ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:16 schreef Ceetje.. het volgende:
Vroegah, toen vrouwen nog haren op hun benen haddenom over de rest van de beharing maar niet te spreken
![]()
ken genoeg streken, maar worden niet toegepast. Gelukkig hebben wij een werkgever die het toestaat dat een gast op zijn gedrag wordt aangesproken door een leidinggevende als het de perken te buiten gaat. Maar dit soort dingen kunnen achter de schermen wel sfeerbepalend zijn. Ook belangen tussen keuken en bedienig kunnen voor spanning zorgen, Hebben beide andere prioriteiten. daarom is communicatie zo belangrijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
in mijn jongere jaren vakantiewerk gedaan bij Autotron, in het horecagedeelte.Daar diverse staaltjes van "terugpakken" van lastige klanten geleerd
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Kokkie.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik wil niet eens kijken wat er onder die spoiler zit eerlijk gezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd de sarcasme modus aan
En van die "pakkies shag" onder hun oksels? Bedoel je dat misschien, hahah.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:16 schreef Ceetje.. het volgende:
Vroegah, toen vrouwen nog haren op hun benen haddenom over de rest van de beharing maar niet te spreken
![]()
speciaal voor kokjequote:Op dinsdag 12 april 2011 22:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik wil niet eens kijken wat er onder die spoiler zit eerlijk gezegd
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ga niet kijken naar een mosselbaardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lol, tja dat kan gebeuren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
was te druk met typen, had de nieuwe gemist
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ga niet kijken naar een mosselbaard
Goed dat de gast op zijn gedrag aangesproken mag worden... kan mij wel voorstellen wat je bedoeld. Is bij ons ook wel het geval de frontoffice heeft direct contact met de klant, en die wil natuurlijk dat zijn systeem zo snel mogelijk weer in de lucht is. Ik wil dat het systeem vooral weer goed en betrouwbaar in de lucht is. Alleen hebben jullie meer gasten op een dag dan ik gecrashte systemen heb, dus is er lijkt mij inderdaad meer kans op spanning tussen bediening en keuken, dan bij ons tussen front- en back-office.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
ken genoeg streken, maar worden niet toegepast. Gelukkig hebben wij een werkgever die het toestaat dat een gast op zijn gedrag wordt aangesproken door een leidinggevende als het de perken te buiten gaat. Maar dit soort dingen kunnen achter de schermen wel sfeerbepalend zijn. Ook belangen tussen keuken en bedienig kunnen voor spanning zorgen, Hebben beide andere prioriteiten. daarom is communicatie zo belangrijk
't is geen mosselbaard maar onze voorouder van vroeguh weet je welquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ga niet kijken naar een mosselbaard
Schoonheid ik heb je gemistquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:25 schreef MissJ.24 het volgende:
Eeehmm.........kennen jullie me nog![]()
Achtelijk druk steeds, probeer bij te lezen steedsmaar is onmogelijk soms.
Hallo Fokkers.....
\quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:25 schreef MissJ.24 het volgende:
Hallo Fokkers.....
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:25 schreef MissJ.24 het volgende:
Hallo Fokkers.....
oh je bedoeld die groot uitgevallen ötziquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't is geen mosselbaard maar onze voorouder van vroeguh weet je wel
Hey hoi! Nu was jij vermist...quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:25 schreef MissJ.24 het volgende:
Hallo Fokkers.....
en hij wil voorlopig ook niet online komenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
Oh MissJ...![]()
![]()
![]()
Heb Bollokus beloofd dit even te doen, hij was bijna ziek van verdriet dat je er niet was
die wil niet meerquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:29 schreef MissJ.24 het volgende:
Liefffffffffffff,allemaal.
Nee, geen ban, gewoon druk. Veel uit geweest tot zondagavond nog, vanavond schoolvoetbal en een snelle verjaardag, morgen een date, donderdag ook weer schoolvoetbal...affin......erg druk.
Maar las sochtends wel de verslagen.
Bollokus, waar is die?
die is van je aan het afkickenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:29 schreef MissJ.24 het volgende:
Nee, geen ban, gewoon druk. Veel uit geweest tot zondagavond nog, vanavond schoolvoetbal en een snelle verjaardag, morgen een date, donderdag ook weer schoolvoetbal...affin......erg druk.
Bollokus, waar is die?
zit in z'n uppie te huilenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:29 schreef MissJ.24 het volgende:
Bollokus, waar is die?
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bollo is een echte man, hij draagt blauwe sokjes dus huilt niet
blauwe sokjesquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bollo is een echte man, hij draagt blauwe sokjes dus huilt niet
Niki der toetsenbord is overledenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:33 schreef MissJ.24 het volgende:
Maar vertel, kom op, roddels? Nieuwtjes?rellen? Wat heb ik allemaal gemist?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:35 schreef NenaLois het volgende:
Ja, sorry, ik had de vorige COS ff snel doorgelezen (niet alle pagina's letterlijk....)
Paranormal Activity dus... vette film. Alleen jammer dat ze 'm in het felle licht moeten kijken; deze moet echt in het donker!!!!
Drankje? Schat ik heb een date, tis water....moet me strakke setje aan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niki der toetsenbord is overleden
versabommie is nu alle afleveringen van ATWT aan het kijken![]()
bel Piet Paniek, waar is die eigenlijk.....quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:36 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Drankje? Schat ik heb een date, tis water....moet me strakke setje aan.![]()
Niki heeft echte problemen zeg!!!!Moeten we 112 bellen? De trauma helicopter sturen?
er staat ook water tussen hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:36 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Drankje? Schat ik heb een date, tis water....moet me strakke setje aan.![]()
Niki heeft echte problemen zeg!!!!Moeten we 112 bellen? De trauma helicopter sturen?
Wow,echte problemen dus.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
er staat ook water tussen hoor![]()
Je wilden PietPaniek op haar afsturen, maar die blijkt vast te zitten in het hok in zijn tuin
Ja joh, wat er hier in de SC gebeurt daar kunnen we onze eigen soap mee vullenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:37 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Wow,echte problemen dus.![]()
En SST is ook al niks nu.
moest in de COS, sorry!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
das een roddel of nieuwtje die ik dus gemist heb
geeft nietsquote:
best en verlopen kop jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:39 schreef MissJ.24 het volgende:
even wat anders , zit ondertussen de Telegraaf te lezen op het net.....
Rachel Hazes........
![]()
Die ouwe kop!!!!
Die is dus jonger dan mij he.
![]()
Soms ben ik blij met mezelf.
ze heeft teveel botox gebruikt vanaf jonge leeftijdquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:39 schreef MissJ.24 het volgende:
Rachel Hazes........
![]()
Die ouwe kop!!!!
![]()
haha, dan is ze ook jonger als mij (volgens mij zijn wij zowat even oud), maar zo'n ouwe kop heb ik ook nie. Ik dacht dat die minstens al in de 50 was johquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:39 schreef MissJ.24 het volgende:
Rachel Hazes........
![]()
Die ouwe kop!!!!
![]()
Ik weet nog dat ze met Andre verkering kreeg, ze knoeide al met hem toen ze dertien was.....DERTIEN!!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
haha, dan is ze ook jonger als mij (volgens mij zijn wij zowat even oud), maar zo'n ouwe kop heb ik ook nie. Ik dacht dat die minstens al in de 50 was joh
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:42 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ze met Andre verkering kreeg, ze knoeide al met hem toen ze dertien was.....DERTIEN!!!
Maar goed, ze is jonger dan mij, dat weet ik wel.
ah een jaar jonger dus. Nou ze lijkt dik in de 50.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
Rachel Hazes geboren 3 maart 1970..... wow..... die mag wel eens mee gaan doen aan 10 jaar jonger in 10 dagen
hahahahahaha, heel dik in de 50quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:43 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
ah een jaar jonger dus. Nou ze lijkt dik in de 50.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:43 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
ah een jaar jonger dus. Nou ze lijkt dik in de 50.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
Rachel Hazes geboren 3 maart 1970..... wow..... die mag wel eens mee gaan doen aan 10 jaar jonger in 10 dagen
tering dan zie ik er uit als een jonge godquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
tering dan zie ik er uit als een jonge god![]()
Goeie samenvatting, zou je die in het update topic willen zetten?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
bij de buren zitten ze dus nu naar mensen te kijken die naar een film zitten te kijken
Laat zien.........quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goeie samenvatting, zou je die in het update topic willen zetten?![]()
geen idee ben toch makkelijk te vindenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:53 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nee, en ik heb je niet op Hyves? Waarom niet?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
geen idee ben toch makkelijk te vinden
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
nee dat klopt. even op twatterkijken voor echte naam
kan mezelf idd niet vinden met zoekenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
dan ben je op hyves een leraar nederlands
Heb je hem wel vindbaar staan dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan mezelf idd niet vinden met zoeken
Bollo is nog maar een dag weg en nu wil je kokje al verslindenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:02 schreef MissJ.24 het volgende:
Gut ik hoop wel Superkokje dat jij dat bent met die blauwe ogen en kuiltjes in je wangen....je bent goddelijk!
(doet slab om)
maar ik besta niet op hyvesquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:00 schreef MissJ.24 het volgende:
hahahaha op Hyves zijn er 2 met die naam.
Geeft niet hoor... ik ook nietquote:
quote:
geen idee, ga checkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nog een keer, staat je profiel wel op vindbaar?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:05 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Die poppekop van een kok?Ben jij dat?
EINDELIJK, verzoek om vriendjes te worden is verstuurd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
geen idee, ga checken
[..]
![]()
dat ben ik
is beantwoordquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:06 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
EINDELIJK, verzoek om vriendjes te worden is verstuurd.
gaat goed komenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:09 schreef MissJ.24 het volgende:
Staat geen foto op Facebook Kokje!!!!!!
Damn, al die moeite.
Snel graag is alweer bedtijd.......quote:
staan er opquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:12 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Snel graag is alweer bedtijd.......![]()
En voor je het weet is er dan weer een week voorbij, heb verdomme teveel levens. waaris de tijd dat ik geen leven had en hier 24 uur per dag zat......![]()
![]()
quote:
heb daar vroeger bij gespeeldquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wel grappig jij support de NL versie van het USA team dat ik volg
quote:
we zijn hier liev geweest hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:15 schreef bollokus het volgende:
niet zo hard praten fam ten rusten gelegd nu stiekem nog even checken
ze zijn er nogquote:
zullen heeeeeeel zachtjes pratenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:15 schreef bollokus het volgende:
tuurlijk, en na even terug lezen zit me schatje al achter de andere aanquote:
Oh okay, is het gezellig? Las dat je goed hebt bijgekletst met je tante.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:15 schreef bollokus het volgende:
bollo niet huilen... denk aan je imago.... ik heb gezegt dat je blauwe sokjes draagt en dus niet huilt...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
tuurlijk, en na even terug lezen zit me schatje al achter de andere aan
is ook alleen een smiley hequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
bollo niet huilen... denk aan je imago.... ik heb gezegt dat je blauwe sokjes draagt en dus niet huilt...
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
bollo niet huilen... denk aan je imago.... ik heb gezegt dat je blauwe sokjes draagt en dus niet huilt...
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
tuurlijk, en na even terug lezen zit me schatje al achter de andere aan
veul en veul tge lang was een nachtje van 2 uur en alcohol misbruik zit in dat zelfde verhaalquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh okay, is het gezellig? Las dat je goed hebt bijgekletst met je tante.![]()
heb nl football nooit gevolgd, wist eigenlijk niet eens dat het hier leefde. Ben besmet geraakt toen ik in de USA woonde... en ben nu heel blij met mijn ESPN America hier op de boxquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
Was nog in de tijd van de Amsterdam rams en crusaders in de top
da's het juiste smileyquote:
Haha, dat was therapeutisch toch...?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:18 schreef bollokus het volgende:
[..]
veul en veul tge lang was een nachtje van 2 uur en alcohol misbruik zit in dat zelfde verhaal
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:18 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
LIEFDE
Niettus hoor, wilde alleen even wat nakijken zeg maar, een soort apk keuringkie.
Kus Bol, hoe is die?
aan het einde niet meerquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, dat was therapeutisch toch...?
Bollo spreekt nu ook Chinees en Japansquote:
je hebt geluk dat ik me bril niet op hebquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:20 schreef MissJ.24 het volgende:
Lieve Bollokus, je bent toch de enigste!!!!!!!!
kokje, foto's gezien als Bol ooit ontsnapt ........jeweettoch......![]()
Lol, jij doet een Lauraatje?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:20 schreef MissJ.24 het volgende:
Maar wel een keertje goed.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bollo spreekt nu ook Chinees en Japans
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
kan ook swahilies zijn of zo.........
quote:
zeker, hoort er ook bijquote:[..]
Maar wel een keertje goed.
je bent toch nooit te oud om te lerenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
respect je sprak toch al slechts een taaltje of zes
die zitten al meer dan een uur naar mensen te kijken die een film zitten te kijkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:23 schreef bollokus het volgende:
bij de buren nog iets gebeurt??? of mag je dat niet vragen![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
die zitten al meer dan een uur naar mensen te kijken die een film zitten te kijken
zo is het ook hier in nederland begonnen. In arnhem begon dat in de jaren 80 door een oud marinier die op curacao besmet is geraakt. eind 80 ben ik gaan spelen begin 90 een keer kampioen van nederland geweest. Zoals ik zondag al zei, echte sportquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb nl football nooit gevolgd, wist eigenlijk niet eens dat het hier leefde. Ben besmet geraakt toen ik in de USA woonde... en ben nu heel blij met mijn ESPN America hier op de box
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:20 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik bedoel switchen van "lovers" ik had je ook wel hoger ingeschat dan alleen frunniken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:24 schreef MissJ.24 het volgende:
Een Lauraatje!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, als ik Lauraatjes zou doen, zou ik niet in de spiegel durven kijken. Niks alleen maar kriebelen, ik hit wel Homebase.
keek net boven in de kast maaruhquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zojuist kwamen daar wel de eerste biertjes voorbij, niet jouw brand
Bier? Bavaria? Dat hoort niet in 1 zin volgens wederhelft...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zojuist kwamen daar wel de eerste biertjes voorbij, niet jouw brand
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik bedoel switchen van "lovers" ik had je ook wel hoger ingeschat dan alleen frunniken.
Nee hoor Bol is mijn man hier.Doe je niks meer aan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik bedoel switchen van "lovers" ik had je ook wel hoger ingeschat dan alleen frunniken.
drie cossen vol bij het kijkken naar een filmquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:23 schreef bollokus het volgende:
bij de buren nog iets gebeurt??? of mag je dat niet vragen![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:26 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nee hoor Bol is mijn man hier.Doe je niks meer aan.
Maar een onschuldig flirtje mag best. Doet Bol ook.
Lol!quote:
Haha.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:26 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nee hoor Bol is mijn man hier.Doe je niks meer aan.
Maar een onschuldig flirtje mag best. Doet Bol ook.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
zo is het ook hier in nederland begonnen. In arnhem begon dat in de jaren 80 door een oud marinier die op curacao besmet is geraakt. eind 80 ben ik gaan spelen begin 90 een keer kampioen van nederland geweest. Zoals ik zondag al zei, echte sport
klopt..... die voor jou heb ik verborgen onder de toonbank, kijk maar gekoeld en wel alle smakenquote:
heeft ie nog gelijk ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bier? Bavaria? Dat hoort niet in 1 zin volgens wederhelft...
bowl... lekker, wil ik ook live kijken en proeven met allemaal verse vruchtjesquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik zal nooit meer suggereren dat jij dammen een echte sport vindt
![]()
respect
Football is een echte sport. Maar niemand begrijpt mij hier dat ik, nota bene als vrouw, de Superbowl live wil kijken
kijk em ieder jaar Afgelopen jaar in clubhuis, Jammer dat ik niet meer op digetale tv kan kijken. Twee jaar terug espn nog in pakket, maar is eruit gehaaldquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik zal nooit meer suggereren dat jij dammen een echte sport vindt
![]()
respect
Football is een echte sport. Maar niemand begrijpt mij hier dat ik, nota bene als vrouw, de Superbowl live wil kijken
Ze hadden het eerst over Ba(r)vjes.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heeft ie nog gelijk ookcorrectie de Alfa pilsje kwamen voorbij
Voor de bowl moet je nog ff wachten Bol... volgende maand als de eerste aardbeien van het land komen ga ik weer aan de rumtopf beginnenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
bowl... lekker, wil ik ook live kijken en proeven met allemaal verse vruchtjes![]()
Da's balen.... espn is de enige reden nog dat ik het sportpakket heb.... je mag ook hier komen kijken hoor.... ik pop mijn eigen popcorn nogquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
kijk em ieder jaar Afgelopen jaar in clubhuis, Jammer dat ik niet meer op digetale tv kan kijken. Twee jaar terug espn nog in pakket, maar is eruit gehaald
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:31 schreef Vultarian het volgende:
dat football is toch gewoon rugby voor watjes?
Kan je nagaan.... ik lees niet eens meer... zag alleen maar een kratje alfa voorbij komenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze hadden het eerst over Ba(r)vjes.![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor de bowl moet je nog ff wachten Bol... volgende maand als de eerste aardbeien van het land komen ga ik weer aan de rumtopf beginnen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:31 schreef Vultarian het volgende:
Welterusten, sweet dreams.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:32 schreef MissJ.24 het volgende:
TIJD om weer afscheid te nemen.
Moet slapen.
Tot snel hoop ik.
Trusten allemaal.
Kusje Bol.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:32 schreef MissJ.24 het volgende:
Moet slapen.
Tot snel hoop ik.
Trusten allemaal.
Kusje Bol.![]()
![]()
trustequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:32 schreef MissJ.24 het volgende:
Moet slapen.
Tot snel hoop ik.
Trusten allemaal.
Kusje Bol.![]()
![]()
Lol, tja, geeft aan hoe gezellig het is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan je nagaan.... ik lees niet eens meer... zag alleen maar een kratje alfa voorbij komen
truste MissJquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:32 schreef MissJ.24 het volgende:
Moet slapen.
Tot snel hoop ik.
Trusten allemaal.
Kusje Bol.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
miss maak er een leuke avond van met kokkie........ ik ga dan even bij het muisje op bezoek
dat zei die prof rugby speler ook toen die een keer bij ons kwam test spelen/Liep gelijk met gescheurde kniebanden van het veld. Heeft het nooit meer gezegdquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:31 schreef Vultarian het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:32 schreef MissJ.24 het volgende:
Moet slapen.
Tot snel hoop ik.
Trusten allemaal.
Kusje Bol.![]()
![]()
sportpakket gaat me te verquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Da's balen.... espn is de enige reden nog dat ik het sportpakket heb.... je mag ook hier komen kijken hoor.... ik pop mijn eigen popcorn nog
trusten schoonheidquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:32 schreef MissJ.24 het volgende:
Moet slapen.
Tot snel hoop ik.
Trusten allemaal.
Kusje Bol.![]()
![]()
Ja wat wil je.... de SC is op dit moment moeilijker bij te houden dan de COS, dus het is gezelliger hierquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, tja, geeft aan hoe gezellig het is.
Haha, we halen de COS gewoon nog wel eens in...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja wat wil je.... de SC is op dit moment moeilijker bij te houden dan de COS, dus het is gezelliger hier
ach mijn nichtjes komen hier nog wel eens een voetbalwedstrijd kijken die anders alleen in samenvatting wordt uitgezonden. Gaat mij te ver om het sportpakket op te zeggen voor de maanden dat er geen NFL wordt uitgezonden.quote:
COS record staat geloof ik op 10 minuten.... dat gaan wij niet snel halen denk ik...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, we halen de COS gewoon nog wel eens in...
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:39 schreef bollokus het volgende:
zo laatste peukje weer uitgedrukt .... tijd om een beetje slaapje te doen en mezelf niet tveel berichten te laten posten! hou het netjes ik lees alles terug
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat denk ik ook niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
COS record staat geloof ik op 10 minuten.... dat gaan wij niet snel halen denk ik...
Welterusten!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:39 schreef bollokus het volgende:
zo laatste peukje weer uitgedrukt .... tijd om een beetje slaapje te doen en mezelf niet tveel berichten te laten posten! hou het netjes ik lees alles terug
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als je er veel gebruik van maakt is het geen probleem, ik kijk verder niet zoveel sportquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ach mijn nichtjes komen hier nog wel eens een voetbalwedstrijd kijken die anders alleen in samenvatting wordt uitgezonden. Gaat mij te ver om het sportpakket op te zeggen voor de maanden dat er geen NFL wordt uitgezonden.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:39 schreef bollokus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
truste bolquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:39 schreef bollokus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:40 schreef bollokus het volgende:
)en doe niki, jesje en pietje de groeten als ze er weer zijn! (ik vergeet toch niemand)
truste Bolquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:39 schreef bollokus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik zelf volg echt alleen maar de NFL op ESPN, maar mijn nichtjes zijn ajax fan, dus die kijken het ajax kanaal, en mijn broer met zijn zoon zitten hier regelmatig naar het motorsport kanaal te kijken. Zie ik mijn familie ook weer eensquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
als je er veel gebruik van maakt is het geen probleem, ik kijk verder niet zoveel sport
Ik doe wel de groetjes... nu je bedje in Mr. blauw sokjesquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:42 schreef bollokus het volgende:
[..]
die was er net nog! was nie vergeten nie!
moet echt stoppeen anders kom ik nooit van 2 af
Heel simpel, gewoon ontkennen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:42 schreef bollokus het volgende:
[..]
goed excuus om is bij familie op bezoek te gaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zelf volg echt alleen maar de NFL op ESPN, maar mijn nichtjes zijn ajax fan, dus die kijken het ajax kanaal, en mijn broer met zijn zoon zitten hier regelmatig naar het motorsport kanaal te kijken. Zie ik mijn familie ook weer eens
ik ben ergens op de achtergrond aanwezig vandaagquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:42 schreef bollokus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:44 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik ben ergens op de achtergrond aanwezig vandaag
weet ik tochquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vultarian
Je krijgt de hartelijke groeten van Bollokus hij is je echt niet vergeten hoor, echt nie
ahum.... goed excuus van mijn zusje om haar dochters bij mij te parkeren... goed excuus van mijn broer en neefje om zijn vrouw respectievelijk moeder even te ontlopenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
goed excuus om is bij familie op bezoek te gaan
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ahum.... goed excuus van mijn zusje om haar dochters bij mij te parkeren... goed excuus van mijn broer en neefje om zijn vrouw respectievelijk moeder even te ontlopen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:45 schreef Vultarian het volgende:
[..]
weet ik tochen jij ook niet zag ik
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:50 schreef kahaarin het volgende:
had ik zomaar de lapo, had het eerst niet door....
Mijn COS stond nog stil op post 201quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:50 schreef kahaarin het volgende:
had ik zomaar de lapo, had het eerst niet door....
Lol, alweer?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn COS stond nog stil op post 201
gaat goed met de automatische updatesquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mijn cos stond nog op 1066 ergens halverwegequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mijn cos stond nog op 1066 ergens halverwege
eens ... dat vriendje van JLo doet mijn bloeddruk stijgen, en iedere keer wil ik replyen en besluit het dan toch maar niet te doen. Misschien moet ik toch maar mijn ignore knopje in gaan zetten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:53 schreef Ceetje.. het volgende:
och, je mist er niet veel aan moet ik zeggen
Lol, da's waar, er lopen wat ongure types rond bij de buren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wilde weer wat posten, maar er kwam een update tussen door van iemand die dus hetzelfde poste.... maar ja.... SC is toch gezelliger
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:40 schreef bollokus het volgende:
)en doe niki, jesje en pietje de groeten als ze er weer zijn! (ik vergeet toch niemand)
oh, je bedoelt de psiegiejaater? moet je gewoon overheen lezen, zijn gewoon uit op reactiesquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
eens ... dat vriendje van JLo doet mijn bloeddruk stijgen, en iedere keer wil ik replyen en besluit het dan toch maar niet te doen. Misschien moet ik toch maar mijn ignore knopje in gaan zetten.
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, je bedoelt de psiegiejaater? moet je gewoon overheen lezen, zijn gewoon uit op reacties
aaah, nou begrijp ik het ignore knopje.... jij hebt fok abonnement, met ignore knopje. Worden die posts dan geblocked ofzo, zie je die niet?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
daarom dat ignore knopje... alleen er reageren nog te veel mensen op hem
quote:
ik zie dan alleen dat ie iets post, maar de inhoud niet, maar als anderen hem quoten zie ik dat dus wel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
aaah, nou begrijp ik het ignore knopje.... jij hebt fok abonnement, met ignore knopje. Worden die posts dan geblocked ofzo, zie je die niet?
Bol naar bed nuquote:Op woensdag 13 april 2011 00:00 schreef bollokus het volgende:
[..]
mark
......was je niet vergeten nie... wou je even lokken
![]()
en heb je nog meer dingen met een abonnement die wij gratis-fokkers niet hebben?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik zie dan alleen dat ie iets post, maar de inhoud niet, maar als anderen hem quoten zie ik dat dus wel.
moest je nog even zien ...... mompeld iets van voyeur.....quote:
ik ook van jou Bolquote:Op woensdag 13 april 2011 00:02 schreef bollokus het volgende:[/b]
[..]
moest je nog even zien ...... mompeld iets van voyeur.....
dat wordt weer een lange nacht voor je bolquote:Op woensdag 13 april 2011 00:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
moest je nog even zien ...... mompeld iets van voyeur.....
mag niet drinken in bedquote:Op woensdag 13 april 2011 00:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat wordt weer een lange nacht voor je bol
Nog een HJ
geen schaamlipcorrectie en botox reclamesquote:Op woensdag 13 april 2011 00:01 schreef Ceetje.. het volgende:
en heb je nog meer dingen met een abonnement die wij gratis-fokkers niet hebben?
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat wordt weer een lange nacht voor je bol
Nog een HJ
quote:
Lol de vorige keer had jij een houten bek, dus dacht ik nu dat ik er maar beter een watertje bij kon doen.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:00 schreef bollokus het volgende:
[..]
mark
......was je niet vergeten nie... wou je even lokken
![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jij zet op twee mannen in.... bollokus en kokkie
ik krijg reclames voor datingsites, misschien proberen ze me iets te vertellen?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
geen schaamlipcorrectie en botox reclamesen je mag 1 iemand blokken, en vijf vriendjes toevoegen... de layout aanpassen (maar daar ben ik nog niet aan toegekomen). In ieder geval die irritante reclame was voor mij de reden om er maar 10 euro voor een half jaar tegen aan te gooien
en hij zal smakenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol de vorige keer had jij een houten bek, dus dacht ik nu dat ik er maar beter een watertje bij kon doen.![]()
golfkledingquote:Op woensdag 13 april 2011 00:08 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik krijg reclames voor datingsites, misschien proberen ze me iets te vertellen?
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:08 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik krijg reclames voor datingsites, misschien proberen ze me iets te vertellen?
hm.... zal niet zeggen aan wie ik dan denkquote:
Ik krijg brillenreclame, maar ik heb al lenzen...?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik de correcties en jij de dating sites
![]()
![]()
ik moet een nieuw pak halenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik krijg brillenreclame, maar ik heb al lenzen...?
truste kokje, slaap lekkerquote:Op woensdag 13 april 2011 00:11 schreef superkokje het volgende:
Mar daar ga ik eerst een nachtje over slapen![]()
![]()
Haha, hebben ze ook wit met van die ronde knopen?quote:
Lol, niets is wat het lijkt...?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:11 schreef Ceetje.. het volgende:
vrijgezellenavond, ben allang getrouwd
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:11 schreef superkokje het volgende:
![]()
Welterusten!quote:Op woensdag 13 april 2011 00:11 schreef superkokje het volgende:
![]()
quote:
die was voor mij bedoeld, ik kreeg ook al de datingsitesquote:Op woensdag 13 april 2011 00:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[ afbeelding ]
trustequote:Op woensdag 13 april 2011 00:11 schreef superkokje het volgende:
![]()
Heb je toch helemaal niet nodig....quote:Op woensdag 13 april 2011 00:13 schreef Vultarian het volgende:
[..]
die was voor mij bedoeld, ik kreeg ook al de datingsites
Haha, maar waarom ik dan brillenreclame krijg?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wedden dat Bollokus een melk reclame krijgt
misschien toch welquote:Op woensdag 13 april 2011 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je toch helemaal niet nodig....
Omdat je lenzen draagtquote:Op woensdag 13 april 2011 00:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, maar waarom ik dan brillenreclame krijg?
daar ga ik niet naar gokkenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Omdat je lenzen draagt![]()
waarom kreeg ik de schaamlipcorrecties en botox reclames
Ik zeg helemaal niks, durfiknie....quote:Op woensdag 13 april 2011 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik heb geen ideequote:Op woensdag 13 april 2011 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niks, durfiknie....quote:Op woensdag 13 april 2011 00:16 schreef Vultarian het volgende:
[quote]Op woensdag 13 april 2011 00:16 schreef kahaarin het volgende:
[quote]Op woensdag 13 april 2011 00:17 schreef Ceetje.. het volgende:
ik heb geen idee
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:21 schreef Ceetje.. het volgende:
lieve fokkers, ik ga mijn bedje opzoeken en lekker. Morgen weer vroeg dag.
tot morgenavond![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:21 schreef Ceetje.. het volgende:
tot morgenavond![]()
![]()
nee hoor ik krijg de juistequote:We krijgen dus allemaal de reclames voor onze kiezen die we juist niet (denken) nodig te hebben
quote:
klikken dus... krijgt Danny geld voorquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
klikken dus... krijgt Danny geld voor
ok, zal ik voor singles uit mijn omgeving gaan of volslanke singles?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
klikken dus... krijgt Danny geld voor
waar denk jij dat ze de FOK-servers van betalen?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:25 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dan doe ik niet meer op die link klikken
Welterusten.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:21 schreef Ceetje.. het volgende:
tot morgenavond![]()
![]()
waar hou je van type lau of type sharon?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:25 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ok, zal ik voor singles uit mijn omgeving gaan of volslanke singles?
van die abbos die ze verkopenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
waar denk jij dat ze de FOK-servers van betalen?
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:26 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
van die abbos die ze verkopen
nou als je het zo stelt, meer type sharon, ben alleen beetje bang dat het merendeel niet een maatje meer maar heel wat maatjes meer isquote:Op woensdag 13 april 2011 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
waar hou je van type lau of type sharon?
ga dan voor de singles.. volslank is 42+ maatje (en sharon is een maatje 40)quote:Op woensdag 13 april 2011 00:27 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nou als je het zo stelt, meer type sharon, ben alleen beetje bang dat het merendeel niet een maatje meer maar heel wat maatjes meer is
Sharon is echt geen maatje 40, daar past zo'n kont niet in hoor.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ga dan voor de singles.. volslank is 42+ maatje (en sharon is een maatje 40)
Haar bovenkleding wel, ik denk dat haar broeken een maatje meer zijn idd.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sharon is echt geen maatje 40, daar past zo'n kont niet in hoor.
hmmm.... ik heb ze allemaal gehad van 36 t/m 46... Sharon is echt wel een maatje 40, met 42 heb je al geen duidelijke middel meerquote:Op woensdag 13 april 2011 00:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sharon is echt geen maatje 40, daar past zo'n kont niet in hoor.
broeken small, medium, wide... denk echt 40 wide en niet 42 smallquote:Op woensdag 13 april 2011 00:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haar bovenkleding wel, ik denk dat haar broeken een maatje meer zijn idd.
Ligt idd ook heel erg aan het model van de broek. Hoe dan ook, haar billenpartij is redelijk meer aanwezig dan andere onderdelen van haar anatomie.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
broeken small, medium, wide... denk echt 40 wide en niet 42 small
dat dus... ze heeft helaas het figuur wat snel overgewicht krijgt (net als ik), maar te dik is ze m.i. zeker niet. In de USA noemen ze dat een europeaans figuur en zien de amerikaanse mannen die ik ken liever dan de skelletten ala lauro of de echte dikkerts die het invalide toilet moeten gebruiken omdat ze niet door een gewone toiletdeur door komenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ligt idd ook heel erg aan het model van de broek. Hoe dan ook, haar billenpartij is redelijk meer aanwezig dan andere onderdelen van haar anatomie.Ik vind dat ze gewoon een gezond figuur heeft, op camera zie je er ook steviger uit.
Niet doen dus... zijn gewoon geldkloppers... wie weet ontmoet je een leuke vrouwtje hier op Fok!quote:Op woensdag 13 april 2011 00:41 schreef Vultarian het volgende:
10.000 vragen als je je in wil schrijven op zo'n site
ik vind haar ook niet te dik en zie dat idd liever dan zo'n laura waar je de ribben kunt tellenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat dus... ze heeft helaas het figuur wat snel overgewicht krijgt (net als ik), maar te dik is ze m.i. zeker niet. In de USA noemen ze dat een europeaans figuur en zien de amerikaanse mannen die ik ken liever dan de skelletten ala lauro of de echte dikkerts die het invalide toilet moeten gebruiken omdat ze niet door een gewone toiletdeur door komen
moet je eerst 4 paginas vragen invullen onder het motto zelfbeschrijving komt ergens aan het einde de vraag of je zelfkennis hebt...quote:Op woensdag 13 april 2011 00:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet doen dus... zijn gewoon geldkloppers... wie weet ontmoet je een leuke vrouwtje hier op Fok!
Ze is idd een scandinavisch type zoals ze dat noemen, beetje grover gebouwd.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat dus... ze heeft helaas het figuur wat snel overgewicht krijgt (net als ik), maar te dik is ze m.i. zeker niet. In de USA noemen ze dat een europeaans figuur en zien de amerikaanse mannen die ik ken liever dan de skelletten ala lauro of de echte dikkerts die het invalide toilet moeten gebruiken omdat ze niet door een gewone toiletdeur door komen
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:45 schreef Vultarian het volgende:
[..]
moet je eerst 4 paginas vragen invullen onder het motto zelfbeschrijving komt ergens aan het einde de vraag of je zelfkennis hebt...
als ik daar nee in vul maakt dat al die eerdere vragen dan niet een beetje ongeldig?
grappig, noemen ze dat echt een scandinavisch type?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze is idd een scandinavisch type zoals ze dat noemen, beetje grover gebouwd.Niks mis mee als je het maar een beetje in de gaten houdt, niet zo ver laten komen dat je daadwerkelijk naar het invaliden toilet moet.
Zijn zij nou zo dom of Vultarian te slim?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
lijkt mij wel ja...
zie je wel je bent gewoon te slim
Down South waar ik zat (Georgia) noemden ze het een Irish typequote:Op woensdag 13 april 2011 00:48 schreef Vultarian het volgende:
[..]
grappig, noemen ze dat echt een scandinavisch type?
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zijn zij nou zo dom of Vultarian te slim?
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In het geval van Vultarian een lastige maar ik moet hem ditmaal de credits geven dat hij te slim is
Lol, het gaat iig om een vrouw die langer is dan gemiddeld, zware heupen heeft en ronde schouders, het heeft niets te maken met of je dik of dun bent maar hoe je proporties zijn.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Down South waar ik zat (Georgia) noemden ze het een Irish type
Oh... in Georgia had je eigenlijk drie types met wat subtypes... Old American Old.... was of kort, dik en rondborstig (african decent), of medium-hight, slank en rondborstig (old money european descent), Irish type: medium hight, gevuld en rondborstig (favoriet bij de mannen), new world Californian of Miami type; lang, blond, graat magerquote:Op woensdag 13 april 2011 00:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, het gaat iig om een vrouw die langer is dan gemiddeld, zware heupen heeft en ronde schouders, het heeft niets te maken met of je dik of dun bent maar hoe je proporties zijn.
was er weer een SL?quote:
Lol, ieder land misschien wel zijn regeltjes/voorkeuren, in latijns amerika zeggen ze scandinavian type.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh... in Georgia had je eigenlijk drie types met wat subtypes... Old American Old.... was of kort, dik en rondborstig (african decent), of medium-hight, slank en rondborstig (old money european descent), Irish type: medium hight, gevuld en rondborstig (favoriet bij de mannen), new world Californian of Miami type; lang, blond, graat mager
quote:
quote:
No hard feelings herequote:Op woensdag 13 april 2011 01:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[..]
Verhip ik zit in de SC! Tnx Mark
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |