heb ik ook nie. Ik dacht dat die minstens al in de 50 was johquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:39 schreef MissJ.24 het volgende:
Rachel Hazes........
![]()
Die ouwe kop!!!!
![]()
Ik weet nog dat ze met Andre verkering kreeg, ze knoeide al met hem toen ze dertien was.....DERTIEN!!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
haha, dan is ze ook jonger als mij (volgens mij zijn wij zowat even oud), maar zo'n ouwe kop heb ik ook nie. Ik dacht dat die minstens al in de 50 was joh
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:42 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ze met Andre verkering kreeg, ze knoeide al met hem toen ze dertien was.....DERTIEN!!!
Maar goed, ze is jonger dan mij, dat weet ik wel.
ah een jaar jonger dus. Nou ze lijkt dik in de 50.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
Rachel Hazes geboren 3 maart 1970..... wow..... die mag wel eens mee gaan doen aan 10 jaar jonger in 10 dagen
hahahahahaha, heel dik in de 50quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:43 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
ah een jaar jonger dus. Nou ze lijkt dik in de 50.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:43 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
ah een jaar jonger dus. Nou ze lijkt dik in de 50.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
Rachel Hazes geboren 3 maart 1970..... wow..... die mag wel eens mee gaan doen aan 10 jaar jonger in 10 dagen
tering dan zie ik er uit als een jonge godquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
tering dan zie ik er uit als een jonge god![]()
Goeie samenvatting, zou je die in het update topic willen zetten?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
bij de buren zitten ze dus nu naar mensen te kijken die naar een film zitten te kijken
Laat zien.........quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goeie samenvatting, zou je die in het update topic willen zetten?![]()
geen idee ben toch makkelijk te vindenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:53 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nee, en ik heb je niet op Hyves? Waarom niet?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
geen idee ben toch makkelijk te vinden
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
nee dat klopt. even op twatterkijken voor echte naam
kan mezelf idd niet vinden met zoekenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
dan ben je op hyves een leraar nederlands
Heb je hem wel vindbaar staan dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan mezelf idd niet vinden met zoeken
Bollo is nog maar een dag weg en nu wil je kokje al verslindenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:02 schreef MissJ.24 het volgende:
Gut ik hoop wel Superkokje dat jij dat bent met die blauwe ogen en kuiltjes in je wangen....je bent goddelijk!
(doet slab om)
maar ik besta niet op hyvesquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:00 schreef MissJ.24 het volgende:
hahahaha op Hyves zijn er 2 met die naam.
Geeft niet hoor... ik ook nietquote:
quote:
geen idee, ga checkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nog een keer, staat je profiel wel op vindbaar?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:05 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Die poppekop van een kok?Ben jij dat?
EINDELIJK, verzoek om vriendjes te worden is verstuurd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
geen idee, ga checken
[..]
![]()
dat ben ik
is beantwoordquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:06 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
EINDELIJK, verzoek om vriendjes te worden is verstuurd.
gaat goed komenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:09 schreef MissJ.24 het volgende:
Staat geen foto op Facebook Kokje!!!!!!
Damn, al die moeite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |