quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:26 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nee hoor Bol is mijn man hier.Doe je niks meer aan.
Maar een onschuldig flirtje mag best. Doet Bol ook.
Lol!quote:
Haha.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:26 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nee hoor Bol is mijn man hier.Doe je niks meer aan.
Maar een onschuldig flirtje mag best. Doet Bol ook.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
zo is het ook hier in nederland begonnen. In arnhem begon dat in de jaren 80 door een oud marinier die op curacao besmet is geraakt. eind 80 ben ik gaan spelen begin 90 een keer kampioen van nederland geweest. Zoals ik zondag al zei, echte sport
klopt..... die voor jou heb ik verborgen onder de toonbank, kijk maar gekoeld en wel alle smakenquote:
heeft ie nog gelijk ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bier? Bavaria? Dat hoort niet in 1 zin volgens wederhelft...
bowl... lekker, wil ik ook live kijken en proeven met allemaal verse vruchtjesquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik zal nooit meer suggereren dat jij dammen een echte sport vindt
![]()
respect
Football is een echte sport. Maar niemand begrijpt mij hier dat ik, nota bene als vrouw, de Superbowl live wil kijken
kijk em ieder jaar Afgelopen jaar in clubhuis, Jammer dat ik niet meer op digetale tv kan kijken. Twee jaar terug espn nog in pakket, maar is eruit gehaaldquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik zal nooit meer suggereren dat jij dammen een echte sport vindt
![]()
respect
Football is een echte sport. Maar niemand begrijpt mij hier dat ik, nota bene als vrouw, de Superbowl live wil kijken
Ze hadden het eerst over Ba(r)vjes.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heeft ie nog gelijk ookcorrectie de Alfa pilsje kwamen voorbij
Voor de bowl moet je nog ff wachten Bol... volgende maand als de eerste aardbeien van het land komen ga ik weer aan de rumtopf beginnenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
bowl... lekker, wil ik ook live kijken en proeven met allemaal verse vruchtjes![]()
Da's balen.... espn is de enige reden nog dat ik het sportpakket heb.... je mag ook hier komen kijken hoor.... ik pop mijn eigen popcorn nogquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
kijk em ieder jaar Afgelopen jaar in clubhuis, Jammer dat ik niet meer op digetale tv kan kijken. Twee jaar terug espn nog in pakket, maar is eruit gehaald
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:31 schreef Vultarian het volgende:
dat football is toch gewoon rugby voor watjes?
Kan je nagaan.... ik lees niet eens meer... zag alleen maar een kratje alfa voorbij komenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze hadden het eerst over Ba(r)vjes.![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor de bowl moet je nog ff wachten Bol... volgende maand als de eerste aardbeien van het land komen ga ik weer aan de rumtopf beginnen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:31 schreef Vultarian het volgende:
Welterusten, sweet dreams.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:32 schreef MissJ.24 het volgende:
TIJD om weer afscheid te nemen.
Moet slapen.
Tot snel hoop ik.
Trusten allemaal.
Kusje Bol.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:32 schreef MissJ.24 het volgende:
Moet slapen.
Tot snel hoop ik.
Trusten allemaal.
Kusje Bol.![]()
![]()
trustequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:32 schreef MissJ.24 het volgende:
Moet slapen.
Tot snel hoop ik.
Trusten allemaal.
Kusje Bol.![]()
![]()
Lol, tja, geeft aan hoe gezellig het is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan je nagaan.... ik lees niet eens meer... zag alleen maar een kratje alfa voorbij komen
truste MissJquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:32 schreef MissJ.24 het volgende:
Moet slapen.
Tot snel hoop ik.
Trusten allemaal.
Kusje Bol.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
miss maak er een leuke avond van met kokkie........ ik ga dan even bij het muisje op bezoek
dat zei die prof rugby speler ook toen die een keer bij ons kwam test spelen/Liep gelijk met gescheurde kniebanden van het veld. Heeft het nooit meer gezegdquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:31 schreef Vultarian het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:32 schreef MissJ.24 het volgende:
Moet slapen.
Tot snel hoop ik.
Trusten allemaal.
Kusje Bol.![]()
![]()
sportpakket gaat me te verquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Da's balen.... espn is de enige reden nog dat ik het sportpakket heb.... je mag ook hier komen kijken hoor.... ik pop mijn eigen popcorn nog
trusten schoonheidquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:32 schreef MissJ.24 het volgende:
Moet slapen.
Tot snel hoop ik.
Trusten allemaal.
Kusje Bol.![]()
![]()
Ja wat wil je.... de SC is op dit moment moeilijker bij te houden dan de COS, dus het is gezelliger hierquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, tja, geeft aan hoe gezellig het is.
Haha, we halen de COS gewoon nog wel eens in...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja wat wil je.... de SC is op dit moment moeilijker bij te houden dan de COS, dus het is gezelliger hier
ach mijn nichtjes komen hier nog wel eens een voetbalwedstrijd kijken die anders alleen in samenvatting wordt uitgezonden. Gaat mij te ver om het sportpakket op te zeggen voor de maanden dat er geen NFL wordt uitgezonden.quote:
COS record staat geloof ik op 10 minuten.... dat gaan wij niet snel halen denk ik...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, we halen de COS gewoon nog wel eens in...
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:39 schreef bollokus het volgende:
zo laatste peukje weer uitgedrukt .... tijd om een beetje slaapje te doen en mezelf niet tveel berichten te laten posten! hou het netjes ik lees alles terug
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat denk ik ook niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
COS record staat geloof ik op 10 minuten.... dat gaan wij niet snel halen denk ik...
Welterusten!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:39 schreef bollokus het volgende:
zo laatste peukje weer uitgedrukt .... tijd om een beetje slaapje te doen en mezelf niet tveel berichten te laten posten! hou het netjes ik lees alles terug
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als je er veel gebruik van maakt is het geen probleem, ik kijk verder niet zoveel sportquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ach mijn nichtjes komen hier nog wel eens een voetbalwedstrijd kijken die anders alleen in samenvatting wordt uitgezonden. Gaat mij te ver om het sportpakket op te zeggen voor de maanden dat er geen NFL wordt uitgezonden.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:39 schreef bollokus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
truste bolquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:39 schreef bollokus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:40 schreef bollokus het volgende:
)en doe niki, jesje en pietje de groeten als ze er weer zijn! (ik vergeet toch niemand)
truste Bolquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:39 schreef bollokus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik zelf volg echt alleen maar de NFL op ESPN, maar mijn nichtjes zijn ajax fan, dus die kijken het ajax kanaal, en mijn broer met zijn zoon zitten hier regelmatig naar het motorsport kanaal te kijken. Zie ik mijn familie ook weer eensquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
als je er veel gebruik van maakt is het geen probleem, ik kijk verder niet zoveel sport
Ik doe wel de groetjes... nu je bedje in Mr. blauw sokjesquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:42 schreef bollokus het volgende:
[..]
die was er net nog! was nie vergeten nie!
moet echt stoppeen anders kom ik nooit van 2 af
Heel simpel, gewoon ontkennen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:42 schreef bollokus het volgende:
[..]
goed excuus om is bij familie op bezoek te gaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zelf volg echt alleen maar de NFL op ESPN, maar mijn nichtjes zijn ajax fan, dus die kijken het ajax kanaal, en mijn broer met zijn zoon zitten hier regelmatig naar het motorsport kanaal te kijken. Zie ik mijn familie ook weer eens
ik ben ergens op de achtergrond aanwezig vandaagquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:42 schreef bollokus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:44 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik ben ergens op de achtergrond aanwezig vandaag
weet ik tochquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vultarian
Je krijgt de hartelijke groeten van Bollokus hij is je echt niet vergeten hoor, echt nie
ahum.... goed excuus van mijn zusje om haar dochters bij mij te parkeren... goed excuus van mijn broer en neefje om zijn vrouw respectievelijk moeder even te ontlopenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
goed excuus om is bij familie op bezoek te gaan
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ahum.... goed excuus van mijn zusje om haar dochters bij mij te parkeren... goed excuus van mijn broer en neefje om zijn vrouw respectievelijk moeder even te ontlopen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:45 schreef Vultarian het volgende:
[..]
weet ik tochen jij ook niet zag ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |