wanneer weet ik nog niet preciesquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:20 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga volgende week een keer een Bowie Special doen
zolang je maar heroes en five years draaitquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:23 schreef Symphonic het volgende:
Ik was ook al bezig
gelijk maar centraal dan
Tenminste, als Koelkast het goed vindt!quote:
Jawel, maar het had meer een geheel kunnen vormen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Te laat!Ik heb het bestand al gesloten. Daarbij is het toch duidelijk zo?
Ik plan alleen maar hoor. Alles mag. Al draai je 2 uur hoe je poept. Als je het maar aankondigt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Tenminste, als Koelkast het goed vindt!
Ik kon geen keuze maken tussen al die geniale metalnummers!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik plan alleen maar hoor. Alles mag. Al draai je 2 uur hoe je poept. Als je het maar aankondigt.
Oh, dat klinkt wel leuk. Plan mij ook maar een keer inquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik plan alleen maar hoor. Alles mag. Al draai je 2 uur hoe je poept. Als je het maar aankondigt.
Klopt, ik vind dat in de ogen zo ook een beetje corny eigenlijk!quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, maar het had meer een geheel kunnen vormen.
Boeiend, ich bin dabei, als alles goed gaatquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, ik vind dat in de ogen zo ook een beetje corny eigenlijk!Maar ja, te laat!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boeiend, ich bin dabei, als alles goed gaat
Ik vraag me af in hoeverre ik nog maagd ben wat metal betreft, maar, verras mequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Jouw metalmaagdelijke oortjes krijgen heel wat oorstrelende deuntjes te horen dan!
Dat zei je laatst toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre ik nog maagd ben wat metal betreft, maar, verras me
Ik broadcast nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:30 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga volgende week Sam broadcast maar eens testen en dan kijken of de mic wel werkt
Een tijdje terug ja, maar ik ben wel steeds meer gaan luisterenquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een tijdje terug ja, maar ik ben wel steeds meer gaan luisterenMaar, jij mag me ontmaagden hoor
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een tijdje terug ja, maar ik ben wel steeds meer gaan luisterenMaar, jij mag me ontmaagden hoor
Whut?quote:
Je hebt m'n adres nodig voor het afspelen van muziek?quote:
Ein Deutscherquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:33 schreef _Fanta het volgende:
ik vin wel goeie muziek die er gedraait word, al heb ik nog nooit van Falco gehoord? wie is dah dan?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:33 schreef _Fanta het volgende:
ik vin wel goeie muziek die er gedraait word, al heb ik nog nooit van Falco gehoord? wie is dah dan?
een goede zanger die al een tijdje dood isquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:33 schreef _Fanta het volgende:
Nee, totaal niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij niet op lopen letten ofzo?
Ja, deze juist. Zijn meest briljante plaat.quote:
Ik heb sowieso 6 versies klaar staanquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Die met dat orkest? Is zeer zeker mooi, maar ik hoor toch liever het origineel.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb sowieso 6 versies klaar staan
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb sowieso 6 versies klaar staan
versies zijn anders dan covers toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
Ik vind covers er tussendoor gooien dan weer een beetje zonde, denk ik...
Jammer danquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
Ik vind covers er tussendoor gooien dan weer een beetje zonde, denk ik...
Die van net was een cover en volgens mij deze ook.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
versies zijn anders dan covers toch?
Niet?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:42 schreef EggsTC het volgende:
Dat jij metal niet kan waarderen had ik niet echt verwacht koelkast.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:42 schreef djkoelkast het volgende:
Straks ga ik weer verder met al het andere van Falco + een volledige Jeanny.
Je kan er niet omheen, maar je kan het wel niks vindenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Iemand met veel kennis van muziek, kan bijna niet om rock/metal heen.
Ik maak ook graag huzarensalade, maar ik vind het niet te vretenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan er niet omheen, maar je kan het wel niks vinden
Dat kan, maar dat je Tool kut vindt oid, dat kan liggen aan de melody oid maar dan luister je naar alleen melodie en niet naar de tekst.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan er niet omheen, maar je kan het wel niks vinden
Nee. Kennis jongen. Kennis.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:44 schreef _Fanta het volgende:
waarom zoveel versies van 1 nummer draaien koelkast, zit je ons gewoon beetje te klieren ofzo?
Ik snap jequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat je Tool kut vindt oid, dat kan liggen aan de melody oid maar dan luister je naar alleen melodie en niet naar de tekst.
Je hebt net een geweldige Jeanny-special gemist.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
De Falco special is zeker maar tot 22:00?
Ik was pas om 19:30 thuis van werk, toen nog koken en eten, de PC van mijn zusje repareren.
Mijn pa had 3 kwart van de onderdelen gesloopt.
Nu net pas klaar mee![]()
Weg vrije avond en voetbaltraining!
Tot 23uquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
De Falco special is zeker maar tot 22:00?
Ik was pas om 19:30 thuis van werk, toen nog koken en eten, de PC van mijn zusje repareren.
Mijn pa had 3 kwart van de onderdelen gesloopt.
Nu net pas klaar mee![]()
Weg vrije avond en voetbaltraining!
Pas op, ik zit er nog midden inquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt net een geweldige Jeanny-special gemist.
Hij loopt nog, toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt net een geweldige Jeanny-special gemist.
http://www.youtube-mp3.org/quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:53 schreef ValHallen het volgende:
Met welk programma rip je ook alweer youtube filmpjes?
De ergste nummers die ik ga draaien kan ik nergens op de neerhaalsites vinden
www.listentoyoutube.comquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:53 schreef ValHallen het volgende:
haha SSB woont nog bij zn oudersquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben zo chagrijnig heh !
Mijn zusje en moeder boos op mijn pa omdat hij de PC gesloopt heeft.
Daardoor heeft ze de hele avond geen lesvoorbereidingen kunnen maken en krijgt ze gezeik op haar stage.
En mijn avond (wat er nog van over was) is vergald
Doe maar via Soulseek.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:53 schreef ValHallen het volgende:
Euh... Je zusje heeft geen laptop?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Daardoor heeft ze de hele avond geen lesvoorbereidingen kunnen maken en krijgt ze gezeik op haar stage.
In je eentje? Je hebt toch een vriendin?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben een huis aan het kopen hihihih, in mijn eentje, op mijn 23e hihihih...
huis kopen op je 23ste, zal je nie eerst beginnen met een huurwoning?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben een huis aan het kopen hihihih, in mijn eentje, op mijn 23e hihihih...
Ja ook, maar alle dat stond nog op de schijf die ook deels naar de klote was.quote:
Die moet nog 1.5 jaar naar school.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
In je eentje? Je hebt toch een vriendin?
Dat is eigenlijk gewoon je geld weggooien.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
huis kopen op je 23ste, zal je nie eerst beginnen met een huurwoning?
Ja, dat is ook niet slim van haarquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja ook, maar alle dat stond nog op de schijf die ook deels naar de klote was.
Plus dat de schijven er niet uit te halen waren op de een of andere manier![]()
Nja het was er wel uit te halen, maar dan moest je alles ombuigen
Dus ik heb mijn oude PC uit elkaar gesloopt, en daar alles ingezet
Oh, oke. Dan gaat dat wat moeilijkerquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die moet nog 1.5 jaar naar school.
is zo, als je vast inkomen hebt en je kan hypotheek afsluiten dan kan je beter kopen iddquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk gewoon je geld weggooien.
Nja ze was vanmiddag na 2 uur werken al haar werk kwijt, omdat mijn moeder ging stofzuigen met de droger en wasmachine aan, stoppen er uit...quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is ook niet slim van haarIk backup alles automatisch naar een externe schijf tussendoor en als ik stop met werken.
Leermomentje lijkt me, de computer had ook kunnen crashen zonder de schuld van je pa, had ze nog niks gehad.
ik huur nog omdat mij garage hier onder zitquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:00 schreef _Fanta het volgende:
ik huur ook alleen maar omdat het superhandig is, onderhoud aan de woning word gelijk gedaan door de woningbouw. hoezo lui?
Mense die thuis wonenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja gelijk heb je hoor, ik zit er de laatste dagen ook aan te denkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:00 schreef _Fanta het volgende:
ik huur ook alleen maar omdat het superhandig is, onderhoud aan de woning word gelijk gedaan door de woningbouw. hoezo lui?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |