abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95429141
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:47 schreef Je_Psychiater het volgende:

[..]

Wie zegt dat dan die tweede (en volgende) stem(en) van jou weer meegeteld is (zijn) in de tweede poll, dat neem jij mogelijk aan.(daarom schreef ik dat het niet ondenkbaar dat men bij de tweede poll voorzorgsmaatregelen (aan de ontvangende kant) genomen zou kunnen hebben om fraude te voorkomen. Bijvoorbeeld slechts 1 stem per IP mee tellen zou al 1 maatregel kunnen zijn, etc etc er zijn natuurlijk nog meer mogelijkheden om ander vormen van fraude te beperken). Natuurlijk weet ik niet af men dat gedaan heeft, dat beweer ik dan ook nergens. Ik heb het erover dat het mogelijk is dat bij de tweede poll maatregelen genomen zijn. Als je mij, terwijl je wat ik schrijf, niet eens ten volle lijkt te begrijpen naief noemt, dan zegt dat meer over je eigen naïviteit.
Ik begrijp prima wat je schrijft hoor, ik weet niet waar jij uit af denkt te leiden dat dat niet het geval is. En ik heb je naïef genoemd omdat jij denkt dat ze maatregelen hebben kunnen nemen om een poll op internet eerlijk te laten verlopen. Ik denk dat jij dan degene bent die iets niet ten volle begrijpt, namelijk hoe makkelijk (zowel door de stemmers als degene die de poll opzet) er met dergelijke polls te frauderen is, ongeacht de obvious maatregelen die ze kunnen nemen als dubbele ip adressen filteren e.d.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vultarian op 13-04-2011 10:57:04 ]
intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
pi_95429187
Wie kan mij het adres van email net 5 Alphons mailen en wie kan kan mij de email van net5 mailen?

Ik heb een aantal vragen aan de productie en de redactie,

Mijn mail is: xxx of xxx

Ik wil nu wel eens weten wat hun antwoord is of Joanna of haar moeder een sponsor is van het programma dus dat wil ik netjes vragen.

Mail me ff en ik kom er op terug.

Gr REay

[ Bericht 5% gewijzigd door Danny op 13-04-2011 07:46:00 (mailadressen posten doen we niet) ]
  woensdag 13 april 2011 @ 02:36:31 #53
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_95429210
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 23:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zou serieus niet weten waarom 'een miljonair' zo'n ervaring NIET zou mogen meemaken :D
Miljonair zijn en er prat op gaan dat ie renteniert op z'n 39ste. Wat een snoever. Laat het plebs met rust.
  Admin woensdag 13 april 2011 @ 07:45:23 #54
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_95430112
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 02:36 schreef akveor het volgende:

[..]

Miljonair zijn en er prat op gaan dat ie renteniert op z'n 39ste. Wat een snoever. Laat het plebs met rust.
jaloers zijn op mensen die hard hebben gewerkt om een fortuin te vergaren vind ik altijd zo raar. Waarom zou hij niet trots mogen zijn op wat hij bereikt heeft?
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 13 april 2011 @ 07:46:05 #55
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_95430117
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 07:45 schreef Danny het volgende:

[..]

jaloers zijn op mensen die hard hebben gewerkt om een fortuin te vergaren vind ik altijd zo raar. Waarom zou hij niet trots mogen zijn op wat hij bereikt heeft?
+1
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 13 april 2011 @ 07:58:36 #56
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_95430257
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:37 schreef rico80 het volgende:

[..]

Wel erbij zeggen dat daar uit bleek dat die poll never nooit kan kloppen met deze aantallen ;)

Ik vermoed factoren per speler. Dus een stem op Joanna * 1,8, een stem op Gerard * 0,4 etc. Dit is de enige manier die ik kan bedenken waardoor de poll wel organisch blijft werken, maar je toen de uitslag kunt beinvloeden.

Ik heb 30000 votes gedaan, 10000 naar Gerard, 10000 naar Karim en 10000 naar Sharon. Sharon ging van 9% naar 21%, Gerard van 24% naar 23% (??) en Karim van 11% naar 19%.

Dit kan dus niet. Om deze vreemde verschillen te verklaren moeten er cap-limits en factors per speler ingesteld staan. Waardoor Joanne maar moeizaam een paar procent omlaag ging, net als Flip, maar Laura en Monique moeiteloos naar 5% terug te brengen waren. Maw. Jo en Flip moeten blijven...
Kan het zijn dat er een scriptje tegenover stond? Zo eentje waar voor elke Gerard, Sharon, Karim etc stem een paar stemmen voor Jo worden geplaatst? Anders kan ik mezelf dit echt niet voorstellen. Ik weet overigens wel dat Jo mateloos populair is bij het jonge hyvespubliek, dus die toename daar snap ik dan nog wel. Het stemmen via Hyves is niet echt een heel erg 'faire' methode aangezien je alleen kon stemmen als je een account hebt daar...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_95430314
Het rare vond ik nog dat je op hyves niet eens kon stemmen op Joanna?

Resultaat volgens de Gouden Standaard.

Call of Duty Black OPS-> steamid: jordyb1986
pi_95434269
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 08:03 schreef AMD-XP het volgende:
Het rare vond ik nog dat je op hyves niet eens kon stemmen op Joanna?

[ afbeelding ]

Resultaat volgens de Gouden Standaard.

[ afbeelding ]
die bovenste is idd maf...... edit; maar die bovenste is van na het stemmen op de wildcard :+

[ Bericht 10% gewijzigd door danilel op 13-04-2011 10:54:13 ]
  woensdag 13 april 2011 @ 10:48:24 #59
200082 verified  poffu
Secret Story Guido
pi_95434425
lol
Lalalalala
pi_95434476
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:48 schreef poffu het volgende:
lol
wist jij natuurlijk al lang ;)
pi_95438306
En waar is de notaris (onafhankelijk) om de stemprocedure te begeleiden? Ik heb het dan nog niet eens over de manipulatie van Net5 van enkele ex-deelnemers. Ja, dit is gewoon te volgen via de twitterberichten.
Mensen, dien een klacht in bij:
Het Commissariaat voor de Media en De Opta, te vinden onder www.opta.nl

Het lijkt misschien een klein dingetje van een vaag programma maar ieder slecht voorbeeld voor onze maatschappij dient te worden aangepakt en bestreden.
  woensdag 13 april 2011 @ 12:39:44 #62
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95438444
Heb jij je klacht al netjes ingediend?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_95438610
pointer2:

Eh, u kunt dit natuurlijk proberen maar ik heb al 15 berichten gestuurd. Hopelijk komt u er wel doorheen.
De betrokken media rondom dit programma heeft de boel behoorlijk dichtgetimmerd maar dat maakt iemand niet monddood toch?
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2011 @ 17:30:38 #64
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_95451288
Poll: wie gaat er donderdag naar huis
maik
sharon
gerard
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_95451459
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 21:23 schreef Flow3r het volgende:
de SSt site lag er uit tijdens de uitzending en ze zijn verder gegaan op hyves, Joanna de wildcard dus :Y
Op Hyves kun je niet meedoen aan de poll als je niet ingelogd bent of geen lid bent dus. Jo heeft meer Hyves fans dan Gerard mag ik gezien de leeftijd aannemen. Op iPad en iPhone kon ik ook op SST site ook geen keuze aanvinken, beetje jammer allemaal :(
  woensdag 13 april 2011 @ 17:37:24 #66
339427 henkvandetillaart
Lekker Lieve Leipe Laura!
pi_95451505
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 12:35 schreef Gwendolin het volgende:
En waar is de notaris (onafhankelijk) om de stemprocedure te begeleiden? Ik heb het dan nog niet eens over de manipulatie van Net5 van enkele ex-deelnemers. Ja, dit is gewoon te volgen via de twitterberichten.
Mensen, dien een klacht in bij:
Het Commissariaat voor de Media en De Opta, te vinden onder www.opta.nl

Het lijkt misschien een klein dingetje van een vaag programma maar ieder slecht voorbeeld voor onze maatschappij dient te worden aangepakt en bestreden.
Je moet je klacht indienen bij consuwijzer en niet zo zeer bij het commissariaat voor de media ;)
Ik heb via consuwijzer mijn klacht ingediend.

info:
ConsuWijzer is ontstaan uit een samenwerking tussen drie overheidsorganisaties. Deze organisaties zijn toezichthouders: de Consumentenautoriteit, de NMa (Nederlandse Mededingingsautoriteit) en de OPTA (Onafhankelijke Post en Telecommunicatie Autoriteit).
Komt goed schatje
  woensdag 13 april 2011 @ 17:38:26 #67
339427 henkvandetillaart
Lekker Lieve Leipe Laura!
pi_95451540
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:36 schreef Pablolaatje het volgende:

[..]

Op Hyves kun je niet meedoen aan de poll als je niet ingelogd bent of geen lid bent dus. Jo heeft meer Hyves fans dan Gerard mag ik gezien de leeftijd aannemen. Op iPad en iPhone kon ik ook op SST site ook geen keuze aanvinken, beetje jammer allemaal :(
Ja redelijk logisch, maar of het geheel eerlijk is vraag ik me af :(
Maargoed daar waren we al achter
Komt goed schatje
pi_95451865
Waar gaat dit over? :')
Assassin stabs you in your back.
pi_95451922
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:36 schreef Pablolaatje het volgende:

[..]

dat vond ik ook vreemd, om dan alleen hyves als alternatief te bieden
intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
  woensdag 13 april 2011 @ 18:43:41 #70
337644 rico80
Mootjeshakker
pi_95454188
quote:
5s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:47 schreef Vultarian het volgende:

[..]

dat vond ik ook vreemd, om dan alleen hyves als alternatief te bieden
"ONZE social media weet-je-wel" :r
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us
pi_95456900
quote:
5s.gif Op woensdag 13 april 2011 02:28 schreef Vultarian het volgende:

[..]

Ik begrijp prima wat je schrijft hoor, ik weet niet waar jij uit af denkt te leiden dat dat niet het geval is. En ik heb je naïef genoemd omdat jij denkt dat ze maatregelen hebben kunnen nemen om een poll op internet eerlijk te laten verlopen. Ik denk dat jij dan degene bent die iets niet ten volle begrijpt, namelijk hoe makkelijk (zowel door de stemmers als degene die de poll opzet) er met dergelijke polls te frauderen is, ongeacht de obvious maatregelen die ze kunnen nemen als dubbele ip adressen filteren e.d.
Nee natuurlijk noem mij maar naief, noem iedereen die zo'n poll invult maar naief, behalve jezelf, jij bent natuurlijk helemaal niet naief en weet alles van polls en dat ze onbetrouwbaar zijn, harstikke bedankt voor je "vriendelijke" beoordeling, I rest my case. :N 8)7

PS: We worden met polls om de oren gegooit ook hier op FOK, dus de lijn doortrekkende grote kans dat het allemaal valse uitslagen betreft, volgens je redenatie. En doen alsof de uitslagen een indicatie geven is naief op massale schaal.

[ Bericht 2% gewijzigd door Je_Psychiater op 13-04-2011 19:56:51 ]
pi_95458315
Is het niet zo dat bij al dit soort programma's addertjes onder het gras zitten, men heeft van te voren allang bepaald wie er gaat winnen.

Gaan ze niet zeggen natuurlijk anders kunnen ze er niks meer op verdienen.
pi_95495020
henkvandetillaart,

Dank u voor uw informatie.
Misschien ga ik dat ook nog doen maar ik ben redelijk warm bij de andere twee instanties. Er is zowaar nog een ander persoon die een klacht heeft ingediend.
En SBS6, schijnbaar niet anders te bereiken, dus dan maar hier: u kunt pushen wat u wilt, ik ga gewoon door.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')